DESTACADAS

DÍA DAS BIBLIOTECAS

O luns 25 de outubro celebraremos na biblioteca do noso centro o Día das bibliotecasDurante o 2º recreo o Director fará entrega dos diplomas de voluntariado aos axudantes que colaboraron no programa "Radio na biblio" durante o pasado curso. Serán presentados os novos axudantes e haberá actuacións musicais organizadas polo departamento de Música.

Enlace a máis información

MENSAXE DO EQUIPO DE BIBLIOTECA ÁS FAMILIAS SOBRE O CURSO 2021/2022

Estimados pais e nais:

O orzamento extraordinario do PLAMBE para o curso 2021-2022 é de 1550 €, que se investirá na súa maior parte no reforzo de lecturas obrigatorias e voluntarias.

Este curso participamos en varias convocatorias: Clubs de lectura, Bibliotecas solidarias (axudantes de biblioteca), Radio na biblio, PLAMBE, etc.

Continuamos a colaboración coas bibliotecas da contorna para editar dúas guías de lecturas recomendadas de Nadal e de verán, que publicamos no blog http://iesmilladoirobiblioteca.blogspot.com/. Estamos en contacto coa biblioteca Ánxel Casal de Santiago e coa Biblioteca Municipal do Milladoiro e aproveitamos para recomendar que o alumnado faga o carné desta biblioteca porque así poderá acceder á plataforma GaliciaLe: https://www.galiciale.gal/

Funcionamento da biblioteca

O alumnado do centro terá acceso á utilización dos fondos de lectura, que se atopan na biblioteca.Levamos a cabo unha formación de usuarios para 1º de ESO.

O préstamo está xa en marcha e funcionará tanto de xeito on-line como tamén presencial. Poderase levar en empréstito ata 3 recursos (libros, CD ou DVD), que deberán ser devoltos nun prazo de 15 días. É moi importante o respecto dos prazos de devolución, así como o coidado dos libros para evitar a súa deterioración ou extravío.

Recordamos que aceptamos doazóns de lecturas, obrigatorias ou recomendadas, que xa non precisen e solicitamos a súa colaboración para recuperar todos os libros non devoltos á biblioteca. No caso de que o libro non apareza, debe ser comprado e restituído á biblioteca.

Animamos á participación nos clubs de lectura para o cal temos aínda aberta a inscrición. O alumnado interesado pode anotarse na biblioteca.

O noso IES ratifica a continuidade do "Selo de Vida Saudable"

Con data de 25 de xuño de 2021 recíbese comunicación escrita de que  queda ratificada a continuidade do "Selo de Vida  Saudable", dado que o xurado considera que se seguen a cumprir no IES do Milladoiro as condicións e requisitos que deron lugar á súa concesión.

Contámosvos un conto! O podcast dos contos.

Neste último trimestre a rapazada do ENDLG de 1º e 2º ESO estiveron a ensaiar e gravar contos infantís. Para que? Pois para compensar que non puidemos ir coma outros anos á EEI do Milladoiro, por mor da pandemia. Daquela, mandáronllelos en audio, seguindo as súas peticións e aínda lles gravaron algún máis de agasallo.

Escoitádeos que vos van gustar!

Gato Guille

A bruxa regañandentes

Cocorico

A princesa do Caurel

Chibos, chibóns

Paco, papán

A que sabe a lúa

Corre, corre cabaciña

Carapuchiña

Chocolata

Os tres porquiños

Maruxa

Programa "Entrevistas con Diego". Podcast 7

No último episodio do programa de Diego Madarnás "Entrevistas con Diego" remata cunha entrevista á compañeira Lucía Sobrado, á que tamén entrevistou no primeiro episodio do seu programa. Esta vez falou con ela sobre o proxecto que levou a cabo para combater a pobreza menstrual, un proxecto solidario realizado en colaboración coa fundación FABRE.

Ao son da oralidade. O noso patrimonio

Publicación que  xorde  como  resultado dun proxecto  educativo  realizado co  alumnado  e  vinculado  a un Plan  Proxecta  realizado  no  centro  durante o  curso 2020-2021. O proxecto pretende pór  en valor  o patrimonio  material  e inmaterial  da  nosa  contorna.

Enlace  ao  documento

O noso alumnado faise con dous "regueipremios"

Nós  queremos  igualdade, composta  e interpretada  polos  Pitifláuticos (Lorena,  Noelia,  Ana, Nacho, Matías,  Aldán,  Alberto, Álex, Iria  e  Uxía, alumnas  e  alumnos de  2º  ESO D  e  2º  ESO E)  vén  de  gañar  o premio á  regueifa  máis  diversa  na  categoría  escolar.

Por  outra  banda, o  dúo Rimas  coma  balas, formado por  Inés  e  Adrián (2º  ESO F),  resultaron  agraciados  co premio á  reguifa máis  reivindicativa por  Exprésate  rimando.

Moitos  parabéns  aos  afortunados! Neste  enlace podedes  acceder  a  toda  a  información sobre  a  convocatoria  e, como  non, a  todas  as   demais regueifas  premiadas.

Festa da música no IES

Onte, 21  de  xuño, o noso   IES celebrou a  Festa  da música.  Trátase  dunha  festa  na que os  músicos  tocan  gratuitamente  en  espazos  diversos  e  nos  que  non é  habitual  a interpretación  musical: rúas, parques  públicos, hospitais, museos... O  departamento de  Música  quixo  sumarse  a esta  iniciativa coa  organización  de concertos  na  biblioteca  durante os  dous  recreos, concertos  nos  que  se puxo de  manifesto que  contamos  con  grandes  artistas  entre  o  alumnado.

"Vida infinita" gañadora no XLII Certame Terra Chá de creación infantil e xuvenil

Vida  infinita, creada  e  interpretada por  Mary  Iglesias  Bermúdez, resultou  gañadora  no XLII Certame  "Terra  Chá"  de  creación  infantil  e  xuvenil  organizado pola  asociación  Xermolos  de  Guitiriz. Os premios  entregaranse  na XLII edición  do  Festival  de  Pardiñas, que se  celebrará  o 28  de  agosto ás 19h no  Campo  da Feira  de  Guitiriz. Parabéns!