TABOLEIRO DE NOVAS

COMEZO DOS EXAMES E FIN DAS ACTIVIDADES LECTIVAS: O día 14 de maio comezan as probas de inglés, en Vite e todas as seccións, polo que a partir dese día, incluído, xa non haberá máis clases nese departamento.

No resto de departamentos, as probas comezan o luns 20 de maio, polo que a partir dese día, incluído, xa non haberá máis clases.

English Conversation Classes with Arlene López

Would you like to improve your oral skills? Do you feel you need extra speaking practice?

Then don't miss these conversation classes with Arlene Lopez!

Where? Sección de Sar (room AZ13)

Classes are open to B2.1, B2.2, C1.1, C1.2 and C2 students from the EOI de Santiago de Compostela (Vite and secciones).

Groups are limited to 10 people and will be filled on a first come, first served basis.

Please sign up here!

O Podcast Club da EOI recomenda...

podcast club

Queres mellorar o teu listening pero non sabes por onde empezar? Xa tes un nivel alto pero non sabes onde buscar? Tes que escoitar as recomendacións que che damos para o verán!

Neste episodio, escoitarás as recomendacións dos nosos expertos do Podcast club. De aprendente a aprendente. E se nos queres facer recomendacións, xenial!

Letras Galegas 2024. Luísa Villalta

"Andei por Santiago

pisando estrelas

na noite

que as rúas devolveron

con luces e clamores

secretos

na noite."

Celebramos as Letras Galegas! Celebramos Luísa Villalta!

Silvia Penas e Sílvia Mota Lopes, poetas gañadoras do aRi[t]mar

Despois de máis dun mes de votacións, o público da gala aRi[t]mar, organizada pola nosa escola, decidiu que o poema “CANTO SEGUNDO PARA UN FILLO NON NADO”, da viguesa Silvia Penas, foi a Mellor Poesía do Ano 2023 na Galiza. Do mesmo xeito, “Há mulheres que trazem...”, da poeta bracarense Sílvia Mota Lopes, foi elixida a Mellor Poesía do Ano 2023 en Portugal.

A través de máis de 4.000 votos, o público de aRi[t]mar acordou galardoar estas poetas. No caso galego, por detrás de Penas situáronse os poemas “Declara a dor” de Chus Pato e “entra o sol cheirar a casa” de Celso Fernández Sanmartín. En Portugal, a Mota Lopes seguírona “A arte do roubo ás escuras” de Joana M. Lopes e “muda de lugar...” de César Pires.

Voyage, voyage

voyage

Voyagez avec les guides et les bandes dessinées de la bibliothèque.

Expériences et micro-aventures en France, Road trips en France, Carnets du Pérou, ... Plein de titres pour connaître le monde sans quitter la bibliothèque!