Excursión a Andorra de 4º de ESO e 1º de Bacharelato

Convocamos a unha reunión informativa o martes 24 de outubro ás 18.15 no salón de actos do centro.

Información sobre a viaxe didáctica a Dublín 2017-2018

Recordamos o procedimento para a reserva de praza:

1) Comunicación á  Vicedirección, á profesora Sonia Magariños  ou no correo excursiondublin@gmail.com. Non é necesario ter o pasaporte para facer a reserva de praza.

2) Estes alumnos pasarán a formar parte dunha listaxe de admitidos ata acadar o número de 30 prazas. Os seguintes anotados quedarán en espera.

3) Posteriormente, a profesora daralles aviso aos alumnos admitidos para que poidan efectuar o ingreso de 200 euros na conta da axencia antes do 16 de outubro ás 15.00h. Este diñeiro non é reembolsable. O número de conta será facilitado pola profesora. Non é necesario ter o pasaporte para facer este ingreso para reserva de praza.

4) Debe remitirse copia do ingreso ao correo excursiondublin@gmail.com. No ingreso debe figurar no concepto IES Milladoiro e o nome do alumno/a.

Deixamos o programa da viaxe e unha mostra da unidade didáctica desenvolvida o curso pasado (Diary) nos arquivos adxuntos.

Fotos TEI 17-18

TEI 17-18

II Xornada da diversidade: "O acoso escolar"

A Federación de ANPA Compostela celebrará o 28 de outubro a II Xornada da diversidade, centrada no tema "O acoso escolar". Nela participará unha profesora do noso centro, María López, para explicar o programa TEI e outras medidas de intervención adoptadas no IES do Milladoiro. A xornada está aberta a familias e profesorado. Máis información no arquivo adxunto.

Guía para as familias contra o acoso escolar.

O Colexio Oficial de Psicoloxía de Galicia elaborou unha sinxela guía para as familias para orientalas ante o acoso escolar. Pode verse no arquivo adxunto.

Bolsas da Fundación Amancio Ortega para estudos en EEUU e Canadá.

O programa de bolsas da Fundación Amancio Ortega  oferta 500 prazas para estudantes de 4º de ESO interesados en estudar primeiro de bacharelato en EEUU ou Canadá. Do 2 ao 20 de outubro de 2017 estará aberto o prazo de solicitudes. Toda a información AQUÍ.

Educación para o desenvolvemento coa Asociación galega de reporteiros solidarios

O venres 29 de setembro tivo lugar no noso centro a primeira reunión do proxecto EPD-Lab 2017/2018. Promovido por AGARESO (Asociación Galega de Reporteiros Solidarios), nel vai participar o IES Milladoiro xunto con outros catro centros galegos.

Calendario de reunións coas familias. Curso 2017 - 2018.

CURSO DATA E HORA
4º ESO Martes, 3 de outubro, 18:30 h
1º e 2º BACH. Martes, 3 de outubro, 18:45 h
2º ESO Martes, 10 de outubro, 18:30 h
3º ESO Martes, 10 de outubro, 18:45 h

Martes, 10 de outubro, 19:00 h

FONDO LIBROS - Listaxes definitivas

Nos arquivos adxuntos figuran as relacións definitivas de alumnos admitidos e excluídos no fondo solidario de libros da Xunta de Galicia. Na listaxe definitiva de admitidos figuran os libros que serán obxecto de reparto polo centro.  Na listaxe de libros complementarios figuran suliñados os libros aos que algúns alumnos teñen dereito, pero non poden ser aínda repartidos porque non figuran nas existencias do centro. Procederemos á súa adquisición e reparto nos próximos días.

Os libros que xa temos nas existencias do centro serán repartidos o luns 18 e o martes 19 de setembro.

Listaxes de axudas para material escolar concedidas e excluídas.

A partir das 10.00 do 15 de setembro os solicitantes das axudas concedidas poden recoller o vale para material escolar na administración do centro. Recordamos que este vale debe ser recollido polo solicitante da axuda, non polo alumno. En caso de non poder acudir ó centro, o solicitante deberá autorizar por escrito a un maior de idade para recoller o vale no seu nome.

As listaxes de solicitudes concedidas e excluídas figuran  nos ficheiros adxuntos.