Grupo TIC

Grupo de dinamización das Tecnoloxías da Información e da Comunicación

Os nosos alumnos de 1º ESO participan nos obradoiros de Robótica na Cidade da Cultura.

Obradoiro de RobóticaO martes pasado, 31 de maio, os nosos alumnos participaron nos obradoiros de Programación e de Robótica na Cidade da Cultura.

Puideron coñecer a R2D2!

Coñeceron ademais, a un grupo de persoas que se esforzan en traballar coas novas tecnoloxías, e fomentar unha cidadanía con coñecemento dixital.

Os obradoiros estaban adicados a programar en Scratch (proxectos de programación nunha contorna de fácil aprendizaxe). Tamén traballaron programando uns Robots LEGO NXT e experimentaron con proxectos divertidos e asombrosos de ciencias e tecnoloxía... Ata tocaron un piano feito de froitas!

Participaron nunha charla sobre os riscos de navegar por Internet. Sacaron en claro, que é fundamental o apoio dos pais (control parental) e tamén o de crear contrasinais súper-seguras... ("un para todos e todos para un!" = "1xaTo2eTo2xa1!").

Ollaron a Cidade da Cultura dende o Monte Gaias en Santiago de Compostela, un espazo aberto e cheo de posibilidades...

Portáronse xenial e pasárono fenomenal!

Graciñas por todo!

BENVIDOS PRIMEIROS!!

A nosa biblioteca está xa a pleno rendemento. O venres 18 recibimos entre globos e festa aos cursos de 1º da ESO. Foi un primeiro encontro dos 75 rapaces co entorno da biblio.

Ensinámoslles as nosas 3 xoias do século XIX: os tres libros máis antigos dos fondos bibliográficos. Tamén viron fotos de hai 40 anos das instalacións que había entón no instituto para ler e estudar.

Todos  quedaron abraiados cando descubriron que o noso centro conta con máis de 14600 volumes rexistrados…¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

…e é que a Biblioteca do Laxeiro é pequeniña , pero xeitosa.  Aquí tes máis imaxes.

O Día da Ciencia en Galego no IES Laxeiro

Celebramos o Día da Ciencia en Galego (4 novembro) co motivo dos sensores, e fixémolo no entorno mais común destes, no mundo da Robótica! Os alumnos de 4º prepararon unha mostra de Robots LEGO.

Ver Vídeo >> Youtube

Ver Fotos >> Galería de Imaxes

Ver Fotos >> Blog

1º PREMIO ESPIRAL DE EDUBLOGS 2009 PARA O BLOG DO CICLO SUPERIOR DE MANTEMENTO INDUSTRIAL

O Blog do Ciclo Superior de Mantemento de equipo industrial foi premiado III Premio Espiral Edublogs 09,
como
na categoría de Blogs de Aula - FP y Ciclos.

Este premio é organizado pola Asociación Espiral, Educación y
, que este ano celebra a súa terceira edición.

O vindeiro 6 de xuño farase a entrega dos premios en Caixa Fórum de Madrid.

Nestes premios valóranse os recursos ofrecidos,
ferramentas web2.0, actividades, referencias así como outras innovacións.

Este blog premiado mostra información relativa ó
mantemento industrial, as enerxías renovables, automatismos. Tamén mostra as
novas actualizadas da comarca do Deza, ofertas de emprego actualizadas para os
profesionais do mantemento industrial. Tamén podemos coñecer a predición do
tempo para ós próximos días. Podemos coñecer as instalación dos talleres de
mecanizado, electricidade e automatismo.