Organigrama, Consello escolar, P.A.S., Equipo directivo

CONCRECIÓN CURRICULAR 2023_24

14/02/2024 13:10
31/08/2024 13:10
Europe/Madrid

No enlace que segue pódense consultar a Concreción Curricular do centro para o ano 2023_2024

'enlace ao documento'

Aprobadas en Claustro o día 2 de novembro de 2023.

A DIRECCIÓN

ESO & BACHARELATO (réxime ordinario): PROCESO DE ADMISIÓN 2024-2025

15/01/2024 09:59
31/07/2024 09:59
Europe/Madrid

 Calendario do procedemento de admisión e matrícula

Os prazos para tramitar o procedemento de admisión e formalizar a matrícula son os seguintes (referidos ao ano natural):

1. Prazo de presentación de solicitude de reserva: 15 de xaneiro a 4 de febreiro

2. Publicación da listaxe do alumnado con posto reservado: 22 de febreiro

3. Data do sorteo público para os efectos de desempate: última semana de febreiro e, en todo caso, antes do 1 de marzo

4. Publicación de postos escolares vacantes: antes do 1 de marzo

5. Prazo de presentación de solicitude de admisión: 1 a 20 de marzo

6. Prazo de presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: 10 días hábiles, contados a partir do día seguinte ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión

7. Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: 25 de abril

8. Prazo de reclamación contra as listaxes provisionais: 5 días hábiles, contados a partir do seguinte á data de publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido.

9. Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: 15 de maio

0. Prazo para formalizar a matrícula na ESO e bacharelato: 23 de xuño a 7 de xullo

Disposición adicional primeira (Calendario do procedemento de admission e matrícula), ORDE21out 2022

 

Cómputo de prazos

Para os efectos de cumprir os trámites do procedemento de admisión e formalización da matrícula do alumnado, cando o último día do prazo non sexa lectivo, prorrogarase automaticamente ata o día lectivo inmediato seguinte.

Disposición adicional segunda (Cómputo de prazos), ORDE21out2022

 

NORMATIVA:

-D13/2022, 3feb, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanza de 2º ciclo de EInfantil, EPrimaria, ESO & BAC reguladas na LOE.

-ORDE21out 2022 pola que se desenvolve D13/2022, 3feb (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

 

DOCUMENTOS:

-RESERVA DE PRAZA EN CENTRO DOCENTE SOSTIDO CON FONDOS PÚBLICOS (ED550A).

-DOCUMENTO PARA ADMISIÓN ALUMNADO EXTERNO (ED550B).

A DIRECCIÓN

 

Integrantes do Equipo Directivo


Director: Xosé Manuel López Fernández
Vicedirector: Manuel Conde Arosa
Xefa Estudos diúrno: Lidia López-Ron Martínez 
Xefa Estudos nocturno: Paula Ríos Estévez
Secretaria: Beatriz Boán Fernández

Tamén dispoñible a súa Consulta na seguinte ligazón:

https://www.edu.xunta.gal/centroseducativos/CargarCadroDirectivoCentro.do?codigo=36013758


LIBROS DE TEXTO 2023_2024

 

NOTA IMPORTANTE: Se non se especifica libro de texto nunha determinada materia, ámbito ou módulo é que non se vai utilizar.

ESO > Todos os niveis da ESO están incluídos no programa EDIXGAL; polo tanto, non se especifica ningún libro de texto en formato papel.

1º BACHARELATO > (descargue documento)

2º BACHARELATO > (descargue documento)

CICLOS FORMATIVOS > (descargue documento)

ESA (Eso para adultos) > (descargue documento)

 

Proba de Competencia Dixital alumnado de 4º ESO - Curso 2022-2023

Competencia DixitalCOMPETENCIA DIXITAL DO ALUMNADO
4º ESO - PROBA DE PILOTAXE


O noso centro educativo foi seleccionado para a realización dunha proba piloto coa que se pretende analizar a competencia dixital do alumnado de 4º de ESO.


A competencia dixital enténdese a combinación de coñecementos, habilidades e aptitudes para o uso seguro, crítico e responsable das TIC na aprendizaxe, o traballo, o lecer, a participación na sociedade e a interacción con ditas tecnoloxías. A nivel práctico estrutúrase en cinco grandes áreas (Información e datos, Comunicación e colaboración, Creación de contido dixital, Seguridade e privacidade e Contorna dixital e solución de problemas). Pódese acceder na seguinte Ligazón ao portal para realizar a proba de demostración ---> Fai Click!


Mediante esta proba piloto obterase información de gran valor de cara ás decisións executivas que a CCEFPU tomará nos vindeiros cursos en relación ás accións de impacto definidas na Estratexia Educación Dixital 2030, as cales están enfocadas a unha maior presenza da educación dixital nas aulas co fin de acadar, entre outros obxectivos, a cidadanía dixital plena (convivencia dixital pacífica, alfabetización informacional e loita contra a desinformación, pensamento crítico) e atallar a fenda dixital.


Dita proba realizarase de xeito online a través da plataforma deseñada pola Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA), a cal garante en todo momento a privacidade dos datos dos participantes. ComDix: Plataforma de certificación en el Marco Gallego de Competencias Digitales (xunta.gal)

Solicitude de Axudas para a adquisición de Material Escolar - Curso 2023-2024

SOLICITUDE DE AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR - CURSO 2023-2024

[ORDE10mai2023 pola que se regula aparticipación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado na EPrimaria, ESO e EE de centros docentes sostidos con fondos públicos para 2023/2024 (código procedemento ED330B) (DOG, 19mai)].

NOTA IMPORTANTE:

O alumnado matriculado nos centros e cursos incluídos en EDIXGAL no curso 2023/24 está excluído da partcipación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Non obstante, poderán solicitar a axuda para adquirir material escolar cando reúnan os requisitos establecidos na orde.

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:   do 20 DE MAIO AO 21 DE XUÑO DE 2023

O alumnado que se incorpore ao centro docente fóra deste prazo disporá dun mes contado a partir do día seguinte ao da formalización da matrícula. Non se poderán presentar solicitudes despois do 31mar2023.

PROCEDEMENTO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (ED330B-anexos I e II) dispoñible na aplicación fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal

Opcionalmente, poderá presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

Para a presentación electrónica de solicitudes poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluíndo o sistema de usuario e Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365).

PARA MAIS INFORMACIÓN:

Pode consultar --> FAQ - "Preguntas Frecuentes" Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar

Acceso á Axuda do Aplicativo fondo_libros  --> https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/

 

A DIRECCIÓN

Procedemento de Reclamacións ás Cualificacións - Prazos

No Documento Adxunto recollemos o procedemento para a reclamacións das cualificacións.

Expóñense os prazos para realizar os trámites e as actuacións para 2º Bacharelato, para ESO e 1º Bachharelato e para Ciclos de Formación Profesional.

Tamén está recollido no documento adxunto, a normativa lexislativa aplicable ao procedemento.

 

A DIRECCIÓN

Bolsas Complementarias ao Estudo para ALUMNOS/AS de Centros Docentes do CONCELLO de LALÍN. 2023-24

BOLSAS COMPLEMENTARIAS AO ESTUDO para ALUMNOS/AS de CENTROS DOCENTES do CONCELLO de LALÍN. 2023-24

(BOPPO, 4mai)

 
TIPOLOXÍA DAS AXUDAS.

Financiarase a adquisición de:
1. Libros de texto.
2. Libros de lectura.
3. Material escolar e/ou complementario (material informático e material funxible, mochilas ...)
4. Vestiario e material deportivo.
5. Calzado en xeral.

 
REQUISITOS.

(a) Ser pai/nai/ ou titor/a legal do alumnado matriculado ou con reserva de matrícula no segundo ciclo de educación infantil, educación primaria ou educación secundaria obrigatoria nun centro educativo do Concello de Lalín durante o curso escolar 2022/2023.

(b) Todos os membros da unidade de convivencia deberán de figurar empadroados e residir de modo efectivo no Concello de Lalín. As persoas estranxeiras que residan no Concello de Lalín poderán beneficiarse desta prestación, sempre que o/a solicitante se atope en situación administrativa regular e cumpran as condicións da LO4/2000, sobre dereitos e liberdades dos estranxeiros en España, tendo ademais que reunir os demais requisitos establecidos nas presentes bases.

(c) Convivir, na unidade familiar, as/os alumnos/as para os que se solicita as axudas.

(d) Ter presentada a solicitude e documentación no prazo establecido.

(e) Non ter pendente de xustificar ningunha subvención e/ou axuda de inclusión social concedida polo Concello de Lalín no exercicio 2022.

(f) Determinadas condicións de renda referidos aos da unidade de convivencia, segundo a declaración de IRPF do último exercicio fiscal (2022).

 
LUGAR E PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES.

As solicitudes de bolsas, xunto coa documentación, presentaranse preferiblemente por vía telemática a través da sede electrónica do Concello de Lalín.
Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente perante o rexistro xeral do Concello de Lalín

O prazo de presentación de solicitudes será de 20 días naturais a contar dende o día seguinte á publicación do extracto da convocatoria no BOPPO.


A DIRECCIÓN

Procedemento de Admisión - ESO e Bacharelato

ESO E BACHARELATO

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN

 PUBLICADAS LISTAXES DEFINITIVAS DE PERSOAS ADMITIDAS E NON ADMITIDAS

 consulta nos taboleiros interiores do centro

A DIRECCIÓN

Probas Libres ACCESO a Ciclos: Proceso de ADMISIÓN E MATRÍCULA 2023-2024

19/04/2023 10:18
Europe/Madrid

 

CALENDARIO DE ADMISIÓN PARA AS PROBAS LIBRES PARA OBTENCIÓN DOS TÍTULOS DE TÉCNICO E DE TÉCNICO SUPERIOR DE CICLOS FORMATIVOS DE FORMACIÓN PROFESIONAL

 

Período ordinario de admisión

Presentación de solicitudes

17 de abril ás 9:00 horas ata o 28 de abril ás 13:00 horas

Listaxe provisional de solicitudes

3 de maio

Reclamación contra a listaxe provisional

3 de maio ás 9:00 horas ata o 5 de maio ás 13:00 horas

 

Listaxe definitiva de solicitudes

 

10 de maio

Admisión e matrícula

Listaxe de persoas adxudicadas

10 de maio

Matriculación

10 de maio ás 9:00 horas ata o 19 de maio ás 13:00 horas

Liberados e adxudicación continuada

23 de maio ás 9:00horas ata o 31 de maio ás 13:00horas

 

Para  máis información:  http://www.edu.xunta.gal/fp

 

Distribuir contido