21 de febreiro: Día Internacional da Lingua Materna

O Día Internacional da Lingua Materna foi proclamado pola Conferencia Xeral da UNESCO en novembro de 1999 e celébrase anualmente dende o 21 de febreiro de 2000 cos obxectivos de promover o plurilingüismo e a diversidade cultural. Pode ampliar información e descarregar recursos sobre o tema nos sites da Secretaría Xeral de Política Lingüística, da UNESCO  ou da Wikipedia.

Bo Entroido!

Do  24 ao 26 de febreiro non haberá actividade lectiva co gallo do Entroido. O centro estará pechado o martes 25 (horario do centro). As clases reaundaranse o xoves 27 de marzo.

Xenerais da Ulla

Información sobre avaliación para o curso 2019-2020

Pode consultar aquí a información sobre a avaliación para o curso 2019-2020

Exposición Entroido - Mardi Gras

Boteiro de Viana do BoloVisita a exposición galego-francesa sobre o Entroido e o Mardi gras en distintos lugares de Galicia e de Francia. Busca as similitudes e as diferenzas! Goza do Entroido!

Todo o mes de febreiro no primeiro andar da escola

Organiza EDLG , departamentos de galego e de francés

Arranca a nova edición do aRi[t]mar galiza e portugal!!!

Vota para escolleres os mellores temas musicais da Galiza e de Portugal en 2019/ Vota para escolheres as melhores músicas da Galiza e de Portugal em 2019

Podes velos e escoitalos todos, e despois votares en www.aritmar.gal  Podes vê-las e ouvi-las todas, e depois votares em www.aritmar.gal

Dis-moi dix mots “au fil de l’eau”

Dis-moi dix motsJournée mondiale de la francophonie. Participez au concours Dis-moi dix mots “au fil de l’eau”.

Liste de mots: Aquarelle, à vau-l’eau, engloutir, fluide, mangrove, oasis, ondée, plouf, ruisseler, spitant

Niveau A1/A2: Écrivez une phrase illustrée avec un mot de la liste au choix.
Tous les autres niveaux: Écrivez une mini fiction de 150 mots maximum avec 3 mots de la liste au choix.

Concurso "Unha foto con Mafalda"

Celebra os 30 días de banda deseñada na túa biblioteca de idiomas!

Mafalda quere sacarse unha foto contigo. Colle en préstamo na biblioteca a túa banda deseñada favorita, di pataca e sube a foto ás redes sociais, empregando o cancelo #unhafotoconmafalda2020 e mais mencionando a escola (co usuario @eoisantiago en Facebook e Twitter ou @eoi_santiago en Instagram). Así entrarás no sorteo dun premio dun vale de 50€ para a librería especializada en banda deseñada A gata tola. E se te disfrazas de personaxe de banda deseñada, terás o dobre de papeletas para participar no sorteo! Admítense fotos de grupo, pero le ben as bases do concurso antes de participar.

Clases de reforzo de expresión escrita en inglés / Writing workshops B1, B2, C1

Desde o vindeiro luns, 10 de febreiro, e ata finais de curso, o Departamento de Inglés abre unhas clases de reforzo de expresión escrita en inglés en Vite en horario de mañá para os niveis B1, B2 e C1. Pique na imaxe para ver os horarios e aulas.

EOI Sar Reading club - A Thousand Splendid Suns

A Thousand Splendid SunsWould you like to join our Book Club? Read Khaled Hosseini’s A Thousand Splendid Suns and share your impressions with us!

Next meeting: Friday, 28th February 2020 at 6:30pm

Place: Biblioteca Extensión de Sar