Profesorado Educación Física

Carballo Pérez, Sergio J. Xefe do departamento
García García, Xosé Manuel Titor 4º ESO C

Unha profesora alemá no IES Laxeiro

Nestes días de outono contamos coa visita de Sabrina Jürgs, profesora no Auguste Viktoria Schule, un Gymnasium ubicado na cidade alemá de Itzehoe, no Bundesland Schleswig-Holstein Sabrina ensina Español, Inglés e Educación Física a alumnas e alumnos dun nivel educactivo equivalente ao noso bacharelato. A súa estancia no IES Laxeiro ten lugar dentro do programa PAD, nunha acción formativa similar ao job shadowing, un período de observación profesional coa intención de coñecer a nosa práctica educativa e a lingua española falada no noso país (e de paso algo de galego). Neste dúas semanas acompañou a algúns dos nosos docentes, fundamentalmente os correspondentes ás súas materias. Un bo xeito de aprender e intercambiar ideas así como de ampliar os vencellos europeos.

Programación da área de Educación Física 2017-18

Nos arquivos adxuntos podedes consultar a programación do departamento de Educación Física e os contidos mínimos e criterios de avaliación e cualificación.

Para a consulta da normas de funcionamento das clases de Educación Física, así como outros documentos relativos á materia, dirixidevos á aula virtual do IES Laxeiro.

O IES Laxeiro participa no proxecto Erasmus+ "Tunnel of time"

O IES Laxeiro foi seleccionado para desenvolver, en calidade de socio, un proxecto de aprendizaxe e mobilidade Erasmus+ para o persoal docente e alumnas e alumnos do centro durante os próximos cursos 2017/18 e 2018/19. O proxecto, titulado Tunnel of time, conta con financiación da Comisión Europea e foi escollido logo dun complexo proceso de avaliación por parte da axencia nacional finesa, país que actúa como coordinador.

O proxecto conta coa participación de profesores e estudantes dos seguintes centros:

Tunnel of Time nace coa idea de impulsar la adquisición de habilidades e competencias de calidade así como favorecer a interculturalidade, a inclusión social e o multilingüismo. Este proxecto inclúe unha serie de actividades a realizar en cada centro e en coordinación e comunicación cos socios así como reunións periódicas cos profesores e alumnos dos outros centros.

O proxecto aborda dous temas principais: a igualdade entre homes e mulleres e as habilidades necesarias no traballo hoxe en día e no futuro, ambos vistos desde unha perspectiva interxeracional tratando de percibir como teñen cambiado co paso do tempo. Para iso os alumnos e alumnas van contar coa colaboración dos residentes e persoal da residencia As Dores e do profesoras e rapaces e rapazas de Educación Infantil do CEIP M. Rivero.

Paises participantes

A Canadian experience

Durante o pasado mes de outubro o profesor de EF do IES Laxeiro, Xosé Manuel García, participou dunha estadía en Canadá, enmarcada no programa PIALE. O Programa Integral de Aprendizaxe de Linguas Estranxeiras comprende unha serie de itinerarios formativos para a mellora da competencia lingüística  e comunicativa do profesorado.
A súa participación consistiu na integración na vida escolar da Academia Beurling, unha high school situada en Verdún, un distrito da cidade quebequense de Montreal... ler máis

Alumnado de 1º ESO participa no " Correlingua".

O 8 de maio celebrouse en Silleda o "Correlingua", unha marcha en favor do Galego na que o noso alumnado de 1º ESO participou expresando as súas ideas. Aquí podedes ver as pancartas que fixeron desde Plástica.

Día da bici no IES Laxeiro

O día 16 de outubro foi declarado Día da Bici nos centros desde a Institución Galega de Ciencia. Trátase de fomentar o uso da bicicleta entre os escolares como medio de transporte e como actividade física saudable no tempo de lecer, favorecendo a sostibilidade e a eficiencia enerxética.

Con este motivo, organizamos unha xincana ou proba de habilidades chamada Buscando á/ó máis hábil e seguro/a na bicicleta

Baloncesto 3x3 nos recreos

REGULAMENTO DE BALONCESTO 3X3 IES Laxeiro

• Xogan dous equipos nunha soa canastra.
  • Os equipos están formados por 4 xogadores/as, un/ha deles/as empeza como suplente. En pista, polo tanto, xogan 3 contra 3.

Liga de fútbol sala nos recreos de IES Laxeiro

BASES E NORMAS DO TORNEO

• Cada equipo estará formado por un máximo de 6 alumnos/as, os cales deberán figurar na ficha de inscrición e non poderán cambiar de equipo.

Noraboa aos nosos cadetes!

Temos a satisfacción e o orgullo de contar entre o noso alumnado con algúns dos novos subcampións de España de balonmán, na categoría de Cadetes. Un grupo de alumnos que entende o deporte de equipo como sacrificio, competitividade... pero sobre todo deportividade!

Cadetes do IES Laxeiro