Ao son da dobraxe

N.E.V.E.R.M.O.R.E

Na canle de youtube do EDLG do IES do Milladoiro podedes acceder a dous videos relacionados ca actividade que fixo o alumnado da materira de Artes Escénicas e Daza, trala visión da obra teatral "N.E.V.E.R.M.O.R.E" no Auditorio de Galicia o 10 de novembro, representada por Xacobe Martínez Antelo, Patricia de Lorenzo, Mónica García e Xurxo Pinheiro.

O primeiro vídeo é unha explicación sobre a técnica Foley e o segundo, unha entrevista a Xacobe Martínez Abtelo. A entrevista forma parte do proxecto educativo "ao son da dobraxe".

Ao son da dobraxe

Ao son da dobraxe é un proxecto que busca implicar o alumnado para dobrar ou adaptar produtos culturais do seu interese ao galego. Sábese que unha das mellores maneiras de enganchar a mocidade ao galego é con produtos audiovisuais específicos para eles e na nosa lingua. Polo tanto, crear contidos dobrados ao galego, tanto para usar de entretemento como para aprender a lingua, é fundamental no proceso normalizador no que pretende inserirse este innovador proxecto.