Visita aos museos científicos da Coruña

VISITA AOS MUSEOS CIENTÍFICOS DA CORUÑA (3º E 4º ESO)

Alá polo mes de novembro do ano pasado... os cursos de 3º e 4º da ESO tiveron ocasión de visitar dous dos Museos Científicos da cidade de A Coruña: O Muncyt (Museo Nacional de Ciencia e Tecnoloxía) e a Domus (Casa do home).

O xoves 18 foi a quenda de 3º ESO. Fomos primeiro ás instalacións do Muncyt, onde a rapazada participou nun obradoiro sobre electricidade. Por equipos, completaron diferentes circuítos eléctricos: para accionar alarmas e incluso guerras espaciais, entre outros.

O venres 19 o alumnado de 4º ESO foi o cine! O obradoiro dese día, chamado “And the winner is...” consistía en adiviñar cales eran os erros científicos de diferentes películas famosas. Non se lles escapou case ningún!

Logo, ambos grupos percorreron o museo nunha visita guiada na que contamos cuns guías moi didácticos que nos ían explicando as cousas máis curiosas. A máis chamativa foi a cabina do Boeing 747 Jumbo “Lope de Vega”. Este avión levo na súa adega desde Nova York a Madrid nada menos que o “Guernica” de Picasso. Puidemos vela e ata entrar nela. E e houbo ata quen xa se viu pilotándoo!

Vimos tamén moitos obxectos relacionados coa ciencia e a tecnoloxía, como electrodomésticos, vehículos, xoguetes, ferramentas de industrias ou laboratorios que axudan a definir o progreso tecnolóxico durante o século XX. Entre eles o primeiro computador que chegou a España –un IBM 650 adquirido por RENFE en 1959, ou o primeiro acelerador de partículas para o estudo de reaccións nucleares. Tamén a lanterna que no século XIX utilizou a Torre de Hércules, o faro máis antigo en funcionamento do mundo, declarado Patrimonio da Humanidade e emblema da cidade.

Logo da visita comemos e marchamos dando un paseo ata á Domus. Tivemos moita sorte, foron dous días estupendos!

3º ESO xunto a Praia de Riazor            4º ESO no paseo entre os dous museos

E xa na Domus, cada grupo interesouse polos numerosos obxectos e actividades interactivas que ofrece este museo: moito ADN!, microscopios electrónicos... e moitos xogos interactivos!

Despois, un tentempé... e de volta a casa!