NOVO TELÉFONO DO IES DO MILLADOIRO

O noso novo n.º de teléfono é o 881 867 863.

O novo n.º de fax é o 881 867 869.

Distintivo de calidade "Selo vida saudable" ao IES Milladoiro

O BOE do 23 de xuño recolle a Resolución da Secretaría de Estado de Educación, Formación Profesional y Universidades, pola que se concede o distintivo de calidade «Selo de Vida Saudable» ao IES do Milladoiro.
     Este selo supón un "recoñecemento público dos centros docentes que fomenten a aprendizaxe da saúde no ámbito educativo, así como a asunción de práticas de vida saudable e unha educación física que permita o adecuado desenvolvemento persoal e social ao longo da escolarización do alumnado".

Estes distintivos foron entregados por primeira vez en 2016. Dos 41 centros de toda España que reciben este "Selo de Vida Saudable" en 2017, 4 son galegos. O IES do Milladoiro está entre eles.

Nova

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017-18

Pode consultarse AQUÍ a listaxe de libros de texto para o curso 2017-18.

30/5/17-INFORMACIÓN FINAL DE CURSO (ENTREGA de NOTAS, RECLAMACIÓNS, MATRÍCULA, DEVOLUCIÓN e SOLICITUDE LIBROS) - xuño e setembro

CALENDARIOS DE FIN CURSO (xuño e setembro: notas, reclamacións...) E DE EXAMES DE SETEMBRO

Achegamos calendarios do centro relativos a todo o proceso de fin de curso (maio/xuño e setembro) para 2º de bach., por unha banda, e para ESO/1º bach. pola outra. É fundamental aterse totalmente ás datas (e mesmo horas) aquí indicadas polo xusto dos prazos legais.

2º de BACHARELATO

CIRCULAR DA CONSELLERÍA (2º de BACH.)

ESO e 1º de BACHARELATO

EXAMES DE SETEMBRO

SETEMBRO-REUNIÓN FAMILIAS E ALUMNADO DE 1 ºESO

O martes, 5 de setembro, ás 18:00 h terá lugar unha reunión coas familias e o alumnado de 1º ESO no Salón de Actos do centro.

Listaxe provisional de alumnado admitido e excluído no Fondo solidario de libros e nas Axudas a material escolar

As listaxes están expostas no centro e poden descargarse nos  arquivos adxuntos. No caso das axudas para material escolar, o alumnado con materias pendentes para setembro non figura en ningunha destas listas. Sairá nas listaxes definitivas de setembro. PRAZO DE ALEGACIÓNS: exclusivamente luns 17 e martes 18. PRAZO FINALIZADO

Fondo libros e material escolar curso 2017-2018

Informamos ás familias que solicitaron participar no fondo de libros de texto que a listaxe provisional será publicada nesta web o 14 de xullo. O prazo de alegacións á listaxe provisional abrangue exclusivamente os días 17 e 18 de xullo. PRAZO FINALIZADO

Recordamos que o alumnado con libros do fondo que deba acudir á convocatoria de setembro ten que  devolver os libros prestados o día do exame.

A listaxe definitiva do fondo solidario coa relación de axudas admitidas e excluídas será publicada nesta web e no centro o 15 de setembro. A entrega de libros ao alumnado terá lugar o 18 e 19 de setembro de 2017. A entrega de vales de axudas para o material irá dende o 15 ao 29 de setembro, e deberán ser recollidos persoalmente polos interesados na secretaría do centro.

Dous alumnos do IES do Milladoiro entre os mellores expedientes de Galicia

A andaina do noso centro empeza a recoller os seus froitos. Dous dos nosos alumnos, Daniel Expósito Patiño e Rebeca Puentes Carro, estiveron entre os homenaxeados pola USC por ter obtido unha cualificación entre  9 e  10 na EBAU (antiga Selectividade). O seu logro énchenos de orgullo. Parabéns a eles e por suposto a todo o equipo docente do noso IES que participou e traballou na súa formación. O venres 30 de xuño foron agasallados nun acto no que a USC recoñeceu o froito dos seus estudos.

PROXECTO EpDLab (LABORATORIO DE EDUCACIÓN PARA O DESENVOLVEMENTO) [CURSO 2016-17]

Por segundo ano consecutivo, a Asociación Galega de Reporteiros Solidarios (Agareso) desenvolveu no noso centro o proxecto EpD_Lab (Laboratorio de Educación para o Desenvolvemento), organizado en 8 obradoiros que se  realizaban cada mes en 2 sesións de 50´ e que, neste curso, estivo dirixido ao grupo de 2º ESO C. O alumnado, organizado en pequenos grupos, construíu as súas propias narrativas dixitais, usando diferentes aplicacións en cada sesión, coa finalidade de fomentar a súa conciencia crítica e a sensibilización social.