Bolsas e axudas

Axudas para realizar un curso intensivo de inmersión lingüística en inglés

Aviso ao alumnado nacido entre o 1 de xaneiro de 2004 e o 31 de decembro de 2007.

O Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes, ven de convocar axudas para realizar un curso intensivo de inmersión lingüística en inglés.

Os beneficiarios asistirán a un curso organizado por empresas contratadas polo Ministerio. A axuda cubre os gastos de ensino, material, manutención e aloxamento pero non o transporte ata as instalacións.

O prazo de presentacións de solicitudes remata o 21 de marzo de 2024 ás 15:00h

Prema nesta ligazón para acceder ao texto da convocatoria.

Programa Xuventude Mentoring

Se tes entre 18 e 30 anos e tes cursado estudos de grao/posgrao, formación profesional de  grao superior ou estudos superiores de ensinanzas de réxime especial, podes optar ao Programa Xuventude Mentoring.

Programa intensivo de inmersión lingüística en inglés

zapatillasO Ministerio de Educación y FP convoca bolsas para participación nun programa intensivo de inmersión lingüística en inglés en España en réxime de internado e pensión completa, dunha semana de duración en xullo de 2023.

Se es alumno/a da escola este curso e obtiveches a bolsa de estudos concedida polo Ministerio de Educación y FP, podes solicitar unha destas axudas para participar nun programa intensivo de inmersión lingüística en inglés. Non a deixes escapar!

Máis información en https://www.boe.es/diario_boe/txt.php?lang=es&id=BOE-B-2023-3172.

Deutsche duale Ausbildung in Spanien - Formación profesional dual alemana en España

Xornada de portas abertas virtual en español 19.01.2023 a las 18:00h.

Toda a información en www.feda-madrid.com e www.ewa-madrid.com.

Adiántase o prazo para solicitar bolsas de estudo do Ministerio de Educación (curso 22-23)

Aviso importante: o prazo para solicitar bolsas de estudo do Ministerio de Educación para o vindeiro curso 2022-2023 adiántanse á primavera: do 30 de marzo ao 12 de maio.

ATENCIÓN! Prazo estendido ata as 23:59 horas do 16 de maio.

Toda a información aquí.

O alemán pódeche dar acceso ao mercado laboral!

FP dualInterésache traballar para unha empresa alemá en España?

Entón pódeche interesar esta formación dual financiada polas empresas formadoras e con bolsas mensuais garantizadas (entre 300€ e 600€).

As empresas formadoras teñen un gran interés en formar a persoas que teñan raíces familiares e persoais en España, para poderen integralas despois nos seus equipos de traballo con excelentes perspectivas laborais e de futuro na empresa. A inserción laboral destes modelos duais ronda o 80%.

Para máis información:
claudia.dittrich@feda-madrid.com
www.feda-madrid.com
www.ewa-madrid.com
34 917 676 062
34 696 048 510

Bolsas do Ministerio de Educación para estudos post-obrigatorios (curso 2024-2025)

Poden solicitar estas bolsas os estudantes que se vaian matricular no curso 2023/2024 en estudos de idiomas en Escolas Oficiais, incluída a modalidade de distancia.

Prazo de presentación

Do 19 de marzo ao 10 de maio de 2024

Información sobre reintegro (devolución) bolsas ano lectivo 2020/2021

Entenderase que non se destinou a bolsa para a finalidade que lle foi concedida  e procedaráse por esta unidade ao trámite de reintegro (devolución) nos seguintes supostos: