25 de novembro: Día Internacional contra a Violencia de Xénero

Baixo licenza CCC [by-nc-sa]:ennegrocontraasviolencias.gal

Proceso de renovación do consello escolar 2022

Sorteo público para a designación dos membros da Xunta Electoral: 26 de outubro de 2022 ás 13:30 horas na   secretaría do centro. Resultados

Constitución e primeira reunión da Xunta Electoral: 3 de novembro de 2022 ás 12:30 h no Laboratorio.

¡Nos vamos al mercado!

Mercado de Abastos¿Quieres hacer la compra del día en compañía de tus compañeros de Español? Ven con nosotros al Mercado de Abastos. Pasaremos un rato entre productos de Galicia.

Los alumnos de A1 – A2 de español visitarán el Mercado de Abastos donde podrán conocer uno de los lugares más característicos de Santiago. Además se realizará una yincana sobre productos, puestos, etc. ¿Quién conseguirá responder antes  todas las preguntas?

Miércoles 30 de noviembre de 2022. Salida de la EOI a las 10:00 horas.
Departamento: Español para estranxeiros.

Club de lecture de français

Club de lectureLa première rencontre du club de lecture de français aura lieu le lundi 12 décembre à 17h30 à la bibliothèque de l'EOI. Nous parlerons de la BD Un homme est mort, de Kris et Étienne Davodeau. Pendant la séance, nous aurons le privilège de pouvoir discuter avec Kris qui nous accompagnera de manière virtuelle.

7th Mini saga contest

Mini saga contestHelp us choose the finalists of the 7th Mini Saga Contest by reading the 15 mini stories on this link and voting for your favourite mini saga here.

Public voting will be enabled until December 9th.

The jury, who will be composed of members from the teaching staff of the English department, will judge the 7 stories that receive the highest number of votes and award 3 prizes based on their originality and linguistic quality.

Winners will be announced on December 16th.

Feira solidaria do libro (29 nov - 1 dec)

Volve a nosa feira solidaria, que tanto éxito tivo nas anteriores edicións.

Aporta o teu gran de area:

a) doando libros novos ou de segunda man en bo estado, ou

b) comprando os libros á venda por un prezo simbólico.

A recollida de doazóns farase do 14 ao 25 de novembro do 2022, na conserxaría do centro.

A Feira solidaria celebrarase do martes 29 de novembro ao xoves 1 de decembro, na entrada do centro.

Book Club 1st meeting in Sar

The Uncommon ReaderWe will be meeting on December 9th 2022, 6:30 pm till 8:00pm at the Library of the Sección de Sar. The book selection for the first meeting is Alan Bennett's The Uncommon Reader, a lovely novella about the subversive and transforming power of reading fiction.

All C-level students are welcome! If you want to join us, you need to sign up here. Participation is limited to the first 15 students who sign up!

Club de lectura en galego 'Amantes dos libros'

Marilar AleixandreA cabeza da medusa, de Marilar Aleixandre. Encontro coa autora.

NOVA DATA E HORA! Mércores 14 de decembro ás 19:30h.

O xoves 15 de decembro de 2022 ás 18:00 horas na Biblioteca.