Actividades culturais

28 de xuño, Día Internacional do Orgullo LGTBI+

Hoxe celébrase o Día Internacional do Orgullo LGTBI+ en defensa dos dereitos das persoas que teñen unha orientación ou identidade sexual non-normativa.

Winner of our Photography and writing contest: capturing public spaces

NaplesWe want to send a big thank you to the students who participated in our contest! And a special congratulations to Juan Gestal, the winner of the €50 book voucher for his entry Naples, the Authentic Italy.

The authors of the following entries will receive a €25 book voucher each. Congratulations!

Yoga at your desk: Combat exam stress

Relaxed catMove your body, reduce stress, and give your brain a boost! Combat exam stress in this 50’ virtual class with yoga instructor Melissa Krecklow.

This mostly-seated class will teach you simple, effective stretches that you can do right at your desk, at any time. All you need is a chair!

Tuesday 11th May 2021 from 21:00 to 21:50.

B2, C1, and C2 students welcome!

Encontro con Isabel Risco, actriz: «Unha nova situación para un outro escenario de crise»

Isabel RiscoBravas é a súa última produción teatral sobre mulleres sen medo, mulleres que forman parte dun valeroso clan, o clan que elas mesmas paren, amamantan, manteñen, constrúen cos alicerces da rebeldía, da rebelión, da ilusión, do inconformismo, da valentía, da xustiza social, da empatía, da humanidade.

Xoves 6 de maio de 2021 ás 19:30 en Webex.

Organiza o EDLG e Departamento de galego.

Premio á Embaixada da amizade galego-lusófona

O xurado do certame aRi[t]mar da Escola Oficial de Idiomas de Santiago de Compostela decidiu conceder o Premio aRi[t]mar especial do xurado “Embaixada da amizade galego-lusófona” ao escritor madeirense residente no Porto José Viale Moutinho.

A resolución do xurado, dada a coñecer nás vésperas do simbólico 25 de abril portugués, pretende pór en destaque, dentro do proxecto aRi[t]mar galiza e portugal, aquela persoa, grupo de persoas, institución ou iniciativa que teñan contribuído a tender pontes de amizade e colaboración entre a Galiza e a Lusofonía ben como a traballar pola cultura e a lingua comúns o recoñecemento mutuo entre Galiza e a Lusofonía ou cun labor de reinserción da cultura galega nese seu verdadeiro espazo natural.

As Minhas Aventuras na República Portuguesa: Crónicas de um dos mais ingeniosos jornalistas da atualidade em Portugal.

Miguel Esteves CardosoSessão telemática para comentar o livro aconselhado para o segundo quadrimestre deste ano: As Minhas Aventuras na República Portuguesa, de Miguel Esteves Cardoso. Trata-se de uma compilação de colaborações jornalísticas que também são uma sugestiva forma de nos aproximarmos da sociedade portuguesa após a integração europeia.

Na sessão de comentários à leitura poderão participar principalmente leitores e leitoras de todas as turmas de português da EOI, seja qual for o nível, mas também pessoal alheio ao Departamento de português, desde que tenham lido ou começado a ler o livro. Deveremos falar em português sem medo a dar erros, mas sem isso querer dizer que os podem cometer à discrição.