Calendario de exames That's English! maio-xuño 2018

CALENDARIO DE EXAMES MAIO-XUÑO 2018

CE = Comprensión escrita; CO = Comprensión oral; EE = Expresión escrita; EO = Expresión oral

Certame aRi[t]mar

VOTACIÓNS POESÍA/VOTAÇÕES POESIA

Xa temos as poesías finalistas da Galiza e de Portugal! O 20/04 comezan as votacións!/ Já temos as poesias finalistas da Galiza e de Portugal! O 20/04 começam as votações!

I greci di italia (Il grico e gli ellenofoni di Puglia). Le canzoni della Grecìa salentina.

Lo sapevate che in Italia si parlano altre lingue oltre all’italiano, tra cui il greco? Venite a conoscere un po’ della cultura e la lingua greca in Italia.

Mattia Manco, studioso di minoranze linguistiche e musicista, ci parlerà del grico, una lingua di origine greca che si parla in alcuni paesi della provincia di Lecce nel sud dell’Italia. Alla fine ci sarà un piccolo concerto finale.

Lunedì 23 aprile 2018/ 19:00 / Salón de actos EOI Santiago

Feira solidaria do libro, do 23 ao 25 de abril

Tes libros na casa que xa non usas? Queres gozar dunha boa lectura mentres aportas o teu gran de area? Trae os teus libros de texto, ficción, divulgación, manuais, libros de consulta, dicionarios, cómics, etc. e compra outros que che interesen.

Participa na Feira solidaria do libro:

• doando libros novos ou de segunda man, ou ben
  • mercando os libros á venda por un prezo simbólico

Recollida de doazóns: do 16 ao 20 de abril na conserxería da EOI en Vite.

Horario de venda: do 23 ao 25 de abril de 2018. Mañás de 10:30 a 13:30 e tardes de 17 a 20

Os fondos recadados entregaranse integramente á Fundación Andrea de apoio aos nenos con enfermidades de longa duración, crónicas ou terminais. Os libros que non se vendan doaranse á biblioteca do centro ou a outras bibliotecas de Santiago.

Anímate a participar!

Santiago de Compostela: visita y café literario

El Departamento de Español para extranjeros organizará el próximo viernes, día 20/04/2018, una visita guiada por Santiago de Compostela que finalizará con un café literario en el Hostal de los Reyes Católicos.

Viagem a Miranda do Douro

Viagem aos primórdios de Portugal: o mais antigo e o mais leonês.

Saída: 27, 28 e 29 de abril 2018
Saída: 27 às 16h da EOI
Regresso: 29 às 22h (chegada à EOI)

Divinas Palabras Revolution, a nova produción do CDG

XRon dirixe esta adaptación, a primeira en idioma galego, da coñecida obra de Valle-Inclán, que lle ofrecerá ao público unha ollada actual e desinhibida da traxicomedia valleinclaniana, ambientada aquí na "aldea global" fronte a "aldea" do orixinal.

Divinas Palabras Revolution poderá verse ata o 29 de abril no Salón Teatro, onde o Centro Dramático Galego levará a cabo 16 funcións. As de público xeral desenvolveranse de xoves a sábados, ás 20,30 h., e os domingos, día do espectador, ás 18,00 h. Así mesmo, os espectadores terán a oportunidade de intercambiar impresións co equipo da montaxe tras o pase dos xoves nos chamados Encontros co Público.

O CDG ofrece ao alumnado da EOI un prezo especial de 5€. Recolle o teu bono desconto na conserxería presentando o teu carnet!!!

Quarto incontro dei Segnalibri: L’allieva di Alessia Gazzola

Ti piacciono i gialli? Allora questo incontro fa proprio per te!

In questo quarto incontro continuiamo il nostro tuffo nella storia. Stavolta facciamo un salto ai giorni nostri con L’allieva, un giallo di Alessia Gazzola. Ti aspettiamo in aula magna (“salón de actos”) giovedì 26 aprile di mattino (alle 10:30) e di sera (alle 20:00).
È un’attività consigliata soprattutto agli studenti di intermedio 2 e avanzato. A presto!

Mini saga contest

Ever wanted to write but don't have time? Can you write a story in exactly 50 words? Enter our mini saga contest and win a fabulous prize. Send us your mini saga and vote for your favourite one. Have fun writing and reading them!

Deadline: April 9th to April 22nd

Voting will be enabled until April 29th