EQUIPO DE BIBLIOTECA

ACTIVIDADES BIBLIOTECA

DÍA DAS BIBLIOTECAS

O luns 25 de outubro celebrouse na biblioteca do noso centro o Día das bibliotecasDurante o 2º recreo o Director fixo entrega dos diplomas de voluntariado aos axudantes que colaboraron no programa "Radio na biblio" durante o pasado curso. Foron presentados os novos axudantes e houbo actuacións musicais organizadas polo departamento de Música.

Enlace a máis información

MENSAXE DO EQUIPO DE BIBLIOTECA ÁS FAMILIAS SOBRE O CURSO 2021/2022

Estimados pais e nais:

O orzamento extraordinario do PLAMBE para o curso 2021-2022 é de 1550 €, que se investirá na súa maior parte no reforzo de lecturas obrigatorias e voluntarias.

Este curso participamos en varias convocatorias: Clubs de lectura, Bibliotecas solidarias (axudantes de biblioteca), Radio na biblio, PLAMBE, etc.

Continuamos a colaboración coas bibliotecas da contorna para editar dúas guías de lecturas recomendadas de Nadal e de verán, que publicamos no blog http://iesmilladoirobiblioteca.blogspot.com/. Estamos en contacto coa biblioteca Ánxel Casal de Santiago e coa Biblioteca Municipal do Milladoiro e aproveitamos para recomendar que o alumnado faga o carné desta biblioteca porque así poderá acceder á plataforma GaliciaLe: https://www.galiciale.gal/

Funcionamento da biblioteca

O alumnado do centro terá acceso á utilización dos fondos de lectura, que se atopan na biblioteca.Levamos a cabo unha formación de usuarios para 1º de ESO.

O préstamo está xa en marcha e funcionará tanto de xeito on-line como tamén presencial. Poderase levar en empréstito ata 3 recursos (libros, CD ou DVD), que deberán ser devoltos nun prazo de 15 días. É moi importante o respecto dos prazos de devolución, así como o coidado dos libros para evitar a súa deterioración ou extravío.

Recordamos que aceptamos doazóns de lecturas, obrigatorias ou recomendadas, que xa non precisen e solicitamos a súa colaboración para recuperar todos os libros non devoltos á biblioteca. No caso de que o libro non apareza, debe ser comprado e restituído á biblioteca.

Animamos á participación nos clubs de lectura para o cal temos aínda aberta a inscrición. O alumnado interesado pode anotarse na biblioteca.

Programación da biblioteca para o curso 2020-2021

Programación da Biblioteca para o curso 2019-2020

Se desexas coñecer  a programación da bilbioteca do IES do Milladoiro para este curso 2019-20, preme a continuación:

PROGRAMACIÓN DA BIBLIOTECA

A NOSA BIBLIOTECA: OS SEUS RECURSOS E ESPAZOS

A biblioteca do IES do Milladoiro dispón dun espazo duns 100 m², ademais dun espazo exterior usado frecuentemente para exposicións de traballos do alumnado, charlas sobre as exposicións realizadas por algún departamento, reunións dos clubs de lectura etc. Ofrece servizos de préstamo a domicilio, en sala, ás aulas e aos departamentos. Estamos aumentando o volume de fondos de consulta, tanto científicos e literarios como subscricións (revistas e xornais), DVD, recursos electrónicos etc. Conta con zona de postos informáticos para traballos por proxectos, preparación de actividades etc. É tamen un lugar para reunións e formación do  profesorado: no curso 16/17 impartiuse na biblioteca unha formación sobre "Aprendizaxe por proxectos" ao coidado da profesora Luz Paramios.

Nos cursos 16/17 e 17/18 foinos concedido, por parte da Consellería de Educación, o programa Plambe (Plan de mellora de bibliotecas escolares).

GUÍA DE LECTURA PARA O VERÁN

8 DE MARZO-DÍA DA MULLER

DÍA DE ROSALÍA

REUNIÓN EQUIPO DA BIBLIOTECA