Autumn in Galicia: Photo caption contest

The Jury has spoken! Here are the winners in the English Department’s Photo Caption Contest. Thank you all for participating, whether sharing your pictures or voting for your favourites!

Winners

Videoconferencia: A Alemania do século XX a través do cine alemán

Cinema alemánA  musicóloga e doutora en cinema, Celia Martínez García reside en Berlín e é membro do programa educativo da ,,Deutsche  Kinemathek". Desenvolve  actividades culturais, formativas e pedagóxicas, así como visitas guiadas no Museo para o Cinema e a TV de Berlín.

Nesta videoconferencia falaranos da Alemaña do século  XX a través do cinema alemán, presentando e analizando diferentes películas. A videoconferencia darase en castelán e todo o alumnado e profesorado do centro é benvido.

Para participar, reserva a túa praza no Salón de actos ou pide a ligazón para conectarte dende a casa no enderezo de correo electrónico iwuenschmann@eoisantiago.org.

Proceso electoral para a renovación parcial do consello escolar

Votacións consello escolarCoa constitución da Xunta Electoral, comeza o proceso electoral para a renovación parcial dos distintos sectores da comunidade educativa representados no consello escolar do centro.

O prazo para a presentación de candidaturas do sector do alumnado, pais/nais/persoas titoras legais, persoal de administración e servizos e profesorado estenderase desde o día 10 ao día 16 de novembro, ambas datas incluídas. Os impresos para a presentación de candidaturas na secretaría do centro pode descargarse picando no correspondente sector.

Calendario completo de todo o proceso    Proclamación de candidaturas e aprobacións de censos definitivos

Atención ao público non presencial: en beneficio de todos/as

A atención ao público para recibir información realizarase por vía telefónica no nº 881 867 901. Toda a información encóntrase nesta páxina web. Por favor, consúltaa antes de chamar, para non bloquear a nosa centralita.

Se precisa facer algún trámite na secretaría presencialmente pode concertar unha cita previa AQUÍ, enviando un correo-e a secretaria@eoisantiago.org ou vía telefónica no número 881 867 906. Antes, por favor, comprobe aquí os días festivos e non lectivos en que o centro permanece pechado