Novas de interese

Renovación parcial do Consello Escolar do IES Laxeiro Novembro 2018

De acordo coa Resolución do 25 de setembro de 2018, DOG do do 8 de outubro, as  Direccións xerais de Recursos humanos e Formación Profesional e Innovación educativa da Consellaría de Educación establecen o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos.

Por ese motivo desde a Dirección do centro comunícase que durante o mes de novembro vai ter lugar o proceso de renovación de membros do Consello Escolar do IES Laxeiro polo que nesta renovación se van elixir : tres membros do profesorado, dous membros so sector pais/nais e tres membros do sector do alumnado.

O día 5 de novembro vai ter lugar a constitución da Xunta Electoral, órgano que regulará todo o proceso de renovación e que estará formado polo Director do centro, e representantes dos diferentes sectores da Comunidade e que foron elixidos por sorteo celebrado o pasado día 25 de outubro. . Na súa 1ª convocatoria aprobará o calendario do proceso e publicará os correspondentes censos dos diferentes sectores que participen no citado proceso de renovación.

Os listados dos censos estarán expostos no taboleiro do centro

A partires dese día iranse publicando neste mesmo canle as diferentes publicacións que nas diferentes reunións da Xunta Electoral se decidan.

Lexislación: Decreto 324 de 1996 ROC

Decreto 92 de 1988

Constitución da Xunta Electoral

Calendario de eleccións ao Consello Escolar

Información para o profesorado

Información para pais/nais

Información para o alumnado

Candidatura de profesorado(Impreso)

Candidatura de pais/nais(Impreso)

Candidatura de alumnado(Impreso)

Proclamación de candidaturas

Circular de pais/nais

Circular de alumnado

Circular de profesorado

Candidatos electos

Constitución do novo Consello Escolar do IES Laxeiro

Inicio do proceso de admisión de alumnado para o curso 2018-2019

Aberto o proceso de admisión para o alumnado de centros públicos e privados non universitarios que desexen reservar praza para o curso 2018-2019 nos centros de primaria e secundaria da nosa comunidade.

Os prazos son os seguintes:

a) Reserva interna para centros adscritos e alumnado que non cambien de centro: 1 a 15 de febreiro

b) Admisión de alumnado que desexe cambiar de centro ou incorporarse a un centro non adscrito: 1 a 20 de marzo

Emprego da aplicación para este proceso: "admisión de alumnado". Desde esa aplicación se pode realizar a petición da seguinte maneira:

1º.- Electrónicamente a través da aplicación https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado para os que posúan DNI electrónico ou similar.

2º.- Descargar o impreso cuberto da aplicación e presentar a solicitude no centro de 1ª opción.

3º.- Descargar o impreso da 1ª páxina da aplicación , cubrilo manualmente e presentar a solicitude no centro de 1ª opción

Para acudir a aplicación premer neste enlace:https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado

Lexislación:

Vacantes 2018-2019

Prazos e normativa

Orde do 12 de marzo de 2013

Decreto 254/2012

Orde do 25 de xaneiro de 2017

De todo o proceso terán información neste mesmo apartado.

Formalización de matrícula : 25 de xuño a 10 de xullo

Sorteo da da cesta do nadal IES Laxeiro

Efectuado o sorteo das rifas da cesta de nadal 2017, comunicamos que o número agraciado co premio foi o seguinte

Unha profesora alemá no IES Laxeiro

Nestes días de outono contamos coa visita de Sabrina Jürgs, profesora no Auguste Viktoria Schule, un Gymnasium ubicado na cidade alemá de Itzehoe, no Bundesland Schleswig-Holstein Sabrina ensina Español, Inglés e Educación Física a alumnas e alumnos dun nivel educactivo equivalente ao noso bacharelato. A súa estancia no IES Laxeiro ten lugar dentro do programa PAD, nunha acción formativa similar ao job shadowing, un período de observación profesional coa intención de coñecer a nosa práctica educativa e a lingua española falada no noso país (e de paso algo de galego). Neste dúas semanas acompañou a algúns dos nosos docentes, fundamentalmente os correspondentes ás súas materias. Un bo xeito de aprender e intercambiar ideas así como de ampliar os vencellos europeos.

O IES Laxeiro entre os dez mellores no ranking da ABAU

A Voz de Galicia no seu espazo A FONDO reflicte hoxe 6 de xullo a boa saúde do ensino público. Nese contexto o IES Laxeiro atópase nunha excelente posición. Desde a Dirección do IES Laxeiro amosar a nosa satisfacción polo traballo realizado e agradecer o esforzo do alumnado e profesorado, sen esquecernos da colaboración dos pais e nais como factor importante na aprendizaxe dos seus fillos e fillas.

Desde estas páxina web queremos suliñar que entre os dez primeiros centros, sete son centros públicos, un dato que ven a contrastar o traballo e o nivel que se está a acadar nestes centros, as veces tan pouco valorados e pouco defendidos socialmente.

Un dato moi importante e relevante é a mínima desviación entre as notas de bacharelato e as da propia ABAU, un feito que non acontece en todos os centros.

Noraboa a todos eses centros polo seu traballo e esforzo e a satisfacción de compartir con eles este recoñecemento.

Concurso público para a adxudicación do servicio de cafetería do IES Laxeiro curso 2017-2018

Desde hoxe día 4 de xullo ata o 24 do presente mes estará aberto o prazo para para presentar ofertas de xestión da cafetería do IES Laxeiro de Lalín. Nos arquivos adxuntos está toda a información relativa ao proceso.

Anuncio de convocatoria

Instancia

Instrucións e condicións para a contratación do servicio