Constitución do Equipo de Dinamización da Lingua Galega

Interésache a lingua e a cultura galega? Queres formar parte do Equipo? Ven participar á reunión ou manda un mail á coordinadora  ikerdudo@eoisantiago.org

O mércores 17 de outubro de 2018 ás 12:00 na aula 10

Organiza EDLG

Café negro con letras

Tras a visita á biblioteca, descubriremos as obras máis negras de entre todos os fondos bibliográficos. Logo comentaremos e recomendaremos as nosas lecturas favoritas en galego mentres tomamos café. Vide!

O mércores 21 de novembro  das 16:00 ás 18:00 na biblioteca do centro.

Divinas Palabras Revolution, a nova produción do CDG

XRon dirixe esta adaptación, a primeira en idioma galego, da coñecida obra de Valle-Inclán, que lle ofrecerá ao público unha ollada actual e desinhibida da traxicomedia valleinclaniana, ambientada aquí na "aldea global" fronte a "aldea" do orixinal.

Divinas Palabras Revolution poderá verse ata o 29 de abril no Salón Teatro, onde o Centro Dramático Galego levará a cabo 16 funcións. As de público xeral desenvolveranse de xoves a sábados, ás 20,30 h., e os domingos, día do espectador, ás 18,00 h. Así mesmo, os espectadores terán a oportunidade de intercambiar impresións co equipo da montaxe tras o pase dos xoves nos chamados Encontros co Público.

O CDG ofrece ao alumnado da EOI un prezo especial de 5€. Recolle o teu bono desconto na conserxería presentando o teu carnet!!!

Conversa con Anxo Moure

Anxo MoureTitiricletas, ciclobibliotecas, cesticlestas, minicletas, a imaxinación pedalea en bicicleta.

O mércores 11 de abril de 2018 ás 18:00 h no salón de actos.

Anxo Moure contacontos, escritor e activista no ecoloxismo e ecopacifismo. O seu proxecto Contos Solidarios defende o conto como ferramenta educativa, de sensibilización e loita para construír un mundo en harmonía co ecosistema e garante da xustiza social.

Visita á exposición "Pergamiño Vindel: Un tesouro en sete cantigas".

O PRAZO PARA APUNTARSE ACABA O LUNS 19 ÁS 13:00

Queres visitar unha xoia da nosa literatura medieval? Ven connosco ao Museo do Mar de Galicia (Vigo) e gozarás dunha experiencia única...

Data: 21 de febreiro de 2018
Prezo: 8 euros (traxectos de ida e volta; a entrada ao museo é de balde)
Inscrición e pagamento: conserxaría da EOI  (25 prazas)
Hora de saída: 15.00 h          Hora de chegada: 21.00 h

Acto de presentación de aRi[t]mar

aritmarO martes 20 de febreiro ás 18:30 faranse públicas as músicas finalistas aRi[t]mar 2017/2018 e comezarán as votacións. Ademais no acto celebrado no salón de actos da EOI de Vite vanse entregar de 6 lotes de libros e CD correspondentes as votacións do certame aRi[t]mar 2016/2017.

Martes 20 de febreiro ás 18:30 na aula 8 da EOI de Vite

Charla con Antonio Fernández Guiadanes: As cantigas medievais galego-portuguesas e a tradición manuscrita

Pergamiño VindelCo gallo da estadía do Pergamiño Vindel no Museo do Mar de Vigo, viaxaremos ao noso pasado medieval. Unha actividade divulgativa destinada a todo o alumnado da EOI. Será un achegamento á lírica medieval galego-portuguesa e aos códices manuscritos, especialmente ao Pergamiño Vindel.

Charla con Alba Nogueira - "A lingua galega na lexislación actual: dereitos e deberes lingüísticos"

Alba NogueiraUnha actividade destinada ao alumnado dos cursos de linguaxe administrativa galega na que se irán analizando, dentro do marco lexislativo actual, os dereitos e os deberes lingüísticos da cidadanía e do funcionariado.

Queres ir ao teatro?

Martes de CarnavalO Centro Dramático Galego presenta Martes de Carnaval baixo a dirección de Marta Pazos. A compañía pública galega contribúe á incorporación de Ramón María del Valle-Inclán ao repertorio teatral en galego, no ano en que quedaron liberados os dereitos da súa obra, coa posta en escena de dúas pezas da triloxía Martes de Carnaval: As galas do defunto e A filla do capitán.