aRi[t]mar galiza e portugal

Coñece o proxecto aRi[t]mar galiza e portugal, permanece atento/a ás novidades, consulta a información de todas as edicións, le e escoita as mellores poesías e músicas da Galiza e de Portugal dos últimos anos, e moitas cousas máis accedendo á páxina web do proxecto

Conheça o projeto aRi[t]mar galiza e portugal, permaneça atento/as às novidades, consulte a informação de todas as edições, ouça e leia as melhores músicas e poesías da Galiza e de Portugal dos últimos anos, e muitas coisas mais acedendo ao site do projeto

Vota para escolleres os mellores poemas de 2023

Até o día 13 de maio en www.aritmar.gal permanecerá aberto o prazo para escoller as mellores poesías galegas e portuguesas do ano 2023 do noso certame aRi[t]mar galiza e portugal. Son 10 poesías de cada país as que optan a ser elixidas polo público como Mellor Poesía do Ano na Galiza e Mellor Poesía do Ano en Portugal.

As pezas finalistas para o premio a Mellor Poesía do 2023 na Galiza, son: Toco a túa vida na miña boca, de Ángel Suanzes; Sopras un dente de león cos labios moi xuntos, de Carlos Negro e Raquel Senra; (ESTA CASA DURMIDA), de Carlos Penela; entra o sol cheirar a casa, de Celso Fernández Sanmartín; Declara a dor, de Chus Pato; CRÓNICA, de Helena de Carlos; Pilara da Fraga, de Lupe Gómez; a viaxe é por dentro, de O Leo; CANTO SEGUNDO PARA UN FILLO NON NADO, de Silvia Penas; e NÓMADAS, de Xaquín Núñez e Ana Cea.

Premio especial do xurado aRi[t]mar à Embaixada da amizade galego-lusófona

O xurado dos premios aRi[t]mar da música e a poesía galego-portuguesa vén de decidir que a Sociedade Cultural e Desportiva do Condado será a entidade recoñecida co Premio Especial do Xurado á Embaixada da Amizade Galego-Lusófona na próxima edición da gala. O galardón entrégase todos os anos a aquela persoa, agrupación ou entidade que teña demostrado un gran compromiso coa construción de pontes culturais entre a Galiza e a Lusofonía, ocorrendo ademais na véspera do 25 de abril, co motivo da conmemoración da Revolución dos Caraveis.

A Sociedade Cultural e Desportiva do Condado é unha entidade cunha longa traxectoria. Nada en Salvaterra do Miño da participación de

Chega a Braga a nossa Gala aRi[t]mar galiza e portugal!

No próximo dia 20 de abril, os prémios aRi[t]mar, da música e poesia galego-portuguesa, celebrarão uma reedição da sua gala de 2023 na cidade portuguesa de Braga.
Será no Auditório Espaço Vita ás 21.30 horas, com entrada gratuita até completar a capacidade.

Certame aRi[t]mar: mellores cancións do ano 2023

"Morena" (De Ninghures) e "Na Escola" (Os Quatro e Meia)  gañan o premio aRi[t]mar ás Mellores Músicas do Ano na Galiza e en Portugal, nunha edición que establece un novo récord de participación ao achegarse aos 10.000 votos

Os Quatro e Meia                                                                           De Ninghures

aRi[t]mar galiza e portugal: votacións música

Está aberto o prazo para escolleres a mellor canción galega de 2023!

Ve, escoita e vota en aritmar.gal

O prazo para escolher as melhores músicas portuguesas e galegas de 2023 fica aberto.

Veja, ouça e vote em aritmar.gal

Gala aRi[t]mar galiza e portugal

Xa está a chegar a nosa Gala aRi[t]mar galiza e portugal!

Terza feira / martes 10 de outubro, ás 20:30 h, no Auditorio de Galicia.

Coa participación de Fillas de Cassandra, Retimbrar, Arancha Nogueira, Maria Isabel Fidalgo e Associação José Afonso.

Presentada por Ivonete da Silva e Zacarías O'Fakas.

Entrada libre e gratuíta até completar a capacidade da sala, sen necesidade de reserva previa.

Ven gozar dun espectáculo cheo de música e poesía galego-portuguesas!

Poesía vencedora do certame aRi[t]mar galiza e portugal 2023

Xa temos vencedoras nas categorías de mellor poesía do ano na Galiza e en Portugal.
Na Galiza MAMÁ fala en linguaxes de documentos predeterminados, de Arancha Nogueira. Em Portugal Se de repente perto fosse um verbo, de Maria Isabel Fidalgo.
As segundas poesías clasificadas foron a galega "Se algunha cousa queren comigo", de Lorena Conde, e a portuguesa "Podia-te chamar Lisrio", de Fernando Machado Antunes.
Na terceira posición quedaron a galega "As amigas", de Yolanda Castaño, e a portuguesa "Faço uma curta viagem", de Maria Teresa Dias Furtado.
Parabéns ás vencedoras e ás segundas e terceiras clasificadas!

Votacións poesía aRi[t]mar galiza e portugal

Até ás 23:59 h do día 14 de maio permanece aberto o prazo para votares e escolleres a mellor poesía da Galiza e de Portugal.

Podes ler todos os poemas e despois votares premendo aquí.

A Associação José Afonso, premio especial do xurado á Embaixada da amizade galego-lusófona

Por manter vivo o legado daquel que non só foi un dos maiores cantores e poetas da historia de Portugal, senón tamén un persoeiro sempre consciente das súas ligazóns, e as do pobo portugués, coa Galiza, o xurado do certame aRi[t]mar galiza e portugal acaba de decidir que a Associação José Afonso (AJA) será a galardoada co Premio Especial do Xurado á Embaixada da Amizade Galego-Lusófona 2022.

Nacida en Setúbal no 1987, pouco despois da morte do Zeca, a Associação José Afonso leva máis de 30 anos difundindo os valores do Zeca a través dos quince núcleos activos que ten por todo Portugal. Do mesmo xeito, a delegación galega, a AJA Galiza, amais de promover o