ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

ÚLTIMAS NOVAS. A Xunta Electoral, en reunión celebrada o 16/11/18, e unha vez rematado o prazo de presentación de candidaturas, ACORDOU:

1. Suspender todo o proceso de votación para a elección de representantes de pais/nais/titores por non haber ningunha candidatura.

2. Refacer o calendario de votacións para a elección de representantes do alumnado, de xeito que as votacións poderán realizarse exclusivamente durante os 2 recreos, dado que só hai unha candidatura presentada.

---

O mércores 28 de novembro celebraranse eleccións ao Consello Escolar do centro (consúltense horarios segundo o sector) para escoller os representantes de alumnado, proxenitores e profesorado.

Proxecto colaborativo de Plástica

O curso 2017/2018 o profesor Horacio González levou a cabo, co alumnado de 1º de ESO, un proxecto colaborativo de construción de reproducións dos móbiles do artista estadounidense Alexander Calder. Esta experiencia vén de ser publicada na web VHPlab MAKE EASY

Saída ao teatro: I´ll be watching you (hei estar vixiándote)

O alumnado de 4º ESO tivo a oportunidade de asistir, na Casa da Cultura de Bertamiráns, á representación de I´ll be watching you (hei estar vixiándote) da compañía Chévere. Trátase dun proxecto teatral, lúdico e musical que analiza os roles de xénero transmitidos polas cancións amorosas da música comercial de consumo masivo. Esta actividade foi financiada polo CIM do Concello de Ames como parte das actividades organizadas para loitar contra as violencias de xénero. Vídeo

Plan de consumo de froita

O IES do Milladoiro participa no "Plan de consumo de froita" promovido e subvencionado polo FOGGA (Fondo Galego de Garantía Agraria) e a Unión Europea. Grazas a el, repartiremos froita fresca de xeito gratuíto en diversos períodos ao longo do curso, o primeiro deles do 19 ao 30 de novembro.

Narrations d´Afrique

O pasado 8 de novembro un grupo de máis de 70 alumnas e alumnos de francés de 3º de ESO do IES do Milladoiro desfrutaron e escoitaron cunha grande atención os contos que nos trouxo o narrador Samuel Mountoumnjou.

Anaquiños matemáticos 2018/2019

Un curso máis, a Área de Didáctica da Matemática da Facultade de Ciencias da Educación da Universidade de Santiago de Compostela, en colaboración co programa Conecta-Aleida, vai realizar no noso centro a actividade Anaquiños matemáticos co alumnado de 1º ESO seleccionado polo departamento de Matemáticas do IES do Milladoiro.

Xornada TEI: xogos populares

O venres 2 de novembro recibimos no centro a visita do alumnado de cinco anos da escola EEI do Milladoiro. Cada parelliña de infantil foi acollida  por unha parella TEI (Titoría entre iguais) do noso centro, formada por alumnado titor de 3º de ESO e alumnado titorizado de 1º de ESO.

Samaín

Prevención de condutas adictivas no ámbito escolar

O IES do Milladoiro, en colaboración co Concello de Ames, vai desenvolver neste curso un programa de prevención de condutas adictivas en 2º e 4º de ESO. O calendario das reunións e das intervencións é o seguinte:
- Formación co profesorado: martes 06/12/18 ás 18:15 horas.
- Intervención co alumnado de 2º e 4º da ESO ao longo das semanas do 12 e 19 de novembro.
- Reunión coas familias de 2º e 4º da ESO: martes 04/12/18 ás 18:15 horas.

Obradoiro de igualdade e bos tratos

Da man do proxecto Aleida - Conecta e de IGASEX3 comenza en novembro o  "Obradoiro de igualdade e bos tratos" que se desenvolverá ao longo do mes nas horas de titoría de 2º ESO.