Gañadoras do concurso da exposición interactiva sobre as tradicións do Entroido

As persoas gañadoras de galego que participaron no concurso son:
Carme Otero Cruz e Belén Perille Pouso
Parabéns!

Die Deutschschülerinnen ...
Rocío Vences Rosales und Elisa Ortega Marcos
sind die Gewinnerinnen des Karnevalwettbewerbs.
Herzlichen Glückwunsch!

Mesa Redonda e Obradoiros de Tradución

PRAZO DE INSCRICIÓN AMPLIADO ATA O 23 DE FEBREIRO!

Ven escoitar a profesionais da tradución, e pon a proba a túa habilidade tradutora! Mesa redonda sobre a literatura universal traducida ao galego, para o que contaremos coa presenza de catro profesionais deste eido: María Alonso Seisdedos, Patricia Buxán, Isabel Soto e Alejandro Tobar Salazar.

Con especial atención ás literaturas de lingua alemá, francesa, inglesa e italiana, a mesa redonda tratará sobre:
- a representación destas literaturas na nosa lingua,
- o estado actual da tradución literaria ao galego,
- o seu mercado e posibilidades actuais,
- a transmisión cultural a unha lingua minorizada.

Exposición interactiva sobre as tradicións do Entroido nos paises de fala alemá e en Galicia

CarnavalParticipa no concurso e gana un premio! Hai que asociar oito textos con fotos e atopar unha que non forma parte da tradición do Entroido. As respostas escríbense nunha folla de repostas que se deposita nunha urna. Consulta as bases do concurso.

Viaxe a Alemaña / Deutschlandreise

Queres coñecer Alemaña? Queres viaxar coa EOI e coñecela? Se es alumno/a de alemán, ven connosco.

O mércores 7 de febreiro ás 18:30h celebrarase unha reunión informativa no salón de actos. Se estades interesados e non podedes vir ese día, mandade un correo antes do venres 9 de febreiro a mediodía ao enderezo viaxe.aleman[@]eoisantiago.org.

Weihnachtsfeiern der Deutschabteilung EOI Santiago 2017 alle Gruppen

Resumo da festa de celebración do Nadal por parte do alumnado e profesorado de alemán. Grazas a todos por participar!

Club de conversa de alemán básico

ConversaQueres mellorar a túa expresión oral en alemán? Pois anímate e participa no club de conversa de alemán básico coa nosa lectora, Viki.
Os xoves de 12 a 13h, na aula 6.

Traballar e vivir en Alemaña: sesión informativa

A Axencia federal para o emprego alemá organiza unha sesión informativa gratuíta para españois sobre Alemaña. Trataranse a aprendizaxe do idioma e as condicións, posibilidades e peculiaridades da procura de traballo ou da formación profesional en Alemaña. Máis información:

Martes, 7 de novembro de 2017, ás 12 h, no Salón de Actos da EOI de Santiago de Compostela (Vite).

Organizado polo Departamento de Alemán e a Bundesagentur für Arbeit (Madrid).

WER WIRD MILLIONÄR?

Concurso de alemán para tod@s con coñecementos de alemán dende A1 (básico) ata F24. Estades tod@s convidados a participar nun espectacular concurso con suculentos premios.

Das definitive QUIZ für ALLE von 14 bis 114 Jahren. Das definitive Quiz für intelligente Menschen im 21. Jahrhundert.

Gañadores do concurso de tarxetas de Nadal de alemán

Parabéns aos gañadores!!

Vicente López de Arroyabe Román (Básico1-2)

Diego García Ramón (B1-6)

Das große Quiz: Wer wird Millionär?

Das definitive Quiz für schlaue Deutschlerner von 14 bis 104 Jahren

Quedades todos/as invitados/as a participar no concurso „Quen quere ser millonario?“ Agárdanvos impresionantes premios e unha mañá/tarde divertida e gratuíta para todos os niveis.

Cando e onde? Martes, 5 de abril 2016, ás 11:00h e ás 18:30h. Salón de actos EOI Santiago

Organizado polo Departamento de Alemán