Profesorado do departamento e programacións 2023-24

Cuesta Martín, María Dolores (XD)
Iglesias Martínez, Isabel
Padín Bascuas, María Dolores
Prieto Cendán, María Luisa
Iván Capeáns Fernández
Ángela Dono Caramés

Programacións

• Matemáticas B 4º ESO
  • Matemáticas A 4º ESO
  • Matemáticas 3º ESO
  • Ámbito científico-tecnolóxico (3º ESO)
  • Matemáticas 2º ESO
  • Matemáticas 1º ESO
  • Matemáticas I (1º BAC)
  • Matemáticas aplicadas ás CC.SS. (1º BAC)
  • Matemáticas II (2º BACH)
  • Matemáticas aplicadas ás CC.SS. (2º BAC)

Kahoot da Historia das Matemáticas

O alumnado de 1º e 2º ESO tivo oportunidade de participar no kahoot da historia das matemáticas o pasado venres 31 de marzo. Desde 15 días antes o alumnado tiña unhas fichas para resolver posibles preguntas cuxas respostas se atopaban na exposición da Historia das matemáticas que organizou o Equipo de Dinamización da Lingua Galega durante o mes de marzo, mes das matemáticas.

O concurso estivo entretido e o alumnado participou activamente. Déronselle premios ás tres parellas que obtiveron máis puntuación, pero quedaron a pouca distancia varios dos seguintes clasificados. Noraboa para o alumnado gañador  e moitas grazas a todos e a todas as  participantes.

O primeiro premio foi para Sarah Uriona Vázquez e  Xiana Martina Alonso Castro de 2ºESO B

O segundo recibírono Yago Bouzas Durán e Miguel Franco González de  1ºESO D

e o terceiro  para Alicia Abelenda Pazos e Zoe Camila Alonso Castro de 2ºESO D

Alumnado do IES do Milladoiro na OMG 2022

O alumno Xoel Lago Moreiras de 2º ESO E e a alumna Natalia Diez Mariño de 2º ESO F acudiron  á facultade de matemáticas da USC para representar o noso centro na Olimpíada Matemática Galega correspondente ao ano 2022. Dende aquí queremos agradecer o seu traballo e esforzo nesta representación.

O traballo "Vaia cara" gañador do XI Concurso Estatístico "Incubadora de Sondaxes e Experimentos"

O traballo Vaia cara, realizado polos nosos alumnos e alumnas Pedro López González, Sara  Martínez  Vázquez,  Paula  Mosquera Mariño, Elena  Núñez Pena e Fernando Pizarro  Lema, baixo a  batuta  de Milagros  Diéguez (profesora de  Matemáticas), resultou gañador do XI Concurso Estatístico  "Incubadora de  Sondaxes  e  Experimentos" na  categoría  de  1º e 2º da  ESO. O  noso  centro será un dos que  represente  a  Galicia  na  fase  nacional do concurso. Parabéns  aos  gañadores!

O concurso  convocouno a  Sociedade  Galega para a  Promoción  da  Estatística  e  da  Investigación  Operativa (SGAPEIO)  coa  colaboración da  Facultade  de  Matemáticas  e  o  Instituto de  Matemáticas  da  USC,  a  Consellería  de  Cultura,  Educación  e  Universidade, o  Instituto  Galego  de  Estadística  e  Gadis.

Diploma  de  recoñecemento.

Concurso Canguro matemático: entrega de premios

Hoxe, 24  de maio,   tivo  lugar durante o  segundo  recreo  a entrega de premios  aos  gañadores  do  concurso  Canguro  matemático, organizado polo departamento de  Matemáticas. Os  premios  recaeron nas  seguintes  persoas:

Nivel 1º ESO, 1º  premio:  Uxía  Riveiro  Fernández

Nivel 1º ESO, 2º  premio:Mario  Campos  Alonso

Nivel 2º ESO, 1º premio: Sofía  Paola  Chang  Gómez

Nivel 3º ESO, 1º  premio: Alba  Diez  Mariño

A matemática na codificación de mensaxes

Hoxe, 2 de marzo, o alumnado de 1º de bacharelato puido asistir a unha charla de Alberto Cabada (profesor do Departamento de Análise Matemática da Facultade de Matemáticas). A charla levou por título A matemática na codificación de mensaxes e realizouse grazas á organización do departamento de Matemáticas do noso IES ao abeiro do programa A Ponte da USC.

"Maridaxe de Matemáticas e Informática"

O  alumnado  de 2º de  bacharelato  que cursa  a  materia  de  Matemáticas  asistiu  o pasado  venres 17  a  unha  charla  baixo  o  título  Maridaxe  de Matemáticas  e  Informática  a  cargo cargo de Francisco Pena, pertencente  ao  Dpto. de  Matemática  aplicada  da  USC.

A  actividade  foi  organizada polo Dpto. de Matemáticas.

Comezo de "Anaquiños matemáticos"

Un curso máis, a Área de Didáctica da Matemática da Facultade de Ciencias da Educación da Universidade de Santiago de Compostela, en colaboración co programa Conecta-Aleida, vai realizar no noso centro a actividade Anaquiños matemáticos co alumnado de 1º ESO seleccionado polo departamento de Matemáticas do IES do Milladoiro. Terá lugar en sesións quincenais dunha hora de duración,  os mércores de 16:30 a 17:30   a partir  do  20  de novembro  e  ata  o 27 de maio.   As sesións terán lugar no IES do Milladoiro e  no  seguinte  enlace pode  consultarse  a programación  das mesmas.

Os obxectivos xerais desta actividade son:

1- Traballar contidos matemáticos en contextos interdisciplinares.

2- Potenciar unha actitude positiva do alumnado cara ás matemáticas.

3- Caracterizar a aprendizaxe do alumnado coa realización de propostas motivadoras.

Entrega dos premios do concurso "Canguro matemático"

O martes 18 de xuño o departamento de Matemáticas rifou agasallos entre todos os participantes no concurso

Concurso de chistes matemáticos

Paula Martínez e Catalina Varela, de 1º ESO D, son as gañadoras do concurso de chistes matemáticos organizado polo departamento de Matemáticas en colaboración co EDLG entre o alumnado de 1º ESO. Parabéns!

Rematan os "Anaquiños matemáticos" deste curso

Ao longo deste curso, a Área de Didáctica da Matemática da Facultade de Ciencias da Educación da USC, en colaboración co programa Conecta-Aleida, realizou  no noso centro a actividade Anaquiños matemáticos

Anaquiños matemáticos 2018/2019

2ºESO