ANPA

Adaptacións das Programacións Didácticas curso 2019-2020 debido á situación do COVID-19

Debido á situación do COVID-19, realizáronse variacións con respecto ás Programacións Didácticas publicadas ao principio deste curso 2019-2020.

Presentamos á toda a Comunidade educativa do IES Laxeiro o Documento coas Adaptacións das Programacións Didácticas, con referencia lexislativa ás Instrucións do 27 de abril de 2020 da Dirección Xeral de Educación e Formación Profesional e Innovación Educativa da Consellería de Educación da Xunta de Galicia.

O profesorado realizou ás adaptacións das programacións didácticas de cada materia, de cada curso e de cada grupo. Logo, foi revisado polo Equipo Directivo co refrendo dos Xefes de Departamento e remitido á Inspección Educativa.

 Fai Click aquí para descargar o arquivo

Documento PDF -> Adaptacións das Programacións Didácticas curso 2019-2020

 

Documento guía para a adaptación das actividades lectivas

Presentamos a toda a Comunidade educativa do IES Laxeiro o Documento - Guía de adaptación das actividades lectivas e que ten como referencia as Instrucións do 27 de abril de 2020 da Dirección Xeral de Educación e Formación Profesional e Innovación Educativa da Consellería de Educación da Xunta de Galicia.

Un documento elaborado polo Equipo Directivo co refrendo dos Xefes de Departamento en reunión da Comisión Pedagóxica e co visto bo do Claustro do Profesorado.

Con el tratamos de clarificar e explicar tanto a alumnado coma aos pais e nais as normas e adaptacións que imos a seguir no centro durante esta 3ª avaliación para avaliar a todo o noso alumnado neste ano tan complicado debido ao COVID-19.

 

Documento- Guía

Instrucións da Consellería

 

Para o alumnado e familias do IES laxeiro

 

Sirva de testemuña esta carta que escribiu para vos e para as vosa familias unha profesora do IES Laxeiro. A través dela queremos manifestar todo o que sentimos e e todo que desexamos neste momentos tan duros tanto o Equipo Directivo, coma o profesorado do voso centro.

 

                                                                                                Avaliación e semana santa

Moi bo día a todas e todos,

Antes de nada, espero que estedes ben e levando esto o mellor posible. Como sabedes, hoxe fixemos a avaliación, así que mañá, a partir das 13:00 horas publicaranse as notas. Se alguén ten problemas e non lle chegan que mo faga saber, ou por correo ou ao teléfono.
Como sabedes tivemos que poñer as notas sen os últimos exames, pero asegúrovos que o profesorado tiñamos notas de clase abondo de cada alumno/a. Intentamos ser o máis xustos posibles, dadas as condicións.
Sei que todo esto está sendo complicado, que moitos alumnos/as están agobiados porque enviamos moitas tarefas. Para nós esto tamén é novo, estamos intentando traballar doutra forma, todo o día pegados ao ordenador contestando correos. Estamos intentando facelo o mellor que podemos, e as cousas que vexamos que non funcionan ben ir cambiándoas. Tamén estamos investigando o alumnado que poda ter problemas de conexión a internet ou falta de medios (oredenadores) para poder solucionalo, a equipa directiva está traballando a tope con este tema, e con todos os demais, asegúrovolo.
Quero darvos as GRAZAS porque entendo que non é sinxela esta situación, estar en casa, teredes seguramente traballo tamén, e a maiores atender aos vosos fillos/as, que seguro se queixan de que os facemos traballar moito, pero a maioría estano facendo moi ben, estou moi orgullosa de cómo se están adaptando a estas circunstancias tan complexas.
Para a semana descansamos, pero á volta de semana santa poreime en contacto con todas/os para comentarvos os resultados da avaliación e informarvos, en canto nolo comuniquen, de cómo imos traballar no terceiro trimestre.
Espero que estedes ben, moitas grazas e coidádevos moito.

Unha profesora do IES Laxeiro

 

                                                                                   

 

Axudas ao alumnado beneficiario de bolsas de comedor escolar

AXUDAS COMEDOR ESCOLAR XESTIÓN DIRECTA.CORONAVIRUS: COVID-19

A presente orde ten por obxecto establecer as bases reguladoras dunha liña de axudas as familias do alumnado que ostenta a condición de gratuíto e do que por renda familiar resulta pagador dun euro nos centros educativos públicos non universitarios xestionados pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional que imparten os niveis de ensinanza básica obrigatoria no segundo ciclo de educación infantil, en educación primaria e no ensino secundario obrigatorio. E dicir, a familias que durante o curso escolar pagan 0 euros polo comedor, ou 1€ polo mesmo.

Para mais información ler os arquivos adxuntos

 

Axudas a alumnado bolseiro do comedor

 

Instrucións da Secretaría Xeral Técnica

 

Orde do 27 de marzo axudas comedor

 

ANEXO I Solicitude

Probas de acceso a Ciclos Medios e Superiores 2020

Convocadas as probas de acceso a Ciclos Medios e Superiores do ano 2020. No portal www.edu.xunta.es/fp pódese consultar toda a información relativa a esta convocatoria. Nos arquivos adxuntos podedes informarvos de todo o relativo ao proceso desta convocatoria.

 

- Orde do 8 de xaneiro que regula a convocatoria

- Calendario do proceso

- Información Probas de acceso a Ciclos Superiores

- Información Probas de acceso a Ciclos Medios

- Impreso de inscrición a Ciclos Superiores (ED312D)

- Impreso de inscrición a Ciclos Medios (ED312C)

 

Probas de acceso a Ciclos Medios e Superiores 2019

Convocadas as probas de acceso a Ciclos Medios e Superiores do ano 2019. No portal www.edu.xunta.es/fp pódese consultar toda a información relativa a esta convocatoria. Nos arquivos adxuntos podedes informarvos de todo o relativo ao proceso desta convocatoria.

 

- Orde do 8 de xaneiro que regula a convocatoria

- Calendario do proceso

- Información Probas de acceso a Ciclos Superiores

- Información Probas de acceso a Ciclos Medios

- Impreso de inscrición a Ciclos Superiores (ED312D)

- Impreso de inscrición a Ciclos Medios (ED312C)

 

Renovación parcial do Consello Escolar do IES Laxeiro Novembro 2018

De acordo coa Resolución do 25 de setembro de 2018, DOG do do 8 de outubro, as  Direccións xerais de Recursos humanos e Formación Profesional e Innovación educativa da Consellaría de Educación establecen o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos.

Por ese motivo desde a Dirección do centro comunícase que durante o mes de novembro vai ter lugar o proceso de renovación de membros do Consello Escolar do IES Laxeiro polo que nesta renovación se van elixir : tres membros do profesorado, dous membros so sector pais/nais e tres membros do sector do alumnado.

O día 5 de novembro vai ter lugar a constitución da Xunta Electoral, órgano que regulará todo o proceso de renovación e que estará formado polo Director do centro, e representantes dos diferentes sectores da Comunidade e que foron elixidos por sorteo celebrado o pasado día 25 de outubro. . Na súa 1ª convocatoria aprobará o calendario do proceso e publicará os correspondentes censos dos diferentes sectores que participen no citado proceso de renovación.

Os listados dos censos estarán expostos no taboleiro do centro

A partires dese día iranse publicando neste mesmo canle as diferentes publicacións que nas diferentes reunións da Xunta Electoral se decidan.

Lexislación: Decreto 324 de 1996 ROC

                  Decreto 92 de 1988

Constitución da Xunta Electoral

Calendario de eleccións ao Consello Escolar

Información para o profesorado

Información para pais/nais

Información para o alumnado

Candidatura de profesorado(Impreso)

Candidatura de pais/nais(Impreso)

Candidatura de alumnado(Impreso)

Proclamación de candidaturas

Circular de pais/nais

Circular de alumnado

Circular de profesorado

Candidatos electos

Constitución do novo Consello Escolar do IES Laxeiro

 

Inicio do proceso de admisión de alumnado para o curso 2020-2021

Aberto o proceso de admisión para o alumnado de centros públicos e privados non universitarios que desexen reservar praza para o curso 2020-2021 nos centros de primaria e secundaria da nosa comunidade.

Os prazos son os seguintes:

a) Reserva interna para centros adscritos e alumnado que non cambien de centro: 1 a 15 de febreiro

b) Admisión de alumnado que desexe cambiar de centro ou incorporarse a un centro non adscrito: 1 a 20 de marzo

c) Suspensión do proceso o 13 de marzo polo COVID-19

d) Reapertura do proceso : 11 ao 18 de maio

Emprego da aplicación para este proceso: "admisión de alumnado". Desde esa aplicación se pode realizar a petición da seguinte maneira:

1º.- Electrónicamente a través da aplicación https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado para os que posúan DNI electrónico ou similar.

2º.- Descargar o impreso cuberto da aplicación e presentar a solicitude no centro de 1ª opción.

3º.- Descargar o impreso da 1ª páxina da aplicación , cubrilo manualmente e presentar a solicitude no centro de 1ª opción

Para acudir a aplicación premer neste enlace:https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado

Lexislación:

Vacantes 2020-2021

Prazos e normativa

Orde do 12 de marzo de 2013

Decreto 254/2012

Orde do 25 de xaneiro de 2017

Normas de admisión

Anexo I Centros adscritos

Anexo II Admisión

De todo o proceso terán información neste mesmo apartado.

Publicación PROVISIONAL DAS LISTAXES DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS

O venres, día 5 de xuño, publicarase no taboleiro do centro a relación provisional de admitidos e non admitidos para o curso 2020-2021 no IES Laxeiro.

Como marca o procedemento de admisión haberá tres días hábiles, 8-9-10 de xuño, para interpoñer as posibles reclamacións que crean oportunas.

Para calquer consulta chamar ao centro e solicitar cita previa para a  aclaración que proceda . Debido ao protocolo de protección de datos non podemos facer públicas nesta canle  as listas de admisión.

Publicación DEFINITIVA DAS LISTAXES DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS

O venres, día 19 de xuño, publicarase no taboleiro do centro a relación definitiva de admitidos e non admitidos para o curso 2020-2021 no IES Laxeiro.

Como marca o procedemento de admisión,contra a relación definitiva, as persoas interesadas poderán formular reclamación ante a persoa titular da xefatura territorial no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación

Para calquer consulta chamar ao centro e solicitar cita previa para a  aclaración que proceda . Debido ao protocolo de protección de datos non podemos facer públicas nesta canle  as listas de admisión.

 Formalización de matrícula : 1 de xullo a 10 de xullo

Distribuir contido