ATENCIÓN ALUMNADO LIBRE de GALEGO e INGLÉS!

As probas escritas de nivel B2 e C1 do alumnado libre de galego e inglés celebraranse no mes de xullo.

As datas das probas orais do alumnado libre de B2 e C1 de galego e inglés (Vite) poden consultarse no calendario do idioma correspondente.

As datas das probas orais libres de B2 e C1 de inglés nas seccións poden consultarse aquí.

Prema aquí para consultar as convocatorias para as probas orais e os chamamentos para as probas escritas.

Información e documentación sobre os protocolos de adaptación á COVID-19

Protocolo exames covid de Escola Oficial de Idiomas de Santiago de Compostela

Protocolo COVID para exames 2021 novidade!

Vite

Sar

Negreira

Noia

Ordes

Ribeira

Atención ao público non presencial: en beneficio de todos/as

A atención ao público para recibir información realizarase por vía telefónica no nº 881 867 901. Toda a información encóntrase nesta páxina web. Por favor, consúltaa antes de chamar, para non bloquear a nosa centralita.

Se precisa facer algún trámite na secretaría presencialmente pode concertar unha cita previa AQUÍ, enviando un correo-e a secretaria@eoisantiago.org ou vía telefónica no número 881 867 906. Antes, por favor, comprobe aquí os días festivos e non lectivos en que o centro permanece pechado

Información sobre reintegro (devolución) bolsas ano lectivo 2020/2021

Entenderase que non se destinou a bolsa para a finalidade que lle foi concedida  e procedaráse por esta unidade ao trámite de reintegro (devolución) nos seguintes supostos: