Equipo de Normalización, Grupo TIC, Grupo Convivencia, Axenda 21, Información xeral, Integrantes e grupos , Actividades, Recursos, Información xeral, Recursos, Funcións, Plan de convivencia, Recursos, Actividades, Actividades, Igualdade de xénero, Información xeral, Actividades

Integrantes do grupo de Dinamización das TIC


Nome e Apelidos Función
D. Eugenio Grande Sierra Dinamizador
D. Samuel Antonio Malvar Mouco Dinamizador
D. Juan José Rodríguez Siaba Dinamizador
D. Xosé Manuel García García Dinamizador
D. Jorge Fuentes Montoto Coordinador TIC/ABALAR/E-DixGal
D. Javier López Fernández Asesor
D. Xosé Manuel López Fernández Dinamizador - responsable Google APPs

Axenda 21 escolar Galega

 

"A Axenda 21 Escolar permite ao alumnado analizar e comprender a problemática medioambiental do seu entorno e prepararse para o exercicio cidadán responsable en pro dunha sociedade máis xusta e ecolóxicamente sostible"

 

É un compromiso da comunidade educativa para traballar pola calidade ambiental e social do centro educativo.

Implica interese polo descubrimento do entorno, desexo de transformación do inxusto e gañas de traballar e comprometerse polo presente e futuro de todos.

 

Ten tres compoñentes básicos:

- Sostibilidade ambiental do centro educativo e do entorno

- Innovación curricular

- Participación da comunidade

 

Os obxectivos e as actividades do Comité Ambiental pretenden:

  • Habituar ao alumnado a participar, cooperar, tomar decisións e implicarse nos asuntos que afectan á calidade ambiental do seu entorno.
  • Facer do centro educativo un exemplo de práctica responsable e respetuosa entre os seus membros e co medio ambiente.
  • Reforzar os mecanismos de convivencia entre todos os axentes da comunidade educativa.
  • Adecuar o currículo para dar resposta ás esixencias que comporta o desenrolo sostible.
  • Formar nos aspectos centíficos e desenvolver destrezas no manexo de medios de comunicación.
  • Incentivar ao debate para concienciar acerca da importancia d planificar a evolución do noso centro cara un desenvolvemento sostible
Ninguén asegura que a transformación do modelo de desenvolvemento actual, noutro que satisfaga as necesidades das nosas e das futuras xeracións dende o respecto e o coidado, sexa un compromiso doado de acadar pero dende logo a comunidade do IES Laxeiro quere intentalo.

Liñas de Traballo Grupo TIC - 2020/21

 

Ao longo de todos estos cursos académicos, dende a incorporación do noso centro ao Proxecto de Webs Dinámicas, da nosa incorporación ao Proxecto Abalar e logo ao Proxecto E-Dixgal, todolos anos redactamos o plan de dinamización das tecnoloxías da información e da comunicación. Dende o grupo TIC, xa levamos anos traballando para elaborar o dito plan e algunhas das liñas de actuación que se van a recoller xa se comezaron a desenvolver.

As liñas principais de traballo que se van a contemplar no plan TIC son as seguintes:

  • Coordinación no Plan de Formación Permanente do noso Profesorado do centro PFPP. Temos activo Liña de Formación en Ferramentas Dixitais na procura de alcanzar o modelo de Centro Educativo Dixital. Colaboramos co CFR de Lalín do propio centro.
  • Xestión e Control de Incidencias sobre as infraestruturas informáticas do centro, tanto equipamento dixital como do Proxecto E-DixGal.
  • Soporte Técnico aos diferentes Grupos de Traballo do noso centro; coma a participación no Grupo de Biblioteca, do Club de Ciencia e outros grupos puntuais referentes a actividades coma Día da Ciencia e/ou similares.
  • Cooperación e asesoramento aos Programa Erasmus + do noso centro, difusión e publicidade de experiencias educativas.
  • Participación e colaboración para a posta en funcionamento do Bacharelato de Excelencia STEM en Science, Technology, Engineering and Mathematics (CienciaTecnologíaIngeniería y Matemáticas).
  • Participación e Renovación do proxecto de webs dinámicas da Consellería de Educación. Como podedes comprobar, xa está a páxina web en pleno funcionamento e con necesidade de renovación tanto de contidos coma de ferramentas colaborativas...
  • Mantemento da páxina web do centro e incorporación de novas funcionalidades. Algunhas partes do sitio web (actividades, información académica, etc.) están actualizadas pero aínda queda moito traballo que facer noutros dos bloques da páxina e revisar.
  • Potenciar o uso da Aula Virtual. O curso pasado parte do profesorado do grupo TIC  estivo probando a Aula Virtual. Neste curso, xa coa Aula Virtual en funcionamento, intentaremos que se extenda o seu uso a máis profesorado. Xa temos presencia da nosa Aula Virtual MOODLE para dispositivos móviles, tablet e móviles.
  • Potenciar o uso dos Servizos Dixitais Educativos, servizo de videoconferencia, plataforma educativa EVA-E-DixGal, Entornos Viruais de Aprendizaxe.
  • Asesorar no Emprego das Ferramentas TIC que temos no centro, Servizo de Xestión Académica SIXA.
  • Asesorar no Emprego das Ferramentas TIC do ámbito educativo das Google Apps do noso dominio @ieslaxeiro.com (Gmail, Drive, Classroom...). Xestión e administración do Dominio @ieslaxeiro.com.
  • Incorporación de ferramentas de control nas aulas de ordenadores. Comezamos nas Aulas E-Dixgal instalando o programa Epoptes e, unha vez pasada a fase de probas,  intentarase extender a iniciativa a outras aulas.
  • Medidas de promoción de software libre. O profesorado de Informática e de Tecnoloxías da Información e da Comunicación xa imparte as súas clases principalmente con ferramentas de software libre. Intentaremos potenciar o seu uso entre o alumnado e o resto de profesorado.
  • Instalación dalgunha rede de terminais lixeiros. Xa temos neste momento creada e funcionando unha pequena rede na aula de Tecnoloxía Industrial (desinstalada).
  • Creación dunha intranet educativa de centro, con recopilación de materiais e espazos de interacción entre o profesorado. Este é o punto menos desenvolvido, de momento estamos a recopilar ligazóns de interese para o profesorado e a utilizar marcadores sociais para organizar a información. De feito será unha liña a retomar no caso de sobrecarga das Apps educativas de Google.
  • Asesoramento co Equipo Directivo para necesidades puntuais coma o proceso de matrícula, para seguimentos da propia comunidade educativa, grupo de whatsapp... 
  • Dar robustez e soporte técnico sobre o equipamento e infraestrutura informática do noso centro. Renovación de Equipamento ( postos informáticos e equipos de rede e WIFI. Control de Inventario.

e por suposto ,

  • A necesidade da incorporación de novos membros!     Benvid@s a tod@s!

 

De todos xeitos mais Liñas de traballo a reforzar serían :

 

· Organización e liñas de actuación para a integración das TIC nas aulas (implicacións do profesorado, do alumnado, do resto de persoal do centro, emprego de recursos, disposición espacial das aulas, protocolos, etc.)

 · Emprego da metodoloxía de proxectos utilizando as TIC

 · Encerado Dixital Interactivo (EDI): coñecemento e uso das funcionalidades do EDI e elaboración de recursos didácticos para o emprego na aula.

 · Incorporación de boas prácticas educativas que usen as TIC como experiencias de aula.

 · Elaboración de actividades facendo uso do software que se inclúe no equipamento Abalar.

 · Elaboración de actividades facendo uso das ferramentas educativas da Web 2.0.

 · Emprego de ferramentas colaborativas, tanto de aplicación directa na aula como para compartir materiais e experiencias entre o profesorado e alumnado do mesmo ou outros centros.

 · Emprego de contidos dixitais educativos do Espazo Abalar e outros repositorios, e creación de novos contidos educativos dixitais mediante o uso de ferramentas de autor.

 · Clasificación de recursos de interese para a docencia.

 · Emprego didáctico das webs dinámicas dos centros (aulas virtuais, portal do centro).

 · Elaboración de “Aventuras na Web”.

 · Establecemento de estratexias para dinamizar as TIC no centro.

 ...

Visibilizar as mulleres nas Letras

O club de Letras do IES Laxeiro centrouse este curso en visibilizar as mulleres en tres eidos: o literario, o histórico e o musical.

 

Hecho con Padlet

"Cantas mulleres científicas coñeces?"

Seguramente, a maior parte de nós, e de vós, contestaría unha, e a resposta sería unánime: Marie Curie. É a única muller científica que a historia patriarcal non logrou ocultar, debido á súa extrema importancia. Aínda así, houbo quen desexou concederlle o mérito ao seu cónxuxe; é o que ten a historia de Occidente, que mesmo se empeñou en tirar o apelido propio da muller para que adquirise o do esposo, como sinal última pero tamén primixenia da perda da individualidade da muller.
Pero cantas mulleres científicas hai e houbo? Moitísimas mulleres traballaron e traballan neste eido sendo tan ou máis importantes que moitos homes científicos que si constan nos manuais, nas enciclopedias, nos libros. E queremos rescatalas. Queremos que no IES Laxeiro se coñezan os seus nomes. Que se saiba que existiron e que existan. Que se transmita que o seu labor é esencial no decurso da humanidade.

Porque vós, mozas, alumnas, tedes o mesmo dereito e as mesmas capacidades ca os vosos compañeiros en calquera eido. Incluído o científico.

Hecho con Padlet

Sorteo da cesta do Nadal 2019 no IES Laxeiro

Efectuado o sorteo das rifas da cesta de nadal 2019, comunicamos que o número agraciado co premio foi o seguinte

 

                                                                               4777

Novembro contra a violencia de xénero

O alumnado de 2º de ESO- A na materia de igualdade escribiu e realizou unha performance para o 25 de novembro, poñendo o acento en que as mozas non deben vestir nin comportarse segundo os estereotipos de xénero que a sociedade impón.


 

O alumnado de 2º de ESO-B da materia de Igualdade realiza unha performance para o 25 de novembro,  a partir dun poema de Ana Cerezuela (do seu libro "Lejos")

 

Sorteo da cesta do Nadal IES Laxeiro

Efectuado o sorteo das rifas da cesta de nadal 2018, comunicamos que o número agraciado co premio foi o seguinte

 

                                                                         2778

Calendario de Fin de Curso 2017 - 2018

  •     DIAS 19, 20 e 21 entrega de Libros de Texto  ( ESO ) e Ordenadores  DIXGAL ( 1º e 2º ESO)
  •     DÍA 21 DE XUÑO: Remate de clases
  •     DÍAS 21 e 22 DE XUÑO: Avaliacións . Entrega de notas : Adultos ( 20:00 - 20:30 horas)
  •     DÍA 25 DE XUÑO: Entrega cualificacións de ESO, Bacharelato, CICLOS e FP Básica (10:00 a 11:00 horas)(Non haberá transporte escolar)
  •     DIAS 25 E 26 : Reclamacións ás cualificacións en ESO, BACH. CICLOS , Adultos e FP Básica.

Xornada Titoría Entre Iguais - TEI

O derradeiro día lectivo do primeiro trimestre, o xoves 21 de decembro, adicamos parte da xornada a fortalecer os lazos entre o alumnado participante no programa TEI por medio de xogos populares e tradicionais.

   
Distribuir contido