Enquisa sobre a convivencia escolar

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional está a recoller datos co obxecto de facer un seguimento e avaliación continua da convivencia escolar nos centros que dela dependen. A recollida de datos farase mediante unha enquisa en liña, de xeito automatizado e totalmente anónimo, na que participarán o profesorado, alumnado e familias do alumnado menor de idade.

O alumnado pode acceder á enquisa coa clave que lle proporcionará o profesorado.

Información sobre avaliación e exames e guías da persoa candidata

Pode consultar información sobre avaliación e exames, guías da persoa candidata e modelos de probas aquí

Volta o certame aRi[t]mar galiza e portugal!

Xa temos as músicas finalistas da Galiza e de Portugal! Comezan as votacións!/Já temos as músicas finalistas da Galiza e de Portugal! Começam as votações!

Vota para escolleres a mellor canción galega de 2018. Podes velas, ouvilas e votar aquí /Votem para escolherem a melhor música portuguesa de 2018. Podem vê-las, ouvi-las e votar aqui.

Data límite: 20 de marzo / Data limite: 20 de março. Atención: as votacións son anónimas, mais para garantirmos que só haxa un voto por persoa, ao accederes aos formularios de votacións pedirase un correo-e e contrasinal. Porén, estes datos non ficarán rexistrados./ Atenção: as votações são anónimas, mas para garantirmos que só haja um voto por pessoa, ao acederem aos formulários de votações pedir-se-á um email e palavra-passe. Porém, estes dados não ficarão registados.

Camminiamo in italiano!

PedrosoAttività di trekking nei dintorni dell'EOI, fiume Sarela e monte Pedroso.

Il Dipartamento di Italiano dell'EOI di Santiago di Compostella organizza un'attività di trekking per esercizzare il corpo... e la lingua italiana. A cura di Transitum Natura.

Mercoledì 3 aprile 2019, partenza 16:30, arrivo 19:30, ingresso EOI.

Iscrizioni entro il 31/03 su icarbon@eoisantiago.org.

Axudas para asistir a cursos de inmersión en lingua inglesa

Learn EnglishA Universidad Internacional Menéndez Pelayo acaba de publicar a convocatoria de axudas para asistir a cursos de inmersión en lingua inglesa:

Resolución 10896 de 11 de marzo de 2019 / BOE 14 de marzo de 2019

Prazo: ABERTO ata o 3 de abril

Beneficiarios: alumnado universitario ou de estudos superiores, menor de 30 anos, que teña recibido a bolsa xeral do Ministerio de Educación nos cursos 2016-2017 ou 2017-2018.

St Patrick’s Day Pub Quiz

Celebrate Irish Culture! Join us for a PUB QUIZ, a round of drinks and some snacks. Gather your team and show what you know!

Thursday, 21st March 2019, from 18.30 to 19.30, in Room EOI 1. Departamento de inglés (Sección Ordes)

II Xornada de tradución (1ª sesión)

O mércores 10 de abril do 2019 ás 19:30, no salón de actos, ven escoitar a profesionais da tradución, e pon a proba a túa habilidade tradutora! Mesa redonda sobre a o mercado actual da tradución ao galego, para o que contaremos coa presenza de dous profesionais deste eido: María Xosé García Chao, Gabriel Álvarez Martínez.

Con especial atención ao audiovisual e a publicacións en lingua francesa, inglesa, portuguesa ou xaponesa, a mesa redonda tratará sobre:

Incontro con gli autori di "In portineria"

Ti piace leggere e fare quattro chiacchiere? Allora quest'incontro fa per te! Mª Isabel González Álvarez e Marco Delle Monache ci parleranno di In portineria, l'opera teatrale che hanno scritto a quattro mani: un'esperienza creativa e didattica dell'EOI di Ferrol.

Lunedì 6 maggio 2019 alle 11:00 in aula 7.