ANPA Milla

ANPA MILLA

ANPA do IES do Milladoiro, Anpamilla

Asociación de nais e pais constituída en 2013.

Contacto:

Tel.: 722 38 35 46

Correo: anpadoiesdomilladoiro@gmail.com

Máis datos e información no seu Facebook:

FORMULARIO DE INSCRICIÓN

Actividades do curso 2018/2019

No mes de outubro comezamos coas actividades extraescolares, oferta que completamos coa actividade de DESEÑO DE CÓMIC, que presentamos agora e que comenzará en novembro. Tamén  podedes inscribiros aínda na actividade de baile moderno, na que  quedan prazas dispoñibles.

Nova directiva da ANPA Milla

Na asemblea xeral ordinaria do 25 de setembro do 2018 nomeouse á seguinte xunta directiva:

Presidenta: Beatriz Martínez Domínguez
Vicepresidenta: M.ª  Ángeles Domínguez Diéguez
Secretaria: María Caldelas Valdés
Tesoreira: Marina Castro Cerceda
Vogais:
Mar Marful Formoso
Montserrat Montes Núñez
Ana González Couto
Cristina Viña Rey
Laura Marina Castro Inostroza
Carmen Calviño Miramontes
Begoña Chico Pallas
Natalia Gómez Bayón

Asemblea xeral ordinaria

A xunta directva da Anpa do IES do Milladoiro-"Anpamilla", convoca a asemblea xeral ordinaria, cos seguintes puntos na orde do día:

1.- Lectura e aprobación, se procede, da acta da sesión anterior.

2.- Informe da presidenta.

3.- Estado de contas.

4.- Rogos e preguntas.

5.- Renovación da xunta directiva.

DÍA: Martes 25 de setembro.

LUGAR: Salón de actos do IES.

HORA: 19:00h en primeira convocatoria, 19:30h en segunda convocatoria.

A asemblea e aberta a todas as familias.
Agardamos a vosa presenza.

Xunta directiva do curso 2017-2018

Presidenta: Beatriz Martínez Domínguez

Vicepresidenta: M.ª Ángeles Domínguez Diéguez

Secretaria: Carmen Calviño Miramontes

Tesoureiro: Vicente Pose Souto

Vogais: María Caldelas Valdés

Marina Castro Cerceda

Begoña Chico Pallas

Natalia Gómez Bayón

Ana M.ª Guisamonde Suárez

Fco. Javier Gómez Suárez

Ana González  Couto

CHARLA CONDUTAS ADICTIVAS NO ÁMBITO ESCOLAR

NOVOS OBRADOIROS

Obradoiro de habilidades comunicativas

A  ANPA  organiza durante  este  trimestre un  obradoiro  sobre  habilidades comunicativas destinado de  forma  preferente  ao  alumnado  de  ESO. Terá  lugar  os  luns  de 16.30 a 18 h. e  dará  comenzo  o día  13  de  xaneiro.

Obradoiros da ANPAMilla

A ANPAMilla, en colaboración co centro, organiza uns obradoiros para o alumnado de 4º ESO e Bacharelato. O alumnado interesado debe anotarse ata o xoves 16 de maio en Vicedirección.

Espazos para reflexionar

Faladoiro sobre adolescencia e sexualidade organizado pola ANPA Milla

Anpa IES do Milladoiro "Anpa Milla" organiza a segunda sesión da reunión faladoiro "Adolescencia... A sexualidade como proceso integrado no crecer". Será ás 17:30 do mércores 16 de xaneiro no IES do Milladoiro.

Charla informativa sobre o "Protocolo de igualdade, non discriminación e liberdade de identidade de xénero"

A ANPA Milla invita as familias do alumnado de 4º de ESO e 1º de Bacharelato a unha reunión informativa sobre o  "Protocolo educativo para garantir a igualdade, a non discriminación e a liberdade de identidade de xénero" o martes 18 de decembro ás 19:30 no salón de actos do IES do Milladoiro.

Espazos para reflexionar. Charlas organizadas pola ANPA Milla

Reparto de libros da "ANPA Milla"

Información da Anpa do IES do Milladoiro-AnpaMilla:

O 14/9/18 saen publicadas as listas de libros da Xunta onde se indican os libros das materias que lle corresponden a cada alumno.

Os días 17 e 18 de setembro en horario de 17:00h a 19:00h estaremos no IES para que poidades entregar libros e solicitar libros para o vindeiro curso.

Recollida de libros da ANPA Milla

A recollida de libros prestados pola Anpa Milla será nas seguintes datas:

RECOLLIDA XUÑO:
26/6/18 desde as 17:00 ata 19:00
27/6/18 desde as 17:00 ata 19:00.

RECOLLIDA SETEMBRO: POR DETERMINAR.

ENTREGA DE LIBROS PARA O CURSO 2018/2019:
Despois da publicación en  setembro das listas da Xunta nas que conste que libros do seu FONDO LIBROS  corresponden a cada alumno ou alumna, ANPA Milla realizará a entrega dos seus libros.

Construíndo o meu camiño

A iniciativa da Anpa do IES do Milladoiro, AnpaMilla, "Construíndo o meu camiño" acadou un grande éxito ao poñer en contacto o noso alumnado con profesionais de moi diferentes áreas. Agardamos continuar colaborando para darlle continuidade nos vindeiros cursos!

Na prensa: La Voz de Galicia (1), La Voz de Galicia (2), El Correo Gallego (1) , El Correo Gallego (2)

Construíndo o meu camiño

A Anpa do IES do Milladoiro Anpamilla, en colaboración co Departamento de Orientación do centro, organiza o 1º encontro "CONSTRUÍNDO O MEU CAMIÑO", que terá lugar o próximo 8 de febreiro. O obxectivo desta actividade  é poñer en contacto o alumnado de bacharelato con profesionais que lles poidan falar da súa vocación, dos seus estudos e do camiño da súa profesión.

ASEMBLEA XERAL ORDINARIA

XUNTA DIRECTIVA

A xunta directiva do Anpa do IES do Milladoiro, convoca a Asamblea xeral ordinaria, cos seguintes puntos no orden do día:

1.- Lectura e aprobación, se procede, da acta da sesión anterior.
   2.- Informe da presidenta.
   3.- Estado de contas.
   4.- Rogos e preguntas.
   5.- Renovación da xunta directiva.

DÍA: Luns 2 de outubro de 2017.            LUGAR: Salón de actos do IES.        HORA: 19:00h en 1ª convocatoria, 19:30h en 2ª convocatoria.

ENCONTROS DE FAMILIAS

OBXECTIVOS