Erasmus_FP

Programa Europeo de Movilidad Superior - Erasmus

SUSPENSIÓN DAS MOBILIDADES DE EDUCACIÓN SUPERIOR

Por orden da Consellería de Educación quedan suspendidas as mobilidades deste curso. Ademáis a imposibilidade voar a Italia e os problemas para garantir unha boa calidade das prácticas formativas en Portugal porque o socio de acollida está a traballar a distancia.

Voltaremos o vindeio ano!!!

OFERTA FORMATIVA CICLOS SUPERIORES DO IES LAXEIRO

OFERTA FORMATIVA DO IES LAXEIRO EN EDUCACIÓN SUPERIOR:

SUPLEMENTO EUROPASS DEL CICLO SUPERIOR DE ADMINISTRACIÓN Y FINANZAS

SUPLEMENTO EUROPASS DEL CICLO SUPERIOR DE MECATRÓNICA INDUSTRIAL

ALUMN@S SELECCIONADOS PARA AS MOBILIDADES K103

Os alumn@s seleccionados definitivamente para a realización das mobilidades no curso 2019-2020 son:

Camila Ayelem Moreno Blanco

Aurora Peña Iglesias

Daniel Cagide Rivas

Enhoraboa!!!!

OS NOSOS ERASMUS XIÁN ABELEDO E MARTÍN TABOADA CONTAN A SÚA EXPERIENCIA ERASMUS

Xián e Martín contaron a súa experiencia en Italia e Malta respectivamente aos alumn@s do Ciclo Superior de Administración e Finanzas. Moitas grazas!!!

ALUMN@S QUE SOLICITARON MOBILIDADES ERASMUS+ K103

Os alumnos que presentaron solicitide para participar nas mobilidades deste curso son:

1.- Daniel Cagide Rivas

2.- Camila Ayelen Moreno Blanco

3.- Aurora Peña Iglesias

Os tres alumnos serán entrevistados polo coordinador durante a semana vindeira do seguinte xeito:

Daniel Cagide Rivas: Luns 25 de novembro as 10:35

Camila Ayelen Moreno Blanco: Martes 26 de novmbro as 10:35

Aurora Peña Iglesias: Mércores 27 de novembro as 10:35

DAVID RODRÍGUEZ CONTA A SÚA EXPERIENCIA ERASMUS

David Rodríguez que fixo a súa mobilidade ERASMUS+ na empresa DOLD AUTOMOTATION en Malta contou a súa exeriencia aos alumnos de 2º curso do Ciclo Superior de Mecatrónica Industrial. Durante unha hora falou da súa experiencia laboral, personal e do antes e despois de faer as prácticas no estranxeiro e animounos a participar no programa de este ano. Grazas David

OS NOSOS ERASMUS 2019

Dende o ano 2019 o IES LAXEIRO ofrece ao seus alumn@s dos Ciclos Superiores de Administración e Finanzas e Mecatrónica, a posibilidade de facer as súas prácticas noutros países dentro dun programa ERASMUS+ K103. Aquí tedes a Xián Abeledo Rodríguez, alumno do CS de Administración que fai as súas prácticas na empresa Messinaservizi Bene Comune, de Messina (Italia)

OS NOSOS ERASMUS 2019

Continuando coa presentación dos alumnos do IES LAXEIRO que fan as súas prácticas no estranxeiro cunha bolsa ERASMUS, aquí temos a David Rodríguez Peña. David, estudante do CS de Mecatrónica Industrial está a facer o módulo de Formación en Centros de Traballo na empresa Dold Industrial Automation Ltd, en Malta.

OS NOSOS ERASMUS 2019

Outro dos nosos alumnos que está a facer as súas prácticas cunha bolsa Erasmus no estranxeiro é Martín Taboada Coego, alumno do CS de Administración e Finanzas.
Martín está a realizar a súa Fomación en Centros de Traballo na empresa Fire and Security Engineering LTD, en Malta.
O IES Laxeiro conta dende este ano cun proxecto propio ERASMUS+ K103 que permite a mobilidade do seu alumnado en Europa.