Rede do IES do Milladoiro

A Rede do IES do Milladoiro

O IES do Milladoiro puxo en marcha no curso 2015/2016 unha Rede de traballo coas institucións coas que colabora o centro e que ten como eixes de traballo fundamental a convivencia e a saúde, a saúde a convivencia.

Participan na Rede a Asociación Galega de Reporteiros Solidarios (Agareso), a Asamblea de Cooperación pola Paz (Acpp), a Asociación de Empresarios do Milladoiro, a Anpa do Ies do Milladoiro “Anpa Milla”, a Anpa Ágora do IES do Milladoiro, o Centro de Saúde, Centro de Educación Primaria de Ventín, o Concello de Ames, a Escola Infantil do Milladoiro, a Fundación Secretariado Xitano, a Garda Civil do Milladoiro, a Inspección educativa e o Instituto Galego de Xestión para o Terceiro Sector(Igaxes3).

Xornada sobre "Prevención de condutas adictivas e promoción da saúde na adolescencia"

O vindeiro 15 de maio o Concello de Ames e a Universidade de Santiago organizan unha xornada sobre "Prevención das condutas adictivas e promoción da saúde na adolescencia".

Diario do Milladoiro

A EEI do Milladoiro vén de publicar o seu Diario do Milladoiro, ben xeitoso, no que recolle a actividade de contacontos realizada no seu centro polo noso alumnado de 1º ESO C o pasado 14 de marzo.

8 de abril: Día mundial do pobo Xitano

O vindeiro 8 de abril celébrase o “Día mundial do pobo Xitano”. A Fundación Secretariado Xitano, que forma parte da Rede do  IES do Milladoiro, invita a toda a comunidade escolar a coñecer a súa campaña Lección xitana, que nos aproxima a un mellor coñecemento da historia e da actualidade do pobo xitano

AXENDA ESCOLAR FEMINISTA

A semana do 8 ao 12 de outubro procederemos a repartir en 1º ESO a Axenda escolar feminista, axenda escolar do curso 2018-2019, froito da colaboración  entre Agareso, ACCP, o IES do Milladoiro e outros centros que forman parte da Rede Galega de Escolas sen Racismo (IES Xulián Magariños, Negreira; IES G. Torrente Ballester, Pontevedra; IES Laxeiro, Lalín; CEIP López Ferreiro, Compostela; CEIP Apóstolo Santiago, Compostela e CPR Vilas Alborada, Compostela). Esta axenda inclúe a biografía de Filomena Fraga, veciña do concello de Ames, redactada por alumnado do noso instituto.

Presentación do vídeo A REDE DO IES DO MILLADOIRO

O venres 15 de xuño presentamos ao público o vídeo A rede do IES do Milladoiro. Foi  realizado ao longo deste curso por alumnado voluntario de 2º de ESO, nun obradoiro de AGARESO (Asociación Galega de Reporteiros Solidarios),  froito da súa colaboración coa ACPP Galicia e o noso centro. Queremos agradecer a Antonio Grunfeld e a María Aneiros o esforzo e a ilusión postos neste proxecto. Velaquí o resultado.

Día Mundial do Pobo Xitano

Con motivo do Día Mundial do Pobo Xitano, que se conmemora o 8 de abril, a Fundación Secretariado Xitano e mais Agareso promoveron o vídeo participativo: Das mulleres xitanas para todas as mulleres. Marcando a diferenza. Foi presentado o venres pasado, 6 de abril, no Centro Sociocultural de Fontiñas.

O IES do Milladoiro na REVISTA GALEGA DE EDUCACIÓN

O n.º 70 da Revista Galega de Educación, publicado en marzo, dedícase á aprendizaxe por proxectos e ao carácter formativo da acción titorial. Recolle o caso do noso centro no artigo "Convivencia e saúde en rede: a experiencia do IES do Milladoiro."

REDE DO IES DO MILLADOIRO: BALANCE E DERRADEIRA REUNIÓN DO CURSO 2016/17

O xoves 1 de xuño celebrouse a última reunión da Rede do IES do Milladoiro, a derradeira deste curso 2016/2017.

BALANCE CURSO 2016/17 DA REDE DO IES DO MILLADOIRO

II REUNIÓN ANUAL DA REDE DO IES DO MILLADOIRO

O pasado 14 de marzo, celebrouse na Biblioteca do centro a segunda reunión anual da Rede do IES do Milladoiro. Os temas tratados xiraron arredor dos proxectos de colaboración entre os centros educativos do Milladoiro e a posta en marcha do acordo co Concello para que alumnado con condutas disruptivas preste servizos sociocomunitarios, entre outros. Ademais, compartiuse información sobre iniciativas do Instituto como os contratos-programa, a solicitude do Selo de Calidade Vida Saudable e as actuacións de futuro. A Rede do IES do Milladoiro, que empezou a traballar no curso 2015/2016, reúnese co periodicidade trimestral. Está formada por Anpa do Ies do Milladoiro “Anpa Milla”, AnpaÁgora do IES do Milladoiro, Asociación Galega de Reporteiros Solidarios (Agareso), Asemblea de Cooperación pola Paz (Acpp), Asociación de Empresarios do Milladoiro, Centro de Educación Primaria de Ventín, Centro de Saúde, Concello de Ames, Escola Infantil do Milladoiro Garda Civil do Milladoiro, Fundación Secretariado Xitano, Inspección educativa e Instituto Galego de Xestión para o Terceiro Sector (Igaxes3).