Departamento de Matemáticas

Profesorado 2021/22   Programación   Resumo prog.

Sandra Amado Souto

M.ª Dolores Cuesta Martín

Milagros Diéguez Taboada

M.ª Dolores González Peón

Isabel Iglesias Martínez  (xef. dep.)

M.ª Dolores Padín Bascuas

Luisa Prieto Cendán

Raquel Rodríguez Reboredo

ENLACES

O traballo "Vaia cara" gañador do XI Concurso Estatístico "Incubadora de Sondaxes e Experimentos"

O traballo Vaia cara, realizado polos nosos alumnos e alumnas Pedro López González, Sara  Martínez  Vázquez,  Paula  Mosquera Mariño, Elena  Núñez Pena e Fernando Pizarro  Lema, baixo a  batuta  de Milagros  Diéguez (profesora de  Matemáticas), resultou gañador do XI Concurso Estatístico  "Incubadora de  Sondaxes  e  Experimentos" na  categoría  de  1º e 2º da  ESO. O  noso  centro será un dos que  represente  a  Galicia  na  fase  nacional do concurso. Parabéns  aos  gañadores!

O concurso  convocouno a  Sociedade  Galega para a  Promoción  da  Estatística  e  da  Investigación  Operativa (SGAPEIO)  coa  colaboración da  Facultade  de  Matemáticas  e  o  Instituto de  Matemáticas  da  USC,  a  Consellería  de  Cultura,  Educación  e  Universidade, o  Instituto  Galego  de  Estadística  e  Gadis.

Diploma  de  recoñecemento.

Concurso Canguro matemático: entrega de premios

Hoxe, 24  de maio,   tivo  lugar durante o  segundo  recreo  a entrega de premios  aos  gañadores  do  concurso  Canguro  matemático, organizado polo departamento de  Matemáticas. Os  premios  recaeron nas  seguintes  persoas:

Nivel 1º ESO, 1º  premio:  Uxía  Riveiro  Fernández

Nivel 1º ESO, 2º  premio:Mario  Campos  Alonso

Nivel 2º ESO, 1º premio: Sofía  Paola  Chang  Gómez

Nivel 3º ESO, 1º  premio: Alba  Diez  Mariño

A matemática na codificación de mensaxes

Hoxe, 2 de marzo, o alumnado de 1º de bacharelato puido asistir a unha charla de Alberto Cabada (profesor do Departamento de Análise Matemática da Facultade de Matemáticas). A charla levou por título A matemática na codificación de mensaxes e realizouse grazas á organización do departamento de Matemáticas do noso IES ao abeiro do programa A Ponte da USC.

"Maridaxe de Matemáticas e Informática"

O  alumnado  de 2º de  bacharelato  que cursa  a  materia  de  Matemáticas  asistiu  o pasado  venres 17  a  unha  charla  baixo  o  título  Maridaxe  de Matemáticas  e  Informática  a  cargo cargo de Francisco Pena, pertencente  ao  Dpto. de  Matemática  aplicada  da  USC.

A  actividade  foi  organizada polo Dpto. de Matemáticas.

Entrega dos premios do concurso "Canguro matemático"

O martes 18 de xuño o departamento de Matemáticas rifou agasallos entre todos os participantes no concurso

Concurso de chistes matemáticos

Paula Martínez e Catalina Varela, de 1º ESO D, son as gañadoras do concurso de chistes matemáticos organizado polo departamento de Matemáticas en colaboración co EDLG entre o alumnado de 1º ESO. Parabéns!

Rematan os "Anaquiños matemáticos" deste curso

Ao longo deste curso, a Área de Didáctica da Matemática da Facultade de Ciencias da Educación da USC, en colaboración co programa Conecta-Aleida, realizou  no noso centro a actividade Anaquiños matemáticos

Anaquiños matemáticos 2018/2019

Un curso máis, a Área de Didáctica da Matemática da Facultade de Ciencias da Educación da Universidade de Santiago de Compostela, en colaboración co programa Conecta-Aleida, vai realizar no noso centro a actividade Anaquiños matemáticos co alumnado de 1º ESO seleccionado polo departamento de Matemáticas do IES do Milladoiro.

2ºESO

1º Bacharelato Matemáticas I