Información xeral

Integrantes do grupo de Dinamización das TIC


Nome e Apelidos Función Área
D. Eugenio Grande Sierra Asesor Externo Lingua Castelá
D. Samuel Antonio Malvar Mouco Dinamizador - responsable Google APPs Francés
D. Juan José Rodríguez Siaba Dinamizador Tecnoloxía
D. Xosé Manuel García García Dinamizador en comisión de servizos - Asesor externo Educación Física
D. Jorge Fuentes Montoto Coordinador TIC/ABALAR/E-DixGal Tecnoloxía
D. Javier López Fernández Asesor Externo Inxeñeiro Telecomunicacións
D. Xosé Manuel López Fernández Dinamizador - Director do centro Inglés

Liñas de Traballo Grupo TIC - 2020/21

 

Ao longo de todos estos cursos académicos, dende a incorporación do noso centro ao Proxecto de Webs Dinámicas, da nosa incorporación ao Proxecto Abalar e logo ao Proxecto E-Dixgal, todolos anos redactamos o plan de dinamización das tecnoloxías da información e da comunicación. Dende o grupo TIC, xa levamos anos traballando para elaborar o dito plan e algunhas das liñas de actuación que se van a recoller xa se comezaron a desenvolver.

As liñas principais de traballo que se van a contemplar no plan TIC son as seguintes:

  • Coordinación no Plan de Formación Permanente do noso Profesorado do centro PFPP. Temos activo Liña de Formación en Ferramentas Dixitais na procura de alcanzar o modelo de Centro Educativo Dixital. Colaboramos co CFR de Lalín do propio centro.
  • Xestión e Control de Incidencias sobre as infraestruturas informáticas do centro, tanto equipamento dixital como do Proxecto E-DixGal.
  • Soporte Técnico aos diferentes Grupos de Traballo do noso centro; coma a participación no Grupo de Biblioteca, do Club de Ciencia e outros grupos puntuais referentes a actividades coma Día da Ciencia e/ou similares.
  • Cooperación e asesoramento aos Programa Erasmus + do noso centro, difusión e publicidade de experiencias educativas.
  • Participación e colaboración para a posta en funcionamento do Bacharelato de Excelencia STEM en Science, Technology, Engineering and Mathematics (CienciaTecnologíaIngeniería y Matemáticas).
  • Participación e Renovación do proxecto de webs dinámicas da Consellería de Educación. Como podedes comprobar, xa está a páxina web en pleno funcionamento e con necesidade de renovación tanto de contidos coma de ferramentas colaborativas...
  • Mantemento da páxina web do centro e incorporación de novas funcionalidades. Algunhas partes do sitio web (actividades, información académica, etc.) están actualizadas pero aínda queda moito traballo que facer noutros dos bloques da páxina e revisar.
  • Potenciar o uso da Aula Virtual. O curso pasado parte do profesorado do grupo TIC  estivo probando a Aula Virtual. Neste curso, xa coa Aula Virtual en funcionamento, intentaremos que se extenda o seu uso a máis profesorado. Xa temos presencia da nosa Aula Virtual MOODLE para dispositivos móviles, tablet e móviles.
  • Potenciar o uso dos Servizos Dixitais Educativos, servizo de videoconferencia, plataforma educativa EVA-E-DixGal, Entornos Viruais de Aprendizaxe.
  • Asesorar no Emprego das Ferramentas TIC que temos no centro, Servizo de Xestión Académica SIXA.
  • Asesorar no Emprego das Ferramentas TIC do ámbito educativo das Google Apps do noso dominio @ieslaxeiro.com (Gmail, Drive, Classroom...). Xestión e administración do Dominio @ieslaxeiro.com.
  • Incorporación de ferramentas de control nas aulas de ordenadores. Comezamos nas Aulas E-Dixgal instalando o programa Epoptes e, unha vez pasada a fase de probas,  intentarase extender a iniciativa a outras aulas.
  • Medidas de promoción de software libre. O profesorado de Informática e de Tecnoloxías da Información e da Comunicación xa imparte as súas clases principalmente con ferramentas de software libre. Intentaremos potenciar o seu uso entre o alumnado e o resto de profesorado.
  • Instalación dalgunha rede de terminais lixeiros. Xa temos neste momento creada e funcionando unha pequena rede na aula de Tecnoloxía Industrial (desinstalada).
  • Creación dunha intranet educativa de centro, con recopilación de materiais e espazos de interacción entre o profesorado. Este é o punto menos desenvolvido, de momento estamos a recopilar ligazóns de interese para o profesorado e a utilizar marcadores sociais para organizar a información. De feito será unha liña a retomar no caso de sobrecarga das Apps educativas de Google.
  • Asesoramento co Equipo Directivo para necesidades puntuais coma o proceso de matrícula, para seguimentos da propia comunidade educativa, grupo de whatsapp... 
  • Dar robustez e soporte técnico sobre o equipamento e infraestrutura informática do noso centro. Renovación de Equipamento ( postos informáticos e equipos de rede e WIFI. Control de Inventario.

e por suposto ,

  • A necesidade da incorporación de novos membros!     Benvid@s a tod@s!

 

De todos xeitos mais Liñas de traballo a reforzar serían :

 

· Organización e liñas de actuación para a integración das TIC nas aulas (implicacións do profesorado, do alumnado, do resto de persoal do centro, emprego de recursos, disposición espacial das aulas, protocolos, etc.)

 · Emprego da metodoloxía de proxectos utilizando as TIC

 · Encerado Dixital Interactivo (EDI): coñecemento e uso das funcionalidades do EDI e elaboración de recursos didácticos para o emprego na aula.

 · Incorporación de boas prácticas educativas que usen as TIC como experiencias de aula.

 · Elaboración de actividades facendo uso do software que se inclúe no equipamento Abalar.

 · Elaboración de actividades facendo uso das ferramentas educativas da Web 2.0.

 · Emprego de ferramentas colaborativas, tanto de aplicación directa na aula como para compartir materiais e experiencias entre o profesorado e alumnado do mesmo ou outros centros.

 · Emprego de contidos dixitais educativos do Espazo Abalar e outros repositorios, e creación de novos contidos educativos dixitais mediante o uso de ferramentas de autor.

 · Clasificación de recursos de interese para a docencia.

 · Emprego didáctico das webs dinámicas dos centros (aulas virtuais, portal do centro).

 · Elaboración de “Aventuras na Web”.

 · Establecemento de estratexias para dinamizar as TIC no centro.

 ...

Sorteo da cesta do Nadal IES Laxeiro

Efectuado o sorteo das rifas da cesta de nadal 2018, comunicamos que o número agraciado co premio foi o seguinte

 

                                                                         2778

Novo sorteo da cesta de nadal

O número agraciado no 2º sorteo da cesta de nadal é : 4736

De novo hai un mes para presentar o xustificante de gañador

A Escola Cooperativa Móbil no IES Laxeiro de Lalín

A semana do 16 ao 20 de maio, os alumnos do IES Laxeiro de Lalín asistirán ás sesións da Escola Cooperativa Móbil, dentro da programación da campaña de divulgación das cooperativas promovida pola Consellería de Traballo e Benestar. Os monitores especializados na materia exporán a alternativa do cooperativismo como vía de acceso ao mercado laboral e guiarán aos estudantes no desenvolvemento de proxectos cooperativos, a través de charlas e obradoiros

Cualificacións provisionais das Probas de acceso a Ciclos Superiores

Xa están publicadas desde o día 18 as cualificacións provisionais das Probas de acceso 2011 de Ciclos Superiores. Os días hábiles para efectuar reclamacións serán os días 19 , 20 e 25 de abril na secretaría do Instituto onde se fixo a inscripción. Por motivo de reformas eléctricas, no IES.Laxeiro o día hábil será o luns , día 25 de abril.

Admisión e matrícula de adultos para o curso 2010-2011 no IES.Laxeiro

 No arquivo adxunto podedes informarvos do calendario de admisión e matrícula tanto de Educación Secundaria coma de Bacharelato de adultos para o curso 2010-2011 no IES-Laxeiro

Liñas de traballo no plan TIC

Ao longo deste curso académico vaise redactar o plan de dinamización das tecnoloxías da información e da comunicación. Dende o grupo TIC xa levamos un ano traballando para elaborar o dito plan e algunhas das liñas de actuación que se van a recoller xa se comezaron a desenvolver.

As liñas principais de traballo que se van a contemplar no plan TIC son as seguintes:

  • Incorporación ao proxecto de webs dinámicas da Consellería de Educación. Isto xa foi realizado no curso anterior e neste momento, como podedes comprobar, xa está a páxina web en pleno funcionamento.
  • Mantemento da páxina web do centro e incorporación de novas funcionalidades. Algunhas partes do sitio web (actividades, información académica, etc.) están actualizadas pero aínda queda moito traballo que facer noutros dos bloques da páxina.
  • Potenciar o uso da Aula Virtual. O curso pasado parte do profesorado do grupo TIC  estivo probando a Aula Virtual. Neste curso, xa coa Aula Virtual en funcionamento, intentaremos que se extenda o seu uso a máis profesorado. 
  • Incorporación de ferramentas de control nas aulas de ordenadores. Comezamos na biblioteca instalando o programa Italc e, unha vez pasada a fase de probas,  intentarase extender a iniciativa a outras aulas.
  • Medidas de promoción de software libre. O profesorado de Informática e de Tecnoloxías da Información e da Comunicación xa imparte as súas clases principalmente con ferramentas de software libre. Intentaremos potenciar o seu uso entre o alumnado e o resto de profesorado.
  • Instalación dalgunha rede de terminais lixeiros. Xa temos neste momento creada e funcionando unha pequena rede na aula de Tecnoloxía Industrial.
  • Creación dunha intranet educativa de centro, con recopilación de materiais e espazos de interacción entre o profesorado. Este é o punto menos desenvolvido, de momento estamos a recopilar ligazóns de interese para o profesorado e a utilizar marcadores sociais para organizar a información.
Distribuir contido