ANPA

Renovación parcial do Consello Escolar do IES Laxeiro Novembro 2018

De acordo coa Resolución do 25 de setembro de 2018, DOG do do 8 de outubro, as  Direccións xerais de Recursos humanos e Formación Profesional e Innovación educativa da Consellaría de Educación establecen o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos.

Por ese motivo desde a Dirección do centro comunícase que durante o mes de novembro vai ter lugar o proceso de renovación de membros do Consello Escolar do IES Laxeiro polo que nesta renovación se van elixir : tres membros do profesorado, dous membros so sector pais/nais e tres membros do sector do alumnado.

O día 5 de novembro vai ter lugar a constitución da Xunta Electoral, órgano que regulará todo o proceso de renovación e que estará formado polo Director do centro, e representantes dos diferentes sectores da Comunidade e que foron elixidos por sorteo celebrado o pasado día 25 de outubro. . Na súa 1ª convocatoria aprobará o calendario do proceso e publicará os correspondentes censos dos diferentes sectores que participen no citado proceso de renovación.

Os listados dos censos estarán expostos no taboleiro do centro

A partires dese día iranse publicando neste mesmo canle as diferentes publicacións que nas diferentes reunións da Xunta Electoral se decidan.

Lexislación: Decreto 324 de 1996 ROC

                  Decreto 92 de 1988

Constitución da Xunta Electoral

Calendario de eleccións ao Consello Escolar

Información para o profesorado

Información para pais/nais

Información para o alumnado

Candidatura de profesorado(Impreso)

Candidatura de pais/nais(Impreso)

Candidatura de alumnado(Impreso)

Proclamación de candidaturas

Circular de pais/nais

Circular de alumnado

Circular de profesorado

Candidatos electos

Constitución do novo Consello Escolar do IES Laxeiro

 

Inicio do proceso de admisión de alumnado para o curso 2018-2019

Aberto o proceso de admisión para o alumnado de centros públicos e privados non universitarios que desexen reservar praza para o curso 2018-2019 nos centros de primaria e secundaria da nosa comunidade.

Os prazos son os seguintes:

a) Reserva interna para centros adscritos e alumnado que non cambien de centro: 1 a 15 de febreiro

b) Admisión de alumnado que desexe cambiar de centro ou incorporarse a un centro non adscrito: 1 a 20 de marzo

Emprego da aplicación para este proceso: "admisión de alumnado". Desde esa aplicación se pode realizar a petición da seguinte maneira:

1º.- Electrónicamente a través da aplicación https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado para os que posúan DNI electrónico ou similar.

2º.- Descargar o impreso cuberto da aplicación e presentar a solicitude no centro de 1ª opción.

3º.- Descargar o impreso da 1ª páxina da aplicación , cubrilo manualmente e presentar a solicitude no centro de 1ª opción

Para acudir a aplicación premer neste enlace:https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado

Lexislación:

Vacantes 2018-2019

Prazos e normativa

Orde do 12 de marzo de 2013

Decreto 254/2012

Orde do 25 de xaneiro de 2017

De todo o proceso terán información neste mesmo apartado.

 Formalización de matrícula : 25 de xuño a 10 de xullo

Suspensión do transporte escolar

Debido ás condicións meteorolóxicas suspéndese mañá , desde as 12:00 horas, ata o xoves día 23, o transporte escolar. En principio non se determina a suspensión da actividade docente, agás que as inclemencias do tempo así o determinaran. Por este motivo, o alumnado de transporte pode vir mañá ao centro pero non teñen garantido o regreso, dado que o servizo podería suspenderse a partires das 12 da mañá. O xoves, en cambio , non teñen garantido o servizo de transporte para acudir ao centro.

De todo o que vaia acontecendo, iremos informando vía pweb e con mensaxes a través de móbil.

Saúdos

 

A Dirección

Programa de Gratuidade de Libros de texto 2016-2017

Publicación das listaxes de adxudicación definitiva e complementaria dos libros de texto para os niveis de 1º ESO e 3º ESO para o curso 2016-2017

 

- Listaxe de adxudicación definitiva

- Listaxe de adxudicación complementaria

Relación de Libros de texto para o curso 16-17 no IES Laxeiro

Nos arquivos adxuntos aparece a relación de Libros de Texto para o curso 2016-2017. Calquer dúbida consulten na secretaría do centro.

-Relación de libros  ESO

-Relación de Libros de Bacharelato

-Relación de libros ce Ciclos F.P

-Relación de libros de Adulos

Quedaban pendentes para setembro as materias de L.Galega de 2º e 4º de ESO

Entrega de notas 2015-2016

 

LUNS, 27 DE XUÑO ÁS 10:00h.

Entregaranse na aula correspondente do grupo

Nota: Ese día xa non haberá transporte escolar

Convocadas as axudas para o Fondo Solidario, adquisición de Libros de Texto e material para o curso 2018-2019

Esta convocatoria ten por obxecto regular para o curso 18-19:

a) Participación no Fondo Solidario para os cursos 1º, 2º , 3º e 4º ESO

b) Axudas para adquirir material escolar.

ATENCIÖN.- Para os cursos 1º e 2º no IES Laxeiro tan só se pode pedir axuda para adquirir material escolar, ao ser centro E_DIXGAL.

A solicitude será única para todos os fillos que estean admitidos no mesmo centro e deberá presentarse en soporte papel (Anexo 1 da Orde)

O prazo para a súa presentación remata o 22 de xuño de 2018

Devolución do libros de texto 2017-2018

O prazo máximo para devolver os libros de beneficiario será o 21 de xuño de 2018

O alumnado de materias pendentes para setembro terán como prazo o 7 de setembro

A devolución dos libros é condición indispensable para ser beneficiario no seguinte curso.

A entrega dos libros do Fondo Solidario será a partires do 17 de setembro cando estean publicadas as listas definitivas de adxudicación.

Para máis información consultar no Portal da Xunta , na secretaría do centro e nos seguintes arquivos

1.- Orde da Convocatoria

2.- Impreso de solicitude

3.- Documento explicativo

4.- Devolución 1º -2º -3º e 4º ESO 17-18 ( Consultar listado en secretaría do centro)

 

AVISO:

Desde ..... xa están á dispor dos interesados/as os vales de material para o curso 18/19. Poden recollelos na secretaría do centro en horario . de luns a venres, de 10:00 h. a 13:00h.

Comunícase que a publicación das listaxes definitivas de adquisición de libros de texto para o curso 18/19 en secundaria será o --- de setembro de 2018 de acordo co artigo 19º da Orde do 9 de maio de 2018(DOG do 21 de maio)

Distribuir contido