DESTACADAS

Encontros con autores: Cándido Pazó

Aproveitamos o plan do MEC de fomento da lectura para invitar á nosa biblioteca a Cándido Pazó, actor, guionista, director teatral, narrador oral e autor, entre outras obras,  d'A piragua, obra que está a ler o alumnado de 2º de Bacharelato.

Campus científicos de verán 2019

Do 19 de marzo ao 1 de abril pode presentar a súa solicitude o alumnado de 4º ESO e 1º BACH. interesado en participar nos Campus científicos de verán do MEC. Máis información AQUÍ.

Youtubeir@s

O luns 17 de marzo o alumnado de 3º ESO seleccionado polo EDLG tivo unha charla para coñecer o concurso Youtubeir@s e para animalo a participarOs premios Youtubeir@s teñen como finalidade ser acicate da creación e difusión de vídeos de opinión e videotitoriais en galego.

Traballo interdepartamental: Mulleres traballadoras

O proxecto interdepartamental "Mulleres traballadoras" empeza a dar os seus froitos. Na semana do 8 de marzo empezouse coa exposición de traballos realizados en diferentes cursos en distintas materias e linguas.

Encontro do alumnado de Francés co Lycée Thépot de Quimper

O martes 12 de marzo o noso centro recibiu a visita de 54 alumnos e alumnas acompañados de catro profesores do Lycée Thépot de Quimper, na Bretaña francesa.

Resultados de febreiro da IV Olimpíada da Convivencia

Espazos para reflexionar

Solicitude de admisión para o curso 2019/2020: do 1 ó 20 de marzo

Viaxe de fin de etapa (4º ESO): último pago