Actividades culturais

Exposición e concurso de ovos de Pascua

ovos pascua

Ven ver a nosa exposición de ovos de Pascua pintados polo alumnado de alemán!

Vota polos teus dous ovos favoritos!

Ata o xoves, 22 de marzo na entrada da escola.

Komm und schau dir unsere Ostereierausstellung an.

Unsere Deutschschüler waren kreativ!

Wähle die zwei schönsten Eier!

Bis Donnerstag, den 22.3.2024 im

Eingangsbereich der Schule

Visita guiada en inglés ao Museo da Maxia

O departamento de inglés da EOI de Santiago organiza unha saída para asistir a unha visita guiada en inglés no Museo da Maxia Kiko Pastur en de Santiago de Compostela!
Se formas parte do alumnado da escola e tes mais de 18 anos, podes acompañarnos nesta aventura. Reserva a túa praza neste formulario, son limitadas!

DATA: 13 de marzo
HORA: Encontro fora do museo 16:30. Visita: 17:00. Duración da visita: 45 minutos
LUGAR: Museo de Maxia Kiko Pastur (Santiago)

CONTACTO: ispita@eoisantiago.org

*A realización desta actividade está suxeita á participación dun mínimo de estudantes

aRi[t]mar galiza e portugal: votacións música

Está aberto o prazo para escolleres a mellor canción galega de 2023!

Ve, escoita e vota en aritmar.gal

O prazo para escolher as melhores músicas portuguesas e galegas de 2023 fica aberto.

Veja, ouça e vote em aritmar.gal

Concerto didáctico CMUS-EOI en inglés

concerto ingles

Estades convidados/as a un concerto didáctico de música clásica e contemporánea no que as pezas estarán interpretadas polo alumnado do Conservatorio Profesional de Música (CMUS) e presentadas en inglés polo noso alumnado.

Xoves, 21 de marzo ás 19h no salón de actos do CMUS de Santiago

Xa está dispoñible o programa.

Agardámosvos!

Participate in the school's 8th Mini Saga Contest

mini saga contest

Can you imagine a story in 50 words?

Participate in the 8th edition of the Mini Saga Contest of the EOI de Santiago de Compostela!

Participation terms (Bases do concurso)

Deadline for submissions: April 5, 2024.

8M: Mulleres sobranceiras na investigación sobre a adquisición, aprendizaxe e ensino de idiomas

Con motivo da celebración do Día Internacional da Muller, queremos dar difusión á contribución de 8 mulleres á mellora dos procesos de ensino e aprendizaxe de idiomas. Non deixedes de ler esta información sobre as achegas á didáctica de linguas de pedagogas e lingüistas de diferentes países do mundo.

PRAZO PARA VOTAR DO CONCORSO FOTOGRAFICO “I nostri momenti italiani”

Escolle ata 10 fotografías, por exemplo, as que máis che gustaron ou as que atopas máis especiais, ou nas que o “momento italiano” está mellor capturado, entre todas as presentadas.

Agradecemos a túa colaboración.Participa e vota!

VOTACIÓN Concurso de fotografía: Do 26 de febreiro ao 3 de marzo.

Ligazón para votar

Ligazón ao álbum fotográfico

Rosalía por Compostela con Mercedes Espiño Amil

rosalia

Agora que se achega o Día de Rosalía, sabes onde naceu a nosa autora máis universal? Onde viviu coa súa familia?
Mercedes Espiño Amil, autora do libro Espazos de Rosalía en Compostela guiará os nosos pasos por lugares relacionados coa escritora adolescente, moza, e adulta.
Martes 27 de febreiro ás 17:30 Praza de Vigo
As prazas son limitadas, inscríbete aquí.
Para saber máis, visita este sitio web.

Culture Shock. Talk by Máté Bartha

Do you know what Culture Shock is?
Come and listen to Máté Bartha tell us about his first impressions when he arrived in Galicia to find out!
20th February
Sección Ordes
Levels B1, B2 and C1

Visita guiada en inglés polo Día Internacional do Guía de Turismo

A Asociación de Guías de Turismo de Galicia (APIT Galicia) convida ao alumnado de inglés da nosa escola e seccións a participar nunha visita guiada solidaria en inglés que vai ter lugar o día 21 de febreiro ás 17h coincidindo co Día Mundial do Guía de Turismo.
O punto de encontro será a Praza de Praterías.

Os participantes poderán contribuir cunha donación e todo o recaudado será integramente entregado a diferentes asociacións membros de FEAFES GALICIA (Federación de Asociacións de Familiares e Persoas con Enfermidade Mental de Galicia).