Certame aRi[t]mar 2016-2017

SES e QUINTA DO BILL,

GAÑADORES DOS PREMIOS aRi[t]mar DA MÚSICA GALEGO-PORTUGUESA!!!

Retirada de certificados de Linguaxe Administrativa Galega 2016-2017

CertificadoXa se recibiron no centro os certificados dos cursos de Linguaxe Administrativa Galega celebrados este curso entre outubro de 2016 e febreiro de 2017, ao abeiro da Orde do 4 de agosto de 2016.

Pódense retirar na secretaría do centro en persoa ou mediante autorización expresa (horario de atención ao público).

Datas das probas escritas de certificación e guías do candidato

Pode consultar as datas das probas escritas de certificación dos diferentes idiomas aquí. As datas das probas escritas de básico 1, intermedio 1 e avanzado 1, así como as datas das probas orais de todos os cursos e niveis publicaranse nos vindeiros meses.

Pode consultar as guías do candidato actualizadas aquí

Matrícula libre 2016-2017

Acceda directamente á aplicación de preinscriciónCómpre que lea toda a información previamente.

A tour of Santiago's literary past

NOVA DATA!!!

As Irmandades da Fala e Compostela / The Brotherhood of the Language and Compostela
This walking tour through old Compostela provides a general view of the Brotherhood’s activities and its relationship to the city.
Level: Intermediate and Advanced
Date: Thursday, April 6th, 2017
Time: 16:30 – 18:00

Club de Conversa de Italiano

Queres mellorar a túa expresión oral en italiano? Trátase dun club de conversa en italiano co profesor en prácticas Dario Di Maio, dirixido ao alumnado de italiano da EOI e ao alumnado da EOI con coñecementos de italiano. Os temas do club serán variados e preparase o alumnado para afrontar mellor a proba de expresión oral.

Secondo incontro dei Segnalibri: "Il bambino che collezionava parole" di Juan Pablo Villalobos

Ti piace leggere in italiano? Allora vieni ai prossimi incontri del gruppo di lettura dei Segnalibri!

Nel prossimo incontro dei Segnalibri faremo un salto in Messico con Il bambino che collezionava parole, il bellissimo primo romanzo dello scrittore messicano Juan Pablo Villalobos. Il protagonista è appunto un bambino attraverso i cui occhi  scopriremo una nazione che per certi versi assomiglia all’Italia. Inoltre, sarà un’esperienza interessante anche dal punto linguistico perché il 28 aprile si terrà una videoconferenza con Thais Siciliano, la traduttrice italiana del romanzo.

Concurso de curtas CinEOI

Queres mostrar os teus talentos como actriz ou actor, cámara ou guionista? Participa no VII Concurso de curtas CinEOI 2017.

Consulta as bases aquí.

Data límite de entrega: 5 de abril 2017