Profesional

Primeros pasos hacia un Plan Educativo Digital de Centro - enero 2021

Siempre con la directriz de caminar hacia un modelo de Centro Educativo Digital (recomendaciones el Plan de Acción de Educación Digital), desde el Equipo Directivo y Grupo TIC (Ver Integrantes) formulamos la propuesta de elalorar un Plan Digital Educativo de Centro. Un Plan más ambicioso que el Plan de Integración de las TIC de nuestro centro.

Más aún con la situación actual de pandemia, nos hemos dado cuenta del papel fundamental de las Nuevas Tecnologías de la Información y Comunicación, no sólo en los procesos de enseñanza aprendizaje sino también en la organización de nuestro Centro Educativo. Son muchos aspectos necesarios de atención. Relacionamos los siguientes:

• Adoptar medidas concernientes a asuntos de Seguridad en Línea (eSafety), como netiqueta, protección de menores o acoso escolar, en las políticas y normativas de nuestro centro.

Las distintas acciones adoptadas, están estructuradas en distintos niveles de concreción:

A nivel Corporativo:  los centros educativos de Educación Secundaria, la Consellería de Educación aporta instrucciones y circulares relativas a los aspectos señalados. Sobre todo en las Políticas y Normativas. LOPD. Un Ejemplo la iniciativa de Navega con Rumbo.

A nivel de Centro:  tenemos tanto el Regulamento de Régimen (NOF), el Plan de Convivencia y el Plan de Comunicación con ciertas intrucciones relativas a los aspectos señalados anteriormente. El aspecto de Acoso Escolar está recogido en el Plan de Convivencia

A nivel de Áreas:  las materias de TIC (Tecnologías de la Información y Comunicación) e Informática, siempre se atiende un Bloque de contenidos sobre Seguridad en Internet. Especialmente en concepto de netiqueta. Están atendidos por contenidos del propio currículo en todas las áreas.

A nivel Interdisciplinar: la Comisión de Coordinación Pedagógica, organiza todos los años talleres formativos hacia nuestro alumnado.

De forma específica, en cada actividad escolar, tanto de forma individual como en grupos, se realizan acciones que contribuyen a una concenciación sobre seguridad en Internet y usos reponsables. Se piden autorizaciones a padres, tenemos modelos de autorizaciones por derechos de imagen, de autoría y de licencias.  Un ejemplo a seguir es el grupo de Biblioteca y el área de Igualdad de Género que trabajan sobre el CyberBullying y el control en las redes.

Para o alumnado e familias do IES laxeiro

Sirva de testemuña esta carta que escribiu para vos e para as vosa familias unha profesora do IES Laxeiro. A través dela queremos manifestar todo o que sentimos e e todo que desexamos neste momentos tan duros tanto o Equipo Directivo, coma o profesorado do voso centro.

Avaliación e semana santa

Moi bo día a todas e todos,

Antes de nada, espero que estedes ben e levando esto o mellor posible. Como sabedes, hoxe fixemos a avaliación, así que mañá, a partir das 13:00 horas publicaranse as notas. Se alguén ten problemas e non lle chegan que mo faga saber, ou por correo ou ao teléfono.
Como sabedes tivemos que poñer as notas sen os últimos exames, pero asegúrovos que o profesorado tiñamos notas de clase abondo de cada alumno/a. Intentamos ser o máis xustos posibles, dadas as condicións.
Sei que todo esto está sendo complicado, que moitos alumnos/as están agobiados porque enviamos moitas tarefas. Para nós esto tamén é novo, estamos intentando traballar doutra forma, todo o día pegados ao ordenador contestando correos. Estamos intentando facelo o mellor que podemos, e as cousas que vexamos que non funcionan ben ir cambiándoas. Tamén estamos investigando o alumnado que poda ter problemas de conexión a internet ou falta de medios (oredenadores) para poder solucionalo, a equipa directiva está traballando a tope con este tema, e con todos os demais, asegúrovolo.
Quero darvos as GRAZAS porque entendo que non é sinxela esta situación, estar en casa, teredes seguramente traballo tamén, e a maiores atender aos vosos fillos/as, que seguro se queixan de que os facemos traballar moito, pero a maioría estano facendo moi ben, estou moi orgullosa de cómo se están adaptando a estas circunstancias tan complexas.
Para a semana descansamos, pero á volta de semana santa poreime en contacto con todas/os para comentarvos os resultados da avaliación e informarvos, en canto nolo comuniquen, de cómo imos traballar no terceiro trimestre.
Espero que estedes ben, moitas grazas e coidádevos moito.

Unha profesora do IES Laxeiro

Calendario de Fin de Curso 2016 - 2017

•     DÍA 23 DE XUÑO: Remate de clases
  •     DÍA 23 e 26 DE XUÑO: Avaliacións
  •     DÍA 23 DE XUÑO: Entrega de notas :Adultos (20:00- 20:30 horas)
  •     DÍA 27 DE XUÑO: Entrega cualificacións de ESO, Bacharelato, CICLOS e FP Básica (10:00 a 11:00 horas)(Non haberá transporte escolar)
  •     DÍAS 27 ,28 DE XUÑO: Reclamacións ás cualificacións en ESO, BACH. CICLOS , Adultos e FP Básica.

Presentación de "Zapatillas Rotas"

O noso benquerido compañeiro Xabier Quiroga  presenta o seu quinto libro "Zapatillas rotas", o vindeiro xoves 16 de outubro ás 20:00h no salón de actos do noso centro.

Convidamos a toda a comunidade educativa a asistir a este evento, onde o escritor estará acompañado por Manuel Bragado, editor de Xerais, Celso Fernández Sanmartín e o noso director, Uxío Grande, como mestre de cerimonias.

>> Ficha do libro

>> Ficha do Autor

Xornadas de Orientación Laboral no IES.Laxeiro

Os días 23, 24 e 25 do mes de marzo terá lugar no IES. Laxeiro de Lalín unha nova edición das Xornadas de Orientación Laboral, nas que o eido agrario, as enerxías renovables , os procesos de selección e o futuro do automóbil serán algúns dos temas destacados .