Nova Dotación para o Ciclo Superior de Mecatrónica, un ROBOT INDUSTRIAL de ABB!

Neste curso 2018-2019, o noso centro centro IES Laxeiro, recibiu un Equipamento Didáctico por parte da Empresa ABB (Asea Brown Boveri, SA) dun Robot Industrial modelo IRB120, con controlador IRC5C de 2ª generación, con Estación de Traballo, con soportes e software RobotStudio e RobotWare.

Na semana pasada (05 ao 09 novembro) rematou o curso de formación inicial de 20 horas para a posta en marcha do Robot Industrial ABB modelo IRB120. Permitiu ter unha visión xeral do Robot e do seu Controlador IRC5C, coñecer as Normas de Seguridade, os distintos Sistemas de Coordenadas, as distintas ferramentas e útiles que se poden empregar, executar programas básicos, saber verificar a posición de calibración, realizar copias de seguridade... e por suposto da necesidade de crear un Grupo de Traballo para profundizar e avanzar no seu emprego didáctico.

O valor económico de esta nova dotación ten un precio de mercado sobre os 20.000 euros no ámbito industrial. Esta é unha iniciativa que reforza o Ciclo Superior de Formación Profesional de Mecatrónica do noso centro. Un módulo mais de formación sobre maquinaria e instalacións industriais.

É e será unha nova proxección cara o futuro de formación para o noso alumnado.

Temos un vídeo demostrando os seus primeiros pasos e outro vendo a simulación!

O noso centro foi seleccionado para participar na Semana STEM

Teremos un grupo de 25 alumn@s de 1º ESO de Campamento "Científico-Tecnolóxico-Enxeñería-Matemático" na semana do 2 ao 8 de decembro deste ano.

Serán 13 nenas e 12 nenos que terán a oportunidade de participar nun escenario propicio para desenvolver capacidades, coñecementos e técnicas, a través dunha invitación ao descubrimento, que aumenten o seu interese por saber, cada vez mais, sobre os diversos campos da Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñería  e Matemáticas - STEM.

Esta actividade está organizada baixo a acción de Estratexia Galega de Educación Dixital (EduDixital2020) nas instalacións do Centro Vermislab.

Admisión FP Básica 2018-2019 no IES Laxeiro

Desde o 1 de setembro ata as 13:00 horas do día 11 está aberto o prazo de admisión para cursar FP Básica . Nos arquivos adxuntos aparece toda a ionformación relativa a este proceso .

- Orde que regula o proceso

- Instrucións para o proceso de admisión

- Oferta de prazas para o curso 2018-2019

- Calendario do proceso de admisión

- Solicitude de admisión

- Conformidade familiar

- Consello orientador

- Comunicación de incorporación

- Relación de admitidos

Calendario de matrícula para ESO e Bacharelato 2018-2019 no IES Laxeiro

O período de matricula comezará oficialmente o día 25 de xuño, unha vez entregadas as notas finais, e rematará o día 10 de xullo. No arquivo adxunto podedes consultar o calendario estabrecido para os diferentes cursos da ESO e Bacharelato:

Calendario da ESO e Bacharelato

Calendario de Fin de Curso 2017 - 2018

•     DIAS 19, 20 e 21 entrega de Libros de Texto  ( ESO ) e Ordenadores  DIXGAL ( 1º e 2º ESO)
  •     DÍA 21 DE XUÑO: Remate de clases
  •     DÍAS 21 e 22 DE XUÑO: Avaliacións . Entrega de notas : Adultos ( 20:00 - 20:30 horas)
  •     DÍA 25 DE XUÑO: Entrega cualificacións de ESO, Bacharelato, CICLOS e FP Básica (10:00 a 11:00 horas)(Non haberá transporte escolar)
  •     DIAS 25 E 26 : Reclamacións ás cualificacións en ESO, BACH. CICLOS , Adultos e FP Básica.

Premio a nosa Alumna Sara Granja Sanmartín

Parabéns a nosa alumna Sara Granja Sanmartín polo seu traballo:

"O maltrato crea cadeas, a igualdade dá a forza para rompelas".

#lalinsenviolencia @eigualdade

Lalín sen Violencia

Calendario de Fin de Curso 2016 - 2017

•     DÍA 23 DE XUÑO: Remate de clases
  •     DÍA 23 e 26 DE XUÑO: Avaliacións
  •     DÍA 23 DE XUÑO: Entrega de notas :Adultos (20:00- 20:30 horas)
  •     DÍA 27 DE XUÑO: Entrega cualificacións de ESO, Bacharelato, CICLOS e FP Básica (10:00 a 11:00 horas)(Non haberá transporte escolar)
  •     DÍAS 27 ,28 DE XUÑO: Reclamacións ás cualificacións en ESO, BACH. CICLOS , Adultos e FP Básica.

Esforzo e superación

Tres alumnos del IES Laxeiro, de Lalín, figuran entre los veinte premiados por la Xunta en toda Galicia por su especial esfuerzo y superación en los estudios de ESO durante el curso pasado. Francisco Rodríguez, Miguel da Cunha Pedreira y María Iglesias reciben 750 euros y un diploma acreditativo. Los dos primeros lo recogieron ayer de manos del conselleiro de Educación e Cultura, Román Rodríguez, y acompañados por el director del instituto, Uxío Grande, y familiares, mientras que en nombre de la tercera acudió una hermana.
Estos premios corresponden a alumnos que merecen un especial reconocimiento por la dedicación y esfuerzo demostrado a lo largo de la ESO en superar sus dificultades, bien de tipo personal, educativas o del entorno familiar y sociocultural. Otros veinte alumnos recibieron premios al rendimiento académico (Noticia do Faro de Vigo).
Toda a información encontrádela no seguinte enlace