Encontro con Castelao

Castelao

O xoves 28 de febreiro de 2019 ás 17:30 en San Domingos de Bonaval

Dentro do ciclo de actividades ao redor da figura do grande Castelao, imos coñecelo a través dunha montaxe en 3D e o seu famoso discurso Alba de Gloria.

Apúntate na listaxe na conserxería da EOI, o punto de encontro será na entrada do Museo do Pobo Galego.

Reunión viaxe a Alemania. Berlín espérate!

BerlinQueres coñecer Berlin? Vente a sesión informativa o día 6 de febreiro de 2019 na aula 2 ás 18.30 horas.

Möchtest du Berlin kennenlernen?

Dann komm zur Informationsveranstaltung am 6.Februar um 18:30uhr in aula 2.

Leseklub „Buchzeichen” DIE GESCHICHTE VON HERRN SOMMER (Patrick Süskind)

Literarisches Treffen. Analyse und Meinungsaustausch zum Buch des schweizer Autors Patrick Süskind.

Mittwoch, 16. Mai 2018, um 19:00 Uhr in Raum 6.

Wer wird Millionär?

Das politisch korrekte Quiz für alle von 14 bis 114 Jahren.

Concurso de alemán para tod@s con coñecementos de alemán dende A1 (Básico) ata F8. Estades tod@s convidad@s a participar nun espectacular concurso con suculentos premios.

Mércores, 2 de maio de 2018 , 18:30 horas, Salón de Actos.

Mesa Redonda: A literatura universal traducida ao galego

Ven escoitar a profesionais da tradución, e pon a proba a túa habilidade tradutora! Mesa redonda sobre a literatura universal traducida ao galego, para o que contaremos coa presenza de catro profesionais deste eido: María Alonso Seisdedos, Patricia Buxán, Isabel Soto e Alejandro Tobar Salazar.

Con especial atención ás literaturas de lingua alemá, francesa, inglesa e italiana, a mesa redonda tratará sobre:
- a representación destas literaturas na nosa lingua,
- o estado actual da tradución literaria ao galego,
- o seu mercado e posibilidades actuais,
- a transmisión cultural a unha lingua minorizada.

Data: 14 de marzo de 2018

Exposición interactiva sobre as tradicións do Entroido nos paises de fala alemá e en Galicia

CarnavalParticipa no concurso e gana un premio! Hai que asociar oito textos con fotos e atopar unha que non forma parte da tradición do Entroido. As respostas escríbense nunha folla de repostas que se deposita nunha urna. Consulta as bases do concurso.

Viaxe a Alemaña / Deutschlandreise

Queres coñecer Alemaña? Queres viaxar coa EOI e coñecela? Se es alumno/a de alemán, ven connosco.

O mércores 7 de febreiro ás 18:30h celebrarase unha reunión informativa no salón de actos. Se estades interesados e non podedes vir ese día, mandade un correo antes do venres 9 de febreiro a mediodía ao enderezo viaxe.aleman[@]eoisantiago.org.

Weihnachtsfeiern der Deutschabteilung EOI Santiago 2017 alle Gruppen

Resumo da festa de celebración do Nadal por parte do alumnado e profesorado de alemán. Grazas a todos por participar!

Club de conversa de alemán básico

ConversaQueres mellorar a túa expresión oral en alemán? Pois anímate e participa no club de conversa de alemán básico coa nosa lectora, Viki.
Os xoves de 12 a 13h, na aula 6.

Traballar e vivir en Alemaña: sesión informativa

A Axencia federal para o emprego alemá organiza unha sesión informativa gratuíta para españois sobre Alemaña. Trataranse a aprendizaxe do idioma e as condicións, posibilidades e peculiaridades da procura de traballo ou da formación profesional en Alemaña. Máis información:

Martes, 7 de novembro de 2017, ás 12 h, no Salón de Actos da EOI de Santiago de Compostela (Vite).

Organizado polo Departamento de Alemán e a Bundesagentur für Arbeit (Madrid).