Visita de Andrea Maceiras

O pasado 8 de maio visitou o centro Andrea Maceiras, autora de Que me pare o corazón se te esquezo, para conversar co alumnado de 3º ESO e do club de lectura de 4º ESO.

Ademais de falar sobre o seu libro, tamén lle contou á rapazada cales son os seus motivos para escribir. No caso desta obra, foi reflectir unha realidade que xa se producía antes das redes sociais. Estas, que atrapan a xente, como as redes mariñeiras ou das arañas, son capaces de atraer ás persoas vulnerables por estar soas ou buscar atención.

Hoxe en día, fixéronse moi comúns nas redes sociais os retos virais. Estes poden ser sociais, solidarios ou perigosos. Unha reflexión que lanzou Andrea a este respecto, ademais de valorar a temeridade na adolescencia, foi que as redes sociais, malia o seu nome, te acaban desvinculando do teu entorno.

Tras esta charla, o alumnado tivo ocasión de facerlle preguntas ben interesantes á autora, que aparecen aquí transcritas:

- Canto tempo tardas en escribir un libro? Meses. Dende que empezo a escribir, corrixir, presentar a premios e / ou editoriais, publicar,... poden pasar ata dous anos. Hai que ter paciencia.

- Por que escribes? Teño unha irmá pequena á que lle escribía contos nos que ela era a protagonista, por iso lle gustaban.

- En que idioma escribes? En galego. Ás veces traduzo ao castelán se os premios aos que me presento son nesa lingua. Mais despois publícoos tamén en galego.

- Para cando o próximo libro? Na época na que promociono libros non escribo. Só penso idea. No verán e no outono é cando fago novelas. Agora teño algunha idea dando voltas.

- Cal é o teu libro preferido? Cada un é especial por diferentes motivos, non podería escoller un.

VisitaAndreaMaceiras (1).jpg306.42 KB
VisitaAndreaMaceiras (2).jpg263.48 KB