Faixa 20 aniversario

Información xeral sobre a matrícula oficial

GUÍAS FÁCILES SOBRE A MATRÍCULA OFICIAL (alumnado novo e alumnado de continuación)

Instrucións matrícula alumnado novo de Escola Oficial de Idiomas de Santiago de Compostela

Instrucións matrícula alumnado de cotinuación de Escola Oficial de Idiomas de Santiago de Compostela

INFORMACIÓN DETALLADA SOBRE A MATRÍCULA OFICIAL

A matrícula en modalidade oficial está dirixida ao alumnado que desexa asistir presencialmente aos cursos ordinarios que ofrece a EOI de Santiago de Compostela.

Pinche nas seguintes ligazóns para obter máis información sobre:

Cursos semipresenciais de inglés

Coñeces os nosos cursos semipresenciais? Preme na imaxe para descubrir unha maneira máis flexible de estudar idiomas!

Cursos semipresenciais

En beneficio de todos: cita previa para trámites administrativos

Toda a información encóntrase nesta páxina web. Por favor, consúltea antes de chamar, para non bloquear a nosa centralita. Se aínda así precisa atención telefónica, pode chamar ao nº 881 867 901/902

Se precisa facer algún trámite na secretaría presencialmente pode concertar unha cita previa picando no botón á dereita. Antes, por favor, comprobe o horario do centro e días de apertura do centro.