FICHA 8. HOXE DAMOS A CLASE NÓS

Para esta última sesión, cuxo obxectivo é que o alumnado de 3º da ESO comparta co de 2º da ESO algunha das aprendizaxes acadadas ao longo deste curso, escollemos a ficha 6 “cultivando habilidades” na que se representan situacións de presión de grupo ou de parella, e as respostas da persoa que se sinte presionada.

A levaron a cabo o último día de clase, o 21 de xuño, no salón de actos. A 3º ESO A tocoulle "actuar" fronte a 2º ESO A e B e a 3º ESO B  fronte a 2º ESO C.

Unha vez representadas as distintas situacións, os actores e actrices e os demais compañeiros e compañeiras invitaron ao alumnado de 2º da ESO a participar debatendo sobre cal sería a súa resposta se se visen nalgúns deses casos e cal sería a mellor maneira de resistir e responder dunha maneira asertiva. Como había algo de reticencia a participar o profesorado saíu da sala durantes os últimos minutos para que puideran expresarse sen inhibicións “a porta pechada”.

María e Gloria rexeitando "a oferta" de David.

Sergio non quere tatuarse o nome de Santiago.

Gael non quere facelo porque todos o fagan, pero Kevin insiste.

Xoana cóntalle a Carla que o seu mozo non lle quere enviar "fotos".

Conversa de whatsapp entre Xoana e o seu mozo Curro.

María ten que roubar unha botella de viño se quere entrar na banda de Santiago.

Euforia no vestiario. Non é facil dicir que non.

Aitana amósalle a Noa ao "Chori", a quen coñeceu polo Insta porque é amigo dunha amiga...

O "Chori" e o seu colega non son moi de fiar!