Actividades culturais

II Xornada de tradución (2ª sesión)

O mércores 24 de abril do 2019 ás 18:30 horas.

• Obradoiro con Laureano Araujo "Traducir (do alemán) en Galiza: unha aventura" (Aula 4).
  • Obradoiro con Maite Sanmarco Bande "Traduzione e lingue affini: le risorse lessicografiche in contesto galego/spagnolo-italiano" (Aula 7).

Organiza EDLG, Departamentos de alemán, galego, italiano.

Feira solidaria do libro 2019

CartelCo gallo da celebración do Día Internacional do Libro o 23 de abril, volve a nosa feira solidaria, que tanto éxito tivo nas anteriores edicións.

Aporta o teu gran de area:

a) doando libros novos ou de segunda man en bo estado, ou

b) comprando os libros á venda por un prezo simbólico.

A recollida de doazóns farase do 1 ao 5 de abril do 2019, na conserxería do centro.

A Feira solidaria celebrarase do 23 ao 26 de abril, na entrada do centro.

A recadación doarase integramente a Cruz Vermella - Santiago.

IMPORTANTE!

Concurso "Unha foto con Mafalda"

Este abril celebra o mes da banda deseñada na túa biblioteca de idiomas!!!

Mafalda quere sacarse unha foto contigo. Escolle a túa frase favorita de Quino entre os varios idiomas, di pataca e sube a foto ás túas redes sociais, empregando o cancelo #unhafotoconmafalda e mais mencionando a escola (co usuario @eoisantiago en Facebook ou Twitter ou @eoi_santiago en Instagram). Así entrarás no sorteo dun premio dun vale de 50€ para a librería especializada en banda deseñada A gata tola. Consulta as bases do concurso. Absterse amantes da sopa!

Guided Walk: Brañas do Sar

NEW DATE! Wednesday 15th May at 19:00h
You can still sign up from Friday 10th May to Monday 13th May

Come join us on a guided walk in English! Thursday, May 9th 2019 at 18:00h.

•    Length: 2 km, approximately 90’
•    Degree of difficulty:  Easy

Singing workshop in Ribeira

posterWould you like to improve your pronunciation? Come to our singing workshop with Narci Rodríguez to practise English pronunciation, intonation and rhythm.

Friday, 26th April at 17.30h in Salón de Actos IES N.1 (Ribeira).

Atelier de danses bretonnes

danses bretonnesViens apprendre des danses traditionnelles bretonnes avec Gwendoline Le Beller, membre de l’ensemble Bagad Cercle de Pondi (Bretagne).

Mardi 9 avril 2019 à 18h30 dans le Laboratoire.

Exposición Ovos de Pascua

Vota polos tres ovos máis bonitos!

Despois da elaboración de ovos de Pascua de forma tradicional, como se fai en países de fala alemana, por parte do alumnado do departamento de alemán, estes agora expóñense na zona da entrada da escola. Todos os alumnos da escola poden votar os tres ovos que mais lle gustan.

Do 4 ao 12 de abril do 2019 na entrada da escola, o día 12 publicaranse os/as gañadores/as.

Brexit and the Irish riddle

Irish riddleWilliam Keers grew up on the Irish border. The border, and border issues, have been central to his work life. B2, C1 and C2 students are welcome to this unique talk!

Sar: 3rd April 2019 at 18:30
Vite: 5th April 2019 at 9:00