Reunións das familias coas titoras e titores

O martes 2 de outubro terá lugar no salón de actos do centro unha reunión de presentación dos titores e titoras de 4º ESO e 1º e 2º BACHARELATO ás familias co seguinte horario:

• Familias de 4º ESO ás 18:30.
  • Familias de 1º e 2º Bacharelato ás 19:00.

O martes 9 de outubro terá lugar no salón de actos do centro unha reunión de presentación dos titores e titoras de 1º, 2º e 3º ESO co seguinte horario:

• Reunión coas familias do alumnado de 1º e 3º ESO para presentar o programa TEI ás 18:30.
  • Reunión coas familias do alumnado de 2º ESO ás 19:30.

Peche temporal da cafetería

Con data do 31 de agosto, o centro recibiu un correo do Servizo de Comedores Escolares no que se nos informaba, por indicación do Secretario Xeral Técnico da Consellería de Educación, Jesús Otaivén Barcala, de que dado o novo sistema de adxudicación, agora centralizado no Consellería,  as cafeterías non poderían abrir ata o remate do proceso.
A cafetería non abrirá, xa que logo, polo momento. Hoxe, 19 de setembro, consultamos ao Servizo de Xestión de Comedores sobre a data de apertura e comunicóusenos que se realizará "proximamente".

INICIO DO CURSO 2018-2019: reunións coas familias e presentación dos grupos

REUNIÓNS COAS FAMILIAS

Reunión informativa coas familias e o alumnado de 1º de ESO: xoves 6 de setembro, 18.00

Reunión informativa co alumnado novo no centro de 2º, 3º e 4º de ESO e de Bacharelato e coas súas familias: luns 10 de setembro, 18.30

PRESENTACIÓN DOS GRUPOS DE 1º E 2º DE BACHARELATO

Luns 17 de setembro, 13.00

PRESENTACIÓNS DOS GRUPOS  DE ESO

Martes 18 de setembro

1º ESO: 11.30 - 12.30

2º ESO: 12.00 - 12.30

3º ESO  e 4º ESO: 12.30 - 13.00

Haberá servizo de bus para o alumnado transportado de 11.30 a 13.00

INICIO DAS CLASES

Mércores 19 de setembro, no horario habitual do centro: 8.50 - 14.30. Tardes dos martes: 16.30 - 18.10

FONDO LIBROS E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR 2018 - 2019: LISTAXES DEFINITIVAS

Nos arquivos adxuntos figuran as relacións definitivas de alumnado admitido e excluído nas axudas para material escolar e  no fondo solidario de libros da Xunta de Galicia. Neste último, na listaxe definitiva de admitidos figuran os libros que serán obxecto de reparto polo centro. Na listaxe de libros complementarios figuran subliñados os libros aos que algúns alumnos e alumnas teñen dereito, pero non poden ser aínda repartidos porque non figuran nas existencias do centro. Procederemos á súa adquisición e reparto nos próximos días.

Os libros que xa temos nas existencias do centro serán repartidos durante a primeira semana do curso.

Reparto de libros da "ANPA Milla"

Información da Anpa do IES do Milladoiro-AnpaMilla:

O 14/9/18 saen publicadas as listas de libros da Xunta onde se indican os libros das materias que lle corresponden a cada alumno.

Os días 17 e 18 de setembro en horario de 17:00h a 19:00h estaremos no IES para que poidades entregar libros e solicitar libros para o vindeiro curso.

FONDO LIBROS E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR 2018-2019

Informamos ás familias que solicitaron participar no fondo de libros de texto que a listaxe provisional será publicada nesta web o 12 de xullo. O prazo de alegacións á listaxe provisional abrangue exclusivamente os días 13 e 16 de xullo

Recordamos que o alumnado con libros do fondo que deba acudir á convocatoria de setembro ten que entregar os libros prestados o día de recollida do boletín de notas,  xoves 6 de setembro, ao seu titor ou titora.

A listaxe definitiva do fondo solidario coa relación de axudas admitidas e excluídas será publicada nesta web e no centro o 14 de setembro. A entrega de libros ao alumnado terá lugar a partir do 19 de setembro de 2018. A entrega de vales de axudas para o material irá dende o 14 de setembro ao 15 de outubro e deberán ser recollidos persoalmente polos interesados na secretaría do centro.

BOLSAS DE ESTUDOS DO MECD [2018-2019]

Informamos de que está aberto o prazo para solicitar bolsas de estudos do Ministerio para diferentes estudos.

As solicitudes deben realizarse na sede do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte.

Toda a información na páxina do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte [aquí].

FIN CURSO 17/18 - INICIO CURSO 18/19. XUÑO e SETEMBRO: notas, reclamacións, matrícula, exames, libros...

Achegamos información relativa a todo o proceso de fin de curso e de matrícula e inicio do seguinte (maio/xuño e setembro). No relativo a fin de curso está 2º de bach., por unha banda, e ESO/1º bach. pola outra: é fundamental aterse totalmente ás datas (e mesmo horas) aquí indicadas polo xusto dos prazos legais.

2º de BACHARELATO

CIRCULAR DA CONSELLERÍA (2º de BACH.)

ESO e 1º de BACHARELATO

CIRCULAR DO CENTRO (proceso de fin de curso)

CALENDARIOS DE MATRÍCULA (días e horas; xuño e setembro)

ENLACE A DOCUMENTOS para o proceso de matrícula

EXAMES DE SETEMBRO

LIBROS DE TEXTO 2018/2019

AVISO MES DE AGOSTO

ADMINISTRACIÓN  E SECRETARÍA permanecerán pechadas o mes de agosto.

Tel. para emerxencias (mañás, de 10 a 13 h): 717701075

INFORMACIÓN SOBRE A CAFETERÍA

Ante a publicación no DOG da adxudicación do servizo de cafetería para o próximo curso, ofrecemos ós interesados/as algúns datos sobre este servizo o e sobre o local do que dispón o centro. Importante: téñase en conta que parte do mobiliario que aparece nas fotografías non é propiedade do centro, polo que non se subministra xunto co local; o único mobiliario que se subministra é o indicado nos pregos de condicións e no documento de datos anexo.

Recordamos que todas as xestións e consultas se deben facer ante as instancias administrativas da Xunta e na forma indicadas no DOG [enlace á plataforma de contratacións]. No centro non hai que facer ningún tipo de xestión.

Documento de datos

Fotografías: Local cafetería (vista 1) / Local cafetería (vista 2) / Barra cafetería / Cociña (vista 1) / Cociña (vista 2)

Outros datos xerais do centro