Departamento de Francés

Profesorado 2021/ 22   Programación   Resumo prog.

M.ª Luz Noya Lodeiro

Margarita Rodríguez Ponseti (xef. dep.)

VIDÉO DE FIN D'ANNÉE!

Voici une vidéo qui résume le travail des élèves ayant travaillé avec le modèle SEM cette année: FÉLICITATIONS et passez de bonnes vacances d'été!!!

VOIR VIDÉO ICI!!!

1ère ESO - PHOTOROMANS

Et si on écrivait des PHOTOROMANS? Nos élèves de 1ère année ont écrit les scénarios selon les indications de leur professeur et ont représenté les situations en utilisant des photographies. Cependant, il n'y en a que quatre qui ont pu être terminés à temps en raison de différents imprévus. Voici le résultat de leur travail!!!

2ème ESO - THÉÂTRE RADIOPHONIQUE

Et si on faisait un petit peu de théâtre? Nos élèves de 2ème année ont écrit les scénarios selon les indications de leur professeur et ont interprété les situations. Voici le résultat de leur travail!!!

1ère ESO - THÉÂTRE RADIOPHONIQUE

Et si on faisait un petit peu de théâtre? Nos élèves de 1ère année ont utilisé les scénarios qu'ils avaient écrit pour créer une BD et ont interprété les situations. Voici le résultat de leur travail!!!

3ème ESO - FRANCOPHONIE - "BROCHURE - AGENCE DE VOYAGE"

Et si on faisait un petit saut à Paris? Nos élèves de 3ème année se sont mis dans la peau d'une agence de voyages et ont créé une brochure annonçant un voyage à Paris. Voici leur travail!

1ère ESO - DIY "HALLOWEEN"

Nos élèves de 1ère année ont créé des vidéos DIY pour Halloween. Voici le résultat de leur imagination!

3ème ESO - FRANCOPHONIE - "VIDÉOS TOURISTIQUES"

Comment sont les villes francophones provenant d'un pays différent de la France? Nos élèves de 3ème année ont mené à bien une recherche sur Monaco et Neuchâtel et ont créé des vidéos touristiques illustrant le résultat de leur travail.

2ème ESO - FRANCOPHONIE - VIDÉOCLIPS "FÊTES DE NOËL + FÊTES DE PÂQUES"

Comment sont les FÊTES DE NOËL et les FÊTES DE PÂQUES dans les pays francophones? Nos élèves de 2ème année ont mené à bien une recherche à ce sujet et ont créé des chansons et des vidéoclips illustrant le résultat de leur travail.

1ère ESO - FRANCOPHONIE - VIDÉOCLIPS "FÊTES DE NOËL + FÊTES DE PÂQUES"

Comment sont les FÊTES DE NOËL et les FÊTES DE PÂQUES dans les pays francophones? Nos élèves de 1ère année ont mené à bien une recherche à ce sujet et ont créé des chansons et des vidéoclips illustrant le résultat de leur travail.

DELF escolar 2020-2021

O departamento de francés quere informar ás familias do alumnado que cursa a optativa de francés da posibilidade de presentarse a un exame  externo chamado DELF SCOLAIRE  que a Alianza Francesa convoca en colaboración coa Consellería de Educación coa finalidade de obter un diploma recoñecido nunha ampla maioría de países e que pode mellorar e  enriquecer o currículo dos estudantes.

Os  membros  do  departamento  considérano especialmente interesante para 4º de ESO e 1º de bacharelato (DELF A2 ou B1), así como para 2º de bacharelato (DELF B1 ou B2). Ao longo destes anos  un grupo de alumnos e de alumnas obtiveron o DELF B1 e varios o DELF B2.
Acompañamos esta mensaxe de varios arquivos enviados pola Alianza Francesa ao noso centro:

Do 1 ao 26 de febreiro estará aberto o prazo de matrícula para a inscrición nas probas. Pode descargar aquí  a folla de matrícula.

Narracións africanas

O pasado luns o alumnado de 3º de ESO acompañado das tres profesoras que conforman o departamento de francés asistiron na Casa da cultura do Milladoiro  a unha sesión de narracións africanas a cargo do profesor de linguas e mediador intercultural Samuel Mountoumnjou.

Entrega de premios da VI Xornada Gastronómica Francesa

O luns 13 de maio tivo lugar na Biblioteca do centro a entrega de premios aos gañadores da VI Xornada Gastronómica Francesa e de Cociñas do Mundo.

VI Xornada Gastronómica Francesa e de Cociñas do Mundo

O departamento de Francés do IES do Milladoiro celebrou o 30 de abril  a VI Xornada Gastronómica Francesa e de Cociñas do Mundo.

VI Xornadas Gastronómicas Francesas

O Departamento de francés organiza, un curso máis, a súa Xornada Gastronómica e invita a participar a todo o centro. Este ano terá lugar o día 30 de abril no segundo recreo. Normas: AQUÍ

Encontro do alumnado de Francés co Lycée Thépot de Quimper

O martes 12 de marzo o noso centro recibiu a visita de 54 alumnos e alumnas acompañados de catro profesores do Lycée Thépot de Quimper, na Bretaña francesa.

Inicio de matrícula para os exames DELF

Do 1 ao 28  de febreiro estará aberto o prazo de matrícula para a inscrición nas probas DELF de lingua francesa. Pode descargarse a folla de matrícula AQUÍ.

Narrations d´Afrique

O pasado 8 de novembro un grupo de máis de 70 alumnas e alumnos de francés de 3º de ESO do IES do Milladoiro desfrutaron e escoitaron cunha grande atención os contos que nos trouxo o narrador Samuel Mountoumnjou.

V Xornada gastronómica francesa e de cociñas do mundo

O 17 de abril o Departamento de Francés, en colaboración coa Biblioteca do centro, celebrou a V Xornada gastronómica, con gran éxito de participación. O xurado, composto por representantes do alumnado, do profesorado e do persoal non docente, tivo moi difícil repartir os premios. Queremos agradecer a colaboración das familias e do alumnado participante.

Xornada gastronómica francesa

O Departamento de francés do IES do Milladoiro organiza a súa V Xornada gastronómica e invita a participar a toda a comunidade educativa. Instrucións aquí