Anaquiños matemáticos 2018/2019

Un curso máis, a Área de Didáctica da Matemática da Facultade de Ciencias da Educación da Universidade de Santiago de Compostela, en colaboración co programa Conecta-Aleida, vai realizar no noso centro a actividade Anaquiños matemáticos co alumnado de 1º ESO seleccionado polo departamento de Matemáticas do IES do Milladoiro. Terá lugar en sesións quincenais dunha hora de duración,  os mércores de 16:30 a 17:30.   As sesións terán lugar no IES do Milladoiro nas seguintes datas:

1ª sesión: 7 de novembro                                 8ª sesión: 13 de marzo

2ª sesión: 21 de novembro                               9ª sesión: 27 de marzo

3ª sesión: 12 de decembro                                10ª sesión: 10 de abril

4ª sesión: 9 de xaneiro                                      11ª sesión: 24 de abril

5ª sesión: 23 de xaneiro                                    12ª sesión: 8 de maio

6ª sesión: 6 de febreiro                                     13ª sesión: 22 de maio

7ª sesión: 20 de febreiro

Os obxectivos xerais desta actividade son:

1- Traballar contidos matemáticos en contextos interdisciplinares.

2- Potenciar unha actitude positiva do alumnado cara ás matemáticas.

3- Caracterizar a aprendizaxe do alumnado coa realización de propostas motivadoras.