Circulares informativas

3/2/17-APRAZADA A SAÍDA DE CONVIVENCIA TEI PREVISTA PARA O MARTES 7 DE FEBREIRO

8/9/16-COMEZO DE CURSO 2016-2017: PRESENTACIÓNS E INICIO DAS CLASES

O xoves 15 de setembro, ás 13 h, terá lugar a presentación de e 2º de Bacharelato (non hai transporte escolar).

O venres 16 de setembro terán lugar as presentacións da ESO, para as que haberá servizo de transporte para permanecer no centro entre as 11:00 a 13:00 horas. Os horarios por grupos son os seguintes:

• Presentación 1º ESO, 11:00-13h
  • Presentación 2º ESO, 11:30-13 h
  • Presentación 3º e 4º ESO, 12:15-13h

O luns 19 de setembro comezarán as clases no horario habitual.

13/6/16-FIN DE CURSO + SETEMBRO [2015-2016]

24/01/2019 - Detectados casos de piollos

Detectáronse casos de piollos no instituto. Solicitámoslles que extremen o coidado das medidas de hixiene para evitar a extensión do problema.

8/10/2018 - Detectados casos de piollos

11/6/2018 - Detectados casos de piollos

26/2/2018- Detectados casos de piollos

Detectáronse casos de piollos no Instituto. Solicitámoslles que extremen o coidado das medidas de hixiene para evitar a extensión do problema.

A Dirección

6/11/ 2017 - Detectados casos de piollos.

Guía para as familias contra o acoso escolar.

O Colexio Oficial de Psicoloxía de Galicia elaborou unha sinxela guía para as familias para orientalas ante o acoso escolar. Pode verse no arquivo adxunto.

NOVO TELÉFONO E NOVO ENDEREZO DO IES DO MILLADOIRO

O noso novo n.º de teléfono é o 881 867 863.

O novo enderezo oficial do centro é: Paseo da Igualdade, n.º 5.

30/5/17-INFORMACIÓN FINAL DE CURSO (ENTREGA de NOTAS, RECLAMACIÓNS, MATRÍCULA, DEVOLUCIÓN e SOLICITUDE LIBROS) - xuño e setembro

Distintivo de calidade "Selo vida saudable" ao IES Milladoiro

O BOE do 23 de xuño recolle a Resolución da Secretaría de Estado de Educación, Formación Profesional y Universidades, pola que se concede o distintivo de calidade «Selo de Vida Saudable» ao IES do Milladoiro.
     Este selo supón un "recoñecemento público dos centros docentes que fomenten a aprendizaxe da saúde no ámbito educativo, así como a asunción de práticas de vida saudable e unha educación física que permita o adecuado desenvolvemento persoal e social ao longo da escolarización do alumnado".

Estes distintivos foron entregados por primeira vez en 2016. Dos 41 centros de toda España que reciben este "Selo de Vida Saudable" en 2017, 4 son galegos. O IES do Milladoiro está entre eles.

Nova                Nova

Nova

MEMORIA

31/5/17-PRESENTACIÓN SOLICITUDES AXUDAS LIBROS E MATERIAL PARA O ALUMNADO QUE SE MATRICULE EN 1º ESO NO CURSO 2017/18

O alumnado que se matricule en 1º ESO no curso 2017/18 terá que presentar a solicitude para recibir libros do fondo e axudas de material no IES do Milladoiro. O prazo para presentar dita solicitude remata o 23 de xuño[Máis información]

REUNIÓN INFORMATIVA PARA AS FAMILIAS DO ALUMNADO QUE SE MATRICULARÁ EN 1º ESO NO CURSO 2017/18

Ás 19:00 horas do vindeiro mércores, 22 de febreiro, terá lugar no Salón de Actos do IES do Milladoiro unha reunión na que se presentará ás familias do alumnado que se vaia matricular no centro en 1º da ESO no curso 2017/2018 as liñas de traballo do Instituto, así como as súas instalacións. A reunión está dirixida ás familias do CEP de Ventín, centro adscrito ao Instituto, pero está aberta a familias doutros centros que poidan estar interesadas nesta información.

CARTA INFORMATIVA PARA ALUMNADO DE VENTÍN

11/1/17-DETECTADOS CASOS DE PIOLLOS

A Dirección.

Milladoiro, 11 de xaneiro de 2017.

VACACIÓNS DE NADAL: DO 22 DE DECEMBRO AO 8 DE XANEIRO (AMBOS INCLUSIVE)

Recordamos que o período de vacacións de Nadal comezará o xoves 22 de decembro e que as clases se retomarán o luns día 9 de xaneiro. Os boletíns de cualificacións entregaranse o último día de clase (na mañá do mércores 21).

22/11/16-CONVOCADA FOLGA DE ALUMNADO PARA ESTE XOVES 24

A Xunta de Delegados do centro acordou secundar a folga de estudantes convocada para este xoves 24/11/16. Para que a falta de asistencia sexa computada como folga cómpre que o alumnado entregue puntualmente o documento individual de participación facilitado polo centro.

20/10/16-ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR (28/11/16)

O 28 de novembro celébranse eleccións para o Consello Escolar. A vosa participación é moi importante!

INFORMACIÓN PARA AS FAMLIAS

INFORMACIÓN PARA O ALUMNADO

CALENDARIO ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

CANDIDATURAS PRESENTADAS NO SECTOR NAIS/PAIS

11/11/16-OS DEBERES A DEBATE

O vindeiro mércores 16 de novembro, ás 19:00 horas, terá lugar no Salón de Actos do IES do Milladoiro un debate sobre os deberes escolares, organizado por Nova Escola Galega coa colaboración do Concello de Ames. Participarán Helena Gómez Vecino (presidenta de CONFAPA-Galicia), Fernando Lacaci Batres (vicepresidente da Confederación ANPAS Galegas), Sonia Fernández Casal (profesora e secretaria de Nova Escola Galega) e Eva López Soto (Educadora familiar do Concello de Teo). [Máis información]

9/9/16-REUNIÓNS INFORMATIVAS PARA O ALUMNADO QUE CURSARÁ PMAR E AS SÚAS FAMILIAS

Reunións informativas para o alumnado e familias (avisadas telefonicamente) que cursarán PMAR (Ensinanzas cofinanciadas polo Fondo Social Europeo).

[Máis información]

• 3º da ESO PMAR o martes 13:00 horas