Recordatorio: prazo de renuncia voluntaria á matrícula

Recórdase ao alumnado interesado que o prazo para a renuncia voluntaria á matrícula vence o martes, 30 de abril ás 18:30 h. Máis info.

Calendario de exames para alumnado oficial e libre

Para visualizar as datas de exame dun só idioma LEA AS INSTRUCIÓNS Ficheiro pdf

No calendario poderá vostede consultar:

Información sobre avaliación e exames e guías da persoa candidata

Pode consultar información sobre avaliación e exames, guías da persoa candidata e modelos de probas aquí

Certame aRi[t]mar galiza e portugal

Uxía, premio aRi[t]mar á embaixada da amizade galego-lusófona

O xurado do aRitmar galiza e portugal da Escola Oficial de Idiomas de Santiago de Compostela

pon en destaque o seu papel de embaixadora e pioneira da amizade galego-lusófona

por excelencia.

O galardón dáse a coñecer o 25 de abril data referencial para toda a Lusofonía. O seu traballo delongado leva aberto novos e múltiples camiños na restauración das pontes dos afectos e do recoñecemento mutuo entre Galiza e a Lusofonía, cun labor permanente de reinserción da cultura galega nese seu verdadeiro espazo natural.

Permanece aberto o prazo para a escolla do mellor poema galego e portugués en www.aritmar.gal ou através das aplicación para dispositivos móbiles dos sistemas operativos android ou ios.

Calendario de exames That's English! maio - xuño 2019

CALENDARIO DE EXAMES XANEIRO - MAIO/XUÑO 2019

CE = Comprensión escrita; CO = Comprensión oral; EE = Expresión escrita; EO = Expresión oral

Nos módulos nos que hai dúas datas diferentes para cada proba, o alumnado pode presentarse na data que mellor lle conveña para facer o exame.

Feira solidaria do libro 2019

CartelCo gallo da celebración do Día Internacional do Libro o 23 de abril, volve a nosa feira solidaria, que tanto éxito tivo nas anteriores edicións.

Aporta o teu gran de area:

a) doando libros novos ou de segunda man en bo estado, ou

b) comprando os libros á venda por un prezo simbólico.

A recollida de doazóns farase do 1 ao 5 de abril do 2019, na conserxería do centro.

A Feira solidaria celebrarase do 23 ao 26 de abril, na entrada do centro.

A recadación doarase integramente a Cruz Vermella - Santiago.

IMPORTANTE!

Concurso "Unha foto con Mafalda"

Este abril celebra o mes da banda deseñada na túa biblioteca de idiomas!!!

Mafalda quere sacarse unha foto contigo. Escolle a túa frase favorita de Quino entre os varios idiomas, di pataca e sube a foto ás túas redes sociais, empregando o cancelo #unhafotoconmafalda e mais mencionando a escola (co usuario @eoisantiago en Facebook ou Twitter ou @eoi_santiago en Instagram). Así entrarás no sorteo dun premio dun vale de 50€ para a librería especializada en banda deseñada A gata tola. Consulta as bases do concurso. Absterse amantes da sopa!

Guided Walk: Brañas do Sar

Come join us on a guided walk in English! Thursday, May 9th 2019 at 18:00h.

•    Length: 2 km, approximately 90’
•    Degree of difficulty:  Easy
•    Terrain: Footpath. Mainly flat.
•    Eligibility:

Singing workshop in Ribeira

posterWould you like to improve your pronunciation? Come to our singing workshop with Narci Rodríguez to practise English pronunciation, intonation and rhythm.

Friday, 26th April at 17.30h in Salón de Actos IES N.1 (Ribeira).