Convocatorias para as probas orais - maio/xuño 2019

AVISO IMPORTANTE! O alumnado será convocado oficialmente para realizar a proba de expresión oral no día e hora que determine o departamento correspondente. O feito de que haxa máis de un día para a realización de ditas probas, non implica que o alumnado poida elixir o día e hora no que se vaia presentar. Polo tanto, todo/a alumno/a deberá consultar as convocatorias ou chamamentos concretos das probas de expresión oral, que se poderán celebrar antes ou despois da proba escrita.

Calendario de exames para alumnado oficial e libre

Para visualizar as datas de exame dun só idioma LEA AS INSTRUCIÓNS Ficheiro pdf

No calendario poderá vostede consultar:

Información sobre avaliación e exames e guías da persoa candidata

Pode consultar información sobre avaliación e exames, guías da persoa candidata e modelos de probas aquí

Calendario de exames That's English! maio - xuño 2019

CALENDARIO DE EXAMES XANEIRO - MAIO/XUÑO 2019

CE = Comprensión escrita; CO = Comprensión oral; EE = Expresión escrita; EO = Expresión oral

Nos módulos nos que hai dúas datas diferentes para cada proba, o alumnado pode presentarse na data que mellor lle conveña para facer o exame.

Información sobre o novo plan de estudos

Neste ano lectivo 2018-2019 estase a implantar un novo plan de estudos nas EOI, en virtude do Decreto 81/2018. O plan antigo, do ano 2007, extínguese definitivamente en setembro deste ano 2018. No folleto, ao que se pode acceder picando na imaxe, recóllese información sobre algúns dos cambios máis relevantes.