MOI IMPORTANTE E URXENTE: Adiamento das probas libres de certificación dos niveis B2 e C1 de GALEGO e B1, B2 e C1 de INGLÉS

Lamentamos comunicar que a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria acaba de nos informar de que non enviará o profesorado de reforzo necesario para a administración, corrección e avaliación das probas libres de certificación.

Consecuentemente, adiánse as probas libres de certificación dos niveis B2 e C1 de Galego e B1, B2 e C1 de Inglés, orais e escritas, até novo aviso, tanto na sede central (Vite) como en todas as seccións.

Derivado da circunstancia anterior, as datas das probas orais da modalidade oficial dos niveis e idiomas antes citados poderán sufrir modificacións, que serían oportunamente comunicadas.

Atención ao público non presencial: en beneficio de todos/as

A atención ao público para recibir información realizarase por vía telefónica no nº 881 867 901. Toda a información encóntrase nesta páxina web. Por favor, consúltaa antes de chamar, para non bloquear a nosa central de teléfonos.

Para realizar trámites administrativos (matrícula, solicitude de certificados e títulos, etc) pode dirixirse a secretaria@eoisantiago.org

Só por motivos extraordinarios e xustificados a atención será presencial, previa cita.

Devolución de material da biblioteca en préstamo

librosO alumnado que teña material da biblioteca en préstamo pode devolvelo no centro de luns a venres en horario normal de apertura. Na entrada do centro hai habilitada unha caixa para depositar aí o material, sen necesidade de entrar na biblioteca.

Convocatoria de bolsas e axudas para o curso académico 2020-2021

Poden solicitar estas bolsas os estudantes que estean matriculados no curso 2020/2021 en estudos de idiomas en Escolas Oficiais, incluída a modalidade de distancia.

Prazo de presentación

Do 1 de agosto ao 01 de outubro de 2020, incluído.