Lingua Castelá

Departamento de Lingua Castelá

Profesorado 2020/21   Programación   Resumo prog.

Alexandre Charlón Cedeira

Vanessa Fernández Pampín

Beatriz Otero Enjo

Julia Patiño Mallón (xef. dep.)

Nadia Toledo Vogt

Ana M.ª Varela Cambeiro

Encontro con Fernando Lalana

Hoxe  visitou  o  noso  IES  Fernando  Lalana e  o  alumnado  de  4º puido  coñecer  o autor de  El  matarife,  novela  que  gozou  de  moito  éxito  entre  a rapazada. María  Fernanda  e  Santyago  foron os  encargados  de  realizar  a presentación dun  dos  seus  autores preferidos.  Lalana  conversou  co  alumnado   sobre  o   oficio  de  escritor en  xeral e  tamén  sobre  a  novela  en particular. Ao  finalizar, asinou  exemplares da  obra.

A  actividade  foi organizada  polo  departamento de  Lingua  castelá.

Encontro con Nando López

Onte  pola  tarde, 18 de  febreiro, o noso  alumnado  de  2º  de  ESO  mantivo  un  animado encontro  con  Nando López,  autor  de  El  reino  de las  tres lunas. Sofía  Chan  e  Iria  Ferreiro  resultaron  ser  unhas  excelentes  presentadoras.

Logo  foi  o  alumnado  de  4º   o que  tivo  a  oportunidade  de  coñecer  ao  coordinador  da  Antología  poética  de la  Generación  del 27.

A  actividade  foi organizada polo dpto. de  Lingua  castelá.

Encontro con Sonia Mirón

Hoxe, 17 de  decembro, o  alumnado  de  3º  de  ESO   puido  coñecer  en persoa  a  Sonia  Mirón, autora  de  Un  sol  dentro de  mí, novela lida  durante  este  trimestre na  materia  de  Lingua castelá e Literatura. A  rapazada mantivo  un  animado  coloquio  coa  autora  viguesa, quen,  ao  rematar,  asinou  exemplares  da obra.

Micropoemas realizados polo alumnado de ESO

Para conmemorar o Día Mundial da Poesía (21 de marzo) o departamento de lingua castelá traballou co alumnado de 3º ESO o micropoema.

Coloquio con Fernando Lalana

O escritor Fernando Lalana mantivo o 26 de marzo unha charla co alumnado de 4º de ESO, que previamente lera a súa obra Escartín en Lima.

"Xoves talentos" do IES do Milladoiro

O venres 22 de marzo celebrouse en Santiago o concurso de redacción "Xoves talentos".

Charla da escritora Sonia Mirón

O mércores 5 de decembro recibimos no centro a Sonia Mirón, autora de Un sol dentro de mí, libro de lectura obrigatoria en castelán para o alumnado de 3º de ESO. Asinou exemplares da súa obra e mantivo un animado coloquio co alumnado.

Traballo por proxectos: xornal de 2º PMAR

Ao longo do último trimestre, o alumnado de 2º PMAR (Programa de mellora da aprendizaxe e do rendemento) levou a cabo un proxecto de creación dun xornal. Foi a ferramenta para desenvolver diversas competencias (comunicativa, dixital e social). Expoñemos aquí o froito do seu esforzo.

Saída ao teatro : DIVINAS PALABRAS R

O mércores 25 de abril, o alumnado de 1º de Bacharelato acudiu ao Salón Teatro de Santiago de Compostela para ver a impactante adaptación da obra de Valle Inclán  a cargo do CDG.