Pechamos o Mes da Ciencia... en galego

Este 30 de novembro pechamos o Mes da Ciencia en Galego ofrecéndolle ao alumnado de 1º da ESO unha demostración dos traballos realizados durante este trimestre polo alumnado do Club de Ciencia.

A temática deste curso xira en torno á saúde e os diferentes grupos de traballo investigaron sobre cultivos bacterianos; detección de catalasa en tecidos e de amidón e vitamina C en diversos alimentos; os efectos do tabaco, das bebidas enerxéticas e da radiación sobre a saúde; a utilización de pigmentos naturais como indicadores de pH; a posoloxía dos medicamentos; o proceso de dixestión ou a identificación de grupos sanguíneos.

O alumnado do Equipo de Normalización e Dinamización da Lingua Galega preparou uns cartaces preciosos cos que puidemos sacar fotos e aproveitar esta xornada para reivindicar, un ano máis, a ciencia na nosa lingua.

Moitas grazas a todas e todos.