TABOLEIRO DE NOVAS

COMEZO DOS EXAMES E FIN DAS ACTIVIDADES LECTIVAS: O día 14 de maio comezan as probas de inglés, en Vite e todas as seccións, polo que a partir dese día, incluído, xa non haberá máis clases nese departamento.

No resto de departamentos, as probas comezan o luns 20 de maio, polo que a partir dese día, incluído, xa non haberá máis clases.

Innovart 2024

Innovart
A Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades organiza InnovArt'24: unha feira de ensinanzas artísticas, de idiomas e deportivas, que terá lugar os días 18 e 19 de abril no Museo Gaiás da Cidade da Cultura de Galicia.

O horario de apertura, tanto o xoves 18 coma o venres 19, será de 10.00 a 14.00 e de 16.00 a 19.00 horas.

Speaking through acting

A Speaking workshop for B2, C1, and C2 students, with Javier Cerdeira.

Would you like to develop your oral skills while having fun? Would you like to learn English by improvising scenes like in a theatre play? Come and play the improvisation game with us! No acting skills are required in this workshop.  There will be no acting on stage or in front of other people. All speaking! All fun!

Wednesday, April 17th. 18.30-19.30. Salón de actos (Sección de Sar)

The session is limited to 25 people and will be filled on a first come, first served basis.

Please, sign up for the workshop as soon as possible.

Certame aRi[t]mar: mellores cancións do ano 2023

"Morena" (De Ninghures) e "Na Escola" (Os Quatro e Meia)  gañan o premio aRi[t]mar ás Mellores Músicas do Ano na Galiza e en Portugal, nunha edición que establece un novo récord de participación ao achegarse aos 10.000 votos

Os Quatro e Meia                                                                           De Ninghures

Book Club 3rd Meeting

What better way to celebrate World Book Day than by joining our book club?
We will discuss Chuck Palahniuk's Fight Club, an electrifying novel that explores male identity politics, therapy-culture and violence.

April 23, at 19:30 in the library

If you want to join us, you need to sign up here. Participation is limited to the first 15 students who sign up!

Encontro coa escritora Lara Dopazo Ruibal

Encontro coa escritora Lara Dopazo Ruibal sobre o seu libro de relatos O axolote eoutros contos de bestas e auga. Editorial Galaxia. Premio Illa Nova 2020

24 de abril de 2024 ás 19.30 h na biblioteca

(Organiza o Departamento de Galego e mais o EDLG)

Clube de Leitura: contos selecionados de Clarice Lispéctor

club leittura

Com mediação e seleção de contos de Bruna Lago.

Após a inscrição, receberão por e-mail os arquivos dos três contos selecionados pela Bruna Lago com orientações de leitura para fazermos um debate. Esperamos-vos!

24 de abril às 11h30 na sala 4

Inscrições aqui.

Club de lecture

club de lecture

Envie de lire et de partager vos lectures ? Participez au club de lecture du département de français.

Réunion autour d’un café pour parler de la bande dessinée Paul à Québec de Michel Rabagliati.

29 avril 2024, 17h30, bibliothèque (rpaz@eoisantiago.org)

Laboratorio di cucina italiana: L'elaborazione del pesto genovese

cucina italiana

Aromi, sapori e colori della miglior cucina del mondo.
Laboratorio di cucina italiana a cura di uno chef italiano. Carlo Guion ci mostrerà dal vivo l’inconfondibile gusto e aroma del famosissimo pesto genovese.

Ci saranno due maniere di parteciparci: come pubblico o cucinando.

Le persone che vorranno parteciparci all’elaborazione del pesto cucinando dovranno:

1. Iscriversi inviando una mail prima del 24 aprile a actividades.italiano@eoisantiago.org

2. Portare questi utensili

I posti per partecipare cucinando saranno limitati: massimo 15 posti.
Martedì 30 aprile, alle 18:45 ore, aula 6

Club di lettura in italiano

club lettura

Il prossimo giovedì 25 aprile il dipartimento di lingua italiana organizza l’ultimo incontro del club di lettura.

Vi aspettiamo in biblioteca.

Ci saranno 2 incontri: alle 13.00 e alle 19.30

Non si richiede l’iscrizione