Actividades culturais

Constitución do Equipo de Dinamización da Lingua Galega

Interésache a lingua e a cultura galega? Queres formar parte do Equipo? Ven participar á reunión ou manda un mail á coordinadora  ikerdudo@eoisantiago.org

O mércores 17 de outubro de 2018 ás 12:00 na aula 10

Organiza EDLG

My Trip to Japan

Come listen to language assisstant Eithne Keane speaking about her recent trip to Japan!

In this one-hour talk Eithne will be sharing her experiences has a tourist in Japan. Well, at least the driver's seat was on the right side (if you're Irish!)

Thursday November 22nd 2018

Vite (Salón de Actos): 10:00 and 11:00.
Sar (Salón de Actos): 18.30 and 19:30.

EXPOSICIÓN Galicia mártir, Atila en Galicia e Milicianos

Álbums de guerra de Castelao

Castelao publicou Galicia mártir, o primeiro dos tres álbums da guerra en 1937 co obxectivo de denunciar a nivel internacional a represión que estaba sufrindo Galicia. Inclúe a estampa titulada “A derradeira lección do mestre”, cuxa versión ao óleo está exposta actualmente no Museo Gaiás da Cidade da Cultura.

Novembro – decembro 2018 nos corredores da escola en Vite, 1º e 2º andar.

Viaxe Semana Santa 2019 - Le Périgord

Le PÉRIGORD, pays de la préhistoire et du terroir gastronomique français

Bonfire Night (Sección Ordes)

Come and learn about Bonfire Night, Britain’s most explosive tradition!

Do you know who Guy Fawkes was? Why do British people burn models of him in bonfires? Join us and learn about British history and traditions, then show your classmates you are the best at trivia by winning the final quiz!

Monday, 5th November, from 18.30 to 19.30, in Room EOI 3. Departamento de Inglés (Sección Ordes)

Halloween party (Sección de Ribeira)

Films, games, contests and more!

Join us to celebrate Halloween! Bring  your scariest costume and come trick or treating with us. Have fun playing games and feel the fear in our horror filmfest. Don’t forget to bring your jack-o-lantern or your carved pumpkin to enter our contest! Fun and prizes guaranteed!

Wednesday 31st  from 17.30 a 21.00 (rooms 104 e105) Departamento inglés (Ribeira)

Obradoiro de coro: Cantas linguas!

Cantar en grupo nunha lingua estranxeira favorece a aprendizaxe da pronuncia, do vocabulario e das estructuras. Tamén conéctanos cos demáis e nos aporta alegría. Ven cantar en todas as linguas que se imparten na escola!

Certame aRi[t]mar

Fuches á Gala aRi[t]mar e adoraches?

Non fuches mais queres ter unha lembranza?

Compra unha camisola de grande calidade por só 8€

Á venda na conserxaría da EOI

Premiados/as e autoridades na Gala 2018

Concurso de minisagas. Sección de Ribeira.

A gañadora do concurso de minisagas é Alicia Pardal Pazos, alumna de Básico 1 da sección de Ribeira. Parabéns!!!

Este é o seu relato:

The “terrible” kidnapping of little Sally

She was a normal girl, with a normal life, on a normal day. But when she woke up, she opened her eyes and she saw a different place. Her closet and her friend Teddy weren’t there. Everything was strange. Where was she?

– Come on Sally! The amusement park awaits us.

Växholm, Sweden: Vote in the Photo Caption Contest!

Xa temos gañadora do concurso de fotografía da viaxe a Estocolmo: Cristina Benítez Canosa, alumna de Intermedio I de inglés. Parabéns!!

"Where the sky touches the sea. In a place called Vaxholm, Sweden"
CCO Creative Commons