Localización, Dependencias, Organigrama, Secretaría, Consello escolar, P.A.S., Historia, Equipo directivo, Horario, Servizos, Xefatura de Estudos, Oferta Educativa, Organización interna, Titorías, Matrícula, Regulamento de Réxime Interno, Novas de interese, Avaliacións e Exames, Convocatorias, Documentación

Horario de Secretaría

Polas mañás:

De luns a venres, de 9:00 h a 14:30 h

Polas tardes:

Luns e mércores, de 16:00 h a 18:30 h

Oferta Educativa do IES Laxeiro

Integrantes do Equipo Directivo

Director: D. Eugenio Grande Sierra
Vicedirector: Da Rosa Mª Alvarez González
Xefe Estudos diúrno: D. Xavier Galego Fernández
Xefe Estudos nocturno: D. Xosé Manuel López Fernández
Secretaria: Da. Marina Pardal Varela

Matrícula 2020-2021 no IES Laxeiro

Comeza o período de matrícula na ESO e BACHARELATO para o curso 2020-2021

Comeza o período de matrícula para todo o alumnado con reserva 2020-2021 e que promocionara ao seguinte curso.

Preme neste icono para iniciar o teu rexistro e a túa  matrícula

Matrícula 2020-2021

O proceso de matrícula é telemático, onde consta dun primeiro paso de rexistro/acceso e dun segundo paso para a escolla de curso/materias.

Se o proceso está ben realizado recibirás na túa conta de correo electrónico o resgardo da túa matrícula.

Se o proceso está incompleto ou defectuoso recibirás un aviso para revisala e volvela a enviar.

O período de matrícula ordinaria abrangue do 1 ao 10 de xullo

O período de matrícula extraordinario vai do 1 ao 10 de setembro

Por se tendes algunha dúbida durante o proceso podedes chamar aos teléfonos seguintes:

886151941 ( Xefatura) - 886151942 (Xefatura) - 886151943 (Dirección)  - 886151947 (Administración)

Admisión a Ciclos Medios e Superiores para o curso 2020-2021

Desde o xoves, día 25 de xuño, ata o mércores , día 8 de xullo, ás 13:00 horas, estará aberto o prazo para realizar a inscrición de admisión a ciclos medios e superiores para o curso 2020-2021. A Orde que regula este proceso de admisión é a do 15 de xuño de 2016 (DOG do 27 de xuño).

Os prazos para todo o proceso abranguen desde o día 25 de xuño ata o 9 de outubro.

Para calquer información podedes dirixirvos a páxina da xunta www.edu.xunta.es/fp ou nesta propia pweb www.ieslaxeiro.com, onde  tendes os seguintes arquivos:

Normativa reguladora do proceso de admisión

Oferta de ciclos e prazas asignadas no IES Laxeiro curso 2020-2021

Anexo I Impreso solicitude admisión(só para 2º curso)

Anexo II Impreso solicitude para FCT/Proxecto para adultos  ou módulos liberados

Impreso matrícula ou renuncia

Información réxime ordinario

Instrucións solicitude Web

Video coas instrucións para cubrir a solicitude web

Horario de recollida de notas finais xuño 2020

De acordo coa Resolución do 12 de xuño de 2020 da Secretaría Xeral Técnica de Consellería de Sanidade sobre medidas de prevención necesarias para a transición a unha nova normalidade publicadas no DOG do 13 de xuño, publicamos neste enlace e no arquivo adxunto o calendario de recollida dos boletíns de notas finais do curso 2019-2020.

Os/as titore/as de cada grupo serán os encargados/as de entregar a cada alumno/a o boletín de notas finais e dese xeito poderán despedirse presencialmente dos seus titorandos logo du curso tan accidentado como o que vai rematar.

Pregamos, para cumprir coas normas de sanidade, que todo alumnado veña provisto da correspondente mascarilla no momento da recollida de notas, acto que terá lugar no Salón de actos do centro para cumprir coas nomas de distanciamento estipuladas.

Fai clik para descargar -> Horarios de recollida de notas finais xuño 2020

Reservas 2020-2021 para ensinanzas de adultos no IES Laxeiro

Formularios para efectuar a reserva en ensinanzas de adultos ( ESA e BACHARELATO)  no IES Laxeiro para o curso 2020-2021.

Durante este mes de xuño e posteriormente en setembro podedes cubrir os seguintes formularios para  os estudos de adultos

que se ofertan no instituto.

ENLACES PARA REALIZAR A RESERVA:

ESA, ESO PARA ADULTOS

Fai click para abrir -> https://docs.google.com/forms/d/1Ql1KheO4qBU15d1v4XsKmK9S38rsNYKaImc023BWnyM/edit

ALUMNADO QUE INICIA ESTUDOS DE BACHARELATO

Fai click para abrir -> https://docs.google.com/forms/d/1gIDJYBmMFS-RhOf48lRjMlTgQxmdTGVAXUYgjPjcuzg/edit

ALUMNADO QUE CONTINÚA ESTUDOS DE BACHARELATO

Fai click para abrir ->https://docs.google.com/forms/d/1zAd4kcF3eC6-KowToOZV-v4t7nKwhnq49lOo4N16SQ0/edit

Para consultas e dúbidas a resolver chamar ao teléfono que aparece nos propios formularios

Horarios exames finais ciclos formativos xuño 2020

Según ordena a lexislación de avaliación de ciclos formativos, Orde de 12 de xullo de 2011  e a Resolución do 26 de xullo de 2019 de desenvolvemento de ciclos, no seu punto 4.3 , publicamos, para todo o alumnado de 1º ou 2º ano de ciclos, que perdeu o dereito a avaliación continua, o  horario de exames finais curso 2019-2020.

Debido a situación de pandemia COVID_19, os departamentos que así o decidiran nas adaptacións das programacións, poderán utilizar este mesmo horario para recuperación de alumnado de 2º ano con  pendentes de  1º ano. Tal como remarcan as Instrucións complementarias do 28 de maio as probas finais non serán presenciais, senón telemáticas.

Fai click para descargar -> Horario de exames finais ciclos formativos 2020