Admisión a Ciclos Medios e Superiores para o curso 2018-2019

Desde o luns, día 25 de xuño, ata o martes , día 3 de xullo, ás 13:00 horas, estará aberto o prazo para realizar a inscrición de admisión a ciclos medios e superiores para o curso 2018-2019. A Orde que regula este proceso de admisión é a do 15 de xuño de 2016 (DOG do 27 de xuño). Os prazos para todo o proceso abranguen desde o día 27 de xuño ata o 7 de outubro.

Para calquer información podedes dirixirvos a páxina da xunta www.edu.xunta.es/fp ou nesta propia pweb www.ieslaxeiro.com, onde  tendes os seguintes arquivos:

Oferta de ciclos e prazas asignadas no IES Laxeiro curso 2018-2019

Anexo I Impreso solicitude admisión

Impreso matrícula ou renuncia

Admisión FP Básica 2017-2018 no IES Laxeiro

Desde o 1 de setembro ata as 13:00 horas dop día 12 está aberto o prazo de admisión para cursar FP Básica . Nos arquivos adxuntos aparece toda a ionformación relativa a este proceso .

- Orde que regula o proceso

- Instrucións para o proceso de admisión

- Oferta de prazas para o curso 2017-2018

- Calendario do proceso de admisión

- Solicitude de admisión

- Conformidade familiar

- Consello orientador

- Comunicación de incorporación

- Relación de admitidos

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2017

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca 682 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras para o alumnado no ano 2017.

O prazo estará aberto do 28 de febreiro ata o 27 de marzo. Dita convocatoria está regulada pola Orde de 2 de febreiro 2017 e explicada no cartel anunciador da xunta.Para calquera información acudir a páxina web https://www.edu.xunta.es/axudasle/ desde donde podedes tramitar a vosa solicitude ou ben imprimir a solicitude.

Orde 2 de febreiro de 2017

Cartel anunciador das actividades

Admisión para probas libres de obtención de títulos FP LOE convocatoria 2015-2016

Desde o 18 ata o 29 de abril estará aberto o calendario de admisión de probas libres para a obtención de títulos de Ciclos Formativos de Formación Profesional LOE correspondentes a convocatoria 2015-2016.

Enlaces informativos:

a) Orde que desenvolve as probas (aínda non hai cambios LOMCE)

b) Instruccións sobre o proceso de admisión

c) Calendario de admisión

d) Impreso de solicitude

Máis información en www.edu.xunta.es/fp

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca 682 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras para o alumnado no ano 2016.

Prazo aberto do 29 de marzo ata o 28 de abril (ambos incluídos).

Aquí podedes consultar:

a) Orde da Convocatoria

b) Extracto da convocatoria

c) Cartel anunciador

d) Impreso da Solicitude

e) Guía para cubrir a solicitude

Máis información en http://www.edu.xunta.es/axudasle e nas oficinas do centro.

Probas de acceso a Ciclos Medios e Superiores 2016

Ven de publicarse no portal www.edu.xunta-es/fp o calendario de probas de acceso a ciclos medios e superiores

Publicada a Orde de convocatoria no DOG así como os impresos de inscripción e instrucións pertinentes

Impreso de inscrición C.Superior

Impreso de inscrición C.Medio

Instrucións Probas de acceso

Sede e horarios da proba C.Superior

Instrucións da proba C.Superior

Sede e horarios da proba C. Medios

Instrucións da proba C.Medios

Convocatoria de probas libres da ESO para maiores de 18 anos

A Consellaría de Educación, Cultura e O.U. ven ce convocar a proba de obtención da ESO  para maiores de 18 anos.

Períodos de inscricción:     1ª convocatoria: do 7 ao 18 de marzo

2ª convocatoria: do 1 ao 8 de xullo

Datas da proba:                   1ª convocatoria: 27 de maio

2ª convocatoria: 8 de setembro

Lugar: Nos que aparecen na Resolución da convocatoria( DOG do 28 de xaneiro)

Máis información no portal da xunta www.edu.xunta.es e na propia convocatoria do DOGA (Resolución DOG Xoves, 28 de Xaneiro de 2016)

Podedes descargar o impreso de solicitude Aquí

Convocatoria de probas de bacharelato para maiores de 20 anos

A Consellaría de Educación, Cultura e O.U. ven ce convocar a proba de obtención de bacharelato para maiores de 20 anos.

Período de inscricción: do 18 de febreiro ao 3 de marzo

Data da proba: 22 de abril

Lugar: IES San Clemente de Santiago de Compostela

Podedes descargar o impreso de solicitude Aquì