Interrupción servizo de biblioteca

Mantemento informático

Por mor da realización de labores de mantemento informático, non se poderán realizar préstamos de material bibliográfico na biblioteca ata a tarde do venres 26 de novembro. Poderase devolver material na caixa disposta na entrada do centro.

Pregamos desculpen as molestias.

Videoconferencia: A Alemania do século XX a través do cine alemán

Cinema alemánA  musicóloga e doutora en cinema, Celia Martínez García reside en Berlín e é membro do programa educativo da ,,Deutsche  Kinemathek". Desenvolve  actividades culturais, formativas e pedagóxicas, así como visitas guiadas no Museo para o Cinema e a TV de Berlín.

Nesta videoconferencia falaranos da Alemaña do século  XX a través do cinema alemán, presentando e analizando diferentes películas. A videoconferencia darase en castelán e todo o alumnado e profesorado do centro é benvido.

Para participar, reserva a túa praza no Salón de actos ou pide a ligazón para conectarte dende a casa no enderezo de correo electrónico iwuenschmann@eoisantiago.org.

Proceso electoral para a renovación parcial do consello escolar

Votacións consello escolarCoa constitución da Xunta Electoral, comeza o proceso electoral para a renovación parcial dos distintos sectores da comunidade educativa representados no consello escolar do centro.

O prazo para a presentación de candidaturas do sector do alumnado, pais/nais/persoas titoras legais, persoal de administración e servizos e profesorado estenderase desde o día 10 ao día 16 de novembro, ambas datas incluídas. Os impresos para a presentación de candidaturas na secretaría do centro pode descargarse picando no correspondente sector.

Calendario completo de todo o proceso    Proclamación de candidaturas e aprobacións de censos definitivos

Join the EOI Sar Book Club!

Book club SarOur first meeting will be held at the library of the IES de Sar on Friday, November 26.

We won't have a specific book to discuss. Instead, we will talk about our expectations for the club, exhange book recommendations and get informed about the dates and times of this academic year's book club meetings.

Participation is limited to the first 18 students who sign up. If you want to join the meeting, sign up here.

Hope to see you on November 26. Save the date!

Autumn in Galicia: Photo caption contest

Cartel concursoCapturing the beauty of a Galician fall in pictures and words.

What: A photo caption contest for A1-B2 students to showcase their photography and English writing skills.
Where: Online via Padlet and published in the English Department’s Cultural Activities virtual space in Moodle.
Why: To capture the essence of fall in Galicia through photos and words.
How: By posting an original photo with a caption in English to a public Padlet.
When: November 1-30 as outlined below.

Atención ao público non presencial: en beneficio de todos/as

A atención ao público para recibir información realizarase por vía telefónica no nº 881 867 901. Toda a información encóntrase nesta páxina web. Por favor, consúltaa antes de chamar, para non bloquear a nosa centralita.

Se precisa facer algún trámite na secretaría presencialmente pode concertar unha cita previa AQUÍ, enviando un correo-e a secretaria@eoisantiago.org ou vía telefónica no número 881 867 906. Antes, por favor, comprobe aquí os días festivos e non lectivos en que o centro permanece pechado