Eleccións para a renovación do Consello Escolar

Tras se realizaren as votacións para a renovación do Consello Escolar, resultaron electos os cinco representantes do sector do profesorado e os tres do sector do alumnado que se presentaron. As actas das sesións de escrutinio e proclamación de candidaturas electas pódense consultar no taboleiro de anuncios acristalado da entrada. A sesión de constitución do novo consello escolar celebrarase o día 14 dedecembro.

Convocatoria de reunión para delegados/as e subdelegados/as de grupo

O martes 13 de novembro ás 16:00 horas no salón de actos da Escola en Vite haberá unha reunión de delegados/as e subdelegados/as de grupo para elixir ao/a presidente/a da xunta de representantes do alumnado.

That's English! calendario de recuperación dos módulos 2, 6 e 10

Calendario de recuperación dos módulos 2, 6 e 10 de Thats English (decembro 2016).

Festival de Nadal

Música, cancións, poesía, monólogo... Queres participar no Festival?

Contacta co EDLG: ikerdudo[@]eoisantiago.org

Salón de actos, mércores 22 de decembro de 2016 ás 20:00h

Organiza o EDLG.

Galeg@s de aqui e de acolá

Ti de quen ves sendo? Profesores da escola contan a súa experiencia fóra da Galiza.

Salón de actos, martes 13 de decembro de 2016 ás 20:00h.

Organiza o EDLG

Primo incontro dei Segnalibri. Per dieci minuti di Chiara Gamberale

Ti piace leggere in italiano? Allora vieni al primo incontro del gruppo di lettura dei Segnalibri!
Quest'attività è rivolta agli studenti di intermedio 2 e avanzato.
QUANDO E DOVE? Il 15 dicembre alle 10:30 (in laboratorio) e il 18 gennaio alle 20:00 (in aula 13).

Exposición IV Centenario de la muerte de Cervantes

El Departamento de Español va a organizar, durante los meses de noviembre y diciembre, una serie de actividades para conmemorar el IV centenario de la muerte de Cervantes.

La primera actividad prevista consiste en una exposición sobre la vida de Miguel de Cervantes, El Quijote y El retablo de las maravillas que se puede visitar en la segunda planta de la escuela hasta finales de diciembre.

aRi[t]mar 2016-2017

Desde xa, poñémonos a traballar na edición dos premios aRi[t]mar 2017, correspondentes ás músicas e poemas editados en Galiza e en Portugal en 2016. Se quixeres facer unha proposta, nunha ou en varias das categorías, para a escolla de finalistas, podes facérnolas chegar a aritmar@eoisantiago.org. As propostas de músicas enviaranse como ligazón a un vídeo de youtube, vimeo, etc, e as poesías podes envialas en formato word, indicando nome de autor, poesía, libro e editorial. Anda, ponte a aRi[t]mar connosco!!!