Equipo de Normalización, Grupo TIC, Grupo Convivencia, Axenda 21, Información xeral, Integrantes e grupos , Actividades, Recursos, Información xeral, Recursos, Funcións, Plan de convivencia, Recursos, Actividades, Actividades, Igualdade de xénero, Información xeral, Actividades

Integrantes do grupo de Dinamización das TIC

Nome e Apelidos Función

Eugenio Grande Sierra Dinamizador
Samuel Antonio Malvar Mouco Dinamizador
María Dolores Picallo Castro Dinamizadora
Xosé Manuel García García Dinamizador
Jorge Fuentes Montoto Coordinador ABALAR
Javier López Fernández Coordinador

Axenda 21 escolar Galega

É un compromiso da comunidade educativa para traballar pola calidade ambiental e social do centro educativo.

Implica interese polo descubrimento do entorno, desexo de transformación do inxusto e gañas de traballar e comprometerse polo presente e futuro de todos.

Ten tres compoñentes básicos:

- Sostibilidade ambiental do centro educativo e do entorno

- Innovación curricular

- Participación da comunidade

Os obxectivos e as actividades do Comité Ambiental pretenden:

• Habituar ao alumnado a participar, cooperar, tomar decisións e implicarse nos asuntos que afectan á calidade ambiental do seu entorno.
  • Facer do centro educativo un exemplo de práctica responsable e respetuosa entre os seus membros e co medio ambiente.
  • Reforzar os mecanismos de convivencia entre todos os axentes da comunidade educativa.
  • Adecuar o currículo para dar resposta ás esixencias que comporta o desenrolo sostible.
  • Formar nos aspectos centíficos e desenvolver destrezas no manexo de medios de comunicación.
  • Incentivar ao debate para concienciar acerca da importancia d planificar a evolución do noso centro cara un desenvolvemento sostible
Ninguén asegura que a transformación do modelo de desenvolvemento actual, noutro que satisfaga as necesidades das nosas e das futuras xeracións dende o respecto e o coidado, sexa un compromiso doado de acadar pero dende logo a comunidade do IES Laxeiro quere intentalo.

Premio a nosa Alumna Sara Granja Sanmartín

Parabéns a nosa alumna Sara Granja Sanmartín polo seu traballo:

"O maltrato crea cadeas, a igualdade dá a forza para rompelas".

#lalinsenviolencia @eigualdade

Lalín sen Violencia

PROGRAMACIÓN DE MATEMÁTICAS CURSO 17-18

Programacións de ESO, Bacharelato, PEMAR 3º e Adultos

Xornada de Convivencia con 1º de ESO

Este venres, 13 de outubro, as alumnoas e alumnos de 1º de ESO xunto cos seus profesores e profesoras participaron nunha Xornada de Convivencia, co fin de facilitar o coñecemento e cohesión do alumnado, que provén de diferentes centros de Primaria e tamén establecer relacións de proximidade cos distintos profesores. Unha andaina pola Devesa de Moa permitiulles compartir conversa e camiñata, e coñecer as excelencias naturais desta paraxe, da que cabe destacar a súa ampla biodiversidade botánica e zoolóxica. Unha agrabable xornada para todos e todas.

Calendario de exames de setembro 2017 modificados

Publícase de novo nos seguintes arquivos o calendario de exames de setembro do curso 16-17 no IES Laxeiro coas modificacións de aulas debido ás obras do centro.

Calendario de exames da ESO e FP Básica

Calendario de exames de Bacharelato

Calendario de exames de Adultos

Unha nova promoción no camiño

31/05/2017 12:51
Europe/Madrid

O 20 de maio pasado despedimos a unha nova promoción de bacharelato. Foi unha tarde para a lembranza. Tamén para animalos a seguir traballando nos seus soños e parabenizalos polo bo traballo feito durante a súa andaina no centro.

Esforzo e superación

Tres alumnos del IES Laxeiro, de Lalín, figuran entre los veinte premiados por la Xunta en toda Galicia por su especial esfuerzo y superación en los estudios de ESO durante el curso pasado. Francisco Rodríguez, Miguel da Cunha Pedreira y María Iglesias reciben 750 euros y un diploma acreditativo. Los dos primeros lo recogieron ayer de manos del conselleiro de Educación e Cultura, Román Rodríguez, y acompañados por el director del instituto, Uxío Grande, y familiares, mientras que en nombre de la tercera acudió una hermana.
Estos premios corresponden a alumnos que merecen un especial reconocimiento por la dedicación y esfuerzo demostrado a lo largo de la ESO en superar sus dificultades, bien de tipo personal, educativas o del entorno familiar y sociocultural. Otros veinte alumnos recibieron premios al rendimiento académico (Noticia do Faro de Vigo).
Toda a información encontrádela no seguinte enlace