That's English! - Aberto prazo de matrícula ata o 30 de novembro

That's English!

Que é That's English!?

That’s English! é un programa de educación a distancia para aprender inglés creado polo Ministerio de Educación. A EOI de Santiago de Compostela é centro de apoio titorial deste programa, ofrecendo a posibilidade de asistir ás titorías e realizar os exames no centro.

IMPORTANTE! As xestións administrativas de matrícula e emisión de certificados realízanse na sede de apoio administrativo, que é a Escola Oficial de Idiomas de A Coruña.

Gala aRi[t]mar galiza e portugal

Entrada libre e gratuíta até completar capacidade da sala.  Máis info:http://aritmar.gal/edicion-2019/gl/

4th Mini Saga Contest

WritingCan you imagine a story in 50 words?

Participate in the 4th Mini Saga Contest of the EOI de Santiago de Compostela!!

Participation terms:

• To enter, you must be a student at EOI Santiago de Compostela.
  • Write your mini saga in exactly 50 words in English (plus a title up to 15 words).
  • Send your text to the following email address: biblioteca.sar@eoisantiago.org no later than December 20th. Make sure you include your full name and the name of your group.
  • The stories will be published here so that you can vote for your favourite.
  • Voting will be enabled until January 22nd and the winner will be announced on January 24th.

Concert de Coralie Yap-Chine

Coralie Yap-Chine et Mauricio Caruso"Est-ce que les gens naissent égaux en droits à l'endroit où ils naissent?" Ainsi manifestait Maxime Le Forestier sa révolte contre le racisme et les injustices. Coralie Yap-Chine est née en 1984 en banlieue parisienne, elle chante et raconte "La Banlieue" accompagnée à la guitare par Mauricio Caruso.

Lundi 25 novembre 2019 à 18h30
Salón de actos

Volve o mes da novela negra á túa biblioteca de idiomas

Mes da novela negraGústanche as novelas de detectives? E as películas de misterio?  Todo iso e máis poderás facelo co servizo de préstamo da túa biblioteca de idiomas.

Achégate á biblio e leva en préstamo as novelas e películas que che propoñemos para pasalo de medo en novembro.

De luns a venres de 10:00 a 13:30 e de 16:30 a 20:15. Estamos na planta baixa, ao carón da sala de lectura.

30 anos da caída do muro de Berlín

Exposición sobre a caída do Muro de BerlínHai 30 anos, o 9 de novembro de 1989, caeu o Muro de Berlín.

O Departamento de Alemán ten o pracer de convidar todo o alumnado a visitar a nosa exposición sobre esas décadas emocionantes e dramáticas da división e a reunificación de Alemaña na EOI de Santiago (Ver tríptico).

A exposición consta de dúas partes na planta baixa e no primeiro andar. Na primeira parte pódese atopar información sobre a división de Alemaña, a vida co muro e os aspectos culturais e políticos en Berlín Oeste e Berlín Leste amais da República Democrática Alemá. Os textos preséntanse en alemán e inglés.