Divinas Palabras Revolution, a nova produción do CDG

XRon dirixe esta adaptación, a primeira en idioma galego, da coñecida obra de Valle-Inclán, que lle ofrecerá ao público unha ollada actual e desinhibida da traxicomedia valleinclaniana, ambientada aquí na "aldea global" fronte a "aldea" do orixinal.

Divinas Palabras Revolution poderá verse ata o 29 de abril no Salón Teatro, onde o Centro Dramático Galego levará a cabo 16 funcións. As de público xeral desenvolveranse de xoves a sábados, ás 20,30 h., e os domingos, día do espectador, ás 18,00 h. Así mesmo, os espectadores terán a oportunidade de intercambiar impresións co equipo da montaxe tras o pase dos xoves nos chamados Encontros co Público.

O CDG ofrece ao alumnado da EOI un prezo especial de 5€. Recolle o teu bono desconto na conserxería presentando o teu carnet!!!

Conversa con Anxo Moure

Anxo MoureTitiricletas, ciclobibliotecas, cesticlestas, minicletas, a imaxinación pedalea en bicicleta.

O mércores 11 de abril de 2018 ás 18:00 h no salón de actos.

Anxo Moure contacontos, escritor e activista no ecoloxismo e ecopacifismo. O seu proxecto Contos Solidarios defende o conto como ferramenta educativa, de sensibilización e loita para construír un mundo en harmonía co ecosistema e garante da xustiza social.

Visita á exposición "Pergamiño Vindel: Un tesouro en sete cantigas".

O PRAZO PARA APUNTARSE ACABA O LUNS 19 ÁS 13:00

Queres visitar unha xoia da nosa literatura medieval? Ven connosco ao Museo do Mar de Galicia (Vigo) e gozarás dunha experiencia única...

Data: 21 de febreiro de 2018
Prezo: 8 euros (traxectos de ida e volta; a entrada ao museo é de balde)
Inscrición e pagamento: conserxaría da EOI  (25 prazas)
Hora de saída: 15.00 h          Hora de chegada: 21.00 h

Acto de presentación de aRi[t]mar

aritmarO martes 20 de febreiro ás 18:30 faranse públicas as músicas finalistas aRi[t]mar 2017/2018 e comezarán as votacións. Ademais no acto celebrado no salón de actos da EOI de Vite vanse entregar de 6 lotes de libros e CD correspondentes as votacións do certame aRi[t]mar 2016/2017.

Martes 20 de febreiro ás 18:30 na aula 8 da EOI de Vite

Charla con Antonio Fernández Guiadanes: As cantigas medievais galego-portuguesas e a tradición manuscrita

Pergamiño VindelCo gallo da estadía do Pergamiño Vindel no Museo do Mar de Vigo, viaxaremos ao noso pasado medieval. Unha actividade divulgativa destinada a todo o alumnado da EOI. Será un achegamento á lírica medieval galego-portuguesa e aos códices manuscritos, especialmente ao Pergamiño Vindel.

Charla con Alba Nogueira - "A lingua galega na lexislación actual: dereitos e deberes lingüísticos"

Alba NogueiraUnha actividade destinada ao alumnado dos cursos de linguaxe administrativa galega na que se irán analizando, dentro do marco lexislativo actual, os dereitos e os deberes lingüísticos da cidadanía e do funcionariado.

Queres ir ao teatro?

Martes de CarnavalO Centro Dramático Galego presenta Martes de Carnaval baixo a dirección de Marta Pazos. A compañía pública galega contribúe á incorporación de Ramón María del Valle-Inclán ao repertorio teatral en galego, no ano en que quedaron liberados os dereitos da súa obra, coa posta en escena de dúas pezas da triloxía Martes de Carnaval: As galas do defunto e A filla do capitán.

'Os mortos daquel verán' de Carlos Casares, no Salón Teatro

Os mortos daquel veránO Centro Dramático Galego (CDG) celebra o Día das Letras Galegas no Salón Teatro de Santiago coa posta en escena da novela de Carlos Casares 'Os mortos daquel verán', nunha aproximación escénica que coproduce coa com

Concurso de curtas CinEOI 2017

Podes ver todas as curtas de cinEOI 2017 neste enlace. Parabéns a todas as persoas que participaron no concurso!

Organiza o EDLG e o departamento de galego