Programación da biblioteca para o curso 2020-2021

Guía de verán 2020. Bibliotecas escolares

As  bibliotecas  dos  centros  públicos  de  Ames  retomaron  o  contacto ao longo  do mes de  maio para preparar  a  Guía  de  lecturas recomendadas  para o verán 2020, guía  que  agora  pon  á  disposición  das  familias    a  través  deste  enlace.

Homenaxeamos a Rosalía.

O  día  28  de  febreiro  e  o  2  de  marzo o  EDLG  en colaboracion  coa  Biblioteca  organizan  nos  recreos  sesións  de lectura  dos  poemas  en  galego  de  Rosalía  de  Castro. Poderá  ler  non  só  o  alumnado,  senón  tamén  o profesorado  e  o persoal  non  docente. O  día  3  durante  o  primeiro  recreo  haberá  un  concurso  de  recitado.

En   O  Millafaladoiro  pode  accederse  a  toda  a  información  sobre  a  actividade.

Animádevos  a  participar!

Rede de bibliotecas escolares

Como todos os anos as bibliotecas públicas de Ames reuníronse para intercambiar experiencias sobre  proxectos, promover a lectura e programar actividades conxuntas como lecturas compartidas, elaboración das Guías de Nadal e Verán, así como o  Boletín anual da contorna.

No   seguinte  enlace  pódese  acceder  á  Guía  de  lecturas  recomendadas para este  Nadal.

Programación da Biblioteca para o curso 2019-2020

Se desexas coñecer  a programación da bilbioteca do IES do Milladoiro para este curso 2019-20, preme a continuación:

PROGRAMACIÓN DA BIBLIOTECA

Entrega de premios da VI Xornada Gastronómica Francesa

O luns 13 de maio tivo lugar na Biblioteca do centro a entrega de premios aos gañadores da VI Xornada Gastronómica Francesa e de Cociñas do Mundo.

Visita a Ventín

O venres 12 de abril,  xusto antes de comezar as vacacións de Semana Santa, o alumnado dos  clubs de lectura de 1º, 2º e 3º de ESO visitou o seu antigo colexio.

Nova reunión das Bibliotecas da contorna de Ames

O pasado martes 30 de abril tivo lugar na biblioteca do IES do Milladoiro unha reunión de Bibliotecas da contorna para intercambiar experiencias e proxectos, como a elaboración dunha Guía de lecturas recomendadas de verán 2019 e o III boletín da contorna, que recolle algunha das actividades salientables nas bibliotecas ao longo deste curso.

Visita de Carmen Pomar, Conselleira de Educación

O mércores 24 de abril a conselleira acudiu ao noso centro para interesarse polo funcionamento da biblioteca e dos clubs de lectura, que gabou moito. Participou nos actos organizados con motivo da semana do libro e agasallounos cun lote de libros xuvenís para a biblioteca.

Encontros con autores: Cándido Pazó

Aproveitamos o plan do MEC de fomento da lectura para invitar á nosa biblioteca a Cándido Pazó, actor, guionista, director teatral, narrador oral e autor, entre outras obras,  d'A piragua, obra que está a ler o alumnado de 2º de Bacharelato.