Faixa 20 aniversario

Clubs de lectura

Book Club 4th Meeting

Book club posterWe'll discuss Roald Dahl's Tales of the Unexpected, a collection of short stories that will amuse, amaze and even terrify you.

April 22nd 2022 at 6:30pm in Sar.

Don't forget to sign up at https://www.signupgenius.com/go/9040a4ca8ad2fa4ff2-4thbook.

Book Club 3rd Meeting

Cartel club de lecturaGet ready to talk about Ian McEwan’s The Children Act, a thought-provoking story about a high court judge who finds her world disrupted by a life-or-death decision.

March 4th 2022 at 6:30pm in Sar.

Don't forget to sign up here.

Save the date!

Club de lectura en galego: 'Flores de ferro' de María Rei Vilas (PREMIO GARCÍA BARROS 2020)

Cartel club de lecturaCamila viviu durante décadas unha mentira sostida coa complicidade dos que a rodean. No seu regreso á vila de Briana, no verán de 1987, deberá reunir o valor para enfrontarse á verdade. Alí, Antón, o ferreiro artista, pechouse no seu mundo, a arrastrar a dor e a culpa dos que non souberon ver como o mal se estendía ata que foi demasiado tarde. A visita da súa neta, Helia, vivo retrato da avoa, daralle azos para contar o que durante tantos anos calou.

Mércores 12 de xaneiro de 2022 das 19:30 ás 20:30 no salón de actos (contacto ikerdudo@santiago.org).

Join the EOI Sar Book Club!

Book club SarOur first meeting will be held at the library of the IES de Sar on Friday, November 26.

We won't have a specific book to discuss. Instead, we will talk about our expectations for the club, exhange book recommendations and get informed about the dates and times of this academic year's book club meetings.

Participation is limited to the first 18 students who sign up. If you want to join the meeting, sign up here.

Hope to see you on November 26. Save the date!

Book club 4th meeting

The Cather in the RyeOur 4th virtual meeting will discuss D. Salinger's The Catcher in the Rye, one of the most widely read and beloved of all contemporary American novels, credited with instilling in many of us a lifelong love of reading. Participation is limited to the first 15 students who sign up here.

Once you've signed up, go to Webex and you will have access to our meeting room. Our meeting will take place on Friday, April 30 2021 at 7:00pm.

Save the date!

Club de lectura en galego

Ramon Vilar LandeiraMartes 20 de abril de 2021 ás 20:00 en Webex https://eduxunta.webex.com/meet/kerdudo

Reunión do Club de lectura do EDLG e do Departamento de galego para falarmos do libro de Ramón Vilar Landeira Un peixe no parqué, de Edicións Xerais coa participación do autor. O libro está dispoñíbel na biblioteca. Apúntate, manda un correo á coordinadora ikerdudo@eoisantiago.org.

Leseklub: Buchzeichen

Club de lecturaJuli Zehs Roman „Corpus Delicti”

Am Mittowch, den 17. Februar 2021

AB 18:00 Online-Treffen unter Webex.

3rd Book Club Meeting

Never Let Me GoOur next virtual meeting will discuss Kazuo Ishiguro’s Never Let Me Go, a dystopian novel about what it means to be human.

Participation is limited to the first 15 students who sign up here.

Once you've signed up, go to https://eduxunta.webex.com/meet/alosada and you will have access to our meeting room.

Our meeting will take place on Friday, March 5 2021, at 7:00pm

Save the date!

Club de lecture de français

Club de lectureRéunion virtuelle (Webex) pour parler du deuxième livre de cette année Demain j'aurai vingt ans d'Alain Mabanckou le lundi 22 mars 2021.

Pour y participer, envoyez un courriel à la professeure Raquel Paz, rpaz@eoisantiago.org.