TABOLEIRO DE NOVAS

Atención ao público non presencial: en beneficio de todos/as

A atención ao público para recibir información realizarase por vía telefónica no nº 881 867 901. Toda a información encóntrase nesta páxina web. Por favor, consúltaa antes de chamar, para non bloquear a nosa centralita.

Se precisa facer algún trámite na secretaría presencialmente pode concertar unha cita previa AQUÍ, enviando un correo-e a secretaria@eoisantiago.org ou vía telefónica no número 881 867 906.

Winner of our Photography and writing contest: capturing public spaces

NaplesWe want to send a big thank you to the students who participated in our contest! And a special congratulations to Juan Gestal, the winner of the €50 book voucher for his entry Naples, the Authentic Italy.

The authors of the following entries will receive a €25 book voucher each. Congratulations!

Yoga at your desk: Combat exam stress

Relaxed catMove your body, reduce stress, and give your brain a boost! Combat exam stress in this 50’ virtual class with yoga instructor Melissa Krecklow.

This mostly-seated class will teach you simple, effective stretches that you can do right at your desk, at any time. All you need is a chair!

Tuesday 11th May 2021 from 21:00 to 21:50.

B2, C1, and C2 students welcome!