Rosalía por Compostela con Mercedes Espiño Amil

rosalia

Agora que achégase o Día de Rosalía, sabes onde naceu a nosa autora máis universal? Onde viviu coa súa familia?
Mercedes Espiño Amil, autora do libro Espazos de Rosalía en Compostela guiará os nosos pasos por lugares relacionados coa escritora adolescente, moza, e adulta.
Martes 27 de febreiro ás 17:30 Praza de Vigo
As prazas son limitadas, inscríbete aquí.
Para saber máis, visita este sitio web.

Axudas para realizar un curso intensivo de inmersión lingüística en inglés

Aviso ao alumnado nacido entre o 1 de xaneiro de 2004 e o 31 de decembro de 2007.

O Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes, ven de convocar axudas para realizar un curso intensivo de inmersión lingüística en inglés.

Os beneficiarios asistirán a un curso organizado por empresas contratadas polo Ministerio. A axuda cubre os gastos de ensino, material, manutención e aloxamento pero non o transporte ata as instalacións.

O prazo de presentacións de solicitudes remata o 21 de marzo de 2024 ás 15:00h

Prema nesta ligazón para acceder ao texto da convocatoria.

Visita guiada en inglés ao Museo da Maxia

O departamento de inglés da EOI de Santiago organiza unha saída para asistir a unha visita guiada en inglés no Museo da Maxia Kiko Pastur en de Santiago de Compostela!
Se formas parte do alumnado da escola e tes mais de 18 anos, podes acompañarnos nesta aventura. Reserva a túa praza neste formulario, son limitadas!

DATA: 13 de marzo
HORA: Encontro fora do museo 16:30. Visita: 17:00. Duración da visita: 45 minutos
LUGAR: Museo de Maxia Kiko Pastur (Santiago)

CONTACTO: ispita@eoisantiago.org

*A realización desta actividade está suxeita á participación dun mínimo de estudantes

CONCORSO FOTOGRAFICO “I nostri momenti italiani” 1ª EDIZIONE: febbraio 2024

concorso fotografía

Trasmite  a esencia dun “momento  italiano” nunha imaxe

Gústache Italia e pensas que a súa cultura é parte da nosa vida cotiá? Gústache capturar momentos especiais nunha fotografía? Se é así: Sorpréndenos e participa na primeira edición do Concurso de fotografía “I nostri momenti italiani”!

Está aberto a todo o alumnado da EOI de Santiago, incluídas as seccións. Consulta as bases en galego nesta ligazón e nestoutra as bases en italiano.

Datas a recordar:

Do 1 ao 25 de febreiro: entrega fotografías

Do 26 de febreiro ao 3 de marzo: votacións

5 de marzo: anuncio dos gañadores

Santiago mal auf Deutsch!

tour aleman

Mit wem: Bartuğ Aykan
Wann: 28.2.2024
Treffpunkt: Vor der Kathedrale, Praza do Obradoiro
Anmeldung bis 27.2.2024: baykan@eoisantiago.org

MIni Saga Workshop

mini saga workshop

Join our creative writing workshop and enjoy reading and writing stories in exactly 50 words (Levels B2.2, C1 and C2)

Monday, March 4 at 7pm in the library of the Sección de Sar

Tuesday, March 5 at 7:30pm in the library (Vite)

Signing up required!

Se queres asistir ao obradoiro en Sar, inscríbete neste formulario

Se queres participar en Vite, inscríbete neste formulario

Leseclub - Buchzeichen:"Herr Brechbühl sucht eine Katze”

Es geht um Regungen, Emotionen und um das Leben an sich …
Für mehr Info schreibt an: fpose@eoisantiago.org
21. Februar und 13. März, um 16:30 Uhr in der Bibliothek (EOI Vite)
Link zum Buch

Tándem lingüístico na biblioteca

tandem

O equipo de biblioteca, en colaboración co departamento de español para estranxeiros, convida ao alumnado da EOI e as súas seccións a participar nun TANDEM LINGÜÍSTICO na biblioteca en Vite, unha actividade de conversa durante o curso 2023/24 na que dous alumnos/as poden reunirse regularmente para aprender cada un a lingua do outro desde a base da reciprocidade e a colaboración.

Como participar?

1) Achégate a biblioteca e enche a man dúas fichas que che facilitará o profesorado encargado.O alumnado das seccións interesado en participar pode enviar un mail a biblioteca@eoisantiago.org.

2) Recibirás un email cos pasos a seguir para porte en contacto con alumnado co que facer un tándem na biblioteca.

Collaboration avec le Cinéma Numax

Numax

Afin de vous encourager dans votre apprentissage du français à travers le cinéma, le département de français est très heureux de vous annoncer une toute nouvelle collaboration que nous venons de signer avec le cinéma Numax.

Qui ? les élèves de français inscrits à l’EOI de Santiago (présenter obligatoirement une carte d'étudiant)

Quoi ? tarif réduit sur tous les films en français /4,6 € lundi-jeudi (-22% de réduction), et 6 € vendredi, week-end et jours fériés (-10%).

Quand ? à partir de maintenant.

Quels films ? chaque mois, le département vous informera par les réseaux sociaux ou par Moodle des films à l’affiche.