Polos Creativos

Aínda que sempre tiñamos a tecnoloxía presente no noso centro... Foi no curso 2022, no que se "funda" os Polos Creativos, unha iniciativa de espazos Maker - Fab Lab - Radio - Audiovisuais - Robótica - Impresión 3D - Realidade Virtual en colaboración co Club de Ciencia! Con Juan José Rodríguez Siaba, o noso Coordinador de Polos Creativos. Promocionando iniciativas STEM ( Ciencias, Tecnoloxías, Enxeñerías e Matemáticas) e todas as demáis áreas e materias...

Primer Taller de Robótica e Programación como iniciativa de Polos Creativos, co alumnado do Intercambio de Lalinde

Taller de Robótica e ProgramaciónXa inauguramos a Dotación de Polos Creativos do noso Centro! De feito realizouse un Taller de Robótica e Programación que tíñamos no Programa de Actividades do Intercambio estudiantil cos alumnos do Collège Jean Monet, da localidade francesa de Lalinde.

Podemos decir que lles gustou traballar por parellas, práctica a modo bricolaje, resultándolles divertido e interesante. En canto ao entorno de programación resultoulles un pouco difícil.
Evidentemente,  tamén foron capaces de resolver pequenas incidencias non só constructivas dos Robots coma na súa Programación "… ir hacia atrás cando tiñan que hacia adiante…" son cousiñas do directo!

Queda a evidencia recollida na prensa no Faro de Vigo [03/03/2023] ---> Fai Click

Fotografía de: Estudiantes franceses amplían el alumnado del Laxeiro | BERNABÉ/JAVIER LALÍN