Convocatoria de bolsas e axudas para o curso académico 2016-2017

BolsasPoden solicitar estas bolsas os estudantes que estean matriculados no curso 2016/2017 en estudos de idiomas en Escolas Oficiais, incluída a modalidade de distancia.

Prazo de presentación

Do 16 de agosto ao 03 de outubro de 2016. PRAZO ABERTO.

Cursos preparatorios para a consecución dos certificados de lingua galega (Celga) 2017

A Orde do 04 de agosto de 2016 (DOG do 19 de agosto) convoca, con carácter gratuíto, cursos preparatorios para a obtención do certificado de lingua galega, CELGA, nas EOI de Galicia. Os cursos realizaranse nos períodos e nas escolas oficiais de idiomas de Galicia que se indican na convocatoria. Recoméndase ler o texto completo da convocatoria e consultar os requisitos e a documentación requirida.

Cursos de linguaxe administrativa galega 2016-2017

A Orde do 04 de agosto de 2016 (DOG do 19 de agosto) convoca, con carácter gratuíto, cursos de linguaxe administrativa galega presenciais e en-liña nas EOI de Galicia. Os cursos realizaranse nos períodos e nas escolas oficiais de idiomas de Galicia que se indican na convocatoria. Recoméndase ler o texto completo da convocatoria e consultar os requisitos e a documentación requirida.

Nivel
Data de comezo das clases
Aula

Medio

13.00-15.00

Martes e venres

Superior

13.00-15.00

Martes e venres

Calendario de exames e actividades lectivas

Por favor, para visualizar as datas de exame dun só idioma LEA AS INSTRUCIÓNS EN PDF antes de consultar o calendario que se atopa máis abaixo.

Recoméndase non empregar  o navegador Chrome para visualizar o calendario.

Neste calendario poderá vostede consultar:

• As datas das probas escritas (incluídas as da proba de clasificación) de todas as linguas e niveis de Vite e de todas as seccións
  • As datas das probas orais (incluídas as das probas de clasificación) de Vite de todos os idiomas

As datas das probas orais (de inglés), incluídas as da proba de clasificación, de todas as seccións, só se poden consultar aquí

Pode consultar aquí as convocatorias para as probas orais, que se poderán celebrar antes ou despois da proba escrita.  Para a convocatoria de setembro, tambén pode consultar os horarios das distintas partes das probas aquí.

Convocadas probas CELGA para o 2016

A Secretaría Xeral de Política Lingüística vén de convocar probas para a obtencion dos certificados de lingua galega (CELGA), dos niveis 1, 2, 3 e 4 para novembro de 2016. Máis información aquí.