TABOLEIRO DE NOVAS

Coñece e respecta o protocolo COVID-19

That's English! Horario de titorías 2021-2022 (data de comezo: 25 de outubro, exceptuados os grupos do nivel A2 e B1, que darán comezo o día 2 de novembro)

Puppet making workshop / obradoiro de monicreques

PuppetsO día 18 de outubro ás 19 horas tivo lugar un obradoiro na sección de inglés da EOI en Ordes destinado ao alumnado do nivel A2. Consistiu en visualizar primeiro unha obra de teatro en inglés titulada “The Banana School” e logo participou nun diálogo sobre a mesma. Por último, o alumnado fixo un monicreque con material de refugallo para crear un personaxe e de seguido, inventou unha historia para a súa representación.

A devandita actividade resultou motivadora e espertou o interese de todos os participantes pola súa orixinalidade.

Autumn in Galicia: Photo caption contest

Cartel concursoCapturing the beauty of a Galician fall in pictures and words.

What: A photo caption contest for A1-B2 students to showcase their photography and English writing skills.
Where: Online via Padlet and published in the English Department’s Cultural Activities virtual space in Moodle.
Why: To capture the essence of fall in Galicia through photos and words.
How: By posting an original photo with a caption in English to a public Padlet.
When: November 1-30 as outlined below.

Chega a Gala aRi[t]mar galiza e portugal 2021!

Máis un ano, chega a Gala de entrega de premios e actuacións  aRi[t]mar galiza e portugal.

Nesta ocasión contaremos coa presenza de Guadi Galego (mellor canción galega), Cláudia Pascoal (mellor canción portuguesa), Rosalía Fernández Rial (mellor poema galego), Márcia (mellor poema portugués) e José Viale Moutinho (premio especial do xurado á Embaixada da amizade galego-lusófona).

Ademais, contaremos coa actuación e presentación de dúas coñecidas referencias do panorama artístico galego, e algunha sorpresiña máis.

Mércores 27 de outubro, 20:30h

Auditorio de Galicia de Santiago de Compostela

Entrada libre e gratuíta até completar capacidade máxima do local.

Retirada de billetes de entrada: www.compostelacultura.gal a partir do día 25/10.

Storie Napoletane

Spettacolo Simone NegrinPer ridere, divertirsi ed emozionarsi con Simone Negrin.

Vi presentiamo uno spettacolo di narrazione con musica dal vivo, un viaggio attraverso la storia, la musica, la cucina, le tradizioni e vari personaggi affascinanti di Napoli. Conosceremo la storia ed alcuni aspetti poco conosciuti di uno dei centri artistici e culturali più importanti d'Italia.

È necesario inscribirse para asistir a esta actividade, consultade ao profesorado na aula ou visitade a aula virtual ATTIVITÀ CULTURALI do departamento de italiano.

Venerdì 29 ottobre 2021, salón de actos, 12:00 e 17:30. Departamento de Italiano.

Atención ao público non presencial: en beneficio de todos/as

A atención ao público para recibir información realizarase por vía telefónica no nº 881 867 901. Toda a información encóntrase nesta páxina web. Por favor, consúltaa antes de chamar, para non bloquear a nosa centralita.

Se precisa facer algún trámite na secretaría presencialmente pode concertar unha cita previa AQUÍ, enviando un correo-e a secretaria@eoisantiago.org ou vía telefónica no número 881 867 906. Antes, por favor, comprobe aquí os días festivos e non lectivos en que o centro permanece pechado