Electricidade

Roberto Eiriz Seijas
Manuel Arango Díaz Titor 2º FP Básica
Celso Méndez Gil  Xefe de Departamento
José Luis Sánchez Sarandeses Titor 1º C.M. Elect.
José Ramón Silva Torres  Titor 2º C.M. Elect.

Probas de acceso a Ciclos Medios e Superiores 2019

Convocadas as probas de acceso a Ciclos Medios e Superiores do ano 2019. No portal www.edu.xunta.es/fp pódese consultar toda a información relativa a esta convocatoria. Nos arquivos adxuntos podedes informarvos de todo o relativo ao proceso desta convocatoria.

- Orde do 8 de xaneiro que regula a convocatoria

- Calendario do proceso

- Información Probas de acceso a Ciclos Superiores

- Información Probas de acceso a Ciclos Medios

- Impreso de inscrición a Ciclos Superiores (ED312D)

- Impreso de inscrición a Ciclos Medios (ED312C)

Programación dos módulos do CB de Electricidade e Electrónica. Curso 2018-2019

Nas ligazóns que seguen pódense consultar ou descargar as programacións dos módulos do Ciclo Básico de Electricidade e Electrónica para o curso 2018-19.

Programación dos módulos do CM de Instalacións Eléctricas e Automáticas. Curso 2018-2019

Nas ligazóns que seguen pódense consultar ou descargar as programacións dos módulos do CM de Instalacións Eléctricas e Automáticas para o curso 2017-18.

Visita a REGANOSA

O pasado mércores, día 7de novembro de 2012,  alumnado do Ciclo Medio de Instalacións Electrotécnicas e Automáticas de Formación Profesional e o alumnado de Tecnoloxía Industrial de 1º e 2º de bacharelato, realizaron unha visita didáctica á Central Regasificadora de REGANOSA en Mugardos (FERROL).   Ver FOTOS da Visita

Obradoiro de protección civil: como actuar en caso de incendio

O venres 14 de maio tivemos o obradoiro de protección civil sobre actuación en caso de incendio, que veu a completar o obradoiro de marzo sobre primeiros auxilios. Participou alumnado e profesorado de ciclos medios de electricidade e automoción, ciclo superior de mantemento e PCPI. A primeira parte, de carácter teórico, foi impartida no salón de actos do centro e a segunda, de carácter práctico, realizouse nas instalacións de protección civil. Alí alumnado e profesorado tivo que enfrontarse a unha situación de lume real, uso correcto de extintor, atención a vento e perigos do lume...

Na galería de fotos do Centro tedes colgado un álbum coas algunhas das máis interesantes.

Esperamos que vos fose útil.