Noia

(A Coruña)
Teléfonos 981 866831 / 663123406

Profesorado do departamento de inglés - Noia

Aquí pode consultar os grupos a cargo de cada profesor/a e os seus horarios de titorías, así como información de contacto.

English Book Club at EOI Sección Noia

Book clubIf you like reading, join us at EOI Sección Noia!

Starting November 16th, on Thursdays, every 14 days, from 4 p.m to 5 p.m (For Advanced students)

We will start with some James Joyce stories (from ‘Dubliners’) and by watching some scenes of the movie ‘The Dead’ by John Huston.

Historic Noia - A guided tour in English, with Manolo Barreiro

If you like sightseeing and history, come and join us to know more about the past of our village.

Friday, 19th May 2017 at 17:00.

Meeting point : EOI Entrance Hall

Short speech and live concert by Esperanza Mara

If you like English and live music come and join us! All the students are invited to attend this speech and live concert by our student Esperanza Mara Filgueira Rama, a professional cello player and singer.

At 20:00, on 27th of April 2017. IES Virxe do Mar de Noia (Aula Álvaro de las Casas)

St Valentine's Day Card Competition in Noia

If you are good at handcraft and drawing, send us your card and win a great prize!

* Design and make a card
* Win a great prize!
* English / French (Anglais / Français)

Students from all levels are invited to take part in our card  competition.

From the 6th to the 14th of February. IES Virxe do Mar de Noia

Historic Noia

A guided tour of Noia in English with Manolo Barreiro

Join us and learn about Noia, its history and landmarks!

Monday 23th, at 18:30.  Meeting point: EOI hall (Noia)

Valentine´s Card Competition in Noia

Do you want to win a fabulous prize? Are you good at writing? Show your abilities and send us a Saint Valentine´s Love Card.

Elaboración e exposición  de tarxetas de San Valentín, as dúas mellor valoradas por votación popular recibirán un premio valorado en 30 euros. A actividade está dirixida a todo o alumnado da sección de Noia.

Música irlandesa na sección de Noia

O pasado 7 de outubro o profesor Denis O´Toole mostrou a un numeroso grupo de alumnos e profesores da sección de Noia a maxia da súa gaita irlandesa e tamén foi quen de facer bailar unha polca tradicional a tódolos asistentes.

Logo os alumnos tiveron a posibilidade de facerlle preguntas sobre a súa cultura e tradicións, tendo a oportunidade de falar cun nativo no idioma que están aprendendo.

Esta actividade gustou moito a tivo unha gran aceptación entre o alumnado.

Graciñas e ata outra!

Irish Dance in Noia

Come to our school and learn more about Ireland and its music and culture. An Irish teacher will come to our school to play the pipe and to show our students how to dance. Then you will be able to ask him questions about his culture and traditions.

Wednesday 7th October at 17.00. Sección de Noia (IES Virxe do Mar).