Equipo Dinamización Lingüística

COA PALABRA NA BOCA

Preme na imaxe para acceder ao blog.

LETRAS GALEGAS 2022 - FLORENCIO DELGADO GURRIARÁN

Con motivo do Día das Letras Galegas queremos homenaxear ao autor achegándovos o fermoso traballo feito na escola, " As catro estacións de Florencio" e "Aí ven o Maio", ao que podedes acceder na ligazón: http://coapalabranaboca.blogspot.com/

ROSALÍA NA TERRIÑA

Para conmemorar o Día de Rosalía elaboramos un vídeo cos traballos do alumnado e imaxes aportadas polas  familias, actividades dirixidas a espallar pola nosa contorna a poesía da autora.

Accede ao vídeo premendo na imaxe.

Premio "Contádenos o voso Día das Letras Galegas" para a EEI MILLADOIRO

O pasado día 16 de outubro recollimos na sede da Real Academia Galega do premio concedido á EEI Milladoiro pola exposición "Os cachorros de Mª Victoria Moreno", autora homenaxeada con motivo do Día das Letras.

Rosalía tamén vive aquí

Con motivo da conmemoración do Día de Rosalía a escola elaborou unha presentación realizada coa colaboración das familias do alumnado.

Grazas por participar e fomentar que Rosalía tamén viva entre os nosos nenos e nenas (para visulizar o vídeo preme na imaxe).

Festa das Letras

Con notivo do Día das Letras Galegas hoxe tivemos festa na EEI Milladoiro.

Día de Rosalía

Con motivo do Día de Rosalía o alumnado preparou o recitado da poesía "Campanas de Bastaval". O vídeo foi proxectado na Casa da Cultura no acto realizado polo Concello de Ames.

Se premedes aquí podedes acceder ao vídeo.

"Protexendo o Camiño"

O alumnado de 6º curso participou no programa "Protexendo o Camiño", para promover os valores do Camiño de Santiago entre o alumnado de escolas que se atopan nas Rutas Xacobeas.

Contamos coa presenza de Carlos e Quique, ilustrador e narrador do conto no que os seus protagonistas axudarán ao alumnado a descubrir os segredos e o valor económico, social e cultura do Camiño de Santiago. Pincha aquí se queres ver as imaxes da actividade.

Día de Rosalía

O pasado martes conmemoramos o Día de Rosalía. Para elo, o alumnado quixo  recitar un fermoso poema, que foi proxectado na Casa da Cultura. Se queredes visionalo, premede neste enlace.

Entroido 2015

Xa chegou o Entroido... Este ano, cos compadres e comadres que poderedes ver o martes día 10  na exposición organizada na escola (pincha aquí se queres ver mais imaxes).

Grazas polos fermosos traballos que fixestes. E ide preparando o disfraz para o venres 13, xa que faremos  un desfile e posteriormente unha merenda no pavillón municipal do Milladoiro.

Exposición de Sechu Sende

Esta semana podemos disfrutar na escola dunha exposición do escritor Sechu Sende. Para as familias farase unha sesión o vindeiro martes de 16.00 a 18.00 horas. Queremos agradecer ao autor que nos achegara estes traballos e poder disfrutar deles. (Pulsa na imaxe para acceder á exposición)

Visita de Anxo Fariña

Recentemente contamos coa presenza do ilustrador Anxo Fariña. Firmounos algúns exemplares da nosa biblioteca e agasallounos con unhas obras recén publicadas. Dende aquí  queremos agradecerlle a súa simpatía e implicación. Para nós foi unha experiencia moi enriquecedora.  Preme  aquí  para acceder ás imaxes.

Homenaxe a Rosalía de Castro

Vimos de celebrar o día de Rosalía de Castro e na escola quixemos homenaxeala coa elaboración conxunta do poema "Turra,turra....", actividade organizada polo ENDL da EEI Milladoiro.

Podedes acceder ao vídeo no blog do ENDL "Coa palabra na boca" ou premendo neste enlace.

LEXISLACION

O DECRETO POLO QUE SE RIXE O ENSINO DO GALEGO É O DO PLURILINGÜÍSMO