DESTACADAS

Encontro con Nando López

Onte  pola  tarde, 18 de  febreiro, o noso  alumnado  de  2º  de  ESO  mantivo  un  animado encontro  con  Nando López,  autor  de  El  reino  de las  tres lunas. Sofía  Chan  e  Iria  Ferreiro  resultaron  ser  unhas  excelentes  presentadoras.

Logo  foi  o  alumnado  de  4º   o que  tivo  a  oportunidade  de  coñecer  ao  coordinador  da  Antología  poética  de la  Generación  del 27.

A  actividade  foi organizada polo dpto. de  Lingua  castelá.

Conseguímolo!

Lembrades que contamos que desde o Equipo de normalización e dinamización da lingua galega pediramos que mudasen o indicador do IES? Tratábase do que temos na entrada do aparcadoiro, que non respectaba a forma correcta do topónimo. Escribímoslles á concelleira de normalización lingüística e mais ao alcalde. A concelleira contestounos de alí a uns poucos días dicindo que tomaban nota do aviso e que ían proceder a mudar o indicador por outro correcto e... efectivamente! Xa está o cambio feito! Agradecemos moito a atención e a dilixencia con este tema.

Invisibles

O  alumnado de  1º  de  bacharelato  asistiu  hoxe, 17 de  febreiro, a unha  representación  da  obra Invisibles  na  Casa  da  Cultura  de Bertamiráns (actividade  organizada  en  colaboración  co  Concello).

Tres  mulleres, Mela  Casal, Sheyla  Fariña  e  Nieves  Rodríguez, deron  vida  a  sete  testemuños  reais e  unidos  por  un  fío  condutor: a  violencia  de  xénero.

A  representación, a  cargo  de  Redrum  Teatro, está  baseada  na  obra  homónima  de  Montse  Fajardo, quen  ao  final  acabou por  sumarse  ás actrices  para  manter  un  coloquio  co  público  asistente buscando  a  concienciación  e  a  sensibilización da  nosa  rapazada.

Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia

O  Día Internacional da  Muller  e  da  Nena  na  Ciencia  foi  celebrado hoxe, 11  de  febreiro,  no  noso  IES  coa  realización dun cartel por  parte  da  rapazada  do EDLG e  que  foi  colocado  na  parede  central  do corredor  do  Andar 0 xunto  con  algunhas  sinopses  biográficas  de importantes científicas.

Ao  mesmo  tempo, o  dpto.   de  Física  e  Química  organizou  a  actividade  Científicas  que  experimentan para  o  alumnado  de  2º  de  ESO:  o  alumnado tivo a  oportunidade  de   participar ao  longo  da  mañá na  realización  de  diversos  experimentos  dirixidos  por  catro   mulleres.

Probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e superior

No  DOG  do  venres, 7 de  febreiro,  realízase  a  convocatoria  para  participar   nas  probas  de  acceso  aos  ciclos  formativos  de  grao  medio  e  de  grao  superior  de  formación  profesional. A  través  deste  enlace pode  accederse  á  convocatoria.

As mulleres no mundo das TIC. Encontro con Cristina Rey

Ao abeiro do movemento 11febrero.org, nacido para conmemorar o Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia, hoxe,  7 de  febreiro, visitou o noso centro Cristina Rey Fungueiro, enxeñeira informática. Mantivo un encontro co alumnado de 4º  de  ESO  e  de  bacharelato que  cursa  as  materias  de  TIC, Tecnoloxía e  Introdución  á  programación.  Nel  deu conta da súa experiencia profesional no mundo da tecnoloxía facendo fincapé na importancia de que as mulleres se acheguen a este ámbito laboral e na necesidade de erradicar calquera tipo de estereotipo. Ao  mesmo  tempo  puxo  en  valor  a importante tarefa  desenvolvida  por  mulleres    que  traballaron  no  ámbito  da  tecnoloxía  pero  que  son  moi  descoñecidas.

A  actividade  foi  programada polo  dpto. de  Tecnoloxía.

Homenaxeamos a Rosalía.

O  día  28  de  febreiro  e  o  2  de  marzo o  EDLG  en colaboracion  coa  Biblioteca  organizan  nos  recreos  sesións  de lectura  dos  poemas  en  galego  de  Rosalía  de  Castro. Poderá  ler  non  só  o  alumnado,  senón  tamén  o profesorado  e  o persoal  non  docente. O  día  3  durante  o  primeiro  recreo  haberá  un  concurso  de  recitado.

En   O  Millafaladoiro  pode  accederse  a  toda  a  información  sobre  a  actividade.

Animádevos  a  participar!

Visita ao CiMUS

O  alumnado  de  2º  de  bacharelato  que   cursa  as  materias  de  Bioloxia  e Quimica  visitou o  CiMUS (Centro  de  Investigacion  en Medicina  Molecular  e  Enfermidades Crónicas); alí  asistiron  á  charla Innopharma (sobre  a  decuberta de  fármacos)  e  realizaron  unha  visita  guiada aos  laboratorios  Innopharma e aos  servizos  comúns  do centro (microscopía, CF,  citometria, etc.).

A  actividade  foi  organizada polos  dptos. de  Bioloxía e  Xeoloxía  e  Física  e  Química.

Charlas sobre a historia e a cultura do pobo xitano.

Desde  hoxe, 6 de  febreiro, e  ata  o  luns 10,  temos  a  sorte  de  contar  no  centro  con membros da FSG (Fundación Secretariado Gitano) que  están  a dar charlas  para o alumnado de 1º e 2º de ESO.  Os  encontros, que  procuran  a participación activa por  parte  do alumnado, están   integrados no  programa Promociona  e  teñen  como  finalidade  dar  a  coñecer a  historia  e  cultura  do pobo  xitano  (bandeira, himno, lingua,  persoeiros... ).

Neste  enlace pode obterse máis  información  sobre  o labor  desenvolvido pola  FSG, presente  nas  sete  grandes  cidades  galegas.