XOGOS TRADICIONAIS

23/06/2022 09:34
Europe/Madrid

Un ano máis dentro das actividades do ERASMUS+ " "21st Century Skills through Traditional Outdoor Games"   contamos coa colaboración de Luis Iglesias "Luchi" para desenvolver unha xornada de Xogos Tradicionais no IES Laxeiro.

Deixamos unha pequena mostra gráfica dalgúns dos xogos realizados.

Entrega de Premios Extraordinarios da ESO

PremiosExtraordinarios2016

O venres 4 de marzo tivo lugar a entrega dos premios extraordinarios da ESO correspondentes ao alumnado que rematou no 2014-15 a ESO.

O noso centro conta con 2 alumnas premiadas: Sonia Varela García e Meryem Zerguit.

A ceremonia tivo lugar na Cidade da Cultura en Santiago de Compostela, onde outros 38 alumnos/as de toda Galicia, recolleron os diplomas de mans de diversas autoridades: o presidente da Xunta Alberto Núñez Feijoo, o conselleiro de educación Román Rodríguez González, do director xeral de educación Manuel Corredoira López e do director do noso centro Uxío Grande Sierra.

Estas alumnas forman parte dun listado de anteriores alumnos/as do noso centro, que tamén foron premiados:

Curso 2009-10: José Luis Peña

Curso 2010-11: Aurora Peña e Xiana Rielo

Curso 2011-12: Sandra Rodríguez

Curso 2012-13: Mª José Sanmartín, Mª José González, Rubén Carballude e Andrés Machado

Curso 2013-14: Jesús Angel Taín

Para tod@s un agarimoso saúdo.

BENVIDOS PRIMEIROS!!

A nosa biblioteca está xa a pleno rendemento. O venres 18 recibimos entre globos e festa aos cursos de 1º da ESO. Foi un primeiro encontro dos 75 rapaces co entorno da biblio.

Ensinámoslles as nosas 3 xoias do século XIX: os tres libros máis antigos dos fondos bibliográficos. Tamén viron fotos de hai 40 anos das instalacións que había entón no instituto para ler e estudar.

Todos  quedaron abraiados cando descubriron que o noso centro conta con máis de 14600 volumes rexistrados…¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

…e é que a Biblioteca do Laxeiro é pequeniña , pero xeitosa.  Aquí tes máis imaxes.

Fomentando a convivencia, educar en valores

Os días 11, 12 e 13 de Febreiro o alumnado de 2º de ESO está a traballar a igualdade e aspectos da convivencia cos técnicos Susi Payo e Celso Taboada do Servizo de Igualdade do Concello de Lalín.

Estereotipos de xénero, Bullying, formas de reaccionar..., son algúns dos aspectos a tratar de xeito ameno e coas distintas opinións de todo o alumnado.

"La sonrisa de los caimanes" de Elvira Fe Nercellas, premio nacional da 53ª edición do Concurso de Relato Corto CocaCola

"Ahora me doy cuenta de que no es todo oro lo que reluce y de que los caimanes tienen una sonrisa malvada", así termina o relato co que Elvira ven de acadar o premio nacional do Concurso de Jóvenes Talentos de Relato Corto organizado pola Fundación CocaCola España. Tras proclamarse como o mellor relato da nosa comunidade neste momento está entre os seis mellores relatos que van a dilucidar cal é o gañador desta edición. Noraboa a Elvira e tamén a María Viana que se proclamou sexta no sector de Santiago. Elas as duas , xunto con Clara, Lucía, Juan Manuel e Verónica representaron ao IES Laxeiro e unha vez máis o noso centro acadou un éxito rotundo. Elvira sucede así a Nerea Brey, Cristina Pichel e Antía Crespo que no seu momento levaron ao noso centro á élite nacional. Grazas a todas elas por a ledicia deses momentos que foron inolvidables.

O día 20 de xuño Londres espera coma agasallo e despois en Madrid, e na Residencia de Estudiantes, Almudena Grandes, Fernando Lalana e outros escritores de sona traballarán cos seis primeiros premios, entre os que estará Elvira, para tentar de gañar esta edición dun concurso do que entre outros partiparon e mesmo non gañaron: Antonio Muñoz Molina, Amenábar, Lucía Echevarría, Ageles Caso, Elvira Lindo, Gran Wyoming, Laura Casielles, Maite Carranza, Felipe Sahagún...

Disfrutade do relato e da galería de fotos do acto celebrado o día sete de xuño en Santiago

Final de Cifras e Letras 2013

Un ano máis tivo lugar o concurso de CIFRAS E LETRAS organizado polos dous institutos de Lalín, o IES Ramón Mª Aller e o IES.Laxeiro. Nesta edición resultaron gañadores nas súas respectivas categorías, 2º ESO B e 4º ESO A do IES.Laxeiro. Aquí tendes máis información do concurso e a galería de fotos para o recordo.

Xornada de Convivencia co alumnado de 1º ESO

O venres 5 de outubro, 88 alumnos de 1º da ESO e oito profesores participamos nunha xornada de xogos cooperativos, castañas e refrescos á sombra da carballeira do Rodo. A actividade, promovida desde a Comisión da Convivencia, ocupou un recreo e as tres últimas sesións de clase. Con ela perseguíase un mellor coñecemento e achegamento entre alumnos e docentes de 1º da ESO. Fixemos moitas fotos.

Xornada de Convivencia

Obradoiro de Habilidades Sociais para 1º ESO

O luns 8 de novembro, os grupos de 1º ESO participaron un obradoiro de habilidades sociais impartido por psicopedagogas do Servizo de Drogodependencias do concello. Os temas tratados abranguían a asertividade, importancia de saber dicir que non, técnicas para levalas a cabo.

Xornada de Convivencia cos alumnos de 1º da E.S.O.

O venres 16 de outubro, 82 alumnos de 1º da ESO e dez profesores participamos nunha xornada de xogos cooperativos, castañas e refrescos á sombra da carballeira do Rodo. A actividade, promovida desde a Comisión da Convivencia, ocupou un recreo e as dúas últimas sesións de clase. Con ela perseguíase un mellor coñecemento e achegamento entre alumnos e docentes de 1º da ESO.

II Xornada de Formación: Experiencia dunha Aula da Convivencia

O día 20 de maio de 2009 celebramos unha segunda xornada de formación de profesorado  relacionada coa convivencia. Para esta ocasión contamos como relatora coa orientadora do IES Pintor Colmeiro de Silleda, Rosa Andrade Expósito. A disertación versou sobre a experiencia levada a cabo no IES silledense na implantación e funcionamento da Aula da Convivencia.