FIN CURSO 17/18 - INICIO CURSO 18/19. XUÑO e SETEMBRO: notas, reclamacións, matrícula, exames, libros...

Achegamos información relativa a todo o proceso de fin de curso e de matrícula e inicio do seguinte (maio/xuño e setembro). No relativo a fin de curso está 2º de bach., por unha banda, e ESO/1º bach. pola outra: é fundamental aterse totalmente ás datas (e mesmo horas) aquí indicadas polo xusto dos prazos legais.

2º de BACHARELATO

CIRCULAR DA CONSELLERÍA (2º de BACH.)

ESO e 1º de BACHARELATO

CIRCULAR DO CENTRO (proceso de fin de curso)

CALENDARIOS DE MATRÍCULA (días e horas; xuño e setembro)

ENLACE A DOCUMENTOS para o proceso de matrícula

EXAMES DE SETEMBRO

LIBROS DE TEXTO 2018/2019

CONVOCATORIA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR [2018-19]

Publicada, no DOG do día 21 de maio de 2018, a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar dirixidas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2018/19.

O prazo único para a presentación das solicitudes e da documentación complementaria comeza o día 22 de maio e remata o 22 de xuño.

Enlace á aplicación informática

Resumo da convocatoria

Extracto da Orde da convocatoria

Orde da convocatoria

Modelo de solicitude

Recollida de libros da ANPA Milla

A recollida de libros prestados pola Anpa Milla será nas seguintes datas:

RECOLLIDA XUÑO: 26/6/18 das 17:00 ata 19:00
                           27/6/18 das 17:00 ata 19:00.

RECOLLIDA SETEMBRO: POR DETERMINAR.

ENTREGA DE LIBROS PARA O CURSO 2018/2019: Despois da publicación en  setembro das listas da Xunta nas que conste que libros do seu FONDO LIBROS  corresponden a cada alumno ou alumna, pasaremos á entrega dos libros da ANPA

Presentación do vídeo A REDE DO IES DO MILLADOIRO

O venres 15 de xuño presentamos ao público o vídeo A rede do IES do Milladoiro. Foi  realizado ao longo deste curso por alumnado voluntario de 2º de ESO, nun obradoiro de AGARESO (Asociación Galega de Reporteiros Solidarios),  froito da súa colaboración coa ACPP Galicia e o noso centro. Queremos agradecer a Antonio Grunfeld e a María Aneiros o esforzo e a ilusión postos neste proxecto. Velaquí o resultado.

Encontro coa escritora Andrea Barreiro

O alumnado do Club de Lectura de 1º ESO tivo a oportunidade de charlar coa autora da obra lida o último trimestre, Non hai luz sen oscuridade, nun encontro na biblioteca o xoves 14 de xuño.

Anulada a presentación do libro HISTORIA DAS NOSAS AVOAS, realizado polo alumnado

QUEDA ANULADO O ACTO DE PRESENTACIÓN que ía ter lugar o martes 19 de xuño, ás 12.50,  do libro Historia das nosas avoas no salón de actos do IES do Milladoiro.

Traballo por proxectos: xornal de 2º PMAR

Ao longo do último trimestre, o alumnado de 2º PMAR (Programa de mellora da aprendizaxe e do rendemento) levou a cabo un proxecto de creación dun xornal. Foi a ferramenta para desenvolver diversas competencias (comunicativa, dixital e social). Expoñemos aquí o froito do seu esforzo.

11/6/2018 - Detectados casos de piollos

Detectáronse casos de piollos no instituto. Solicitámoslles que extremen o coidado das medidas de hixiene para evitar a extensión do problema.

CONSIGNAS DO ALUMNADO

Antes do 26 de xuño o alumnado debe deixar baleira e aberta a súa consigna. Pode recoller a copia da súa chave na secretaría do centro.

Remata a III Olimpíada da Convivencia con 4º ESO D como grupo gañador