Actividades culturais

Certame aRi[t]mar galiza e portugal

Os perto de cinco mil votos do público emitidos no certame aRi[t]mar galiza e portugal promovido pola Escola Oficial de Idiomas de Santiago de Compostela determinaron que as e os gañadores polo mellor tema musical publicado en Galiza e en Portugal en 2018 son, respectivamente, as Tanxugueiras, con Quen non mo neguen e Os Azeitonas, con Efeito do Observador.

Os seguintes máis votados, nos segundos postos, foron Guadi Galego (GZ) por Fronteiras e Mariza (PT) con Quem me dera; e os terceiros Nao (GZ) por Cultura crítica, e António Zambujo (PT) con Sem Palavras.

Entre o 10 de abril e o 10 de maio celebraranse as votacións para escoller os mellores poemas galegos e portugueses en 2108.

Camminiamo in italiano!

PedrosoAttività di trekking nei dintorni dell'EOI, fiume Sarela e monte Pedroso.

Il Dipartamento di Italiano dell'EOI di Santiago di Compostella organizza un'attività di trekking per esercizzare il corpo... e la lingua italiana. A cura di Transitum Natura.

Mercoledì 3 aprile 2019, partenza 16:30, arrivo 19:30, ingresso EOI.

Iscrizioni entro il 31/03 su icarbon@eoisantiago.org.

St Patrick’s Day Pub Quiz

Celebrate Irish Culture! Join us for a PUB QUIZ, a round of drinks and some snacks. Gather your team and show what you know!

Thursday, 21st March 2019, from 18.30 to 19.30, in Room EOI 1. Departamento de inglés (Sección Ordes)

II Xornada de tradución (1ª sesión)

O mércores 10 de abril do 2019 ás 19:30, no salón de actos, ven escoitar a profesionais da tradución, e pon a proba a túa habilidade tradutora! Mesa redonda sobre a o mercado actual da tradución ao galego, para o que contaremos coa presenza de dous profesionais deste eido: María Xosé García Chao, Gabriel Álvarez Martínez.

Con especial atención ao audiovisual e a publicacións en lingua francesa, inglesa, portuguesa ou xaponesa, a mesa redonda tratará sobre:

Incontro con gli autori di "In portineria"

Ti piace leggere e fare quattro chiacchiere? Allora quest'incontro fa per te! Mª Isabel González Álvarez e Marco Delle Monache ci parleranno di In portineria, l'opera teatrale che hanno scritto a quattro mani: un'esperienza creativa e didattica dell'EOI di Ferrol.

Lunedì 6 maggio 2019 alle 11:00 in aula 7.

Happy St Patrick's Day!

An activity for A1 and A2 students. / Unha actividade para alumnado de nivel A1 e A2.

A1 and A2 students are welcome to listen to Eithne, the English teacher from Ireland, speaking about St Patrick's Day. / Alumnos/as de A1 e A2, invitámosvos a escoitar a Eithne, a nosa auxiliar lingüística irlandesa, nun relatorio sobre o Día de San Patricio.

Thursday 14th March 2019 at 12:00 in Salón de Actos (VITE). / Xoves 14 de marzo do 2019 ás 12:00 no salón de actos (VITE).

Photo | Imaxe Circe Denyer

Danze del Rinascimento italiano con Fabiana Gastaldello

Il Dipartamento di Italiano della EOI di Santiago di Compostella organizza il laboratorio di “Danze del Rinascimento Italiano”, a cura di Fabiana Gastaldello.

Giovedì 14 marzo di 2019, ore 17:30, laboratorio della EOI.

St Patrick's Day Quiz

Questions and answers about St Patrick's Day for A1 and A2 students.

Obxectivo principal: achegar ao alumnado dos cursos básicos a celebración do St Patrick’s Day.

Participación:

Pode participar todo o alumnado matriculado na EOI de Santiago de Compostela nos niveis A1 e A2. Convidamos ao alumnado das seccións a que se achegue a participar!

Dende o luns 11 de marzo haberá 10 preguntas repartidas por todo o edificio da EOI en Vite (corredores, entrada, biblioteca, sala de lectura).

O alumnado non fará marcas nin escribirá nas preguntas impresas.

As respostas se enviarán completando este formulario online, que estará dispoñible o xoves 14 de marzo a partires das 17:30h.

Entroido 2019

Entroido 2019O Equipo de Dinamización da Lingua Galega da escola achégavos esta presentación sobre as semellanzas do entroido tradicional galego e o entroido tradicional en Italia. Podedes ver o material tamén na entrada da EOI.