That's English! - Aberto prazo de matrícula ata o 30 de novembro

That's English!

Que é That's English!?

That’s English! é un programa de educación a distancia para aprender inglés creado polo Ministerio de Educación. A EOI de Santiago de Compostela é centro de apoio titorial deste programa, ofrecendo a posibilidade de asistir ás titorías e realizar os exames no centro.

IMPORTANTE! As xestións administrativas de matrícula e emisión de certificados realízanse na sede de apoio administrativo, que é a Escola Oficial de Idiomas de A Coruña.

Concert de Coralie Yap-Chine

Coralie Yap-Chine et Mauricio Caruso"Est-ce que les gens naissent égaux en droits à l'endroit où ils naissent?" Ainsi manifestait Maxime Le Forestier sa révolte contre le racisme et les injustices.

Volve o mes da novela negra á túa biblioteca de idiomas

Mes da novela negraGústanche as novelas de detectives? E as películas de misterio?  Todo iso e máis poderás facelo co servizo de préstamo da túa biblioteca de idiomas.

Achégate á biblio e leva en préstamo as novelas e películas que che propoñemos para pasalo de medo en novembro.

De luns a venres de 10:00 a 13:30 e de 16:30 a 20:15. Estamos na planta baixa, ao carón da sala de lectura.

Cours complémentaires d’expression orale en français

Cours complémentaires d’expression orale en français avec Margaux, notre assistante de langue.

Mini saga worshop in Sar

Mini saga workshopEver wanted to write but the muses don't visit you? Come to our creative writing workshop and enjoy reading and writing stories in 50 words. B2, C1 and C2 students are welcome!

Friday, 15th November 2019 at 18:30h in the library (IES de Sar)
Don't miss it!!

Club di lettura dei Segnalibri. 'Montedidio', di Erri De Luca

Nápoles: Quartieri Spagnoli.Vuoi conoscere la vecchia Napoli attraverso il più bel romanzo di Erri De Luca? Allora vieni all’incontro del gruppo di lettura dei Segnalibri!
Mercoledì 6 novembre 2019 alle 10:00 in biblioteca.
Mercoledì 27 novembre 2019 alle 17:00 in biblioteca.

Provence et Côte d'Azur, au cœur de la Méditerranée!

Areas de Arlés...à découvrir du 4 au 11 avril 2020.

REUNIÓN INFORMATIVA
Luns 11 de novembro: ás 13:00 na aula 10
Martes 12 de novembro: ás 17:00 na aula 10

Máis información: Alain Savidan (dpto. de francés).

Organizada polo departamento de francés.

30 anos da caída do muro de Berlín

Exposición sobre a caída do Muro de BerlínHai 30 anos, o 9 de novembro de 1989, caeu o Muro de Berlín.

O Departamento de Alemán ten o pracer de convidar todo o alumnado a visitar a nosa exposición sobre esas décadas emocionantes e dramáticas da división e a reunificación de Alemaña na EOI de Santiago (Ver tríptico).

A exposición consta de dúas partes na planta baixa e no primeiro andar. Na primeira parte pódese atopar información sobre a división de Alemaña, a vida co muro e os aspectos culturais e políticos en Berlín Oeste e Berlín Leste amais da República Democrática Alemá. Os textos preséntanse en alemán e inglés.