OBRADOIRO E 2ª FICHA DO QUÉROTE+

OBRADOIRO DE EDUCACIÓN SEXUAL. QUÉROTE+

O día 21 de decembro tivo lugar este obradoiro sobre educación sexual a cargo de Sonia Morán, do Quérote+, no salón de actos cos dous grupos de 3º ESO, A e B.

Ao longo destas dúas sesións “a porta pechada” (de ahí que non haxa fotos), e nun ambiente distendido que Sonia é quen de crear coa rapazada, os alumnos e alumnas sentíronse libres para formularlle as dúbidas sobre sexualidade que lle foron xurdindo durante a charla.

2ª FICHA DO QUÉROTE+: A EDUCACIÓN SEXUAL.

Continuamos co programa do plan proxecta, esta vez coa ficha 2 a cargo de David Piñeiro, en 3º ESO A e B o día 14 de xaneiro.

Comezou a sesión coa visualización dalgúns dos vídeos propostos polo programa. A partir dos vídeos xerouse o debate na aula, tras o cal, todos e todas puxeron por escrito, e de forma anónima, as preguntas sobre calquera dos aspectos relacionados co sexo e a sexualidade que desexan lles sexan aclaradas ao longo do programa. As introduciron nunha caixa de correo e David as clasificou nas seguintes temáticas:

- ETS

- Prácticas sexuais

- Métodos anticonceptivos

- Educación sexual

Ao longo das seguintes fichas os distintos profesores e profesoras tentaremos dar resposta a estas preguntas. Para as máis “difíciles” pedirémoslle axuda ao persoal do Quérote+.

Vendo o vídeo en 3º ESO A.                                    En 3º ESO B.