Lingua Galega

Departamento de Lingua Galega

Profesorado 2019/ 20   Programación   Resumo prog.  /  Lecturas   Programación  adaptada

Ana Isabel Amigo González

Luciano Fernández Martínez

M.ª Xosé Fernández Rivas

Valentina Formoso Gosende

Helena López Macía

Antonio Puentes Chao (xef. dep.)

Tarefas de Lingua galega (Maruxa Fernández Rivas)

Tarefas de Lingua galega para o alumnado de 2º de ESO (Helena López)

Tarefas de Lingua galega do 30 de marzo ao 3 de abril (Helena López)

Nos  seguintes  enlaces  atópanse  as  tarefas   a  desenvolver  entre o 30 de  marzo  e o 3 de  abril.

Tarefas de Lingua galega (Helena López)

Nestes  enlaces  o  alumnado de  Helena  pode  acceder    ás  tarefas    para o período  que  vai  do 16  ao 27  de  marzo.

Actuación de "Aldaolado"

O martes 21 recibimos no centro as poetas Lucía Aldao e María Lado, compoñentes do dúo "Aldaolado". Ofreceron un recital cheo de humor e música ao alumnado de 3º de ESO.

Antón Fraguas, protagonista do Día das Letras Galegas 2019

A figura de Antón Fraguas foi homenaxeada no noso centro mediante os traballos realizados polo alumnado do EDLG e coa representación de Quen ten un mestre etnógrafo?

Final do Club de debate 2019

O IES do Milladoiro participou na final do certame de clubs de debate celebrada en Pontevedra o sábado 11 de maio.

Saída ao teatro: 'Os fillos do sol'

O alumnado de 1º de Bacharelato acudiu o venres 10 de maio ao Salón Teatro de Santiago para asistir a unha representación d'Os fillos do sol.

Correlingua 2019

O alumnado de 1º ESO participou o 6 de maio na XXIX edición do Correlingua en Compostela. Baixo o lema "O galego é a fórmula" esta edición reuniu a máis de 1700 alumnos e alumnas de vinte centros educativos.