Atención ao público non presencial: en beneficio de todos/as

A atención ao público para recibir información realizarase por vía telefónica no nº 881 867 901. Toda a información encóntrase nesta páxina web. Por favor, consúltaa antes de chamar, para non bloquear a nosa central de teléfonos.

Para realizar trámites administrativos (matrícula, solicitude de certificados e títulos, etc) pode dirixirse a secretaria@eoisantiago.org

Só por motivos extraordinarios e xustificados a atención será presencial, previa cita.

Devolución de material da biblioteca en préstamo

librosO alumnado que teña material da biblioteca en préstamo pode devolvelo no centro de luns a venres en horario normal de apertura. Na entrada do centro hai habilitada unha caixa para depositar aí o material, sen necesidade de entrar na biblioteca.

Convocatoria de bolsas e axudas para o curso académico 2020-2021

Poden solicitar estas bolsas os estudantes que estean matriculados no curso 2020/2021 en estudos de idiomas en Escolas Oficiais, incluída a modalidade de distancia.

Prazo de presentación

Do 1 de agosto ao 01 de outubro de 2020, incluído.