Actividades culturais

Certame aRi[t]mar

VOTACIÓNS POESÍA/VOTAÇÕES POESIA

Xa temos as poesías finalistas da Galiza e de Portugal! O 20/04 comezan as votacións!/ Já temos as poesias finalistas da Galiza e de Portugal! O 20/04 começam as votações!

Concurso de minisagas. Sección de Ribeira.

A gañadora do concurso de minisagas é Alicia Pardal Pazos, alumna de Básico 1 da sección de Ribeira. Parabéns!!!

Este é o seu relato:

The “terrible” kidnapping of little Sally

She was a normal girl, with a normal life, on a normal day. But when she woke up, she opened her eyes and she saw a different place. Her closet and her friend Teddy weren’t there. Everything was strange. Where was she?

– Come on Sally! The amusement park awaits us.

Växholm, Sweden: Vote in the Photo Caption Contest!

Xa temos gañadora do concurso de fotografía da viaxe a Estocolmo: Cristina Benítez Canosa, alumna de Intermedio I de inglés. Parabéns!!

"Where the sky touches the sea. In a place called Vaxholm, Sweden"
CCO Creative Commons

Entrega da recadación da Feira solidaria do libro

O luns 14 de maio de 2018 ás 12:45 horas, no Salón de actos do centro, fixemos entrega á Fundación Andrea de apoio aos nenos con enfermidades de longa duración, crónicas ou terminais da recadación obtida na Feira solidaria do libro, celebrada o pasado mes de abril. A súa directora, Amaya Castro, recolleu os 1.468 euros recadados e explicounos as diferentes actividades que levan a cabo na Fundación. Moitas grazas a todos os que participastes!!

Leseklub „Buchzeichen” DIE GESCHICHTE VON HERRN SOMMER (Patrick Süskind)

Literarisches Treffen. Analyse und Meinungsaustausch zum Buch des schweizer Autors Patrick Süskind.

Mittwoch, 16. Mai 2018, um 19:00 Uhr in Raum 6.

Växholm, Sweden: Vote in the Photo Caption Contest!

Xa estamos de volta da viaxe que o alumando de inglés fixemos a Estocolmo. Agora pedímosvos a todos e a todas que votedes pola vosa foto e pé de foto favoritos no Växholm Photo Caption Contest. Son fotos que tomaron os alumnos/as durante a visita á illa de Váxholm, no arquipélago de Estocolmo.

Wer wird Millionär?

Das politisch korrekte Quiz für alle von 14 bis 114 Jahren.

Concurso de alemán para tod@s con coñecementos de alemán dende A1 (Básico) ata F8. Estades tod@s convidad@s a participar nun espectacular concurso con suculentos premios.

Mércores, 2 de maio de 2018 , 18:30 horas, Salón de Actos.

Letras y ritmos latinos

El Departamento de Español está realizando estos días una exposición sobre escritores y músicos latinoamericanos.

Bajo el título de Letras y ritmos latinos, José Ricardo Carrete (alumno del Máster de Profesorado de la USC), realizará un concurso cultural, el próximo jueves, 3 de mayo de 2018, para tratar de acercar la música y la literatura de Hispanoamérica a los estudiantes extranjeros.

12 segredos da língua portuguesa

Conversa com Marco Neves sobre os segredos da língua portuguesa e sobre o seu livro 12 segredos da língua portuguesa, leitura aconselhada no ano letivo 2017-2018, mas de participação aberta a todo o alunado, mesmo que nom o lessem.

1ª palestra: Abril, dia 25. 9:00 na sala 7
2ª palestra: Abril, dia 25. 19:30 no salão de atos

Feira solidaria do libro: prorrogada ata o 27 de abril

Tes libros na casa que xa non usas? Queres gozar dunha boa lectura mentres aportas o teu gran de area? Trae os teus libros de texto, ficción, divulgación, manuais, libros de consulta, dicionarios, cómics, etc. e compra outros que che interesen.

Participa na Feira solidaria do libro:

• doando libros novos ou de segunda man, ou ben
  • mercando os libros á venda por un prezo simbólico

Recollida de doazóns: do 16 ao 20 de abril na conserxería da EOI en Vite.

Horario de venda: do 23 ao 25 de abril de 2018. Mañás de 10:30 a 13:30 e tardes de 17 a 20.

PRORROGADA ata o 27 de ABRIL ás 13:30 h!!!

Os fondos recadados entregaranse integramente á Fundación Andrea de apoio aos nenos con enfermidades de longa duración, crónicas ou terminais. Os libros que non se vendan doaranse á biblioteca do centro ou a outras bibliotecas de Santiago.

Anímate a participar!