Adxudicación de vacantes 2016/2017 tras fin de matrícula (do 3 ao 15 de outubro)

Consulta aquí o calendario de adxudicación das vacantes dispoñibles unha vez rematada a matrícula:

26 de setembro: Día Europeo das Linguas

Ven saborear as linguas de Europa!

O día 26 de setembro, como todos os anos, celébrase o Día Europeo das Linguas. Na EOI celebrarémolo con sesións degustación de linguas na central de Vite (bretón, francés, sueco) e Ordes (alemán).

Estas sesións fan parte da programación conxunta que a nosa escola deseñou xunto co Centro de Documentación e Estudos Europeos da USC (CEDE) e o Centro de Linguas Modernas da USC (CLM).

Segue a ler e consulta toda a programación.

Matrícula oficial 2016-2017

2ª ADXUDICACIÓN DE PRAZAS POR PREINSCRICIÓN: 24 de setembro

COMO COMPROBARES SE SE CHE ADXUDICOU UNHA PRAZA EN PREINSCRICIÓN:

Accede á aplicación de preinscrición preinsxunta e comproba se fuches admitido/a.

Se así for, debes reservar a túa praza picando no botón "Formalizar matrícula" e seguires as instrucións. A matrícula non será firme ata non reservares a praza e entregares a documentación de matrícula no centro. Consulta o horario de secretaría.

Se aínda así non obtiveches praza, consulta o procedemento e calendario para a ADXUDICACIÓN DE VACANTES TRAS FIN DE MATRÍCULA.

Cursos preparatorios para a consecución dos certificados de lingua galega (Celga) 2017

A Orde do 04 de agosto de 2016 (DOG do 19 de agosto) convoca, con carácter gratuíto, cursos preparatorios para a obtención do certificado de lingua galega, CELGA, nas EOI de Galicia. Os cursos realizaranse nos períodos e nas escolas oficiais de idiomas de Galicia que se indican na convocatoria. Recoméndase ler o texto completo da convocatoria e consultar os requisitos e a documentación requirida.

PUBLICADAS AS LISTAXES PROVISIONAIS DE ALUMNADO ADMITIDO

Cursos de linguaxe administrativa galega 2016-2017

A Orde do 04 de agosto de 2016 (DOG do 19 de agosto) convoca, con carácter gratuíto, cursos de linguaxe administrativa galega presenciais e en-liña nas EOI de Galicia. Os cursos realizaranse nos períodos e nas escolas oficiais de idiomas de Galicia que se indican na convocatoria. Recoméndase ler o texto completo da convocatoria e consultar os requisitos e a documentación requirida.

PUBLICADAS AS LISTAXES PROVISIONAIS DE ALUMNADO ADMITIDO

Convocatoria de bolsas e axudas para o curso académico 2016-2017

BolsasPoden solicitar estas bolsas os estudantes que estean matriculados no curso 2016/2017 en estudos de idiomas en Escolas Oficiais, incluída a modalidade de distancia.

Prazo de presentación

Do 16 de agosto ao 03 de outubro de 2016. PRAZO ABERTO.

That's English!: matrícula e proba vía

Para acceder á proba vía (proba de clasificación) prema aquí

Para acceder á matrícula en liña prema aquí

Convocadas probas CELGA para o 2016

A Secretaría Xeral de Política Lingüística vén de convocar probas para a obtencion dos certificados de lingua galega (CELGA), dos niveis 1, 2, 3 e 4 para novembro de 2016. Máis información aquí.