Subscríbete ao blog da biblioteca!

A pesar das restriccións, queremos seguir propoñéndoche lecturas e informarte das novidades que van chegando á nosa biblioteca. Non deixes de seguir a actualidade da nosa biblioteca e cóntanos que che parecen os libros que levas prestados. Invitámoste a participar!!!

Enredad@s coa lectura

Book club 2nd meeting

The Kite RunnerOur 2nd virtual meeting will discuss The Kite Runner, the first English-language fiction written about Afghanistan, by Khaled Hosseini, a former Afghan doctor who fled his native country in 1980, shortly after the outbreak of their civil war.

Participation is limited to the first 15 students who sign up. You can do it here. Once you've signed up, go to https://eduxunta.webex.com/meet/alosada and you will have access to our meeting room.

Our meeting will take place on Friday, January 22 2021 at 7:00pm. Save the date!

23 de abril: Día do Libro

Co gallo da celebración do Día do Libro o 23 de abril, dende o Equipo de biblioteca do centro queremos facervos chegar varias recomendacións de lectura que vos axuden a manter o contacto coas linguas e seguir ampliando as vosas competencias lingüísticas e culturais. Esperamos que estas lecturas tamén sirvan de entretenimento nestes duros días de confinamento.

Feliz Día do Libro!

ENGLISH               ESPAÑOL               FRANÇAIS               ITALIANO

Día do Libro

Club de lectura en galego

Club de lectura de galegoApúntate ao club de lectura, con esta novela negra, a viaxe está asegurada!

A filla do doutor Andrade vive nunha casa pintada de azul, nun lugar onde as praias de ondas mansas contrastan co balbordo da outra beira... Despois de Ollos de auga e A praia dos afogados, o famoso Leo Caldas volve coa nova obra de Domingo Villar, O último barco.

Mércores 29 de abril 2020 ás 17:00 horas na biblioteca.

Arranca a nova edición do aRi[t]mar galiza e portugal!!!

Vota para escolleres os mellores temas musicais da Galiza e de Portugal en 2019/ Vota para escolheres as melhores músicas da Galiza e de Portugal em 2019

Podes velos e escoitalos todos, e despois votares en www.aritmar.gal Podes vê-las e ouvi-las todas, e depois votares em www.aritmar.gal

Concurso "Unha foto con Mafalda"

A gañadora do concurso é Ana Belén Guillén, alumna de galego. Grazas por participar e parabéns!!!

Celebra os 30 días de banda deseñada na túa biblioteca de idiomas!

Mafalda quere sacarse unha foto contigo. Colle en préstamo na biblioteca a túa banda deseñada favorita, di pataca e sube a foto ás redes sociais, empregando o cancelo #unhafotoconmafalda2020 e mais mencionando a escola (co usuario @eoisantiago en Facebook e Twitter ou @eoi_santiago en Instagram). Así entrarás no sorteo dun premio dun vale de 50€ para a librería especializada en banda deseñada A gata tola. E se te disfrazas de personaxe de banda deseñada, terás o dobre de papeletas para participar no sorteo! Admítense fotos de grupo, pero le ben as bases do concurso antes de participar.

EOI Sar Reading club - A Thousand Splendid Suns

A Thousand Splendid SunsWould you like to join our Book Club? Read Khaled Hosseini’s A Thousand Splendid Suns and share your impressions with us!

Next meeting: Friday, 28th February 2020 at 6:30pm

Place: Biblioteca Extensión de Sar

Save the date!

Incontro dei Segnalibri: Natale in casa Cupiello

Natale in casa CupielloTi piace Napoli? Sei appassionato di teatro? Allora questo libro fa proprio per te!

In questo secondo incontro del ciclo W Napoli continuiamo il nostro percorso nella cultura partenopea con Natale in casa Cupiello, di  Eduardo De Filippo.

Ti aspettiamo in biblioteca il 22 gennaio 2020 alle 17:00 e il 19 febbraio 2020 alle 10:00.

Selección de libros de cociña na túa biblioteca de idiomas

Libros de cociñaO teu idioma organiza un concurso de doces e non sabes que receita preparar? Achégate á biblio para consultar os libros de cociña que che propoñemos. Seguro que arrasas no concurso. Boa sorte e bo proveito!

De luns a venres de 10:00 a 13:30 h e de  16:30 a 20:15 h
Estamos na planta baixa, ao carón da sala de lectura.