Admisión FP Básica 2018-2019 no IES Laxeiro

Desde o 1 de setembro ata as 13:00 horas do día 11 está aberto o prazo de admisión para cursar FP Básica . Nos arquivos adxuntos aparece toda a ionformación relativa a este proceso .

- Orde que regula o proceso

- Instrucións para o proceso de admisión

- Oferta de prazas para o curso 2018-2019

- Calendario do proceso de admisión

- Solicitude de admisión

- Conformidade familiar

- Consello orientador

- Comunicación de incorporación

- Relación de admitidos

Admisión a Ciclos Medios e Superiores para o curso 2018-2019

Desde o luns, día 25 de xuño, ata o martes , día 3 de xullo, ás 13:00 horas, estará aberto o prazo para realizar a inscrición de admisión a ciclos medios e superiores para o curso 2018-2019. A Orde que regula este proceso de admisión é a do 15 de xuño de 2016 (DOG do 27 de xuño). Os prazos para todo o proceso abranguen desde o día 27 de xuño ata o 7 de outubro.

Para calquer información podedes dirixirvos a páxina da xunta www.edu.xunta.es/fp ou nesta propia pweb www.ieslaxeiro.com, onde  tendes os seguintes arquivos:

Oferta de ciclos e prazas asignadas no IES Laxeiro curso 2018-2019

Anexo I Impreso solicitude admisión(só para 2º curso)

Anexo II Impreso solicitude para FCT/Proxecto para adultos  ou módulos liberados

Impreso matrícula ou renuncia

Información réxime ordinario

Instrucións xerais de admisión

Instrucións solicitude Web

Calendario de matrícula para ESO e Bacharelato 2018-2019 no IES Laxeiro

O período de matricula comezará oficialmente o día 25 de xuño, unha vez entregadas as notas finais, e rematará o día 10 de xullo. No arquivo adxunto podedes consultar o calendario estabrecido para os diferentes cursos da ESO e Bacharelato:

Calendario da ESO e Bacharelato

Calendario de Fin de Curso 2017 - 2018

•     DIAS 19, 20 e 21 entrega de Libros de Texto  ( ESO ) e Ordenadores  DIXGAL ( 1º e 2º ESO)
  •     DÍA 21 DE XUÑO: Remate de clases
  •     DÍAS 21 e 22 DE XUÑO: Avaliacións . Entrega de notas : Adultos ( 20:00 - 20:30 horas)
  •     DÍA 25 DE XUÑO: Entrega cualificacións de ESO, Bacharelato, CICLOS e FP Básica (10:00 a 11:00 horas)(Non haberá transporte escolar)
  •     DIAS 25 E 26 : Reclamacións ás cualificacións en ESO, BACH. CICLOS , Adultos e FP Básica.

Epítome da reunión transnacional en Lalín Erasmus+

Logo duns intensos días, o meeting in Lalín rematou. Velaquí unha síntese:

Estadía de alumnas e alumnos do IES Laxeiro en Rho (Milán)

Un grupo de quince alumnas e alumnos de cuarto da ESO,  xunto cos profesores Socorro Goldar e Xosé Manuel López, atópanse estes días en Rho, cidade da rexión da Lombardía, a uns 14 km de Milán. A estadía encádrase no intercambio con estudantes do instituto técnico Enrico Mattei, os cales visitaron o noso centro a principios de marzo. Unha etapa máis na internacionalización do IES Laxeiro e  no fomento da interculturalidade e da competencia lingüística dos membros da nosa comunidade educativa.