PROCESO ADMISIÓN 2019-20

4º curso: 3 anos

5º curso: 4 anos

6º curso: 5 anos

Lembramos que todas as persoas admitidas deberán formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño.

O día 25 de xuño ás 16.30 horas realizarase unha xuntanza para entregar ás familias o período de adaptación de setembro.

Listaxes provisionais admisión 2019-20

Benvida

O Equipo Docente da EEI Milladoiro davos a benvida á súa páxina web.

Visita á Casa Museo de Rosalía de Castro

O mércores 5 de xuño o alumnado de 4 anos visitará a Casa Museo de Rosalía, para o que disfrutarán dunha viaxe en tren ata Padrón.

Visita ao Museo de Hº Natural

O alumnado de 5º curso participará o venres día 15 nunha visita ao Museo de Hº Natural en Santiago de Compostela.

ROSALÍA NA TERRIÑA

Para conmemorar o Día de Rosalía elaboramos un vídeo cos traballos do alumnado e imaxes aportadas polas  familias, actividades dirixidas a espallar pola nosa contorna a poesía da autora.

Accede ao vídeo premendo na imaxe.

Premio "Contádenos o voso Día das Letras Galegas" para a EEI MILLADOIRO

O pasado día 16 de outubro recollimos na sede da Real Academia Galega do premio concedido á EEI Milladoiro pola exposición "Os cachorros de Mª Victoria Moreno", autora homenaxeada con motivo do Día das Letras.