'Se fosen turistas, levarían gafas de sol', unha coprodución de Limiar Teatro e o Centro Dramático Galego

Se fosen turistas levarían gafas de solSe fosen turistas levarían lentes de sol (2019/2020) céntrase na emigración e como esta cambia a sociedade de orixe e de destino. A partir da experiencia dos intérpretes coa emigración constrúese un mosaico de ideas, reflexións e sensacións. Utilízase a emigración como escusa para tratar os temas de identidade. permeabilidade social e memoria.

Os membros da comunidade educativa teñen a oportunidade de gozar desta representación teatral ao prezo reducido de 3€. Recolle o teu bono desconto na conserxería do centro!

Máis información en http://centrodramatico.xunta.gal.

SAR Bookclub first meeting

CartelWinter is round the corner and when it’s chilly outside, there’s nothing we love to do more than curling up with a warm drink and a good book. And with winter comes the time to resume our book club! We have three titles to get you through the winter but you'll have to come to our first meeting to find out!

December 13, 2019 at 6.30 pm at the library (Sección de Sar).

Escapada a Portugal: Ilha de São Miguel - Açores

AçoresData: de 3 a 7 de abril de 2020

Atividades previstas:
- Excursão guiada às Furnas, com acesso ao Parque Terra Nostra, termas e almoço convívio (cozido das Furnas).
- Visita às plantações e fábrica de chá.
- Passeio guiado por Ponta Delgada.
- Paragem nos principais miradoiros.
- Visita guiada a núcleos museológicos.
- Degustação de produtos típicos.
- Passeios e percursos pedestres.
- Visita à Universidade dos Açores.

4th Mini Saga Contest

WritingCan you imagine a story in 50 words?

Participate in the 4th Mini Saga Contest of the EOI de Santiago de Compostela!!

Participation terms:

• To enter, you must be a student at EOI Santiago de Compostela.
  • Write your mini saga in exactly 50 words in English (plus a title up to 15 words).
  • Send your text to the following email address: biblioteca.sar@eoisantiago.org no later than December 20th. Make sure you include your full name and the name of your group.
  • The stories will be published here so that you can vote for your favourite.
  • Voting will be enabled until January 22nd and the winner will be announced on January 24th.

30 anos da caída do muro de Berlín

Exposición sobre a caída do Muro de BerlínHai 30 anos, o 9 de novembro de 1989, caeu o Muro de Berlín.

O Departamento de Alemán ten o pracer de convidar todo o alumnado a visitar a nosa exposición sobre esas décadas emocionantes e dramáticas da división e a reunificación de Alemaña na EOI de Santiago (Ver tríptico).

A exposición consta de dúas partes na planta baixa e no primeiro andar. Na primeira parte pódese atopar información sobre a división de Alemaña, a vida co muro e os aspectos culturais e políticos en Berlín Oeste e Berlín Leste amais da República Democrática Alemá. Os textos preséntanse en alemán e inglés [Versión en galego: realizada polo alumnado da materia Tradución Especializada para os Servizos Culturais Alemán-Galego, 4º curso do grao en Tradución e Interpretación (Universidade de Vigo), titorizada pola docente Patricia Buján Otero].