Cours complémentaires de conversation avec Aurélie!

Speech bubblesPendant la période d’examens, venez pratiquer votre oral avec Aurélie! Cliquez ici pour avoir les horaires et les salles.

Calendario de probas libres febreiro 2022

Pode consultar a información aquí. Os chamamentos para as proba escritas e as convocatorias para as probas orais publicaranse nos vindeiros días.

Convocatorias para as probas orais finais dos cursos intensivos xaneiro 2022

AVISO IMPORTANTE! O alumnado será convocado oficialmente para realizar a proba de expresión oral no día e hora que determine o departamento correspondente. O feito de que haxa máis de un día para a realización de ditas probas, non implica que o alumnado poida elixir o día e hora no que se vaia presentar. Polo tanto, todo/a alumno/a deberá consultar as convocatorias ou chamamentos concretos das probas de expresión oral, que se poderán celebrar antes ou despois da proba escrita.

O ALUMNADO DEBERÁ CHEGAR AO CENTRO NO HORARIO DE CITA QUE CONSTA NA CONVOCATORIA

PARA CONSULTAR AS CONVOCATORIAS, PREMA NO CURSO CORRESPONDENTE

ALEMÁN

1. AL-A1-INT

ESPAÑOL

1. ES-A1-INT

FRANCÉS

1. FR-A1-INT

1. IN-B2-INT

Calendario de exames xaneiro/febreiro 2022

THAT'S ENGLISH! CALENDARIO DE EXAMES XANEIRO/FEBREIRO 22

CE = Comprensión escrita; CO = Comprensión oral; EE = Expresión escrita; EO = Expresión oral

No curso académico 2021-2022, o alumnado que non supere as diferentes partes dun exame nunha convocatoria só terá que examinarse das destrezas non superadas nas recuperacións de ditos módulos.

Cursos de linguaxe administrativa galega e CELGA 2021-2022

A Resolución do 02 de agosto de 2021 (DOG do 13 de agosto) convoca, con carácter gratuíto, cursos nas EOI de Galicia en-liña de linguaxe administrativa galega para funcionarios (LAG) e presenciais preparatorios para a obtención do certificado de lingua galega (CELGA). Os cursos realizaranse nos períodos e nas escolas oficiais de idiomas de Galicia que se indican na convocatoria. Prégase ler o texto completo da convocatoria e consultar os requisitos e a documentación requirida.

Conversation classes during exam period with Dolen and Ellie

ConversationAre you an English student and want to practise your speaking skills? Join these online conversation classes with Dolen and Ellie, our language assistants, from January 17th to February 18th 2022. Please, don't forget to sign up beforehand following these links for Vite (Dolen) or Sar (Ellie).

Enjoy!

Exposición 'Scórpio' pola deseñadora Rosa de Cabanas

Cartel exposición Rosa CabanasAs ilustracións representan os 34 personaxes que constitúen as voces narrativas da novela Scórpio, de Ricardo Carvalho Calero. Este proxecto forma parte dunha edición especial da novela. pola editora Através.

No primeiro andar da escola de Vite.

Organizan o Departamento de galego e o EDLG.

Estamos de aniversario!!

Noticia: Una Torre de Babel en ViteHai 20 anos abría as súas portas a nosa Escola Oficial de Idiomas de Santiago de Compostela

Hoxe continuamos coa mesma ilusión e empeño de ofrecer unha ensinanza de idiomas pública e de calidade.

Moitas grazas a toda a comunidade educativa do centro por facelo realidade. Esperamos poder celebrar a efeméride axiña!

Atención ao público non presencial: en beneficio de todos/as

A atención ao público para recibir información realizarase por vía telefónica no nº 881 867 901. Toda a información encóntrase nesta páxina web. Por favor, consúltaa antes de chamar, para non bloquear a nosa centralita.

Se precisa facer algún trámite na secretaría presencialmente pode concertar unha cita previa AQUÍ, enviando un correo-e a secretaria@eoisantiago.org ou vía telefónica no número 881 867 906. Antes, por favor, comprobe aquí os días festivos e non lectivos en que o centro permanece pechado