Club de Ciencias

Kahoot Mulleres Científicas.

Este martes 5 de marzo, o alumnado que mellor resolveu o kahoot sobre mulleres científicas elaborado polo club de ciencia, disfrutou dunha sesión de peli e flocos de millo. Nestas fotos podedes ver algúns dos carteis elaborados, como foi a xornada na que xogamos ao kahoot e a sesión de cine coa película escollida: Marte.

Pechamos o Mes da Ciencia... en galego

Este 30 de novembro pechamos o Mes da Ciencia en Galego ofrecéndolle ao alumnado de 1º da ESO unha demostración dos traballos realizados durante este trimestre polo alumnado do Club de Ciencia.

A temática deste curso xira en torno á saúde e os diferentes grupos de traballo investigaron sobre cultivos bacterianos; detección de catalasa en tecidos e de amidón e vitamina C en diversos alimentos; os efectos do tabaco, das bebidas enerxéticas e da radiación sobre a saúde; a utilización de pigmentos naturais como indicadores de pH; a posoloxía dos medicamentos; o proceso de dixestión ou a identificación de grupos sanguíneos.

O alumnado do Equipo de Normalización e Dinamización da Lingua Galega preparou uns cartaces preciosos cos que puidemos sacar fotos e aproveitar esta xornada para reivindicar, un ano máis, a ciencia na nosa lingua.

Moitas grazas a todas e todos.

Recibimento do Club de Ciencia ao alumnado do CEIP de Ventín

O Club de Ciencia do IES do Milladoiro finalizou a súa actividade no presente curso por todo o alto, ca preparación dunha fiera científica para recibir ao alumnado de 6º de primaria do CEIP de Ventín. É o colofón a un gran ano no que o Club, grazas ao esforzo de alumnado e profesorado, nunha referencia indiscultible no noso centro.

MOITAS GRAZAS POLO VOSO TRABALLO!

Ensaios clínicos

O noso centro, a través do seu Club de Ciencia, estivo presente no concurso "Reimagina la Ciencia en Galicia 2023". Alí, presentaron o video "ensaios clínicos"  os alumnos Mario Campos, Iago Varela, Carolina Rey, Oscar Pin, Hugo Mateos, Iria Buján e Diego Madarnás, conseguindo ser finalistas. O martes, 20 de xuño,  a partir das 10:00 h, será a Gala Final e entrega de premios e poderá seguirse online a través da seguinte LIGAZÓN

Maker Faire Galicia 2023

O alumnado do Club de Ciencia visitou o venres a feira de innovación e tecnoloxía MAKER FAIRE Galicia 2023

Asistiron a obradoiros de intelixencia artificial, proxectos con Arduino, creación de videoxogos e xogos de inxenio.

Unha xornada lúdica na que comprobaron que a ciencia, ademáis de ser o futuro, é divertida.

Club de Ciencia. Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia. Entrega de premios

"Onte, o Club de Ciencia, fixo entrega dos premios da actividade realizada o venres para conmemorar o Día da Muller e da Nena na Ciencia. Para esta entrega tivemos unhas invitadas moi especiais, Laura Rozas e Claudia Bretaña, exalumnas do centro que actuaron como Marie Curie e Marie Lavoisier e fixeron un experimento ante todas e todos os asistentes ao acto. Moitas grazas a todo o alumnado participante e parabéns aos gañadores: Yago Bouzas, Xoel Reinaldo e Sergio Abucide. E moitas grazas a Laura e Claudia por continuar con tanta implicación co centro, coa ciencia e reivindicando o papel da Muller en tódolos ámbitos "

Hoxe é o Día Internacional da Muller de da Nena na Ciencia

"Hoxe 11 de Febreiro é o Día da Muller e a Nena na Ciencia e queremos agradecer a implicación do alumnado do noso centro na actividade sobre científicas realizada onte durante os recreos e organizada polo Club de Ciencia.

Recordarvos que o mércores no primeiro recreo, no salón de actos, unhas científicas moi importantes farán a entrega dos tres primeiros premios, ainda que todas e todos que participastes teredes un agasallo.

Desfrutade do día!!!"

Exposición do Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia 2023

Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia: 11 de febreiro de 2023

Talleres de nadal do Club de Ciencias

CLUB DE CIENCIA

Árbore de Nadal con material de laboratorio

Mensaxes navideñas con elementos da Táboa Periódica

Fecendo un caleidociclo

Formación dunha árbore de Nadal por reacción REDOX do cobre con nitrato de prata

Mes da Ciencia en galego no Club de Ciencia do IES do Milladoiro

O vindeiro 29 de novembro (martes), o Club de Ciencia do IES do Milladoiro conmemora o mes da Ciencia en galego cuns obradoiros experimentais, nos que os seus integrantes (rapaces e rapazas de 2º ESO, 3º ESO, 4º ESO e 1º Bacharelato) explicarán aos máis pequenos do instituto (alumnado de 1º ESO e 2º ESO) curiosidades da ciencia da mellor maneira para entendela, EXPERIMENTANDO!!!

Reacción

O club de ciencias presentou o traballo realizado no curso escolar 2021-2022, no que participou alumnado de 1º e 2º de bacharelato. No seguinte vídeo pódense ver as distintas experiencias que levaron a cabo. Os experimentos realizados no presente curso foron:

• Combustión espontánea, por Nuria Chan, Juan Calvo e Carlos Lago.
  • Explosión cunha pinga de auga, por Claudia Bretaña e Laura Rozas.
  • Pasta de dentes para elefantes, por Alba Diez, Xabier Nóvoa e Alejandro Tato.
  • Xeo instántaneo, por Manuel Caamaño, Paula Dacunha e Nerea Suárez.
  • Sodio en auga, por Aldara Gómez e Alba Mosquera.

“A ciencia é unha forma de pensar, moito máis que un corpo de coñecementos”, Carl Sagan