SAN XOÁN 2017 NO MILLADOIRO

Durante esta noite máxica celebrarase un sorteo de regalos organizado por Ventín viaxa a Cantabria e alumnado de 3º ESO do IES do Milladoiro:

AMES RADIO: OS SERVIZOS SOCIOCOMUNITARIOS COMO UNHA ALTERNATIVA Á EXPULSIÓN

O pasado 21 de decembro, O IES do Milladoiro asinou un acordo co Concello de Ames, con carácter experimental, para que alumnado con condutas disruptivas realizase traballos para a comunidade en dependencias municipais (http://www.edu.xunta.gal/centros/iesmilladoiro/node/735). Ames Radio emitiu un programa no que os entrevistados (unha familia e o director do Instituto) fan unha valoración da experiencia.

UN 96,3% DO ALUMNADO DO IES DO MILLADOIRO SUPERA A ABAU

O 96,3% do alumnado presentado á Avaliación de Bacharelato para o Acceso á Universidade (ABAU) na convocatoria de xuño logra superar a proba. Parabéns a todos/as!

CONVOCATORIA DE ADXUDICACIÓN DO SERVIZO DA CAFETERÍA DO IES DO MILLADOIRO PARA O CURSO 2017-2018

Prazo de recepción de ofertas ata o 26 de xuño ás 14 horas.

BASES DA ADXUDICACIÓN

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017-18

Pode consultarse AQUÍ a listaxe de libros de texto para o curso 2017-18.

30/5/17-INFORMACIÓN FINAL DE CURSO (ENTREGA de NOTAS, RECLAMACIÓNS, MATRÍCULA, DEVOLUCIÓN e SOLICITUDE LIBROS) - xuño e setembro

CALENDARIOS DE FIN CURSO (xuño e setembro: notas, reclamacións...) E DE EXAMES DE SETEMBRO

Achegamos calendarios do centro relativos a todo o proceso de fin de curso (maio/xuño e setembro) para 2º de bach., por unha banda, e para ESO/1º bach. pola outra. É fundamental aterse totalmente ás datas (e mesmo horas) aquí indicadas polo xusto dos prazos legais.

2º de BACHARELATO

CIRCULAR DA CONSELLERÍA (2º de BACH.)

ESO e 1º de BACHARELATO

EXAMES DE SETEMBRO

INFORMACIÓN SOBRE A FOLGA DE TRANSPORTE

Hedegasa, empresa que presta o servizo de transporte escolar, informa de que hoxe, martes 20 de xuño, o autobús non puido saír facer a ruta por causas relacionadas coa folga. Indican que o servizo tampouco está asegurado para mañá, mércores 21 de xuño.

FOLGA DE TRANSPORTE PARA OS DÍAS 20 E 21 DE XUÑO

No DOG do 19 de xuño publícase a Orde do 16 de xuño de 2017, pola que se establecen os servizos mínimos durante a folga convocada no sector do transporte e que afectará os martes e mércores de cada semana ata a solución do conflito.

Respecto do que lles afecta aos centros educativos, no apartado b), que alude a Servizos regulares de uso especial para transporte de escolares, dise literamente:

Manteranse como esenciais os servizos de entrada aos centros desde ás 7:30 ata as 10:30 horas e os da saída desde as 13:30 ás 19:00 horas nos itinerarios de transporte escolar de estudantes de niveis de ensino obrigatorio, cuxa lonxitude total sexa superior a 4 km.

PRESENTACIÓN DA PELÍCULA DOCUMENTAL DO PROXECTO "CINE EN CURSO"

As profesoras que están desenvolvendo o proxecto de "Cine en curso" (Sofía Ardariz, Ana Carballo, Beatriz Castro e Pilar Rodríguez) envían convocatoria para a presentación pública do documental De Milladoiro a Seidón, realizado polo alumnado de 1º ESO D dentro do Plan Proxecta. O visionado será ás 18:30 do vindeiro luns, 19 de xuño, na Casa da Cultura do Milladoiro. A estrea será mañá venres, 16 de xuño, na Cidade da Cultura.