Calendario de Fin de Curso 2016 - 2017

•     DÍA 23 DE XUÑO: Remate de clases
  •     DÍA 23 e 26 DE XUÑO: Avaliacións
  •     DÍA 23 DE XUÑO: Entrega de notas :Adultos (20:00- 20:30 horas)
  •     DÍA 27 DE XUÑO: Entrega cualificacións de ESO, Bacharelato, CICLOS e FP Básica (10:00 a 11:00 horas)(Non haberá transporte escolar)
  •     DÍAS 27 ,28 DE XUÑO: Reclamacións ás cualificacións en ESO, BACH. CICLOS , Adultos e FP Básica.

Libros de texto para o curso 2017-2018 no IES Laxeiro

Nos arquivos adxuntos está publicada a relación de Libros de texto para o curso escolar 2017-2018.

Libros de ESO

Libros de Bacharelato

Libros de Ciclos

Libros de Adultos

O IES Laxeiro celebra o éxito acadado nas ABAU 2017

Como todos os anos no IES LAXEIRO témonos esforzado por axudar a que o noso alumnado progrese na súa vida académica. E como todos os anos estamos orgullosos e orgullosas de todos e todas e cada un deles e delas e do seu esforzo por mellorar e superarse.

En concreto, este ano, todas e todos os que realizaron as ABAU, a nova selectividade, conseguiron aprobar e, polo tanto, o ano próximo poderán seguir os seus estudos na universidade ou realizar ciclos superiores de formación profesional.

Isto foi posible desde o compromiso co esforzo diario, coa esixencia ante o estudo, coa cercanía e o cariño. O ano que ven tocará volver a remangarse para que outro grupo de mozas e mozos nos deixen e sigan o seu camiño.

Os profesores e profesoras e o equipo directivo estamos orgullosos da cifra redonda, un pleno. Tanto dos que obtiveron uns resultados soberbios, por riba do trece; como dos aprobados ‘raspados’. Todos e todas se esforzaron e merecen e teñen e terán o noso recoñecemento.

Noraboa: Aída, Alejandro, Alexia, Alexia, Antonio, Brais, Carlota, Celia, Clara, Duarte, Elvira, Eva, Gabriela, Iria, Isabel, Jacobo, Juan, Xosé Manuel, Lucía, Manolo, María, Marta, Nerea, Noa, Pedro, Sandra, Verónica, Paula, Lucas, Oscar , Daniel e Uxío.

Calendario de matrícula para ESO e Bacharelato 2017-2018 no IES Laxeiro

O período de matricula comezará oficialmente o día 27 de xuño, unha vez entregadas as notas finais, e rematará o día 10 de xullo. Nos arquivos adxuntos podedes consultar o calendario estabrecido para os diferentes cursos da ESO e Bacharelato:

Calendario da ESO

Calendario de Bacharelato

Unha nova promoción no camiño

31/05/2017 12:51
Europe/Madrid

O 20 de maio pasado despedimos a unha nova promoción de bacharelato. Foi unha tarde para a lembranza. Tamén para animalos a seguir traballando nos seus soños e parabenizalos polo bo traballo feito durante a súa andaina no centro.

Xornada de cohesión TEI

O pasado día 7 de abril desenvolvemos unha xornada de cohesión, enmarcada no programa TEI (Titoría entre iguais), protagonizada polos alumnos e alumnas de 1º da ESO (titorandos) e os de 3º de ESO (titores). Titores e titorandos participaron nunha serie de actividades e xogos onde a cooperación entre ambos se tornaba imprescindible: Cruzar o río, Eu guío, A miña prenda... No video podedes ver algúns momentos da xornada.

Esforzo e superación

Tres alumnos del IES Laxeiro, de Lalín, figuran entre los veinte premiados por la Xunta en toda Galicia por su especial esfuerzo y superación en los estudios de ESO durante el curso pasado. Francisco Rodríguez, Miguel da Cunha Pedreira y María Iglesias reciben 750 euros y un diploma acreditativo. Los dos primeros lo recogieron ayer de manos del conselleiro de Educación e Cultura, Román Rodríguez, y acompañados por el director del instituto, Uxío Grande, y familiares, mientras que en nombre de la tercera acudió una hermana.
Estos premios corresponden a alumnos que merecen un especial reconocimiento por la dedicación y esfuerzo demostrado a lo largo de la ESO en superar sus dificultades, bien de tipo personal, educativas o del entorno familiar y sociocultural. Otros veinte alumnos recibieron premios al rendimiento académico (Noticia do Faro de Vigo).
Toda a información encontrádela no seguinte enlace