Radio patio

Visita aos Xulgados de Lalín

Visita Xulgados 2014

Os alumnos de Ética e Filosofía do Dereito de 2º BAC asistiron o mércores 30 de abril á celebración de varios xuizos orais no Xulgado de Primeira Instancia e Instrución nº 2 de Lalín para coñecer o funcionamento do procedemento xudicial.

O Laxeiro, subcampión do Parlamento xove 2014

Subcampiós Parlamento Xove 2014

O 26 de abril tivo lugar no Parlamento de Galicia a fase final do Parlamento Xove 2014, para a que se clasificaron os dous equipos do IES Laxeiro, ocupando o primeiro e o segundo posto na taboa.

Os dous equipos volveron ter unha magnífica actuación. O equipo Laxeiro 2 formado polos alumnos de 1º BAC Uxía Adán, Andrés Machado, Alba Tomé e Laura Machado, coordinados polo profesor Manuel Igrexas proclamouse subcampión nunha final moi axustada.

O equipo Laxeiro 1 formado polos alumnos de 2º BAC Marta Millares, Diego Viana, Paula Castro e Laura Torreiro, coordinados polo profesor Xosé Manuel López, caeu pola mínima en cuartos de final.

Un novo éxito para engadir ao historial: campións en 2010, subcampións en 2011, campións en 2012 e semifinalistas en 2013.

Xornada clasificatoria Parlamento xove 2012

O equipo IES Laxeiro 1 foi o mellor clasificado na primeira xornada do Parlamento xove 2012,  ao gañar os tres debates e sumar 104 puntos. O equipo IES Laxeiro 2 acadou unha altísima puntuación  (83,50 puntos) pero non puido pasar á final ao ter só un debate gañado.

equipo 1 xove 2012

equipo 2 xove 2012