GRUPOS E AULAS 2020-2021

PREMA NO IDIOMA CORRESPONDENTE PARA CONSULTAR A AULA DO SEU GRUPO

Teña en conta que:

Atención ao público non presencial: en beneficio de todos/as

A atención ao público para recibir información realizarase por vía telefónica no nº 881 867 901. Toda a información encóntrase nesta páxina web. Por favor, consúltaa antes de chamar, para non bloquear a nosa central de teléfonos.

Para realizar trámites administrativos (matrícula, solicitude de certificados e títulos, etc) pode dirixirse a secretaria@eoisantiago.org

Só por motivos extraordinarios e xustificados a atención será presencial, previa cita.

Participe au club de lecture de français!

Club de lectureRéunion virtuelle (Webex) pour parler du premier livre de cette année On la trouvait plutôt jolie de Michel Bussi le jeudi 21 janvier 2021.

Pour y participer, envoyez un courriel à la professeure Isabelle Kerdudo, ikerdudo@eoisantiago.org.

Club de lectura en galego

Club de lecturaReunión do Club de lectura do Equipo de dinamización da lingua galega e do Departamento de galego para falarmos do libro de Noa Pérez González O ocaso da familia Portela (Editorial Barbantesa), coa participación da autora.

Xoves 28 de xaneiro de 2021 das 18:00 ás 19:30 en Webex.

Apúntate! Manda un correo á coordinadora, ikerdudo@eoisantiago.org.

Join our virtual book club

Reading clubJoin our virtual book club for C1 and C2 students!

Participation is limited to the first 15 students who sign up. If you want to join the virtual meeting, sign up here:

Once you've signed up, go to Webex and you will have access to our meeting room. Our first meeting will take place on Friday, December 11 2020 at 7:00pm. Save the date!

Apertura do servizo de biblioteca

libros O servizo de biblioteca para o préstamo de material bibliográfico reanudarase a partir do vindeiro 1 de decembro no seu horario habitual.

Para cumprir coas distancias de seguranza e a capacidade máxima permitida, prégase evitar os cambios de clase. Nos primeiros días é probable que a biblioteca se atope pechada nestes intres. Consulte aquí as medidas hixiénico-sanitarias.

Habilitarase unha caixa na entrada do centro para depositar as devolucións, sen necesidade de entrar na biblioteca.