Novas de interese

Comezo do curso 2019-20

LUNS, DÍA 16 DE SETEMBRO DE 2019

• Presentación do alumnado da ESO (2º, 3º e 4º) e bacharelato (1º e 2º) ás 11:30 h.

Haberá bus para vir ao centro (sairá de volta ás 12:30 h.)

• Presentación do alumnado de bacharelato de adultos ás 19:15 h.

• Presentación do alumnado de 1º ESO, coa presenza de pais/nais ou titores/as ás 20:30 h.

MARTES, DÍA 17 DE SETEMBRO DE 2019

• Clases con horario normal na ESO e bacharelato

• Clases con horario normal en bacharelato de adultos

• Presentación do alumnado do Ciclos Formativos ás 9:00 h. e continuación co horario lectivoDE 2017

VENRES, DÍA 20 DE SETEMBRO DE 2019

• Presentación do alumnado do Formación Profesional Básica (1º e 2º), ás 12:00 h.

LUNS E MARTES, DÍA 23 E 24  DE SETEMBRO DE 2019

• Festas locais

MÉRCORES, DÍA 25 DE SETEMBRO DE 2019

• Presentación e clases con horario normal na ESA

Calendario de exames de setembro 2019

Publícanse nos seguintes arquivos os calendarios de exames de setembro do curso 2018-2019 no IES Laxeiro

Calendario de exames da ESO e FP Básica

Calendario de exames de Bacharelato e adultos

Calendario FIN DE CURSO 2018-2019

Ø    DÍA 21 DE XUÑO: Remate de clases

Ø    DÍA 21 e 24 DE XUÑO: Avaliacións

Ø    DÍA 24 DE XUÑO: Entrega de notas : Adultos (20:00-20:30 horas)

Ø    DÍA 25 DE XUÑO: Entrega cualificacións de

ESO, Bacharelato, CICLOS e FP Básica

(10:00 a 11:00 horas) - Non haberá transporte escolar

Ø    DÍAS 25, 26 DE XUÑO: Reclamacións ás cualificacións en

ESO, BACH. CICLOS , Adultos e FP Básica

Ø    DÍAS 27 e 28 de xuño: Memorias-Informes-Claustro

Renovación parcial do Consello Escolar do IES Laxeiro Novembro 2018

De acordo coa Resolución do 25 de setembro de 2018, DOG do do 8 de outubro, as  Direccións xerais de Recursos humanos e Formación Profesional e Innovación educativa da Consellaría de Educación establecen o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos.

Por ese motivo desde a Dirección do centro comunícase que durante o mes de novembro vai ter lugar o proceso de renovación de membros do Consello Escolar do IES Laxeiro polo que nesta renovación se van elixir : tres membros do profesorado, dous membros so sector pais/nais e tres membros do sector do alumnado.

O día 5 de novembro vai ter lugar a constitución da Xunta Electoral, órgano que regulará todo o proceso de renovación e que estará formado polo Director do centro, e representantes dos diferentes sectores da Comunidade e que foron elixidos por sorteo celebrado o pasado día 25 de outubro. . Na súa 1ª convocatoria aprobará o calendario do proceso e publicará os correspondentes censos dos diferentes sectores que participen no citado proceso de renovación.

Os listados dos censos estarán expostos no taboleiro do centro

A partires dese día iranse publicando neste mesmo canle as diferentes publicacións que nas diferentes reunións da Xunta Electoral se decidan.

Lexislación: Decreto 324 de 1996 ROC

Decreto 92 de 1988

Constitución da Xunta Electoral

Calendario de eleccións ao Consello Escolar

Información para o profesorado

Información para pais/nais

Información para o alumnado

Candidatura de profesorado(Impreso)

Candidatura de pais/nais(Impreso)

Candidatura de alumnado(Impreso)

Proclamación de candidaturas

Circular de pais/nais

Circular de alumnado

Circular de profesorado

Candidatos electos

Constitución do novo Consello Escolar do IES Laxeiro

Inicio do proceso de admisión de alumnado para o curso 2019-2020

Aberto o proceso de admisión para o alumnado de centros públicos e privados non universitarios que desexen reservar praza para o curso 2019-2020 nos centros de primaria e secundaria da nosa comunidade.

Os prazos son os seguintes:

a) Reserva interna para centros adscritos e alumnado que non cambien de centro: 1 a 15 de febreiro

b) Admisión de alumnado que desexe cambiar de centro ou incorporarse a un centro non adscrito: 1 a 20 de marzo

Emprego da aplicación para este proceso: "admisión de alumnado". Desde esa aplicación se pode realizar a petición da seguinte maneira:

1º.- Electrónicamente a través da aplicación https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado para os que posúan DNI electrónico ou similar.

2º.- Descargar o impreso cuberto da aplicación e presentar a solicitude no centro de 1ª opción.

3º.- Descargar o impreso da 1ª páxina da aplicación , cubrilo manualmente e presentar a solicitude no centro de 1ª opción

Para acudir a aplicación premer neste enlace:https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado

Lexislación:

Vacantes 2019-2020

Prazos e normativa

Orde do 12 de marzo de 2013

Decreto 254/2012

Orde do 25 de xaneiro de 2017

Normas de admisión

Anexo I Centros adscritos

Anexo II Admisión

De todo o proceso terán información neste mesmo apartado.

Formalización de matrícula : 25 de xuño a 10 de xullo

Sorteo da da cesta do nadal IES Laxeiro

Efectuado o sorteo das rifas da cesta de nadal 2017, comunicamos que o número agraciado co premio foi o seguinte