DESTACADAS

Actuación de "Aldaolado"

O martes 21 recibimos no centro as poetas Lucía Aldao e María Lado, compoñentes do dúo "Aldaolado". Ofreceron un recital cheo de humor e música ao alumnado de 3º de ESO.

CONVOCATORIA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR [2019-20]

Publicada, no DOG do día 20 de maio de 2019, a Orde pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar dirixidas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2019/20.

O prazo único para a presentación das solicitudes e da documentación complementaria comeza o día 21 de maio e remata o 21 de xuño.

Enlace á aplicación informática

Resumo da convocatoria

Extracto da Orde da convocatoria

Orde da convocatoria

Solicitude para cubrir en liña e imprimir (só Anexos I e II)

Despedida do alumnado de 2º de bacharelato

O 16 de maio tivo lugar a despedida do alumnado de 2º de bacharelato, nun acto especialmente emotivo.

Roteiro polo Grove

O 14 de maio o alumnado de 1º ESO realizou unha actividade de sendeirismo polo Grove organizada polo departamento de Ed. Física.

Antón Fraguas, protagonista do Día das Letras Galegas 2019

A figura de Antón Fraguas foi homenaxeada no noso centro mediante os traballos realizados polo alumnado do EDLG e coa representación de Quen ten un mestre etnógrafo?

Final do Club de debate 2019

O IES do Milladoiro participou na final do certame de clubs de debate celebrada en Pontevedra o sábado 11 de maio.

Xornada sobre "Prevención de condutas adictivas e promoción da saúde na adolescencia"

O vindeiro 15 de maio o Concello de Ames e a Universidade de Santiago organizan unha xornada sobre "Prevención das condutas adictivas e promoción da saúde na adolescencia".

Obradoiros da ANPAMilla

A ANPAMilla, en colaboración co centro, organiza uns obradoiros para o alumnado de 4º ESO e Bacharelato. O alumnado interesado debe anotarse ata o xoves 16 de maio en Vicedirección.

Diario do Milladoiro

A EEI do Milladoiro vén de publicar o seu Diario do Milladoiro, ben xeitoso, no que recolle a actividade de contacontos realizada no seu centro polo noso alumnado de 1º ESO C o pasado 14 de marzo.