Faixa 20 aniversario

Lúa Mosquetera e Wilma Vieira, vencedoras do aRi[t]mar na categoría de poesía

O público de aRi[t]mar aposta por dúas voces femininas, novas e modernas

Compromiso, renovación e ruptura son tres palabras que califican con precisión a obra de Lúa Mosquetera. A autora, orixinaria da coruñesa vila de Miño, abandona os tropos máis recurrentes da poesía por unha, a súa, sempre recitada sobre música (se pode ser en directo), e coa defensa dunha lírica separada do elitismo. “Anorak de pel de caribú”, a poesía gañadora do premio á Mellor Poesía do Ano na Galiza, formou parte da antoloxía “15 voces da nova poesía galega” e será publicada nun poemario da autora, neste 2022, pola Editorial Galaxia.

#20Anos7linguas

GALEGO

E, por fin, chegamos á última das linguas ás que lles quixemos dar un recoñecemento nestes #20Anos7Idiomas. Non podía ser doutro xeito, hoxe toca falar da nosa lingua, o #galego.

Como sabedes, o galego ten o seu predecesor no galego-portugués, motivo polo cal o noso idioma e o dos nosos veciños lusos teñen fitos en común. Un deles é o Pacto de Irmãos. Datado entre 1173 e 1175, é o texto coñecido máis antigo escrito en galego-portugués.

Para atopar un documento parello en Galicia, témonos que ir ao Foro do Burgo de Castro Caldelas, que data de 1228. Nesta Idade Media, o galego tivo grande importancia no terreo da lírica. No século XIII destacaron as figuras dos trobadores Mendinho e Martín Codax.

Exposición 20 aniversario

Nos corredores do 1º e do 2º andar podes visitar a exposición que fai un percorrido, en 20 paneis, polos 20 anos de existencia do noso centro. Neles destácanse as principais novidades da organización académica que foron incorporándose ano tras ano, así como os proxectos europeos e as actividades culturais e de dinamización lingüística organizados ao longo de todo este período. A exposición permanecerá pendurada até o día 30 de xuño deste ano.

#Entrevistas20AnosEOI

Aínda temos bastantes #entrevistas20anoseoi na recámara!
Hoxe toca Carlos Campoy, alumno de italiano e exalumno de portugués #20AniversarioEOISantiago

#OndeEstabamosHai20Anos

LA LIRA ITALIANA

La vecchia lira italiana può vantare una delle storie più lunghe tra le valute in circolazione prima dell'arrivo dell'euro nel 2002. #OndeEstabamosHai20Anos #20AniversarioEOISantiago
Infatti si sa che la lira veniva usata sin dai tempi di Carlo Magno. Inoltre in passato era in circolazione sia nella Serenissima Repubblica di San Marino che nello Stato della Città del Vaticano.

n/d

Atención ao público non presencial: en beneficio de todos/as

A atención ao público para recibir información realizarase por vía telefónica no nº 881 867 901 ou 881 867 902. Toda a información encóntrase nesta páxina web. Por favor, consúltaa antes de chamar, para non bloquear a nosa centralita.

Se precisa facer algún trámite na secretaría presencialmente pode concertar unha cita previa picando no botón á dereita. Antes, por favor, comprobe o horario do centro e días de apertura do centro.