ANPA

Inicio do proceso de admisión de alumnado para o curso 2018-2019

Aberto o proceso de admisión para o alumnado de centros públicos e privados non universitarios que desexen reservar praza para o curso 2018-2019 nos centros de primaria e secundaria da nosa comunidade.

Os prazos son os seguintes:

a) Reserva interna para centros adscritos e alumnado que non cambien de centro: 1 a 15 de febreiro

b) Admisión de alumnado que desexe cambiar de centro ou incorporarse a un centro non adscrito: 1 a 20 de marzo

Emprego da aplicación para este proceso: "admisión de alumnado". Desde esa aplicación se pode realizar a petición da seguinte maneira:

1º.- Electrónicamente a través da aplicación https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado para os que posúan DNI electrónico ou similar.

2º.- Descargar o impreso cuberto da aplicación e presentar a solicitude no centro de 1ª opción.

3º.- Descargar o impreso da 1ª páxina da aplicación , cubrilo manualmente e presentar a solicitude no centro de 1ª opción

Para acudir a aplicación premer neste enlace:https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado

Lexislación:

Vacantes 2018-2019

Prazos e normativa

Orde do 12 de marzo de 2013

Decreto 254/2012

Orde do 25 de xaneiro de 2017

De todo o proceso terán información neste mesmo apartado.

Formalización de matrícula : 25 de xuño a 10 de xullo

Suspensión do transporte escolar

Debido ás condicións meteorolóxicas suspéndese mañá , desde as 12:00 horas, ata o xoves día 23, o transporte escolar. En principio non se determina a suspensión da actividade docente, agás que as inclemencias do tempo así o determinaran. Por este motivo, o alumnado de transporte pode vir mañá ao centro pero non teñen garantido o regreso, dado que o servizo podería suspenderse a partires das 12 da mañá. O xoves, en cambio , non teñen garantido o servizo de transporte para acudir ao centro.

De todo o que vaia acontecendo, iremos informando vía pweb e con mensaxes a través de móbil.

Saúdos

A Dirección

Programa de Gratuidade de Libros de texto 2016-2017

Publicación das listaxes de adxudicación definitiva e complementaria dos libros de texto para os niveis de 1º ESO e 3º ESO para o curso 2016-2017

- Listaxe de adxudicación definitiva

- Listaxe de adxudicación complementaria

Relación de Libros de texto para o curso 16-17 no IES Laxeiro

Nos arquivos adxuntos aparece a relación de Libros de Texto para o curso 2016-2017. Calquer dúbida consulten na secretaría do centro.

-Relación de libros  ESO

-Relación de Libros de Bacharelato

-Relación de libros ce Ciclos F.P

-Relación de libros de Adulos

Quedaban pendentes para setembro as materias de L.Galega de 2º e 4º de ESO

Entrega de notas 2015-2016

LUNS, 27 DE XUÑO ÁS 10:00h.

Entregaranse na aula correspondente do grupo

Nota: Ese día xa non haberá transporte escolar

Convocadas as axudas para o Fondo Solidario, adquisición de Libros de Texto e material para o curso 2018-2019

Esta convocatoria ten por obxecto regular para o curso 18-19:

a) Participación no Fondo Solidario para os cursos 1º, 2º , 3º e 4º ESO

b) Axudas para adquirir material escolar.

ATENCIÖN.- Para os cursos 1º e 2º no IES Laxeiro tan só se pode pedir axuda para adquirir material escolar, ao ser centro E_DIXGAL.

A solicitude será única para todos os fillos que estean admitidos no mesmo centro e deberá presentarse en soporte papel (Anexo 1 da Orde)

O prazo para a súa presentación remata o 22 de xuño de 2018

Devolución do libros de texto 2017-2018

O prazo máximo para devolver os libros de beneficiario será o 21 de xuño de 2018

O alumnado de materias pendentes para setembro terán como prazo o 7 de setembro

A devolución dos libros é condición indispensable para ser beneficiario no seguinte curso.

A entrega dos libros do Fondo Solidario será a partires do 17 de setembro cando estean publicadas as listas definitivas de adxudicación.

Para máis información consultar no Portal da Xunta , na secretaría do centro e nos seguintes arquivos

1.- Orde da Convocatoria

2.- Impreso de solicitude

3.- Documento explicativo

4.- Devolución 1º -2º -3º e 4º ESO 17-18 ( Consultar listado en secretaría do centro)

AVISO:

Desde ..... xa están á dispor dos interesados/as os vales de material para o curso 18/19. Poden recollelos na secretaría do centro en horario . de luns a venres, de 10:00 h. a 13:00h.

Premio "Clases sen fume"

Felicitamos ao grupo de 1º de ESO A, gañadores no Programa Clases sen fume co seu xogo "Tabacopoly". Como premios, unha fantástica viaxe ao Aquapark de Cerceda, e un premio de Innovación educativa á profesora Sara Castro. Felicidades!. Neste enlace podedes ver máis fotos.