Matrícula e vacantes nos intensivos do 2º cuadrimestre 2019-2020

A matrícula para os cursos intensivos do 2º cuadrimestre estará aberta en horario de secretaría 30 e 31 de xaneiro. As clases comezan o luns, 3 de febreiro.

Recórdase que:

• o alumnado Apto dos cursos intensivos do 1º cuadrimestre que desexe matricularse no correspondente curso intensivo do 2º cuadrimestre deberao facer a través da súa sesión en CentrosNET, imprimindo o resgardo de matrícula e presentándoo na secretaría do centro xunto co xustificante de pagamento das taxas (92 €, agás exencións).
  • o alumnado de novo acceso deberá acudir ao centro nos días establecidos; as prazas ocuparanse por estrita orde de chegada e ata esgotar as vacantes dispoñibles

English conversation classes with our language assistants!

Speaking

Do you feel you need extra speaking practice before the exam? Then don't miss these conversation classes with our language assistants!!

Check the timetables here --> Vite // Sar

Información sobre avaliación para o curso 2019-2020

Pode consultar aquí a información sobre a avaliación para o curso 2019-2020

Cours complémentaires d’expression orale en français

Cours complémentaires d’expression orale en français avec Margaux, notre assistante de langue.

Cliquez ici pour avoir les horaires et les salles.

Attention aux dates ! Les cours sont proposés en alternance pour permettre à différents niveaux d’y participer.

Cursos de linguaxe administrativa galega e CELGA: 2º cuadrimestre

A Resolución do 02 de agosto de 2019 (DOG do 20 de agosto) convoca, con carácter gratuíto, cursos nas EOI de Galicia presenciais e en-liña de linguaxe administrativa galega para funcionarios (LAG) e preparatorios para a obtención do certificado de lingua galega (CELGA). Os cursos realizaranse nos períodos e nas escolas oficiais de idiomas de Galicia que se indican na convocatoria. Prégase ler o texto completo da convocatoria e consultar os requisitos e a documentación requirida.

SEGUNDO CUADRIMESTRE

Aula
Comezo das clases

Linguaxe admva. superior

13:00-15:00 h

(anunciarase)

CELGA 4

11:00-13:00 h

(anunciarase)

CELGA 4

13:00-15:00 h

9 (anunciarase)

Incontro dei Segnalibri: Per dieci minuti di Chiara Gamberale

FloresTi piace fare nuovi propositi per l’anno nuovo? Cambia la tua vita in meglio con uno dei romanzi più belli di Chiara Gamberale!
Come fare? È semplicissmo: basta leggere il libro e fare come la protagionista, cioè per un mese prova a fare per 10 minuti una cosa mai fatta prima. Poi all’incontro raccontaci la tua esperienza.

Ti aspettiamo in biblioteca il 15 gennaio 2020 alle 10:00 e il 12 febbraio 2020 alle 17:00

Incontro dei Segnalibri: Natale in casa Cupiello

Natale in casa CupielloTi piace Napoli? Sei appassionato di teatro? Allora questo libro fa proprio per te!

In questo secondo incontro del ciclo W Napoli continuiamo il nostro percorso nella cultura partenopea con Natale in casa Cupiello, di  Eduardo De Filippo.

Ti aspettiamo in biblioteca il 22 gennaio 2020 alle 17:00 e il 19 febbraio 2020 alle 10:00.