Queres ir ao teatro?

Martes de CarnavalO Centro Dramático Galego presenta Martes de Carnaval baixo a dirección de Marta Pazos. A compañía pública galega contribúe á incorporación de Ramón María del Valle-Inclán ao repertorio teatral en galego, no ano en que quedaron liberados os dereitos da súa obra, coa posta en escena de dúas pezas da triloxía Martes de Carnaval: As galas do defunto e A filla do capitán.

'Os mortos daquel verán' de Carlos Casares, no Salón Teatro

Os mortos daquel veránO Centro Dramático Galego (CDG) celebra o Día das Letras Galegas no Salón Teatro de Santiago coa posta en escena da novela de Carlos Casares 'Os mortos daquel verán', nunha aproximación escénica que coproduce coa com

Concurso de curtas CinEOI 2017

Podes ver todas as curtas de cinEOI 2017 neste enlace. Parabéns a todas as persoas que participaron no concurso!

Organiza o EDLG e o departamento de galego

Charla con Alba Nogueira - "A lingua galega na lexislación actual: dereitos e deberes lingüísticos"

Alba NogueiraUnha actividade destinada ao alumnado dos cursos de linguaxe administrativa na que se irán analizando, dentro do marco lexislativo actual, os dereitos e os deberes lingüísticos da cidadanía e do funcionariado.

Premio do concurso de felicitacións de Nadal 2016

O xurado, logo de contar e verificar o número de ‘gustame’ que recibiron as felicitacións enviadas, ACORDOU que a felicitación de Nadal gañadora é a presentada polo alumno de galego RICARDO IRIMIA. Parabéns!

Día das Letras Galegas 2016

Eu son esta terra e esta auga

Manuel María naceu en Outeiro de Rei da Terra Chá (Lugo) o 6 de outubro de 1929. En 1949, escribe o poemario, Muiñeiro de brétema, a primeira das súas obras poéticas seguidas  tamén de narrativa, teatro ou ensaio.

Nos anos 60 a súa voz é cada vez máis comprometida e combativa con poemas tais como "Versos para un país de minifundios", "Versos para cantar en feiras e romaxes", "Remol", "Canciós do lusco ao fusco"… Na súa obra profusa destacan títulos como "Os soños na gaiola", "A luz resucitada" ou ensaios como "O tema da emigración na poesía galega".

Faleceu en 2004 mais a súa palabra segue viva e resoa en cada curruncho do noso país nestas Letras Galegas dedicadas ao grande poeta chairego.

Con motivo da celebración da nosa lingua, a EOI de Santiago homenaxea ao poeta Manuel María, ao que este ano se lle dedica a comemoración, na voz das nosas auxiliares lingüísticas, Cäcilia Plohmann (alemán), Céline Nédélec (francés), Leslie Shelton (inglés) e Eleonora Giunchi (italiano).

#ManuelMaría #LetrasGalegas2016   Texto: http://www.casamuseomanuelmaria.gal/estaticas/3.htm

Obradoiro “Seguridade e pequenos arranxos” coa participación da Asociación Cívica Composcleta

Aposta pola bici como medio de transporte alternativo, ecolóxico e saudábel.

Como e cando? O mércores 13 de abril ás 17:00 no salón de actos

Organiza o EDLG

En bici, mobilidade a debate!

Ven en bici á escola

Tes propostas para mellorar o tráfico? Coñeces experiencias de outros países? Ven compartir as túas ideas.

Onde e cando? Mércores 27 de abril ás 17:00 no Aparcadoiro

Organiza o EDLG