Proxecto TI© EMPRENDES

Temos Información relativa ao proxecto TI© EMPRENDES da Deputación de Pontevedra, cofinanciado polo Programa Operativo de Emprego Xuvenil do Fondo Social Europeo (axudas EMP-POEJ) e a Deputación de Pontevedra.

A datas previstas para empezar son a partir de setembro de 2020.

Desde o proxecto TI© EMPRENDES ofrécese:

–      11 itinerarios formativos de 125 horas de duración (100h. de formación específica e 25 de emprendemento): Formación específica (eminentemente práctica) en sectores co maior crecemento e demanda nos últimos anos como tecnoloxías da información e comunicación, turismo, lecer, deportes e restauración

–      Formación en autoemprego e/ou creación de empresas

Visibilizar as mulleres nas Letras

O club de Letras do IES Laxeiro centrouse este curso en visibilizar as mulleres en tres eidos: o literario, o histórico e o musical.

Hecho con Padlet

"Cantas mulleres científicas coñeces?"

Seguramente, a maior parte de nós, e de vós, contestaría unha, e a resposta sería unánime: Marie Curie. É a única muller científica que a historia patriarcal non logrou ocultar, debido á súa extrema importancia. Aínda así, houbo quen desexou concederlle o mérito ao seu cónxuxe; é o que ten a historia de Occidente, que mesmo se empeñou en tirar o apelido propio da muller para que adquirise o do esposo, como sinal última pero tamén primixenia da perda da individualidade da muller.
Pero cantas mulleres científicas hai e houbo? Moitísimas mulleres traballaron e traballan neste eido sendo tan ou máis importantes que moitos homes científicos que si constan nos manuais, nas enciclopedias, nos libros. E queremos rescatalas. Queremos que no IES Laxeiro se coñezan os seus nomes. Que se saiba que existiron e que existan. Que se transmita que o seu labor é esencial no decurso da humanidade.

Porque vós, mozas, alumnas, tedes o mesmo dereito e as mesmas capacidades ca os vosos compañeiros en calquera eido. Incluído o científico.

Hecho con Padlet

Calendario de exames de setembro 2020

Publícanse nos seguintes arquivos os calendarios de exames de setembro do curso 2019-2020 no IES Laxeiro

Calendario de exames da ESO e FP Básica

Calendario de exame de bacharelato e adultos

Admisión a Ciclos Medios e Superiores para o curso 2020-2021

Desde o xoves, día 25 de xuño, ata o mércores , día 8 de xullo, ás 13:00 horas, estará aberto o prazo para realizar a inscrición de admisión a ciclos medios e superiores para o curso 2020-2021. A Orde que regula este proceso de admisión é a do 15 de xuño de 2016 (DOG do 27 de xuño).

Os prazos para todo o proceso abranguen desde o día 25 de xuño ata o 9 de outubro.

Para calquer información podedes dirixirvos a páxina da xunta www.edu.xunta.es/fp ou nesta propia pweb www.ieslaxeiro.com, onde  tendes os seguintes arquivos:

Normativa reguladora do proceso de admisión

Oferta de ciclos e prazas asignadas no IES Laxeiro curso 2020-2021

Anexo I Impreso solicitude admisión(só para 2º curso)

Anexo II Impreso solicitude para FCT/Proxecto para adultos  ou módulos liberados

Impreso matrícula ou renuncia

Información réxime ordinario

Instrucións solicitude Web

Video coas instrucións para cubrir a solicitude web

Horario de recollida de notas finais xuño 2020

De acordo coa Resolución do 12 de xuño de 2020 da Secretaría Xeral Técnica de Consellería de Sanidade sobre medidas de prevención necesarias para a transición a unha nova normalidade publicadas no DOG do 13 de xuño, publicamos neste enlace e no arquivo adxunto o calendario de recollida dos boletíns de notas finais do curso 2019-2020.

Os/as titore/as de cada grupo serán os encargados/as de entregar a cada alumno/a o boletín de notas finais e dese xeito poderán despedirse presencialmente dos seus titorandos logo du curso tan accidentado como o que vai rematar.

Pregamos, para cumprir coas normas de sanidade, que todo alumnado veña provisto da correspondente mascarilla no momento da recollida de notas, acto que terá lugar no Salón de actos do centro para cumprir coas nomas de distanciamento estipuladas.

Fai clik para descargar -> Horarios de recollida de notas finais xuño 2020

Reservas 2020-2021 para ensinanzas de adultos no IES Laxeiro

Formularios para efectuar a reserva en ensinanzas de adultos ( ESA e BACHARELATO)  no IES Laxeiro para o curso 2020-2021.

Durante este mes de xuño e posteriormente en setembro podedes cubrir os seguintes formularios para  os estudos de adultos

que se ofertan no instituto.

ENLACES PARA REALIZAR A RESERVA:

ESA, ESO PARA ADULTOS

Fai click para abrir -> https://docs.google.com/forms/d/1Ql1KheO4qBU15d1v4XsKmK9S38rsNYKaImc023BWnyM/edit

ALUMNADO QUE INICIA ESTUDOS DE BACHARELATO

Fai click para abrir -> https://docs.google.com/forms/d/1gIDJYBmMFS-RhOf48lRjMlTgQxmdTGVAXUYgjPjcuzg/edit

ALUMNADO QUE CONTINÚA ESTUDOS DE BACHARELATO

Fai click para abrir ->https://docs.google.com/forms/d/1zAd4kcF3eC6-KowToOZV-v4t7nKwhnq49lOo4N16SQ0/edit

Para consultas e dúbidas a resolver chamar ao teléfono que aparece nos propios formularios