Física e química

Mª Dolores Fernández Villanueva Xefa de Departamento
Rosa Fernández Vázquez

O noso centro foi seleccionado para participar na Semana STEM

Teremos un grupo de 25 alumn@s de 1º ESO de Campamento "Científico-Tecnolóxico-Enxeñería-Matemático" na semana do 2 ao 8 de decembro deste ano.

Serán 13 nenas e 12 nenos que terán a oportunidade de participar nun escenario propicio para desenvolver capacidades, coñecementos e técnicas, a través dunha invitación ao descubrimento, que aumenten o seu interese por saber, cada vez mais, sobre os diversos campos da Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñería  e Matemáticas - STEM.

Esta actividade está organizada baixo a acción de Estratexia Galega de Educación Dixital (EduDixital2020) nas instalacións do Centro Vermislab.

Programación do curso 2018/19

Nas ligazóns que seguen pódese descargar a programación do departamento que rixe para o curso 2018/19.

Celebramos o Día da Ciencia en Galego!

Día da Ciencia en Galego

Como hai políticos que cren que a nosa lingua non serve para ser científica, nos centros de ensino empeñámonos en demostrar que si. E resulta ben doado!

Un ano máis, no noso centro decidimos dar o protagonismo ao alumnado de Diversificación para que fosen eles e elas quen demostrase que a ciencia pode explicarse en galego, converténdose en profesorado por un día. E que ben o fixeron!

As experiencias xiraron arredor da luz e da óptica.

Ver Fotos

Visita ao parque experimental de Sotavento

Como xa ven sendo tradicional, o pasado mércores 9 de abril de 2015 o alumnado de 1º de Bacharelato da modalidade  de Ciencias e Tecnoloxía visitou o parque eólico de Sotavento, situado na Serra da Loba. Nesta visita puideron afianzar os seus coñecementos de física e tecnoloxía acerca das enerxías renovables.

Como en anos anteriores, fomos recibidos e moi ben atendidos polo persoal deste parque, que é moito máis que unha central de produción de enerxía eléctrica, senón que funciona como unha aula divulgativa das vantaxes das fontes de enerxía renovables e de promoción de condutas sostibles e respetuosas co medio, tan necesarias para fomentar na cidadanía un consumo enerxético responsable.

Esta actividade estivo organizada polos departamentos de Física e Química, Bioloxía e Tecnoloxía

Do corazón da materia ao interior das estrelas

O día 8 de xaneiro o alumnado do bacharelato científico puido iniciarse nun dos campos da física no que máis se está a investigar na actualidade: a Física Nuclear. Foi grazas ao profesor Héctor Álvarez Pol da Facultade de Física da USC, departamento de Física de Partículas, que se achegou ao noso centro para impartir a conferencia que levaba por título: Do corazón da materia ao interior das estrelas. Nela o alumnado do bacharelato científico puido viaxar desde o máis pequeno da materia (os núcleos atómicos) ata o máis grande (as estrelas), coñecer como se formaron os elementos da Táboa Periódica e entender o fenómeno da radioactividade.

Agradecer ao profesor Héctor Álvarez a charla amena e didáctica que nos impartiu. Foi un pracer.

Criterios Cualificación: Física 2º Bacharelato

No seguinte arquivo adxunto podedes consultar os criterios de cualificación e a forma de organizarse a materia de Física de 2º de Bacharelato.

Criterios Cualificación: Física e Química 1º Bacharelato

No seguinte arquivo adxunto podedes consultar os criterios de cualificación e a forma de organizarse a materia de Física e Química de 1º de Bacharelato.

Visita escolas de Minas e Telecomunicacións

O pasado luns día 12 de novembro estivemos visitando a Escola Técnica Superior de Enxeñeiros de Minas e a Escola de Enxeñería de Telecomunicación da Universidade de Vigo. A visita estivo organizada polos departamentos de Tecnoloxía e Física e Química e orientada para o alumnado de 4º da ESO.

Na visita mostráronnos diversos laboratorios e explicáronos algo sobre os proxectos que alí se realizan. Ademais o alumnado recibiu información sobre as titulacións que se imparten nestes centros e das tarefas que realizan os estudantes cando rematan as súas titulacións.