Becas alumnado NEAE

Infórmase ás familias da apertura de prazo para solicitar becas e axudas para alumnado de NEAE. O prazo abrangue do 30 de abril ao 13 de setembro de 2024. Deberán presentar a solicitude no centro escolar onde o alumno/a esté escolarizado no curso 2024-25.

Para máis información prema neste enlace.

Publicación listaxes provisionais admisión

Infórmase da publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos para o curso 2024-25, que poderán consultar no taboleiro de anuncios da escola e a través da aplicación informática admisionalumnado.Lémbrase que o alumnado admitido deberá realizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño.

Día de Rosalía

Un ano máis na escola celebramos o Día de Rosalía, coa creación dun vídeo onde traballamos a súa obra "Alborada". Na escola participamos tamén da campaña do Concello de Ames "Luxo no lixo", así como na gala poético-musical celebrada o venres día 23. Todo o alumnado recibiu como agasallo unha chapa coa imaxe da nosa autora máis célebre.

Se queredes disfrutar o traballo do noso alumnado pinchade na imaxe.

Proceso de Admisión 2024-25 - Xornada Portas Abertas

XORNADA PORTAS ABERTAS

Martes 5 de marzo a partires das 18.00 horas

Faremos un percorrido pola escola

e informaremos sobre o proceso de admisión

Se premes na imaxe poderás coñecer a nosa escola

Proceso de admisión para o curso 2024-25

Infórmase ás familias do inicio do prazo de admisión de alumnado para o curso 2024-25.

A solicitude poderase presentar:

- de xeito presencial na EEI Milladoiro, entregando a solicitude debidamente  cumprimentada na secretaría da escola.

- de xeito on-line, no enlace admisionalumnado. Unha vez cuberta a solicitude entregarase, de xeito presencial, na secretaría da escola.

- a través da sede electrónica.

A solicitude pode recollerse na conserxería da escola a partires do día 23.  O prazo de admisión é do 1 ao 20 de marzo de 2024.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2023-24

Infórmase da publicación da Orde do 3 de maio de 2023 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2023/24 (ver documento adxunto)

Día da Paz

Na escola celebramos o Día da Paz, coa actuación "unha receita de Paz".  Se premes na imaxe podes acceder ao vídeo.

3 decembro Día da Discapacidade

Con motivo do Día da Discapacidade queremos achegarvos algunhas curtas para traballar actitudes que fomenten a inclusión, a tolerancia e os dereitos de persoas con discapacidade.

"El erizo"

"La luna". Pixar

"Piedra papel o tijera".

"Cuerdas"

Curta de animación "Tonino. Un pingüín en Ames". 1º Premio certame "Nos tamén creamos 2023"

Estimadas familias

Facervos partícipes do 1º premio que acadou a EEI Milladoiro, coa curta presentada polo alumnado de 6º curso e o seu profesorado, no cetame "Nós tamén creamos". Parabéns polo seu traballo, a prol da nosa lingua, o traballo coas TICs e o fomento da lectura.

Podedes acceder á curta premendo na imaxe ou no seguinte enlace:

3 de decembro - Día Internacional das Persoas con Discapacidade

Estimadas familias

Para conmemorar o Día Internacional da Discapacidade queremos compartir con vós o traballo que estivemos facenda na escola.

Deixámosvos dous enlaces:

Conto " Pepita es especial"

Curta: "La historia real de Pepita"

O "ABC" do consello alimentario na infancia

Estimadas familias

Nestes días podedes ver un cartel no recibidor da escola que invita a formentar hábitos saudables de alimentación. Podedes acceder a máis información descargando o código de barras que aparece no cartel ou a través do seguinte enlace: https://vida-saudable.sergas.gal/cartafol/Consello-alimentario-infancia-Portada/

Aplicación AbalarMóbil

Infórmase ás familias de novo ingreso que xa poden acceder á aplicación AbalarMóbil, accedendo á guía para as familias neste enlace.