Proba de clasificación

Acceso por proba de clasificación

A proba de clasificación está pensada para o alumnado que se quere matricular por primeira vez nos estudos oficiais da EOI e xa ten coñecementos previos. A proba de clasificación non certifica o nivel de competencia do alumnado, senón que simplemente diagnostica o seu nivel de acceso, e permite comezar os estudos desde un curso adiantado.

Pinche nas seguintes ligazóns para obter mais información sobre este xeito de acceso:

Calendario de inscrición e datas das probas de clasificación: curso 2018-2019

A táboa indica as datas e horas das probas de clasificación escritas e orais para o curso 2018-2019. As horas indicadas son horas de comezo dos exames; para as probas orais, os candidatos serán convocados nominalmente nunha listaxe que se dará a coñecer a semana dos exames.