Retirada de diplomas A2 e B1 (2019-2020)

Xa se poden retirar na secretaría do centro os diplomas dos niveis Básico-A2 e Intermedio-B1 do curso 2019-2020.

(Tamén están dispoñibles diplomas de cursos anteriores).

Para retiralo débese acudir persoalmente tras pedir cita previa  nesta ligazón.

English conversation classes with Greer, our language assistant!

Speaking

Do you feel you need extra speaking practice before the exam? Then don't miss these online conversation classes with Greer, our language assistant!!

Classes are open to all B1, B2.1, B2.2, C1.1, C1.2 and C2 students of English from Vite, Negreira, Noia, Ribeira, Ordes and Sar.

Please sign up here!

IMPORTANTE! Docencia presencial a partir do 22 de febreiro

A docencia virtual mantense ata o día 19 de febreiro.

Toda a docencia volverá de novo á modalidade presencial o luns 22 de febreiro.

As probas parciais de progreso e as probas finais dos cursos cuadrimestrais comezarán o 1 de marzo. Consulte co/a profesor/a do seu grupo.

A información manterase actualizada a través desta páxina web.

Convocatorias para as probas orais finais dos cursos intensivos marzo 2021

PARA CONSULTAR AS CONVOCATORIAS, PREMA NO CURSO CORRESPONDENTE

ALEMÁN

1. AL-A1-INT

FRANCÉS

1. FR-A1-INT
  2. FR-B21-INT

Atención ao público non presencial: en beneficio de todos/as

A atención ao público para recibir información realizarase por vía telefónica no nº 881 867 901. Toda a información encóntrase nesta páxina web. Por favor, consúltaa antes de chamar, para non bloquear a nosa centralita.

Se precisa facer algún trámite na secretaría presencialmente pode concertar unha cita previa AQUÍ.

A biblioteca do centro permanecerá pechada mentres dure a situación de docencia virtual, polo que non se poderá retirar nin devolver material. As devolucións que queden pendentes faranse sen penalización ningunha cando as circunstancias sanitarias o permitan, sobre o cal informarase no seu momento.

Vota para elixir as mellores músicas da Galiza e de Portugal

Escoita e vota para elixir as mellores músicas da Galiza e de Portugal

Ouçam e votem para eleger as melhores músicas da Galiza e de Portugal

Palestra: "Historia e memoria do LGBTI na Galiza"

Con Daniela Ferrández, hDaniela Ferrándezistoriadora e activista LGBTI.

Xoves 18 de marzo de 2021 ás 18:00  en Webex  https://eduxunta.webex.com/meet/kerdudo

Organiza o EDLG

Club de lectura en galego

Ramon Vilar LandeiraMartes 20 de abril de 2021 ás 20:00 en Webex https://eduxunta.webex.com/meet/kerdudo

Reunión do Club de lectura do EDLG e do Departamento de galego para falarmos do libro de Ramón Vilar Landeira Un peixe no parqué, de Edicións Xerais coa participación do autor. O libro está dispoñíbel na biblioteca. Apúntate, manda un correo á coordinadora ikerdudo@eoisantiago.org.

Play, explore, learn!

Cultural activitiesNeed a break from the rain? We've got just the thing for you!

Amazing cultural content for all levels:

A1 and A2: Practice English & learn about Valentine’s Day with a game!

A2: Do you like football or baseball? Maybe you prefer blues music?

B1: Travel to New York or see why Niagara Falls is so spectacular!

B2: Not all boarding schools are like Hogwarts, but they’re still fascinating.