Novas de inicio de curso

Listado de grupos e alumnado para o curso 2020-2021 no IES Laxeiro

Seguindo as pautas dos protocolos COVID para este curso publicamos no arquivo adxunto o listado de grupos e alumnado do IES Laxeiro para este curso

Listaxe de grupos e alumnado

Plantillas de Horarios:

Suprímese a tarde do LUNS para ESO, Bacharelato e FPBásica e esas dúas horas engádense unha ao luns e outra ao mércores.

O LUNS NON HAI SERVIZO DE COMEDOR, XA QUE NON HABERÁ CLASE POLA TARDE

Plantilla horaria para luns e mércores 1º e 2º ESO

Plantilla horaria para martes, xoves e venres para 1º e 2º ESO,

Plantilla horaria para luns e mércores 3º-4º ESO -Bacharelato e Formación Profesional Básica

Plantilla horaria para martes,xoves e venres  3º-4º ESO -Bacharelato e Formación Profesional Básica

Plantilla horaria de Ciclos Medios e Superiores

Plantilla horaria de adultos

Comezo do Curso

COMEZO DE CURSO

Temos a previsión de comezar o día 23, 24 e 25 de setembro cunhas xornadas de adaptación COVID. Serán tres días nos que o alumnado virá unhas horas de forma escalonada por cursos para familiarizalo coas novas medidas da COVID que rexirán todo o curso no noso centro.

• Día 23 de setembro: 1º e 2º ESO, 1º Bacharelato, 1º Ciclo Medio de X.Administrativa, Electromecánica e Electricidade, 1º Ciclo Superior de Administración e Finanzas e Mecatrónica

• Día 24 de setembro: 3º ESO, 2º Bacharelato, 2º Ciclo Medio de X.Administrativa, Electromecánica e Electricidade, 2º Ciclo Superior de Administración e Finanzas e Mecatrónica

• Día 25 de setembro: 4ºESO e 1º e 2º de Formación Profesional Básica

Horario das Presentacións:

23 DE SETEMBRO

24 DE SETEMBRO

25 DE SETEMBRO

11.00H-12.00H

BACHARELATO

FORMACIÓN PROFESIONAL BÁSICA

12.00H-13.00H

CURSO CICLOS FORMATIVOS

13.00H-14.30H

e ESO

ESO

O alumnado da ESO terá transporte escolar ás 14.30h para regresar ao seu domicilio.

As clases para todo o alumnado do centro empezarán o luns 28 de setembro.

Presentación dos documentos COVID - IES Laxeiro 2020-2021

Dacordo aos Protocolos e Instruccións conxuntas da Consellería de Sanidade e da Consellería de Educación e Formación Profesional, debido a situación actual de pandemia do COVID19. Dende o noso centro, presentamos os seguintes documentos:

De xeito complementario e organizativo, aportamos a seguinte documentación dirixido ás Familias, aos Titores, ao Profesorado e Alumnado:

Ademáis, aconsellamos consultar como referencia a seguinte guía:

Para máis información consultar en https://edu.xunta.gal

Proxecto TI© EMPRENDES

Temos Información relativa ao proxecto TI© EMPRENDES da Deputación de Pontevedra, cofinanciado polo Programa Operativo de Emprego Xuvenil do Fondo Social Europeo (axudas EMP-POEJ) e a Deputación de Pontevedra.

A datas previstas para empezar son a partir de setembro de 2020.

Desde o proxecto TI© EMPRENDES ofrécese:

–      11 itinerarios formativos de 125 horas de duración (100h. de formación específica e 25 de emprendemento): Formación específica (eminentemente práctica) en sectores co maior crecemento e demanda nos últimos anos como tecnoloxías da información e comunicación, turismo, lecer, deportes e restauración

–      Formación en autoemprego e/ou creación de empresas

Visibilizar as mulleres nas Letras

O club de Letras do IES Laxeiro centrouse este curso en visibilizar as mulleres en tres eidos: o literario, o histórico e o musical.

Hecho con Padlet

"Cantas mulleres científicas coñeces?"

Seguramente, a maior parte de nós, e de vós, contestaría unha, e a resposta sería unánime: Marie Curie. É a única muller científica que a historia patriarcal non logrou ocultar, debido á súa extrema importancia. Aínda así, houbo quen desexou concederlle o mérito ao seu cónxuxe; é o que ten a historia de Occidente, que mesmo se empeñou en tirar o apelido propio da muller para que adquirise o do esposo, como sinal última pero tamén primixenia da perda da individualidade da muller.
Pero cantas mulleres científicas hai e houbo? Moitísimas mulleres traballaron e traballan neste eido sendo tan ou máis importantes que moitos homes científicos que si constan nos manuais, nas enciclopedias, nos libros. E queremos rescatalas. Queremos que no IES Laxeiro se coñezan os seus nomes. Que se saiba que existiron e que existan. Que se transmita que o seu labor é esencial no decurso da humanidade.

Porque vós, mozas, alumnas, tedes o mesmo dereito e as mesmas capacidades ca os vosos compañeiros en calquera eido. Incluído o científico.

Hecho con Padlet

Calendario de exames de setembro 2020

Publícanse nos seguintes arquivos os calendarios de exames de setembro do curso 2019-2020 no IES Laxeiro

Calendario de exames da ESO e FP Básica

Calendario de exame de bacharelato e adultos

Admisión a Ciclos Medios e Superiores para o curso 2020-2021

Desde o xoves, día 25 de xuño, ata o mércores , día 8 de xullo, ás 13:00 horas, estará aberto o prazo para realizar a inscrición de admisión a ciclos medios e superiores para o curso 2020-2021. A Orde que regula este proceso de admisión é a do 15 de xuño de 2016 (DOG do 27 de xuño).

Os prazos para todo o proceso abranguen desde o día 25 de xuño ata o 9 de outubro.

Para calquer información podedes dirixirvos a páxina da xunta www.edu.xunta.es/fp ou nesta propia pweb www.ieslaxeiro.com, onde  tendes os seguintes arquivos:

Normativa reguladora do proceso de admisión

Oferta de ciclos e prazas asignadas no IES Laxeiro curso 2020-2021

Anexo I Impreso solicitude admisión(só para 2º curso)

Anexo II Impreso solicitude para FCT/Proxecto para adultos  ou módulos liberados

Impreso matrícula ou renuncia

Información réxime ordinario

Instrucións solicitude Web

Video coas instrucións para cubrir a solicitude web