NEW DATES FOR EXAM PRACTICE! Conversation classes with Eithne Keane

If you're an English student at the EOI and you think you need some extra speaking practice, join one of these free conversation classes with Eithne Keane at the EOI in Vite.

Intermediate: For students of Intermedio 1 and Intermedio 2.

Advanced: For students of Avanzado 1 and Avanzado 2.

C1: For students of C1.

Cours complémentaires de conversation avec Véronique et Hereani!

Pendant la période d’examens, venez pratiquer votre oral avec Véronique et Hereani! Cliquez ici pour avoir les horaires et les salles.

Calendario de exames That's English! xaneiro-febreiro 2018

CALENDARIO DE EXAMES XANEIRO-FEBREIRO 2018

CE = Comprensión escrita; CO = Comprensión oral; EE = Expresión escrita; EO = Expresión oral

Proba de clasificación extraordinaria de español para estranxeiros

On Friday, January 19th, 2018, at 17:00 h, there will be an extraordinary placement test for SPANISH FOR FOREIGN LEARNERS. Registration open until Thursday, January 18th, 18:00 h. More info and step-by-step instructions to register.

El viernes, 19 de enero de 2018, a las 17:00 h, habrá una prueba de clasificación extraordinaria de ESPAÑOL PARA EXTRANJEROS. Inscripción hasta las 18:00 del jueves, 18 de enero. Más información e instruccións detalladas para inscribirse.

O venres, 19 de xaneiro 2018 ás 17:00 h, haberá unha proba de clasificación extraordinaria de ESPAÑOL PARA ESTRANXEIROS. Inscrición ata ás 14:00 h do xovesm 18 de xaneiro. Máis información e instrucións detalladas para se inscribir.

Matrícula e vacantes nos intensivos do 2º cuadrimestre 2017-2018

A matrícula para os cursos intensivos do 2º cuadrimestre estará aberta o o 30 e 31 de xaneiro, en horario de secretaría. As clases comezan o xoves, 1 de febreiro

O alumnado apto dos cursos intensivos do 1º cuadrimestre que desexe matricularse no correspondente curso intensivo do 2º cuadrimestre deberao facer a través da súa sesión en CentrosNET, imprimindo o resgardo de matrícula e presentándoo na secretaría do centro xunto co xustificante de pagamento das taxas (92 €, salvo exencións).

Calquera outra persoa interesada que cumpra os requisitos de acceso poderá matricularse nestes cursos acudindo ao centro nos días establecidos; as prazas ocuparanse por estrita orde de chegada e ata esgotar as vacantes dispoñibles (que se publicarán o luns, 29 de xaneiro)

Weihnachtsfeiern der Deutschabteilung EOI Santiago 2017 alle Gruppen

Resumo da festa de celebración do Nadal por parte do alumnado e profesorado de alemán. Grazas a todos por participar!

Concursos Generación del 27 y Miguel Hernández

El Departamento de Español para extranjeros anuncia que el próximo viernes, 19.01.2018, a las 12.00 h, en el Aula 10, se procederá al sorteo público de los ganadores de los concursos con motivo del 90 aniversario de la Generación del 27 y del 75 aniversario de la muerte de Miguel Hernández.

Cursos CELGA do 2º cuadrimestre (febreiro-maio)

Recórdase ao público interesado que o prazo para inscribirse nos nosos cursos preparatorios para os CELGA do segundo cuadrimestre estará aberto do 2 ao 11 de xaneiro de 2018.

Ten mais información aquí.