Actividades culturais

Concurso de relatos de medo en Noia

Historias de terrorParticipa no concurso de relatos de medo en francés e inglés na sección de Noia. Tes ata o 28 de outubro para entregar o teu relato máis arrepiante. Daremos a coñecer a persoa gañadora para cada nivel o mércores 30 de outubro, día de celebración de Halloween.

Número de palabras por nivel:
-    Nivel A (A1 e A2): 150 palabras
-    Nivel B (B1, B2.1 e B2.2): 200 palabras
-    Nivel C (C1.1 e C1.2): 250 palabras

Anímate a sacar o Poe que levas dentro!

Organizado polos departamentos de inglés e francés na sección de Noia.

30 anos da caída do muro de Berlín

Exposición sobre a caída do Muro de BerlínHai 30 anos, o 9 de novembro de 1989, caeu o Muro de Berlín.

O Departamento de Alemán ten o pracer de convidar todo o alumnado a visitar a nosa exposición sobre esas décadas emocionantes e dramáticas da división e a reunificación de Alemaña na EOI de Santiago (Ver tríptico).

A exposición consta de dúas partes na planta baixa e no primeiro andar. Na primeira parte pódese atopar información sobre a división de Alemaña, a vida co muro e os aspectos culturais e políticos en Berlín Oeste e Berlín Leste amais da República Democrática Alemá. Os textos preséntanse en alemán e inglés.

Trip to Stockholm: 18th-22nd March 2020

EstocolmoThe Swedes are ranked among the first in the world at speaking English. Do you want to see it for yourself? All students are welcome, from A1 to C2.

O prezo da viaxe é de 750 EU, e inclúe:

- Billetes de avión de ida e volta con IBERIA dende Santiago.
- Traslado ao hotel dende o aeroporto e viceversa.
- Estancia en réxime de aloxamento e almorzo (breakfast) nun hotel de 4 estrelas.

Arranca o Coro da EOI de Santiago de Compostela

Coro da EOISabías que a música é unha maneira excelente de practicar os idiomas e mellorar a túa pronuncia? Non o dubides e únete ao coro da escola!!! Non é necesario ter coñecementos previos de música, tan só ganas de cantar e pasalo ben. Dirixido por Narci Rodríguez, traballarase con cancións en diferentes linguas.

O coro reunirase os luns alternos das 16:00 ás 17:30 horas no Salón de actos. A primeira sesión será o vindeiro 14 de outubro. Non é necesaria inscrición previa. Podes consultar o calendario das próximas sesións aquí.

A túa voz conta!!!

Presentazione dei Segnalibri, il club di lettura in italiano.

Map ItalyTi piace leggere? Vorresti partecipare agli incontri del gruppo di lettura in italiano?

Allora ti aspettiamo in biblioteca mercoledì 9 ottobre alle 10:00 e alle 17:00, a seconda del tuo orario. Così ti informeremo sul funzionamento del club: le date degli incontri, le letture per ciascun livello, il blog e altri aspetti legati all’organizzazione dei Segnalibri.

Proxección do documental "Before the Flood"

A EOI de Santiago de Compostela súmase aos actos de concienciación polo cambio climático coa proxección do documental Before the Flood con subtítulos en español hoxe xoves 26 e mañá venres 27 de setembro na entrada do centro da sede de Vite.

n/d

II Xornada de tradución (2ª sesión)

O mércores 24 de abril do 2019 ás 18:30 horas.

• Obradoiro con Laureano Araujo "Traducir (do alemán) en Galiza: unha aventura" (Aula 4).
  • Obradoiro con Maite Sanmarco Bande "Traduzione e lingue affini: le risorse lessicografiche in contesto galego/spagnolo-italiano" (Aula 7).

Organiza EDLG, Departamentos de alemán, galego, italiano.