Secretaría, Horario, Servizos, Convocatorias

Polas tardes:

Luns e mércores, de 16:00 h a 18:30 h

Programación e contidos mínimos 2017-2018

Nas ligazóns que seguen pódese descargar a programación do departamento cos criterios de avaliación para o curso 2017/18.

Admisión FP Básica 2017-2018 no IES Laxeiro

Desde o 1 de setembro ata as 13:00 horas dop día 12 está aberto o prazo de admisión para cursar FP Básica . Nos arquivos adxuntos aparece toda a ionformación relativa a este proceso .

- Orde que regula o proceso

- Instrucións para o proceso de admisión

- Oferta de prazas para o curso 2017-2018

- Calendario do proceso de admisión

- Solicitude de admisión

- Conformidade familiar

- Consello orientador

- Comunicación de incorporación

- Relación de admitidos

Calendario de exames de setembro 2017 modificados

Publícase de novo nos seguintes arquivos o calendario de exames de setembro do curso 16-17 no IES Laxeiro coas modificacións de aulas debido ás obras do centro.

Calendario de exames da ESO e FP Básica

Calendario de exames de Bacharelato

Calendario de exames de Adultos

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2017

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca 682 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras para o alumnado no ano 2017.

O prazo estará aberto do 28 de febreiro ata o 27 de marzo. Dita convocatoria está regulada pola Orde de 2 de febreiro 2017 e explicada no cartel anunciador da xunta.Para calquera información acudir a páxina web https://www.edu.xunta.es/axudasle/ desde donde podedes tramitar a vosa solicitude ou ben imprimir a solicitude.

Orde 2 de febreiro de 2017

Cartel anunciador das actividades

Admisión para probas libres de obtención de títulos FP LOE convocatoria 2015-2016

Desde o 18 ata o 29 de abril estará aberto o calendario de admisión de probas libres para a obtención de títulos de Ciclos Formativos de Formación Profesional LOE correspondentes a convocatoria 2015-2016.

Enlaces informativos:

a) Orde que desenvolve as probas (aínda non hai cambios LOMCE)

b) Instruccións sobre o proceso de admisión

c) Calendario de admisión

d) Impreso de solicitude

Máis información en www.edu.xunta.es/fp

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca 682 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras para o alumnado no ano 2016.

Prazo aberto do 29 de marzo ata o 28 de abril (ambos incluídos).

Aquí podedes consultar:

a) Orde da Convocatoria

b) Extracto da convocatoria

c) Cartel anunciador

d) Impreso da Solicitude

e) Guía para cubrir a solicitude

Máis información en http://www.edu.xunta.es/axudasle e nas oficinas do centro.