Matrícula e vacantes nos intensivos do 2º cuadrimestre 2016-2017

O alumnado apto dos cursos intensivos do 1º cuadrimestre que desexe matricularse no correspondente curso intensivo do 2º cuadrimestre deberao facer a través da súa sesión en CentrosNET, imprimindo o resgardo de matrícula e presentándoo na secretaría do centro xunto co xustificante de pagamento das taxas (92 €, salvo exencións), antes do martes, 31 de xaneiro ás 14:00 h. As clases comezan o mércores, 1 de febreiro

As vacantes que houbese nos cursos intensivos do segundo cuadrimestre ofreceránse a toda persoa interesada que cumpra os requisitos de acceso, a partir das 09:00 h. do mércores, 1 de febreiro na secretaría da EOI en Vite, por estrita orde de chegada e ata esgotar as prazas.

Os cursos ofertados son: Alemán Básico-2; Francés Básico-2; Francés Intermedio-2; Inglés Intermedio-2, Inglés Básico-2 (Negreira), Inglés Avanzado-2 (Sar). As vacantes dispoñibles anunciaranse a tarde do martes, 31 de xaneiro.

Pode consultar a información xeral da matrícula aquí.

Calendario de exames That's English! xaneiro-febreiro 2017

CALENDARIO DE EXAMES XANEIRO-FEBREIRO 2017 ACTUALIZADO!!!

CE = Comprensión escrita; CO = Comprensión oral; EE = Expresión escrita; EO = Expresión oral

Conversation practice with Erica Rendall

classroorm

If you're an English student at the EOI and you think you need some extra speaking practice, join one of these free conversation classes with Erica Rendall. You  must sign up online to attend a session.

To sign up with Erica in Vite, click here            To sign up with Erica in Sar, click here

Classes are limited to the first 12 students who sign up. Please sign up for one class only. If there's extra space the day before the class, you can sign up again.

Charla con Alba Nogueira - "A lingua galega na lexislación actual: dereitos e deberes lingüísticos"

Alba NogueiraUnha actividade destinada ao alumnado dos cursos de linguaxe administrativa na que se irán analizando, dentro do marco lexislativo actual, os dereitos e os deberes lingüísticos da cidadanía e do funcionariado.

Retirada de títulos de Básico, Intermedio e C1 do curso 2015-2016

Xa están dispoñibles os títulos de nivel Básico, Intermedio e C1 do curso 2015-2016. Estes títulos, así como os de cursos anteriores, pódense retirar na secretaría do centro previa presentación dunha identificación persoal, ou mediante autorización escrita a terceiros. Consulte o horario de atención ao público en secretaría.

Premio Literario Nortear para a mocidade

O Premio Literario Nortear ten como obxectivos distinguir, anualmente, obras literarias orixinais; promover a aparición de novos escritores, incentivando a produción de obras inéditas no dominio da ficción; incentivar a creatividade literaria entre os mozos escritores residentes na Euro Rexión Galiza - Norte de Portugal e promover a circulación e distribución de obras literarias alén fronteiras.

Certame aRi[t]mar 2016-2017

SORTEO DE LOTES DE LIBROS PARA PARTICIPANTES NAS VOTACIÓNS

O venres 19 de xaneiro, ás 11 h, na secretaría do centro, celebrarase o sorteo público para adxudicarmos uns lotes de libros a varias persoas dentre as que participaron nas votacións para escoller os premios aRi[t]mar 2016. Posteriormente, a comezos de febreiro, estes lotes seranlles entregados nun acto en que tamén coñeceremos as músicas finalistas do certame deste ano e asistiremos á estrea dun pequeno documental sobre a Gala 2016.

SORTEIO DE LOTES DE LIVROS PARA PARTICIPANTES NAS VOTAÇÕES

Sexta-feira 19 de janeiro, às 11h, na secretaria do centro, celebrar-se-á o sorteio público para atribuirmos uns lotes de livros a várias pessoas dentre as que participaram nas votações para escolher os prémios aRi[t]mar 2016. Posteriormente, no começo de fevereiro, estes lotes serão entregues num ato em que também conheceremos as músicas finalistas do certame deste ano e assistiremos à estreia dum pequeno documentário sobre a Gala 2016.

Club de lecture: "Un matin pour la vie", de Françoise Sagan

Non faltes á vindeira sesión o mércores 18 de xaneiro de 2017 ás 17h na Biblioteca da EOI.

Cursos preparatorios para certificados de lingua galega (Celga) 2016-2017

A Orde do 04 de agosto de 2016 (DOG do 19 de agosto) convoca, con carácter gratuíto, cursos preparatorios para a obtención do certificado de lingua galega, CELGA, nas EOI de Galicia. Os cursos realizaranse nos períodos e nas escolas oficiais de idiomas de Galicia que se indican na convocatoria. Recoméndase ler o texto completo da convocatoria e consultar os requisitos e a documentación requirida.

Nivel
Aula