Actividades de Nadal 2018

Participa nos nosos concursos de Nadal!!! Consulta as bases e gaña premios!!! Dirixidos ao alumnado de todos os idiomas e niveis.

Consulta as bases do Concurso de doces.                                              Consulta as bases do Concurso de tarxetas.

Concurso de doces

Proceso de renovación do consello escolar

Constituída a Xunta Electoral e aprobado o calendario electoral

Consulta aquí o calendario de todo o proceso.

Calendario de exames That's English! xaneiro - febreiro 2019

CALENDARIO DE EXAMES XANEIRO - FEBREIRO 2019

CE = Comprensión escrita; CO = Comprensión oral; EE = Expresión escrita; EO = Expresión oral

Nos módulos nos que hai dúas datas diferentes para cada proba, o alumnado pode presentarse na data que mellor lle conveña para facer o exame.

No curso académico 2018-2019, o alumnado que non supere as diferentes partes dun exame nunha convocatoria só terá que examinarse das destrezas non superadas nas recuperacións de ditos módulos.

Anno nuovo, libri nuovi: il gruppo di lettura in italiano riprende i suoi incontri.

Ti piace leggere in italiano? Vuoi conoscere la Napoli di un tempo con una delle saghe più gettonate degli ultimi anni? Oppure preferisci fare un salto nel Brasile dell’Ottocento seguendo le tracce di Sherlock Holmes? Allora vieni agli incontri di inizio anno del gruppo di lettura dei Segnalibri!

Ecco le proposte deil club dei Segnalibri per i primi mesi del 2019:

- Storia del nuovo cognome di Elena Ferrante. L’anno scorso abbiamo letto L’amica geniale e ne siamo rimasti ammaliati, quindi quest’anno accademico andiamo avanti e leggeremo la seconda parte della tetralogia.

SING! A singing workshop in Sar

A singing workshop for A1, A2 and B1 students. Have fun and improve your English with Narci Rodríguez, a professional voice trainer and choir master!

Wednesday, December 19th 2018 at 19:30h Salón de Actos  (Sección IES de Sar)

Organized by the English Department.

Workshop: Enjoying English learning

Strategies for your learning path. Bring your smartphone or tablet! In this workshop, we´ll share strategies that help the English language learner improve all skills. This is a hands-on session that will also focus on how apps and social media can make learning easier and more fun.

Wednesday 12th December 2018 at 19:30h

Christmas Party in Ribeira

Christmas RibeiraGames, songs and lots of fun! Join us to celebrate Christmas! Get ready to sing and enter our food contest to try the most delicious desserts....be prepared to receive your first Christmas gift from Secret Santa! We will have wonderful games and much more......

Thursday 20th December 2018 from 17.30 to 21.00  (rooms 104 and 105)

Departamento inglés (Ribeira)

Convocatoria de reunión para delegados/as e subdelegados/as de grupo

O martes 11 de decembro ás 16:00 horas no salón de actos da Escola en Vite haberá unha reunión de delegados/as e subdelegados/as de grupo para elixir ao/a presidente/a da xunta de representantes do alumnado.

EXPOSICIÓN Galicia mártir, Atila en Galicia e Milicianos

Álbums de guerra de Castelao

Castelao publicou Galicia mártir, o primeiro dos tres álbums da guerra en 1937 co obxectivo de denunciar a nivel internacional a represión que estaba sufrindo Galicia. Inclúe a estampa titulada “A derradeira lección do mestre”, cuxa versión ao óleo está exposta actualmente no Museo Gaiás da Cidade da Cultura.

Novembro – decembro 2018 nos corredores da escola en Vite, 1º e 2º andar.

Certame aRi[t]mar

Fuches á Gala aRi[t]mar e adoraches?

Non fuches mais queres ter unha lembranza?

Compra unha camisola de grande calidade por só 8€

Á venda na conserxaría da EOI

Premiados/as e autoridades na Gala 2018